COMISIA PENTRU SITUAŢII EXCEPŢIONALE A REPUBLICII MOLDOVA
D I S P O Z I Ţ I E
nr. 13 din 31.03.2022
www.gov.md
* * *
În conformitate cu art.22 din Legea nr.212/2004 privind regimul stării de urgenţă, de asediu şi de război (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2004, nr.132-137, art.696), art.2 din Hotărârea Parlamentului nr.41/2022 privind declararea stării de urgenţă (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2022, nr.522, art.631), pct.6, 7, 8 şi 9 din Regulamentul Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.1340/2001 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2001, nr.150-151, art.1387), Comisia pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova
DISPUNE:
1. Se exclud măsurile specifice în domeniul justiţiei şi se abrogă punctul 5 din Dispoziţia nr.5 din 02.03.2022, cu modificările ulterioare, a Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova, începând cu data de 04.04.2022.
2. Se stabilesc următoarele măsuri de tranziţie în domeniul justiţiei, începând cu data de 04.04.2022:
2.1. Termenele de exercitare a căilor de atac în cauzele civile, penale şi de contencios administrativ care au fost întrerupte potrivit prevederilor punctului 5 din Dispoziţia nr.5 din 02.03.2022 a Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova, se substituie cu termene noi, de aceeaşi durată, care încep a curge de la data prevăzută la pct.2. În cauzele civile, penale şi de contencios administrativ care au fost suspendate de drept potrivit prevederilor punctului 5 din Dispoziţia nr.5 din 02.03.2022 a Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova, în care au fost exercitate căi de atac până la data emiterii dispoziţiei respective, dosarele se înaintează instanţei competente începând cu data prevăzută la pct.2.
2.2. Începând cu data prevăzută la pct.2, procedurile de executare a hotărârilor judecătoreşti şi a tranzacţiilor judiciare de împăcare, precum şi judecarea cauzelor de contencios administrativ, civile şi penale suspendate de drept conform prevederilor punctului 5 din Dispoziţia nr.5 din 02.03.2022 a Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova, se reiau din oficiu. În termen de 10 zile de la data prevăzută la pct.2, instanţa de judecată va lua măsuri pentru fixarea termenelor de judecată şi citarea părţilor. În cauzele penale aflate în curs pe rolul instanţelor de judecată, care au fost suspendate de drept potrivit prevederilor punctului 5.3.2 din Dispoziţia nr.5 din 02.03.2022 a Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova, în interval de 10 zile de la data prevăzută la pct.2, instanţa de judecată va lua măsuri pentru fixarea termenelor de judecată şi efectuarea actelor de procedură.
2.3. Termenele de comunicare a actelor de procedură, de depunere şi soluţionare a plângerilor care au fost întrerupte potrivit prevederilor punctului 5.3.4 din Dispoziţia nr.5 din 02.03.2022 a Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova, se substituie cu termene noi, de aceeaşi durată, care încep a curge de la data prevăzută la pct.2.
2.4. Dispoziţiile normative şi individuale ale organelor competente în domeniul planificării, organizării şi coordonării activităţii de aplicare a măsurilor impuse de starea de urgenţă declarată se contestă direct la Curtea de Apel în circumscripţia căruia se află organul al cărui act se contestă, în termen de 72 de ore de la data publicării în Monitorul Oficial al Republicii Moldova sau din momentul afişării pe pagina web oficială a Guvernului.
2.5. Contestaţia depusă în condiţiile pct.2.4 nu suspendă efectele actului contestat. Instanţa de judecată nu este în drept să suspende actul contestat.
2.6. Hotărârile emise pe marginea contestaţiilor prevăzute la pct.2.4 pot fi atacate conform procedurii prevăzute de Codul administrativ al Republicii Moldova nr.116/2018 într-un termen de 72 de ore de la data notificării hotărârii.
2.7. Cauzele contravenţionale în care urgenţa se justifică prin scopul instituirii stării de urgenţă şi care vizează încălcarea dispoziţiilor emise în scopul gestionării stării de urgenţă declarate, se examinează de către autoritatea competentă să soluţioneze cauzele contravenţionale în termen de 7 zile de la data comiterii contravenţiei, iar de către instanţa de judecată care examinează cauza contravenţională în termen de 15 de zile de la data intrării dosarului în instanţă.
3. Se restructurează Centrul Unic de Gestionare a Crizei (în continuare, CUGC), instituit prin pct.1 din Dispoziţia nr.3 din 27 februarie 2022 a Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova, conform Anexei nr.1.
4. În calitate de şef al CUGC se numeşte domnul colonel Adrian EFROS, şef direcţie logistică, Marele Stat Major al Armatei Naţionale.
5. Se aprobă structura CUGC, conform Anexei nr.2. Instituţiile menţionate în anexa nr.2 vor delega persoane pentru componenţa grupurilor de lucru, în decurs de 1 zi de la data aprobării prezentei dispoziţii.
6. Se aprobă Procedurile de operare standard ale CUGC, conform Anexei nr.3.
7. Activitatea CUGC se va desfăşura în cadrul sediului organului central al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă (mun.Chişinău, str.Gh.Asachi 69).
8. Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă va pune la dispoziţia CUGC încăperile Centrului de dirijare în situaţii excepţionale a Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova şi va asigura multilateral funcţionarea acestuia cu suport IT, birotică şi apă.
9. CUGC va elabora propuneri de decizii care, după caz, vor fi aprobate de către Comisia pentru Situaţii Excepţionale, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare.
10. Pentru aspecte ce ţin de ordinea publică CUGC va coopera cu Centrul Naţional de Coordonare Integrată a Acţiunilor de Ordine Publică, care activează în baza Hotărârii Guvernului nr.1206/2016.
11. În scopul îmbunătăţirii activităţii sale, structura nominală şi organizatorică iniţială a CUGC poate fi modificată, la propunerea şefului CUGC, de către Consiliul de coordonare operaţională CUGC, fără validarea deciziei respective de către Comisia pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova.
12. Furnizorii de energie termică vor sista sezonul de încălzire 2021-2022 începând cu data de 31 martie 2022. La adresarea în scris a consumatorului privind prelungirea perioadei de încălzire, furnizorul este obligat să livreze energia termică cu condiţia existenţei posibilităţilor tehnico-economice.
13. Gestionarii fondului locativ, agenţii economici, indiferent de forma de proprietate şi alţi consumatori de energie termică, cu excepţia celor ce s-au adresat pentru prelungirea perioadei de încălzire, vor asigura executarea lucrărilor de deconectare a obiectivelor de la sistemul de alimentare centralizată cu energie termică începând cu data de 31 martie 2022.
