COMISIA PENTRU SITUAŢII EXCEPŢIONALE A REPUBLICII MOLDOVA
D I S P O Z I Ţ I E
nr. 53 din 05.12.2022
www.gov.md
* * *
În conformitate cu art.22 din Legea nr.212/2004 privind regimul stării de urgenţă, de asediu şi de război (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2004, nr.132-137, art.696), cu modificările ulterioare, art.2 din Hotărârea Parlamentului nr.41/2022 privind declararea stării de urgenţă (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2022, nr.522, art.63 cu modificările ulterioare, Hotărârea Parlamentului nr.105/2022 privind prelungirea stării de urgenţă (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2022, nr.119, art.2161), Hotărârea Parlamentului nr.163/2022 privind prelungirea stării de urgenţă (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2022, nr.186, art.3521), Hotărârea Parlamentului nr.245/2022 privind prelungirea stării de urgenţă (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2022, nr.245, art.472), Hotărârea Parlamentului nr.278/2022 privind prelungirea stării de urgenţă (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2022, nr.307, art.604) şi pct.6-9 din Regulamentul Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.1340/2001 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2001, nr.150-151, art.1387), cu modificările ulterioare, Comisia pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova
DISPUNE:
1. ÎCS „Premier Energy” SRL şi SA „Furnizarea Energiei Electrice Nord” vor înainta către Agenţia Naţională pentru Reglementare în Energetică, în termen de o zi lucrătoare de la data semnării noilor contracte de procurare a energiei electrice, cererea de ajustare a preţurilor reglementate pentru furnizarea energiei electrice în contextul obligaţiei de serviciu public, în conformitate cu Metodologia de calculare, aprobare şi aplicare a preţurilor reglementate pentru furnizarea energiei electrice de către furnizorul de ultimă opţiune şi furnizorul serviciului universal, aprobată prin Hotărârea Consiliului de administraţie al ANRE nr.65/2018.
2. Agenţia Naţională pentru Reglementare în Energetică va examina şi va aproba, în termen de 3 zile lucrătoare, preţurile reglementate pentru furnizarea energiei electrice în contextul obligaţiei de serviciu public pentru ÎCS „Premier Energy” SRL şi SA „Furnizarea Energiei Electrice Nord”, cu aplicarea acestora începând cu data de adoptării deciziei de către consiliului de administraţie al Agenţiei Naţionale pentru Reglementare în Energetică, prin derogare de la termenele şi procedurile stabilite în Legea nr.107/2016 cu privire la energia electrică, Legea nr.174/21.09.2017 cu privire la energetică, Legea nr.239/2008 cu privire la transparenţa în procesul decizional şi Codul administrativ nr.116/2018.
3. Prin derogare de la prevederile Legii nr.1515/1993 privind protecţia mediului înconjurător, ale Legii nr.1422/1997 privind protecţia aerului atmosferic şi ale Legii nr.160/2011 privind reglementarea prin autorizare a activităţii de întreprinzător, Agenţia de Mediu va emite, în termen de 1 zi lucrătoare de la depunerea cererii de către SATD „Uzina Metalurgică Moldovenească”, actul permisiv „Autorizaţia de emisie a poluanţilor în atmosferă de la surse fixe” cu valabilitatea până la 31 decembrie 2022.
4. Prin derogare de la prevederile Legii nr.1515/1993 privind protecţia mediului înconjurător, ale Legii nr.209/2016 privind deşeurile şi Legii nr.160/2011 privind reglementarea prin autorizare a activităţii de întreprinzător, Agenţia de Mediu va emite, în termen de 1 zi lucrătoare de la depunerea cererii de către SATD „Uzina Metalurgică Moldovenească”, actul permisiv „Autorizaţia de mediu pentru gestionarea deşeurilor” cu valabilitatea până la 31 decembrie 2022.
5. Pct.9 cu toate subpct., precum şi anexele nr.7 şi 8 din Dispoziţia Comisiei pentru Situaţii Excepţionale nr.29 din 28 iunie 2022 se abrogă.