14. Pe perioada stării de urgenţă, dar nu mai mult de 90 zile din momentul adoptării prezentei decizii, prin derogare de la art.9, 13, art.15 alin.(5) (7), art.16, art.20, art.22, art.32 (alin.(1), (2)) şi art.33 alin.1 lit.a) din Legea 278/2007 privind controlul tutunului şi prin derogare de la Hotărârea Guvernului nr.613/2017 pentru aprobarea Regulamentului sanitar privind avertismentele de sănătate şi etichetarea produselor din tutun, a tutunului destinat rulării în ţigarete, precum şi prin derogare de la art.231 din Legea privind supravegherea de stat a sănătăţii publice nr.10/2009, art.12 indice 5 alin.(3) – lista produselor (poziţia 4) din Legea 160/2011 privind reglementarea prin autorizare a activităţii de întreprinzător şi prin derogare de la prevederile articolului 911 alin.(1), (7) şi (9) din Codul Contravenţional al Republicii Moldova:
14.1. se admite pe perioada stării de urgenţă importul şi plasarea pe piaţa Republicii Moldova a ţigaretelor (poziţia tarifară 2402.20) fabricate pentru plasarea pe piaţa din România, etichetate şi ambalate conform prevederilor legale din România, cu aplicarea timbrului de acciză al Republicii Moldova.
14.2. Ţigaretele importate pentru plasarea pe piaţa Republicii Moldova, etichetate şi ambalate conform prevederilor legale din România, vor respecta implicit şi prevederile Directivei 2014/40/UE a Parlamentului European şi a Consiliului din 3 aprilie 2014 privind apropierea actelor cu putere de lege şi a actelor administrative ale statelor membre în ceea ce priveşte fabricarea, prezentarea şi vânzarea produselor din tutun şi a produselor conexe. Importatorii produselor din tutun vor informa Agenţia Naţională pentru Sănătate Publică despre produsele ce vor fi plasate pe piaţă cu 5 zile înainte de plasarea pe piaţă a produselor din tutun privind caracteristicile produselor care urmează a fi plasate.
14.3. Derogările aplicabile ţigaretelor (poziţia tarifară 2402.20) etichetate şi ambalate conform prevederilor legale din România, se admit doar pentru mărcile (brand-urile) autorizate pentru plasarea pe piaţă în Republica Moldova, la data adoptării prezentei decizii, menţionate în licenţa importatorului.
15. Pe perioada stării excepţionale, dar nu mai mult de 90 zile din momentul adoptării prezentei decizii, prin derogare de la art.22 alin.(2) din Legea nr.278/2007 privind controlul tutunului, se permite plasarea pe piaţă a produselor din tutun etichetate şi ambalate conform legislaţiei Republicii Moldova, importate din ţările membre ale Uniunii Europene, din ţările membre ale Acordului Central European de Comerţ Liber (CEFTA) şi din Turcia, cu o notificare prealabilă a Agenţiei Naţionale pentru Sănătate Publică în termen de 20 zile până la plasarea pe piaţă.
16. La expirarea stării de urgenţă dar nu mai mult de 90 de zile de la adoptarea pct.14 şi pct.15 ale prezentei dispoziţii, comercializarea stocurilor importate ale ţigaretelor fabricate pentru plasarea pe piaţa din România, etichetate şi ambalate conform prevederilor legale din România este permisă până la epuizarea stocurilor. După expirarea stării de urgenţă dar nu mai mult de 90 de zile de la adoptarea prezentelor prevederi, subiecţii impunerii care au importat ţigarete de la poziţia tarifară 2402.20 efectuează inventarierea acestora în termen de 20 de zile cu declararea lor la Serviciului Fiscal de Stat şi Agenţia Naţională pentru Sănătate Publică.
17. Serviciul Vamal va prezenta lunar informaţia către Comisia Situaţii Excepţionale şi Agenţia Naţională pentru Sănătate Publică privind volumele de ţigarete importate, destinate comercializării în Republica Moldova, inclusiv datele privind ţigaretele (poziţia tarifară 2402.20) importate cu derogare de la cadrul legal naţional.
18. Agenţia Naţională pentru Sănătate Publică va monitoriza respectarea corespunzătoare a prevederilor prezentei dispoziţii la plasarea pe piaţa Republicii Moldova a produselor din tutun cu derogările temporare prevăzute de prezenta decizie.
19. Prin derogare de la prevederile anexei nr.3 la Hotărârea Guvernului nr.1206/2016 cu privire la Centrul Naţional de Coordonare Integrată a Acţiunilor de Ordine Publică, componenţa Consiliului de decizie din cadrul Centrului Naţional de Coordonare Integrată a Acţiunilor de Ordine Publică va fi următoarea:
• Ministrul afacerilor interne;
• Secretar general al Ministerului Afacerilor Interne;
• Secretar de stat al Ministerului Afacerilor Interne;
• Secretar de stat al Ministerului Afacerilor Interne;
• Şef al Inspectoratului General al Poliţiei;
• Şef al Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră;
• Şef al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă;
• Comandant general al Inspectoratului General de Carabinieri;
• Director al Biroului Migraţie şi Azil;
• Director al Serviciului tehnologii informaţionale;
• Şef al Serviciului protecţie internă şi anticorupţie;
• Şef al Inspectoratului de Management Operaţional;
• Şef al Serviciului medical al Ministerului Afacerilor Interne;
• Director al Agenţiei Rezerve Materiale.
20. Se aprobă acordarea Ucrainei a bunurilor materiale, în calitate de asistenţă internaţională, cu titlu gratuit, din rezervele de mobilizare, rezervele autorităţilor publice centrale, donaţiile agenţilor economici, precum şi stocurile constituite din ajutoare umanitare parvenite în Republica Moldova, prin derogare de la prevederile Legii nr.1491/2002 cu privire la ajutoarele umanitare acordate Republicii Moldova, Regulamentului cu privire la modul de recepţionare, păstrare, distribuire şi evidenţă a ajutoarelor umanitare acordate Republicii Moldova, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.663/2003, conform anexei nr.4.
[Pct.20 modificat prin Dispoziţia CSE nr.14 din 14.04.2022, în vigoare 14.04.2022]
21. Prin derogare de la prevederile art.10 alin.(1) şi alin.(3) şi art.16 alin.(1) şi alin.(4) din Legea nr.104/2020 cu privire la rezervele de stat şi de mobilizare Agenţia Rezerve Materiale din cadrul MAI va elibera din rezervele de mobilizare, cu titlu de deblocare Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, a bunurilor materiale, conform pct.20, în sumă de 7522,535 mii lei, conform anexei nr.5.
[Pct.21 modificat prin Dispoziţia CSE nr.14 din 14.04.2022, în vigoare 14.04.2022]
22. Ministerul Finanţelor va aloca Agenţiei Rezerve Materiale, costul bunurilor materiale eliberate cu titlu de deblocare din rezervele de mobilizare în sumă de 7522,535 mii lei, mijloace financiare ce urmează a fi utilizate pentru completarea rezervelor de stat.
[Pct.22 modificat prin Dispoziţia CSE nr.14 din 14.04.2022, în vigoare 14.04.2022]
23. Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă va întreprinde măsuri privind recepţionarea, formarea şi transportarea conform destinaţiei a lotului de ajutor umanitar, prin mijloace proprii şi/sau contractări.
24. Ministerul Finanţelor în comun cu Ministerul Afacerilor Interne, prin intermediul Serviciului Vamal şi Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră, vor asigura îndeplinirea operativă a formalităţilor de trecere peste frontieră a bunurilor transportate.
25. Ministerul Afacerilor Externe şi Integrării Europene va asigura transmiterea oficială a lotului de bunuri materiale către reprezentanţii Ucrainei.
26. Se permite Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale să expedieze din ajutoarele umanitare primite pentru gestionarea crizei refugiaţilor un lot de ajutoare umanitare către autorităţile din Ucraina. Lista bunurilor expediate va fi aprobată prin Ordinul Ministrului Muncii şi Protecţiei Sociale.
27. La punctul 3 din Dispoziţia CSE nr.10 din 15 martie 2022 textul „21315,8 mii lei” se înlocuieşte cu textul „20871,7 mii lei”. Punctul 17 din anexa nr.1 al Dispoziţiei CSE nr.10 din 15 martie se anulează.
28. Centrele de plasament temporar pentru refugiaţi a căror creare a fost aprobată de către Agenţia Naţională Asistenţă Socială, în care alimentaţia este finanţată din mijloacele bugetare, începând cu 01.04.2022 vor fi asigurate cu alimentaţie prin intermediul Programului Alimentar Mondial, respectiv nu vor beneficia de finanţare de la bugetul de stat pentru servicii de catering şi produse alimentare în vederea preparării hranei. Pentru a contacta reprezentanţii Programului Alimentar Mondial în vederea asigurării alimentaţiei în cadrul centrelor, se va expedia scrisoare la emailul alimentatie.moldova@wfp.org sau se va apela la numărul de telefon 060 865 841.
29. La punctul 9 din Dispoziţia CSE nr.3 din 27 februarie 2022 textul „152.1 mil.lei” se modifică în „151.5 mil.lei”, iar textul „Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale, 2.0 mil.lei” se modifică în „Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale, 1.4 mil.lei”.
30. Dispoziţiile Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova sunt obligatorii şi executorii pentru conducătorii autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale, ai agenţilor economici, ai instituţiilor publice, precum şi pentru cetăţeni şi alte persoane aflate pe teritoriul Republicii Moldova.
31. Prezenta Dispoziţie intră în vigoare din momentul emiterii şi se publică pe pagina web oficială a Guvernului.
PRIM-MINISTRU, | |
PREŞEDINTE AL COMISIEI | Natalia GAVRILIŢA |
Anexa nr.1
a Dispoziţiei CSE
nr.13 din 31.03.2022
Anexa nr.2
a Dispoziţiei CSE
nr.13 din 31.03.2022
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ ALE CENTRULUI
UNIC DE GESTIONARE A CRIZEI
1. CONSILIUL DE COORDONARE OPERAŢIONALĂ:
a. şef direcţie logistică Marele Stat Major al AN – şef CUGC;
b. Şef Inspectorat General pentru Situaţii de Urgenţă;
c. Secretar de stat, Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale;
d. Secretar de stat, Ministerul Sănătăţii;
e. Secretar de stat, Ministerul Educaţiei şi Cercetării;
f. Secretar de stat, Ministerul Infrastructurii şi Dezvoltării Regionale;
g. Secretar General, Ministerul Afacerilor Externe şi Integrării Europene
h. Şef direcţie asistenţă externă, Ministerul Finanţelor;
i. ICNUR (în calitate de observator);
j. Organizaţii ale Societăţii Civile (în calitate de observator)
k. Ministerul Apărării (în calitate de Secretar al Consiliului).
2. STRUCTURA NOMINALĂ A CUGC:
a. Grup management umanitar operaţional
1) Ministerul Apărării;
2) Ministerul Apărării;
3) Ministerul Apărării;
4) Inspectorat General pentru Situaţii de Urgenţă;
5) Inspectorat General pentru Situaţii de Urgenţă;
6) Inspectorat General pentru Situaţii de Urgenţă.
b. Grup coordonare parteneri:
1) Ministerul Finanţelor;
2) Cancelaria de Stat;
3) Ministerul Apărării.
c. Grup organizare transport:
1) Ministerul Infrastructurii şi Dezvoltării Regionale;
2) Agenţia Naţională pentru Transport Auto;
3) Ministerul Afacerilor Interne;
4) Ministerul Apărării.
d. Grup organizare logistică alimentare şi cazare:
1) Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare;
2) Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale;
3) Agenţia Naţională pentru Securitatea Alimentelor.
e. Grup Educaţie şi incluziune socială:
1) Ministerul Educaţiei şi Comerţului;
2) Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale;
3) Ministerul Sănătăţii;
4) Ministerul Afacerilor Interne.
f. Grup asistenţă medicală:
1) Ministerul Sănătăţii;
2) Agenţia Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale;
3) Agenţia Naţională pentru Sănătate Publică.
g. Grup servicii consulare şi asistenţă juridică:
1) Ministerul Afacerilor Externe şi Integrării Europene;
2) Ministerul Justiţiei.
Anexa 3
a Dispoziţiei CSE
nr.13 din 31.03.2022
PROCEDURILE DE OPERARE STANDARD
ale Centrul Unic de Gestionare a Crizei
I. SITUAŢIA
Declanşarea, începând cu 24 februarie 2022, a conflictului armat dintre RUS şi UKR, a generat un flux sporit de refugiaţi din UKR în MDA. Aceasta situaţie are un impact semnificativ asupra economiei naţionale, precum şi pune presiuni asupra capacităţii instituţiilor de stat de a gestiona criza respectivă.
Incertitudinea situaţiei de securitate din UKR ce menţine probabilitatea sporirii bruşte a fluxului de refugiaţi spre MDA, impun autorităţile statului întreprinderea măsurilor necesare pentru pregătirea şi gestionarea situaţiei date, atât prin stabilirea unui mecanism viabil de primire, triere, găzduire temporară, transport intern şi internaţional a refugiaţilor proveniţi din UKR, cât şi prin canalizarea într-un efort comun a acţiunilor statului cu sprijinul oferit în acest sens de comunitatea internaţională şi societatea MDA.
II. MISIUNEA
CUGC (sub conducerea/coordonarea CSE), în coordonare cu alte instituţii/ părţi implicate, va desfăşura măsurile necesare de gestionare promptă şi oportună a fluxului de refugiaţi din UKR (primirea, cazarea şi asigurarea tranzitului acestora, acumularea şi gestionarea asistenţei umanitare recepţionate, generalizarea şi difuzarea datelor şi informaţiilor pentru publicul larg), în vederea menţinerii nivelului adecvat de stabilitate economico-socială a statului.