6. Prin derogare de la prevederile Regulamentului privind modul de transportare a produselor petroliere importate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.476/2002, pe perioada stării de urgenţă se permite importul pe teritoriul vamal al Republicii Moldova a păcurii clasificate la poziţiile tarifare 271019510, 271019620 – 271019670 şi 271020320 – 271020380 achiziţionate de SA „Termoelectrica”, inclusiv importate de către alţi agenţi economici în favoarea SA „Termoelectrica” şi în baza contractelor de achiziţii confirmate de către aceasta, cu mijloace de transport auto, inclusiv prin punctele de trecere a frontierei de stat moldo-ucrainene Mirnoe-Tabaki, Vulcăneşti-Vinogradovka şi Giurgiuleşti-Reni.
[Pct.6 modificat prin Dispoziţia CSE nr.56 din 03.01.2023, în vigoare 03.01.2023]
7. Ministerul Muncii Protecţiei Sociale până la 15 decembrie 2022 va analiza executarea resurselor alocate din Fondurile de intervenţie prin deciziile CSE pentru întreţinerea centrelor de plasament pentru refugiaţi din subordinea APL şi va înainta propuneri de redistribuirea acestora (după caz restituirea acestora la bugetul de stat).
8. Pct.16 din Dispoziţia Comisiei pentru Situaţii Excepţionale nr.6 din 3 martie 2022, cu modificările ulterioare, se abrogă.
9. În scopul acoperirii cheltuielilor suportate pentru gestionarea crizei refugiaţilor:
9.1. Ministerul Finanţelor, în temeiul pct.6 din Dispoziţia Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova nr.1 din 24 februarie 2022, la solicitarea structurilor teritoriale de asistenţă socială, antrenate direct în procesul de gestionare a fluxului migraţional şi de refugiaţi, va aloca, din fondul de intervenţie al Guvernului, mijloace financiare în sumă de 275,5 mii lei, în scopul acordării sporului de compensare pentru munca prestată în condiţii de risc sporit pentru sănătate, conform anexei nr.1.
9.2. Se alocă, din fondul de intervenţie al Guvernului, mijloace financiare în sumă de 1239,7 mii lei pentru întreţinerea centrelor de plasament temporar pentru persoane refugiate, instituite de autorităţile publice locale de nivelul al doilea, conform anexei nr.2.
9.3. Se alocă, din fondul de intervenţie al Guvernului, mijloace financiare în sumă de 1752,5 mii lei către Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale în scopul acoperirii costurilor de funcţionare a centrelor de plasament temporar pentru persoane refugiate, create de instituţiile publice din subordinea autorităţilor publice centrale, întreprinderile de stat, societăţile cu capital majoritar de stat, organizaţiile necomerciale, conform anexei nr.3.
9.4 Se alocă, din fondul de intervenţie al Guvernului, mijloace financiare în sumă de 115,0 mii lei către Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale în scopul acoperirii costurilor de funcţionare a centrelor de plasament temporar pentru persoane refugiate, create de instituţiile bugetare din subordinea Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale, conform anexei nr.4.
9.5. Se alocă, din fondul de intervenţie al Guvernului, mijloace financiare în sumă de 9,9 mii lei către Ministerul Educaţiei şi Cercetării în scopul acoperirii costurilor de funcţionare a centrelor de plasament temporar pentru persoane refugiate, create de instituţiile bugetare din subordinea Ministerului Educaţiei şi Cercetării, conform anexei nr.5.
[Pct.9 modificat prin Dispoziţia CSE nr.55 din 22.12.2022, în vigoare 22.12.2022]
10. Pct.24 din Dispoziţia Comisiei pentru Situaţii Excepţionale nr.7 din 4 martie 2022 va avea următorul cuprins:
„24. Ministerul Finanţelor va aloca, din fondul de intervenţie al Guvernului pentru anul 2022, suma de 2670,6 mii lei pentru gestionarea crizei refugiaţilor din Ucraina, dintre care prin intermediul Cancelariei de Stat suma de 1774,0 mii lei şi al Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale – 896,6 mii lei.”.