III. SARCINI
În vederea realizării misiunii sale, CUGC îi revin următoarele sarcini:
1) conducerea, la solicitarea CSE, a acţiunilor umanitare, altele decât cele aflate în responsabilitatea autorităţilor/ părţilor statului implicate în gestionarea situaţiei umanitare;
2) asigurarea fundamentării şi elaborării deciziilor CSE, precum şi de implementare a acestora, în domeniul de responsabilitate a CUGC;
3) coordonarea şi corelarea conceptuală a acţiunilor umanitare, întreprinse de structurile implicate;
4) asigurarea nivelului necesar de interoperabilitate a structurilor/ părţilor implicate, inclusiv cu partenerii externi;
5) asigurarea managementului asistenţei umanitare recepţionate;
6) participarea la procesul de gestionare a fluxului de refugiaţi, prin studierea situaţiei, generalizarea informaţiilor şi difuzarea datelor şi informaţiilor specifice situaţiei;
7) coordonarea procesului de informare a societăţii şi mass-media despre evoluţia evenimentelor;
8) cooperarea inter-instituţională, prin care se asigură aplicarea planurilor elaborate în acest scop;
9) asigurarea controlului şi reglării sistemice, prin care se asigură cunoaşterea eficacităţii acţiunilor şi măsurilor întreprinse, precum şi adaptarea acestora în funcţie de evoluţia situaţiei de criză.
IV. EXECUŢIA
La activare:
1. CUGC funcţionează ca structură specializată temporară, activitatea căreia este asigurată de către Centrul de dirijare în situaţii excepţionale al Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova.
2. CUGC asigură mecanismul naţional de coordonare a efortului unitar pentru gestionarea situaţiei umanitare, precum şi pregătirea informărilor şi a proiectelor de decizie necesare în această privinţă, pentru CSE.
3. CUGC funcţionează ca punct naţional de contact, prin care se asigură preluarea, schimbul şi transmiterea de informaţii între autorităţile publice cu competenţe în domeniul managementului crizei umanitare.
4. Pentru îndeplinirea funcţiilor sale, CUGC cooperează cu centrele operaţionale de coordonare/de dirijare instituţionale, centrale şi locale.
5. Conducerea CUGC este asigurată de Consiliul de coordonare operaţională (în continuare, Consiliul), care funcţionează ca organ interinstituţional de conducere şi coordonare ce asigură elaborarea, adoptarea şi implementarea deciziilor CSE în domeniul de activitate al CUGC.
6. Subiectele examinate la şedinţele Consiliului şi deciziile adoptate se consemnează în procese-verbale. Procesele-verbale se întocmesc de către secretarul Consiliului, care nu are drept de vot.
7. Deciziile Consiliului se adoptă cu majoritatea simplă de voturi ale membrilor prezenţi şi intră în vigoare după ce sunt aprobate în modul stabilit de CSE.
8. Orice altă decizie/hotărâre parvenită din partea CUGC, în afara celor consemnate în procesele-verbale ale şedinţelor Consiliului şi aprobate de CSE, va purta pentru APC/L vizate un caracter de recomandare.
9. La şedinţele Consiliului pot participa în calitate de observatori reprezentanţi ai altor autorităţi publice şi/sau altor actori implicaţi.
10. Secretarul Consiliului este conducătorul Grupului management umanitar operaţional din cadrul CUGC.
V. INSTRUCŢIUNI FINALE ŞI DE COORDONARE
Coordonarea desfăşurării acţiunilor comune instituţiilor statului (APC/L), a altor părţi antrenate/ implicate direct în procesele de gestionare a situaţiei umanitare, se va efectua pe platforma CUGC.
Procesul de coordonare a activităţilor desfăşurate pentru gestiunea situaţiei se va efectua în baza domeniilor de responsabilitate ale subdiviziunilor stabilite ale CUGC.
Pentru facilitarea procesului de integrare a efortului naţional de gestionare a situaţiei umanitare respective, entităţile APC care se regăsesc în organigrama CUGC urmează să elaboreze planuri de activitate, conform scenariilor determinate de CUGC şi a Planului de gestiune a fluxului de refugiaţi din Ucraina, elaborat de CUGC şi aprobat, în modul stabilit, de CSE.
Structura şi termenul de elaborare/prezentare a Planurilor respective urmează să fie stabilit de Consiliu.
Problemele constatate cu privire la activitatea CUGC, cu privire la evoluţia şi gestiunea situaţiei umanitare, cu privire la necesităţile suplimentare de resurse etc., urmează să fie consemnate la şedinţele Consiliului şi înaintate în modul stabilit pentru decizie către CSE.
Schimbul de date şi interacţiunea cu partenerii de cooperare la nivel naţional şi internaţional se va efectua prin intermediul CUGC, în condiţiile şi în limitele impuse de CSE.
Asigurarea activităţii cotidiene (sprijinul logistic) a CUGC va fi efectuată prin intermediul subdiviziunilor Centrului de dirijare în situaţii excepţionale a CSE a Republicii Moldova, cu implicarea structurilor desemnate în procesul de gestionare a situaţiei umanitare.
Anexa 4 a Dispoziţiei CSE nr.13 din 31.03.2022
LISTA bunurilor materiale propuse pentru a fi transmite autorităţilor din UCRAINA în calitate de ajutor umanitar (donaţie), din gestiunea instituţiilor publice şi agenţilor economici
| ||||||||||
Nr. d/o | Denumirea | u/m | Canti- tatea | Preţ, MDL | Suma, MDL | Preţ, Euro | Sumă, Euro | Greutate, kg | Volum, m3 | Notă |
1. | Set de igienă | set. | 5000 | 203.73 | 1018650.00 | 10.06 | 50296.00 | 4800.00 | 9.37 | IGSU |
2. | Set de igienă pentru familie | set. | 1000 | 445.04 | 445040.00 | 21.97 | 21973.92 | 8957.00 | 41.96 | IGSU |
3. | Saci de dormit | buc. | 500 | 387.06 | 193530.00 | 19.11 | 9555.57 | 1101.19 | 11.43 | IGSU |
4. | Saltele | buc. | 400 | 453.66 | 181464.00 | 22.40 | 8959.81 | 4167.00 | 39.69 | IGSU |
5. | Saltele gonflabile | buc. | 500 | 40.28 | 20140.00 | 1.99 | 994.42 | 781.25 | 5.25 | IGSU |
6. | Pături | buc. | 3000 | 237.62 | 712860.00 | 11.73 | 35197.57 | 6600.00 | 64.80 | IGSU |
7. | Huse pentru saltele gonflabile | buc. | 500 | 20.14 | 10070.00 | 0.99 | 497.21 | 260.41 | 1.75 | IGSU |
8. | Perne gonflabile | buc. | 500 | 40.28 | 20140.00 | 1.99 | 994.42 | 225.00 | 2.63 | IGSU |
9. | Huse pentru perne gonflabile | buc. | 500 | 20.14 | 10070.00 | 0.99 | 497.21 | 75.00 | 0.88 | IGSU |
10. | Măşti chirurgicale | buc. | 200000 | 5.00 | 1000000.00 | 0.25 | 49375.16 | 2000.00 | 7.60 | IGSU |
11. | Ochelari | buc. | 20000 | 21.06 | 421200.00 | 1.04 | 20796.82 | 1500.00 | 10.50 | IGSU |
12. | Mănuşi | per. | 4000 | 163.32 | 653280.00 | 8.06 | 32255.80 | 1280.00 | 12.67 | IGSU |
13. | Omeprazol DR 20 mg, 1,000 caps | flacon | 17 | 17.79 | 302.40 | 0.88 | 14.93 | 9.61 | MS | |
14. | Hydrocortisone 10 mg 100 comp | flacon | 791 | 17.84 | 14114.10 | 0.88 | 696.89 | 41.08 | MS | |
15. | Magnesium Sulfate 5% dex inj.1 gm/100 ml,100 ml 24 ea | cutie | 250 | 17.85 | 4461.50 | 0.88 | 220.29 | 42.2 | MS | |
16. | Telmisartan 20 mg 90 tab | flacon | 75 | 17.84 | 1338.00 | 0.88 | 66.06 | 8.69 | MS | |
17. | Amoxicillin 125 mg/5 ml and Clavulanic Acid 31.25 mg/5 ml pulb/susp. orală (Co-amoxiclav), 100 ml | flacon | 290 | 20.78 | 6026.20 | 1.03 | 297.54 | 42.34 | MS | |
18. | Amoxicillin 125 mg/5 ml pulb/susp. orală, 100 ml | flacon | 490 | 8.25 | 4042.50 | 0.41 | 199.60 | 78.4 | MS | |
19. | UNICEF set, MEDICAMENTE | set | 2 | 12739.35 | 25478.70 | 629.01 | 1258.01 | 848.0 | MS | |
20. | OMS IEHK 2017, Modul esenţial, MEDICAMENTE | set | 1 | 3391.05 | 3391.05 | 167.43 | 167.43 | 23.0 | MS | |
21. | OMS IEHK 2017, Modul esenţial, Consumabile şi echipament | set | 1 | 2566.20 | 2566.20 | 126.71 | 126.71 | 23.0 | MS | |
22. | Bekson Forte Soluţie de inhalat presuriz. 250 mcg/1 doza 200 doze N1 Getz Pharma (Pvt) Ltd. | flacon | 50 | 516.18 | 25809.00 | 25.49 | 1274.32 | MS | ||
23. | Claritek-250, 250 mg/5 ml granule/susp. orală (Getz Pharma (Pvt) Ltd) | flacon | 33 | 200.18 | 6605.94 | 9.88 | 326.17 | MS | ||
24. | Claritek-250, 250 mg/5 ml granule/susp. orală (Getz Pharma (Pvt) Ltd) | flacon | 6 | 75.70 | 454.20 | 3.74 | 22.43 | MS | ||
25. | Metronidazole 5 mg/ml în sol. perf. 5 mg/ml 100 ml N1 | flacon | 5000 | 3.21 | 16050.00 | 0.16 | 792.47 | MS | ||
26. | Pranogir sirop 50 mg/ml 180 ml N1 (Inosin pranobex) | flacon | 500 | 58.61 | 29305.00 | 2.89 | 1446.94 | MS | ||
27. | Neohemodez sol. perf. 200 ml N1 (Povidonum) | flacon | 440 | 62.34 | 27429.60 | 3.08 | 1354.34 | MS | ||
28. | Vincamax sol. inj. 1 mg/1 ml N1 (Vincristinum) | flacon | 4450 | 29.03 | 129183.50 | 1.43 | 6378.46 | MS | ||
29. | Agisept comp. N6x4 Clasic (amylmetacresolum+alcoholum) | cutie | 3000 | 63.31 | 189930.00 | 3.13 | 9377.82 | MS | ||
30. | Azicin-500 500 mg comp.film. N3 (azithromycinum) | cutie | 1080 | 57.13 | 61700.40 | 2.82 | 3046.47 | MS | ||
31. | Cipfloz 500 (500 mg) comp. film. N10x10 (ciprofloxacinum) | cutie | 554 | 187.73 | 104002.42 | 9.27 | 5135.14 | MS | ||
32. | Feck SR 200 mg caps.elib.prel. N10x3 (aceclofenacum) | cutie | 600 | 131.72 | 79032.00 | 6.50 | 3902.22 | MS | ||
33. | Metzilol 50 comp. 50 mg N10x3 (metoprololum) | cutie | 1000 | 19.24 | 19240.00 | 0.95 | 949.98 | MS | ||
34. | Ziarth 7.5 comp. 7.5 mg N10x10 (meloxicamum) | cutie | 920 | 10.16 | 9347.20 | 0.50 | 461.52 | MS | ||
35. | Ziarth 15 comp. 15 mg N10x10 (meloxicamum) | cutie | 1000 | 144.25 | 144250.00 | 7.12 | 7122.37 | MS | ||