11. La pct.5 din Dispoziţia Comisiei pentru Situaţii Excepţionale nr.16 din 20 aprilie 2022, cifrele „6027,5” se substituie cu cifrele „5411,7”, iar anexa nr.4 a aceleiaşi dispoziţii va avea următorul cuprins:
„Anexa nr.4
Alocări financiare pentru centrele de plasament temporar pentru refugiaţi instituite de instituţiile publice din subordinea autorităţilor publice centrale, întreprinderile de stat, societăţile cu capital majoritar de stat, organizaţiile necomerciale
| |||
Nr. crt | Entitatea ce gestionează Centrul de plasament temporar pentru refugiaţi (CPTR) | Capacitatea CPTR (numărul de locuri) | Suma, mii lei |
1 | IP Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare | 60 | 552,2 |
2 | IP Universitatea de Stat din Moldova | 738 | 409,3 |
3 | Academia de Studii Economice din Moldova | 125 | 272,7 |
4 | IP Universitatea Tehnică a Moldovei | 228 | 241,4 |
5 | Universitatea Agrară de Stat din Moldova | 80 | 166,7 |
6 | Colegiul Tehnologic din Chişinău | 30 | 68,7 |
7 | IP Şcoala Profesională or.Criuleni | 67 | 409,8 |
8 | IP Şcoala Profesională nr.3 | 20 | 31,5 |
9 | ÎS Sanatoriul preventiv de bază „Constructorul” | 100 | 474,3 |
10 | ÎS Manejul de atletică uşoară | 850 | 824,0 |
11 | ÎS Hotelul „Zarea” | 100 | 93,5 |
12 | SA Moldtelecom | 100 | 182,9 |
13 | ÎS CIE „Moldexpo” SA | 470 | 374,7 |
14 | CR BB Emanuel (Călăraşi) | 30 | 47,9 |
15 | Centrul Creştin „Sarepta” | 100 | 447,2 |
16 | AO Centrul de Resurse pentru tineret Dacia (Pensiunea Zăvoiul Nistrului, Soroca) | 40 | 237,4 |
17 | AO El-Sadai (tabara El-Sadai) Chişinău | 120 | 50,8 |
18 | Asociaţia Utilizatorilor de Apă pentru Irigaţii „Costeşti” | 145 | 443,9 |
19 | Fundaţia Internaţională din Moldova „Calea fericirii” | 45 | 56,4 |
20 | Asociaţia Obştească „Pro Valoare” | 40 | 26,4 |
Total | 5411,7” |
12. La pct.29 din Dispoziţia Comisiei pentru Situaţii Excepţionale nr.21 din 18 mai 2022, cifrele „2350,5” se substituie cu cifrele „2040,1”, iar anexa nr.3 a aceleiaşi dispoziţii va avea următorul cuprins:
„Anexa nr.3
Alocări financiare pentru centrele de plasament temporar pentru refugiaţi instituite de instituţiile publice din subordinea autorităţilor publice centrale, întreprinderile de stat, societăţile cu capital majoritar de stat, organizaţiile necomerciale
| |||
Nr. crt. | Entitatea ce gestionează Centrul de plasament temporar pentru refugiaţi (CPTR) | Capacitatea CPTR (numărul de locuri) | Suma, mii lei |
1 | Asociaţia Utilizatorilor de Apă pentru Irigaţii „Costeşti” raionul laloveni | 145 | 294,7 |
2 | Asociaţia Obştească Centrul de resurse pentru tineret „Dacia”, raionul Soroca | 40 | 83,0 |
3 | Fundaţia Internaţională din Moldova „Calea fericirii – The Way of Blessing” municipiul Chisinău | 45 | 16,2 |
4 | Asociaţia Obştească „DEMOS”, raionul Edineţ | 21 | 60,9 |
5 | Asociaţia Obştească „Pro Valoare”, municipiul Chisinău | 60 | 41,5 |
6 | Centrul Creştin „SAREPTA” Sărata Galbenă, raionul Hîncesti | 150 | 45,4 |