36. | Aciherpin crema 50 mg/g 5.0 g (aciclovirum) | tub | 1152 | 20.73 | 23880.96 | 1.02 | 1179.13 | MS | ||
37. | Freecold comp. N4 | cutie | 20000 | 5.03 | 100600.00 | 0.25 | 4967.14 | MS | ||
38. | Freecold Hotmix Lemon (750 mg/10 mg/60 mg) pulb.sol.or. 5g N5 | cutie | 1440 | 44.71 | 64382.40 | 2.21 | 3178.89 | MS | ||
39. | Freecold Hotmix Orange (750 mg/10 mg/60 mg) pulb.sol.or. 5g N5 | cutie | 7070 | 44.71 | 316099.70 | 2.21 | 15607.47 | MS | ||
40. | TusCare Herbal granule/pach. 5g N5 | cutie | 3000 | 51.53 | 154590.00 | 2.54 | 7632.91 | MS | ||
41. | TusCare Lozenges N5x4 Lamaie | cutie | 2400 | 45.64 | 109536.00 | 2.25 | 5408.36 | MS | ||
42. | TusCare Lozenges N5x4 Portocala | cutie | 2400 | 45.64 | 109536.00 | 2.25 | 5408.36 | MS | ||
43. | TusCare syr. 100 ml | flacon | 2000 | 85.50 | 171000.00 | 4.22 | 8443.15 | MS | ||
44. | Masti KN95 (5 straturi) N1 | buc | 5000 | 3.73 | 18650.00 | 0.18 | 920.85 | MS | ||
45. | Mănuşi sterile chirurgicale latex cu talc N7,5 (China) | buc | 5000 | 3.94 | 19700.00 | 0.19 | 972.69 | MS | ||
46. | Mănuşi sterile chirurgicale latex cu talc N8,5 (China) | buc | 5000 | 3.94 | 19700.00 | 0.19 | 972.69 | MS | ||
47. | Mănuşi sterile chirurgicale latex cu talc N6 (China) | buc | 5000 | 3.94 | 19700.00 | 0.19 | 972.69 | MS | ||
48. | Emplastru UGOtana Silk rulon 2.5 cmx5 m hipoalerg. N1 amb.hirtie | buc | 700 | 21.85 | 15295.00 | 1.08 | 755.19 | MS | ||
49. | Emplastru UGOtana Waterproof 1.9 cmx7.2 cm flexibil N1 | buc | 5100 | 1.44 | 7344.00 | 0.07 | 362.61 | MS | ||
50. | Şervetele cu alcool 3 cmx3 cm N100 (Avanti Medical) | cutie | 400 | 22.47 | 8988.00 | 1.11 | 443.78 | MS | ||
51. | Trikaxon 1 g/10 ml pulb.+solv./sol.inj. I/V N1 – (Ceftriaxonum) | buc | 5280 | 37.69 | 199003.20 | 1.86 | 9825.81 | MS | ||
52. | Spasgan fiole N5 (Metamizoli natrium, Pitofenoni hydrochloridum, Fenpiverini bromidum) | cutie | 1980 | 19.86 | 39322.80 | 0.98 | 1941.57 | MS | ||
53. | Amikacin 500 mg/2 ml | flacon | 45060 | 17.00 | 766020.00 | 0.84 | 37822.36 | MS | ||
54. | KLC LAPTE UHT 1,5% 1 L | buc. | 720 | 18.95 | 13644.00 | 0.94 | 673.67 | Kaufland | ||
55. | PROP. CARNE DE PORC, 97%, EO, 300G | buc. | 352 | 32.80 | 11545.60 | 1.62 | 570.07 | Kaufland | ||
56. | SANTAL NECTAR PORTOCALE 50% 1L TPK | buc. | 36 | 31.55 | 1135.80 | 1.56 | 56.08 | Kaufland | ||
57. | BOROMIR CROISSANT VANILIE&CAISE 60G | buc. | 50 | 8.05 | 402.50 | 0.40 | 19.87 | Kaufland | ||
58. | KLC CORNFLAKES 1KG | buc. | 105 | 42.70 | 4483.50 | 2.11 | 221.37 | Kaufland | ||
59. | KLC SUC MERE ŞI CIREŞE 30% 5X0,2L TPK | buc. | 400 | 22.95 | 9180.00 | 1.13 | 453.26 | Kaufland | ||
60. | NAN OPTIPRO 3 LAPTE PRAF 12L+ 800 G | buc. | 30 | 259.95 | 7798.50 | 12.84 | 385.05 | Kaufland | ||
61. | KLC BĂUTURA MULTIFRUCT 20% 5X0,2 L TPK | buc. | 400 | 22.95 | 9180.00 | 1.13 | 453.26 | Kaufland | ||
62. | VDR COVRIGI SARE MAC 100 G | buc. | 700 | 4.90 | 3430.00 | 0.24 | 169.36 | Kaufland | ||
63. | VDR COVRIGI CHIMEN 100 G | buc. | 700 | 4.90 | 3430.00 | 0.24 | 169.36 | Kaufland | ||
64. | 7 DAYS CROISSANT CREMA ALUNE 80 G | buc. | 100 | 8.55 | 855.00 | 0.42 | 42.22 | Kaufland | ||
65. | KLC SARE DE MASA CU IOD, FLUOR 1KG | buc. | 120 | 6.20 | 744.00 | 0.31 | 36.74 | Kaufland | ||
66. | KLC BATON MUSLI CIOCOLATA 30 G | buc. | 810 | 2.65 | 2146.50 | 0.13 | 105.98 | Kaufland | ||
67. | KLC BATON MUSLI CIOCOLATA+BANANE 30 G | buc. | 810 | 2.65 | 2146.50 | 0.13 | 105.98 | Kaufland | ||
68. | KLC BATON MUSLI CAISE 30G | buc. | 270 | 2.65 | 715.50 | 0.13 | 35.33 | Kaufland | ||
69. | KLC BATON MUSLI MERISOARE 30 G | buc. | 270 | 2.65 | 715.50 | 0.13 | 35.33 | Kaufland | ||
70. | NAN OPTIPRO 4 LAPTE PRAF 24L+ 800 G | buc. | 30 | 259.95 | 7798.50 | 12.84 | 385.05 | Kaufland | ||
71. | AMIGO CAFEA SOLUBILA 1,8G | buc. | 1,000.00 | 1.90 | 1900.00 | 0.09 | 93.81 | Kaufland | ||
72. | KLC NAPOLITANA CIOCO. LAPTE GLAZURATA 40 G | buc. | 180 | 6.90 | 1242.00 | 0.34 | 61.32 | Kaufland | ||
73. | KLC NAPOLITANE CREMA ALUNE PĂDURE 40 G | buc. | 180 | 6.90 | 1242.00 | 0.34 | 61.32 | Kaufland | ||
74. | BELLA IDEALE ABS ZILNICE REGULAR 54 BUC | buc. | 36 | 49.75 | 1791.00 | 2.46 | 88.43 | Kaufland | ||
75. | NESTLE NAN 4 COMFORTIS LAPTE 24L+ 800 G | buc. | 30 | 275.00 | 8250.00 | 13.58 | 407.35 | Kaufland | ||
76. | BEVOLA BABY SAPUN DELICAT 100G | buc. | 120 | 19.90 | 2388.00 | 0.98 | 117.91 | Kaufland | ||
77. | BEVOLA BABY SERV UMEDE SENSITIVE 80 BUC | buc. | 120 | 21.55 | 2586.00 | 1.06 | 127.68 | Kaufland | ||
78. | BEVOLA BABY ŞERVETELE UMEDE 80 BUC | buc. | 120 | 21.55 | 2586.00 | 1.06 | 127.68 | Kaufland | ||