7 | Comunitatea religioasă Biserica creştină evanghelică baptistă „Emanuel”, raionul Călăraşi | 25 | 26,5 |
8 | Asociaţia Obştească „Moldova AID” | 30 | 69,1 |
9 | SA „Moldtelecom” | 100 | 82,0 |
10 | ÎS CIE „Moldexpo” SA | 470 | 515,5 |
11 | IP Şcoala Profesională, raionul Criuleni | 220 | 277,3 |
12 | Instituţia Publică Şcoala Profesională nr.3, municipiul Bălţi | 50 | 7,0 |
13 | Universitatea Agrară de Stat din Moldova | 80 | 23,3 |
14 | Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „N. Testemiţanu” | 290 | 399,3 |
15 | Academia de Studii Economice din Moldova | 114 | 98,4 |
2040,1” |
13. La pct.1 subpct.1.4 din Dispoziţia Comisiei pentru Situaţii Excepţionale nr.29 din 28 iunie 2022, cifrele „2503,7” se substituie cu cifrele „2279,5”, iar anexa nr.4 a aceleiaşi dispoziţii va avea următorul cuprins:
„Anexa nr.4
Alocări financiare pentru centrele de plasament temporar pentru refugiaţi instituite de instituţiile publice din subordinea autorităţilor publice centrale, întreprinderile de stat, societăţile cu capital majoritar de stat, organizaţiile necomerciale
| ||
Nr. crt. | Entitatea ce gestionează Centrul de plasament temporar pentru refugiaţi | Suma, mii lei |
1 | ÎS Sanatoriul preventiv de bază „Constructorul” | 593,0 |
2 | ÎS Hotelul „Zarea” | 77,2 |
3 | Asociaţia Obştească „Pro Valoare” | 31,7 |
4 | Asociaţia Obştească „Moldova AID)” | 19,9 |
5 | ÎS CIE „Moldexpo” SA | 673,5 |
6 | IP Şcoala Profesională, or.Criuleni | 130,7 |
7 | IP Universitatea Tehnică a Moldovei | 126,0 |
8 | Colegiul Tehnologic din Chişinău | 45,8 |
9 | Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „N.Testemiţanu” | 35,6 |
10 | IP Universitatea de Stat din Moldova | 148,2 |
11 | Academia de Studii Economice din Moldova | 107,2 |
12 | IP Centru Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare | 222,4 |
13 | SA „Moldtelecom” | 68,3 |
Total | 2279,5” |
14. La pct.1 subpct.1.4 din Dispoziţia Comisiei pentru Situaţii Excepţionale nr.37 din 15 septembrie 2022, cifrele „2424,5” se substituie cu cifrele „2023,2”, iar anexa nr.4 a aceleiaşi dispoziţii va avea următorul cuprins:
„Anexa nr.4
Alocări financiare pentru centrele de plasament temporar pentru refugiaţi instituite de instituţiile publice din subordinea autorităţilor publice centrale, întreprinderile de stat, societăţile cu capital majoritar de stat, organizaţiile necomerciale
| ||
Nr. crt. | Entitatea ce gestionează centrul de plasament temporar pentru refugiaţi (CPTR) | Suma, mii lei, pentru lunile mai-iulie |
1 | ÎS Sanatoriul preventiv de bază „Constructorul” | 263,7 |
2 | ÎS Hotelul „Zarea” | 62,4 |
3 | Asociaţia Obştească „Pro Valoare” | 23,1 |
4 | Asociaţia Obştească „EL SADAI” | 85,7 |
5 | ÎS CIE „Moldexpo” SA | 352,8 |
6 | IP Şcoala Profesională, or.Criuleni | 116,3 |
7 | IP Universitatea Tehnică a Moldovei | 242,5 |
8 | IP Colegiul Tehnologic din Chişinău | 139,8 |
9 | IP Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „N.Testemiţanu” | 39,7 |
10 | IP Universitatea de Stat din Moldova | 330,9 |