79. | K-BIO SUC DIN ZEAMA DE VARZA 0,5 L | buc. | 75 | 24.65 | 1848.75 | 1.22 | 91.28 | Kaufland | ||
80. | VEDDA CEAI FRUCTE EXOTICE 100X2 G | buc. | 16 | 59.90 | 958.40 | 2.96 | 47.32 | Kaufland | ||
81. | ULPIO CREMITA BISCUITI CREMA CACAO 34 G | buc. | 200 | 4.55 | 910.00 | 0.22 | 44.93 | Kaufland | ||
82. | BEVOLA MAXI NORMAL ABS ALOE EVERA 20 BUC | buc. | 120 | 25.55 | 3066.00 | 1.26 | 151.38 | Kaufland | ||
83. | KOROWA MASCHA VAFE UMPLUTURA CACAO 150 | buc. | 98 | 23.65 | 2317.70 | 1.17 | 114.44 | Kaufland | ||
84. | PFANNER SUC MERE BIO 100% 1L | buc. | 40 | 55.85 | 2234.00 | 2.76 | 110.30 | Kaufland | ||
85. | PLASMON BISCUIŢI CU VITAMINE 6+ 60 G | buc. | 120 | 19.95 | 2394.00 | 0.99 | 118.20 | Kaufland | ||
86. | KLC ROLE BUCATARIE WHITE 2 STR 2 ROLE | buc. | 384 | 7.90 | 3033.60 | 0.39 | 149.78 | Kaufland | ||
87. | BEVOLA PERIUŢA DINŢI TRAVEL MEDIUM 1 BUC | buc. | 60 | 8.90 | 534.00 | 0.44 | 26.37 | Kaufland | ||
88. | SADU PATE VEGETAL 300 G | buc. | 600 | 21.90 | 13140.00 | 1.08 | 648.79 | Kaufland | ||
89. | VIS TOCANA DE DOVLECEI 400 G | buc. | 300 | 13.85 | 4155.00 | 0.68 | 205.15 | Kaufland | ||
90. | VIS FASOLE ROŞIE ÎN SOS DE TOMATE 410 G | buc. | 600 | 15.90 | 9540.00 | 0.79 | 471.04 | Kaufland | ||
91. | VIS NAUT NATURAL 410 G | buc. | 600 | 14.50 | 8700.00 | 0.72 | 429.56 | Kaufland | ||
92. | BUNETTO OREZ KRASNODAR 0,9 KG | buc. | 20 | 15.90 | 318.00 | 0.79 | 15.70 | Kaufland | ||
93. | BUNETTO FULGI DE OVAZ 450 g | buc. | 80 | 7.95 | 636.00 | 0.39 | 31.40 | Kaufland | ||
94. | AVK FLORENS BOMBOANE LAPTE TOPITA 145 G | buc. | 45 | 15.90 | 715.50 | 0.79 | 35.33 | Kaufland | ||
95. | AVK SARM BOMBOANE CREMA NUCA 113 G | buc. | 57 | 16.10 | 917.70 | 0.79 | 45.31 | Kaufland | ||
96. | AVK SARM BOMBOANE CREMA COCOS 113 G | buc. | 51 | 16.10 | 821.10 | 0.79 | 40.54 | Kaufland | ||
97. | DALBA ZAHAR 1 KG | buc. | 135 | 15.95 | 2153.25 | 0.79 | 106.32 | Kaufland | ||
98. | ZAHAR CRISTAL CU FLORICELE BAGHETE 1 KG | buc. | 50 | 27.90 | 1395.00 | 1.38 | 68.88 | Kaufland | ||
99. | NEFIS RONO BISCUITI CREMA CACAO 45 G | buc. | 240 | 3.75 | 900.00 | 0.19 | 44.44 | Kaufland | ||
100. | AVK FLORENS BOMBOANE CACAO ŞI LAPTE 145 G | buc. | 45 | 13.90 | 625.50 | 0.69 | 30.88 | Kaufland | ||
101. | CERBONA BATON CACAO ŞI ALUNE FR ZAHAR 20 G | buc. | 200 | 6.10 | 1220.00 | 0.30 | 60.24 | Kaufland | ||
102. | BOROMIR CROISSANT CIOCOLATA, ALUNE 50 G | buc. | 30 | 6.15 | 184.50 | 0.30 | 9.11 | Kaufland | ||
103. | KLC TURTA DULCE CIOCOLATA 500 G | buc. | 100 | 28.90 | 2890.00 | 1.43 | 142.69 | Kaufland | ||
104. | KLC TURTA DULCE CIOC. AMARUIE 500 G | buc. | 100 | 28.90 | 2890.00 | 1.43 | 142.69 | Kaufland | ||
105. | NORA AMESTEC DE CEREALE 7 COMP 500 GR | buc. | 30 | 12.70 | 381.00 | 0.63 | 18.81 | Kaufland | ||
106. | BEVOLA SCUTECE COPII 4 MAXI 7-18 KG 50 BUC | buc. | 30 | 155.25 | 4657.50 | 7.67 | 229.96 | Kaufland | ||
107. | BEVOLA SCUTECE COPII 5 JR 12-25 KG 44 BUC | buc. | 30 | 155.25 | 4657.50 | 7.67 | 229.96 | Kaufland | ||
108. | GEL ANTIBACTERIAL 98 ML | buc. | 300 | 24.50 | 7350.00 | 1.21 | 362.91 | Kaufland | ||
109. | PAPILION ŞERVETELE UMEDE PEPENE VERDE 64 B | buc. | 600 | 19.95 | 11970.00 | 0.99 | 591.02 | Kaufland | ||
110. | NEFIS BISCUITI TOPLIONCA 280 G | buc. | 112 | 16.75 | 1876.00 | 0.83 | 92.63 | Kaufland | ||
111. | BEVOLA SCUTECE COPII 2 MINI 36 KG 56 BUC | buc. | 30 | 155.25 | 4657.50 | 7.67 | 229.96 | Kaufland | ||
112. | BEVOLA SCUTECE PANTS 5 JUNIOR 20 BUC | buc. | 20 | 116.65 | 2333.00 | 5.76 | 115.19 | Kaufland | ||
113. | BEVOLA PASTA DINŢI CARBUNE ACTIV 75 ML | buc. | 60 | 27.90 | 1674.00 | 1.38 | 82.65 | Kaufland | ||
114. | KLC CEAI DE MENTA 25x2,25 G | buc. | 42 | 14.90 | 625.80 | 0.74 | 30.90 | Kaufland | ||
115. | KLC CEAI DE PLANTE 50 G | buc. | 42 | 14.90 | 625.80 | 0.74 | 30.90 | Kaufland | ||
116. | KLC CEAI NEGRU MIX 75x1,75 G | buc. | 36 | 29.90 | 1076.40 | 1.48 | 53.15 | Kaufland | ||
117. | KLC CEAI ROOIBOS 25x2 G | buc. | 24 | 19.90 | 477.60 | 0.98 | 23.58 | Kaufland | ||
118. | EVERYDAY PRUNE USCATE 200 G | buc. | 20 | 23.50 | 470.00 | 1.16 | 23.21 | Kaufland | ||
119. | MACINATORUL FAINA DE GRÂU CAL SUP 1 KG | buc. | 120 | 10.75 | 1290.00 | 0.53 | 63.69 | Kaufland | ||
120. | KLC HÂRTIE IGIENICA 3 STR 10 ROLE | buc. | 108 | 75.00 | 8100.00 | 3.70 | 399.94 | Kaufland | ||
121. | DELICIOS FASOLE ÎN SOS DE TOMATE 720 ML | buc. | 568 | 26.50 | 15052.00 | 1.31 | 743.19 | Kaufland | ||
122. | DELICIOS MAZĂRE VERDE 425 ML | buc. | 720 | 12.20 | 8784.00 | 0.60 | 433.71 | Kaufland | ||
123. | DELICIOS SUC MANDARINE FĂRĂ ZAHAR 1 L TPK | buc. | 120 | 22.90 | 2748.00 | 1.13 | 135.68 | Kaufland | ||