11 | IP Academia de Studii Economice din Moldova | 193,5 |
12 | IP Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” Chişinău | 83,6 |
13 | AO „DEMOS” | 10,5 |
14 | AO „SAREPTA” | 78,7 |
Total | 2023,2” |
15. La pct.3 subpct.3.4 din Dispoziţia Comisiei pentru Situaţii Excepţionale nr.38 din 29 septembrie 2022, cifrele „1542,1” se substituie cu cifrele „1381,6”, iar anexa nr.4 a aceleiaşi dispoziţii va avea următorul cuprins:
„Anexa nr.4
Alocări financiare pentru centrele de plasament temporar pentru refugiaţi instituite de instituţiile publice din subordinea autorităţilor publice centrale, întreprinderile de stat, societăţile cu capital majoritar de stat, organizaţiile necomerciale
| ||
Nr. crt. | Entitatea ce gestionează centrul de plasament temporar pentru refugiaţi (CPTR) | Suma, mii lei, pentru lunile iunie-august |
1 | Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” | 95,4 |
2 | ÎS Sanatoriul preventiv de bază „Constructorul” | 571,7 |
3 | Asociaţia Obştească „Pro Valoare” | 28,3 |
4 | ÎS CIE „Moldexpo” SA | 114,1 |
5 | IP Şcoala Profesională, or.Criuleni | 236,6 |
6 | IP Universitatea Tehnică a Moldovei | 133,8 |
7 | Colegiul Tehnologic din Chişinău | 48,5 |
8 | Academia de Studii Economice din Moldova | 96,4 |
9 | AO „DEMOS” | 11,8 |
10 | AO „SAREPTA” | 42,4 |
11 | CBBCEP „Svet Miru” | 2,0 |
Total | 1381,0” |
16. Lapct.13 subpct.13.4 din Dispoziţia Comisiei pentru Situaţii Excepţionale nr.45 din 31 octombrie 2022, cifrele „1476,7” se substituie cu cifrele „1355,7”, iar anexa nr.5 a aceleiaşi dispoziţii va avea următorul cuprins:
„Anexa nr.5
Alocări financiare pentru centrele de plasament temporar pentru refugiaţi instituite de instituţiile publice din subordinea autorităţilor publice centrale, întreprinderile de stat, societăţile cu capital majoritar de stat, organizaţiile necomerciale
| ||
Nr. crt. | Entitatea ce gestionează centrul de plasament temporar pentru persoane refugiate | Suma, mii lei, pentru lunile iulie-septembrie 2022 |
1 | ÎS Sanatoriul preventiv de bază „Constructorul” (septembrie 2022) | 299,0 |
2 | Asociaţia Obştească „Pro Valoare” (septembrie 2022) | 50,3 |
3 | ÎS CIE „Moldexpo” SA (septembrie 2022) | 182,1 |
4 | IP Şcoala Profesională, or.Criuleni (septembrie 2022) | 142,2 |
5 | IP Universitatea Tehnică a Moldovei (septembrie 2022) | 94,5 |
6 | IP Universitatea de Stat din Moldova (august – septembrie 2022) | 257,9 |
7 | IP Academia de Studii Economice din Moldova (septembrie 2022) | 74,7 |
8 | ÎS Hotelul „Zarea” (iulie – august 2022) | 111,9 |
9 | AO „SAREPTA” (septembrie 2022) | 52,9 |
10 | IP Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chişinău (septembrie 2022) | 90,2 |
Total | 1355,7” |
17. Dispoziţiile Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova sunt obligatorii şi executorii pentru conducătorii autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale, ai agenţilor economici, ai instituţiilor publice, precum şi pentru cetăţeni şi alte persoane aflate pe teritoriul Republicii Moldova.
18. Prezenta dispoziţie intră în vigoare din momentul emiterii şi se publică pe pagina web oficială a Guvernului.
Anexa nr.1
Spor de compensare pentru lunile iulie-octombrie 2022, autorităţi publice de nivelul al doilea
| |||
Nr. crt. | Autoritatea administraţiei publice locale | Numărul de persoane implicate | Total cheltuieli pentru sporul de compensare, mii lei |
1 | Consiliul raional Anenii Noi | 5 | 20,9 |
2 | Consiliul raional Călăraşi | 6 | 26,2 |
3 | Consiliul raional Floreşti | 3 | 15,2 |
4 | Consiliul raional Ştefan Vodă | 28 | 52,9 |
5 | Consiliul raional Teleneşti (iulie – octombrie) | 30 | 135,5 |
6 | Consiliul raional Soroca | 5 | 24,8 |
Total | 275,5 |
Anexa nr.2
Alocări financiare pentru centrele de plasament temporar pentru persoane refugiate, instituite de autorităţile publice locale de nivelul al doilea
| ||
Nr. crt. | Autoritatea administraţiei publice locale | Total mijloace financiare pentru întreţinerea centrelor de plasament temporar pentru persoane refugiate, mii lei, pentru luna octombrie 2022 |
1 | Consiliul raional Anenii Noi | 101,4 |
2 | Consiliul municipal Bălţi | 354,5 |
3 | Consiliul raional Călăraşi | 55,5 |
4 | Consiliul raional Donduşeni | 102,0 |
5 | Consiliul raional Drochia | 134,3 |
6 | Consiliul raional Floreşti | 38,0 |
7 | Consiliul raional Ştefan Vodă | 140,5 |
8 | Consiliul raional Nisporeni | 94,3 |
9 | Consiliul raional Căuşeni | 98,1 |
10 | Consiliul raional Străşeni | 121,1 |
Total | 1239,7 |
Anexa nr.3
Alocări financiare pentru centrele de plasament temporar pentru refugiaţi instituite de instituţiile publice din subordinea autorităţilor publice centrale, întreprinderile de stat, societăţile cu capital majoritar de stat, organizaţiile necomerciale
| ||
Nr. d/o | Entitatea ce gestionează centrul de plasament temporar pentru persoane refugiate | Suma, mii lei, pentru lunile iunie – octombrie 2022 |
1 | ÎS Sanatoriul preventiv de bază Constructorul (octombrie 2022) | 349,8 |
2 | Asociaţia Obştească Pro Valoare (octombrie 2022) | 47,0 |
3 | ÎS CIE Moldexpo SA (iunie – octombrie 2022) | 290,2 |
4 | Asociaţia Obştească DEMOS (septembrie 2022) | 40,2 |
5 | IP Universitatea Tehnică a Moldovei (octombrie 2022) | 144,3 |
6 | IP Universitatea de Stat din Republica Moldova (octombrie 2022) | 163,5 |
7 | IP Academia de Studii Economice din Moldova (octombrie 2022) | 108,6 |
8 | ÎS Hotelul „Zarea” (septembrie – octombrie 2022) | 96,8 |
9 | AO SAREPTA (octombrie 2022) | 47,1 |
10 | IP Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chişinău (octombrie 2022) | 102,4 |
11 | AO EL-ŞADAI (iulie – septembrie 2022) | 88,5 |
12 | Colegiul Tehnologic din Chişinău (octombrie 2022) | 59,9 |
13 | IP Şcoala profesională or.Criuleni (octombrie 2022) | 182,5 |
14 | AO Sos Autism (octombrie 2022) | 31,7 |
Total | 1752,5 |
[Anexa nr.4 în redacţia Dispoziţiei CSE nr.55 din 22.12.2022, în vigoare 22.12.2022]
Anexa nr.4
Alocări financiare pentru centrele de plasament temporar pentru persoane refugiate, create de instituţiile bugetare din subordinea Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale
| ||
Nr. crt. | Entitatea ce gestionează Centrul de plasament pentru persoane refugiate (CPTPR) din subordinea Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale | Suma, mii lei, pentru luna octombrie 2022 |
1 | Centrul de plasament pentru persoane vârstnice şi persoane cu dizabilităţi, mun.Chişinău | 115,0 |
Anexa nr.5
Alocări financiare pentru centrele de plasament temporar pentru persoane refugiate, create de instituţiile bugetare din subordinea Ministerului Educaţiei şi Cercetării
| ||
Nr. crt. | Entitatea ce gestionează Centrul de plasament pentru persoane refugiate (CPTPR), din subordinea Ministerului Educaţie si Cercetări | Suma, mii lei, pentru luna octombrie 2022 |
1 | Centrul Sportiv de pregătire a loturilor Naţionale a Ministerului Educaţiei si Cercetării | 9,9 |