124. | BALANCE CURMALE USCATE 120 G | buc. | 50 | 16.90 | 845.00 | 0.83 | 41.72 | Kaufland | ||
125. | SANTAL NECTAR ANANAS 50% 1 L TPK | buc. | 36 | 31.55 | 1135.80 | 1.56 | 56.08 | Kaufland | ||
126. | SANTAL NECTAR PERE 50% 1 L TPK | buc. | 60 | 31.55 | 1893.00 | 1.56 | 93.47 | Kaufland | ||
127. | SANTAL SUC CIREŞE 15% 1 L TPK | buc. | 36 | 35.95 | 1294.20 | 1.78 | 63.90 | Kaufland | ||
128. | BRAVO BAUT. RACOR. MERE VERZI 40% TPK 2 L | buc. | 60 | 58.05 | 3483.00 | 2.87 | 171.97 | Kaufland | ||
129. | KLC APĂ DE IZVOR NECARBO 2L | buc. | 384 | 6.00 | 2304.00 | 0.30 | 113.76 | Kaufland | ||
130. | DONCAFE ELITA CAFEA INSTANT 1,8 G | buc. | 1,000.00 | 1.70 | 1700.00 | 0.08 | 83.94 | Kaufland | ||
131. | KATY CIOCOLATA LAPTE ARAHIDE STAFIDE 100 G | buc. | 256 | 9.90 | 2534.40 | 0.49 | 125.14 | Kaufland | ||
132. | KATY CIOCOLATA AMARUIE 100 G | buc. | 384 | 9.90 | 3801.60 | 0.49 | 187.70 | Kaufland | ||
133. | 7 DAYS MAX CROISSANT CREMA CACAO 85 G | buc. | 200 | 8.55 | 1710.00 | 0.42 | 84.43 | Kaufland | ||
134. | BOROMIR CROISSANT CU CREMA DE CACAO 50 G | buc. | 90 | 6.15 | 553.50 | 0.30 | 27.33 | Kaufland | ||
135. | BOROMIR CROISSANT CU CREMA LAPTE 50 G | buc. | 150 | 6.15 | 922.50 | 0.30 | 45.55 | Kaufland | ||
136. | VITAE D'ORO ULEI FL SOAR 6 BUC/ BAX 1 L | buc. | 600 | 33.85 | 20310.00 | 1.67 | 1002.81 | Kaufland | ||
137. | KLC. GNOCCHI 100% GRÂU DUR 500 G | buc. | 325 | 12.25 | 3981.25 | 0.60 | 196.57 | Kaufland | ||
138. | APTAMIL JR 2+ LAPTE PRAF PT COPII 800 G | buc. | 30 | 220.00 | 6600.00 | 10.86 | 325.88 | Kaufland | ||
139. | AQUAFRESH PERIUŢA DINŢI MINI/MILK T.0-2A | buc. | 12 | 33.90 | 406.80 | 1.67 | 20.09 | Kaufland | ||
140. | AILE SĂPUN OCEAN 100 G | buc. | 480 | 8.35 | 4008.00 | 0.41 | 197.90 | Kaufland | ||
141. | AILE SĂPUN MIERE 100 G | buc. | 480 | 8.35 | 4008.00 | 0.41 | 197.90 | Kaufland | ||
142. | GRAND MAXIMO SĂPUN DE RUFE 200G | buc. | 360 | 12.35 | 4446.00 | 0.61 | 219.52 | Kaufland | ||
143. | LIBRESSE ABSORB NORMAL FRESH PROT 4 P 40 B | buc. | 60 | 74.25 | 4455.00 | 3.67 | 219.97 | Kaufland | ||
144. | Pături | buc. | 20000 | 257.00 | 5140000.00 | 12.69 | 253788.31 | MMPS | ||
145. | Lengerie de pat | buc. | 10000 | 202.92 | 2029190.00 | 10.02 | 100191.58 | MMPS | ||
146. | Saltele | buc | 100 | 800.00 | 80000.00 | 39.50 | 3950.01 | MMPS | ||
147. | Pat | buc. | 200 | 1000.00 | 200000.00 | 49.38 | 9875.03 | MMPS | ||
148. | Set de igienă pentru femei | buc. | 1500 | 101.46 | 152189.25 | 5.01 | 7514.37 | MMPS | ||
149. | Set de igienă pentru copii | buc. | 2000 | 69.45 | 138901.60 | 3.43 | 6858.29 | MMPS | ||
150. | Absorbante | palet | 3 | 7000.00 | 21000.00 | 345.63 | 1036.88 | MMPS | ||
151. | Set de baie | palet | 1 | 12000.00 | 12000.00 | 592.50 | 592.50 | MMPS | ||
152. | Scutece pentru bebeluşi | palet | 5 | 34000.00 | 170000.00 | 1678.76 | 8393.78 | MMPS | ||
153. | Apă | palet | 5 | 8000.00 | 40000.00 | 395.00 | 1975.01 | MMPS | ||
154. | Făină | kg | 4000 | 10.63 | 42520.00 | 0.52 | 2099.43 | MMPS | ||
155. | Malai | kg | 4000 | 10.63 | 42520.00 | 0.52 | 2099.43 | MMPS | ||
156. | Ulei | palet | 2 | 6274.00 | 12548.00 | 309.78 | 619.56 | MMPS | ||
157. | Lapte praf | palet | 2 | 11200.00 | 22400.00 | 553.00 | 1106.00 | MMPS | ||
158. | Lapte pe termen lung | palet | 2 | 7100.00 | 14200.00 | 350.56 | 701.13 | MMPS | ||
159. | Mâncare pentru copii | palet | 3 | 371.99 | 1115.97 | 18.37 | 55.10 | MMPS | ||
160. | Dezinfectant pentru mâini | palet | 3 | 100151.33 | 300454.00 | 4944.99 | 14834.96 | MMPS | ||
161. | Biscuiţi | palet | 2 | 16155.50 | 32311.00 | 797.68 | 1595.36 | MMPS | ||
162. | Măşti chirurgicale | buc. | 50000 | 5.00 | 250000.00 | 0.25 | 12343.79 | MMPS |
Anexa 5 a Dispoziţiei CSE nr.13 din 31.03.2022
LISTA bunurilor materiale propuse pentru a fi transmise autorităţilor din UCRAINA în calitate de ajutor umanitar (donaţie), din Rezervele de mobilizare
| ||||||||||
Nr. d/o | Denumirea | u/m | Canti- tatea | Preţ, MDL | Suma, MDL | Preţ, Euro | Sumă, Euro | Greutate, kg | Volum, m3 | Notă |
1. | Staţie electrică dizel mobilă 10 KW | buc | 3 | 16800.00 | 50400.00 | 829.50 | 2488.51 | 3600.00 | 56.00 | ARM |
2. | Staţie electrică dizel mobilă 30 KW | buc | 3 | 32000.00 | 96000.00 | 1580.01 | 4740.02 | 3600.00 | ARM | |
3. | Staţie electrică dizel mobilă 20 kw | buc | 1 | 50000.00 | 50000.00 | 2468.76 | 2468.76 | 1800.00 | ARM | |
4. | Pompă pentru instalaţii de încălzire | buc | 17 | 40000.00 | 680000.00 | 1975.01 | 33575.11 | 476.00 | ARM | |
5. | Pompă electrică | buc | 51 | 1000.00 | 51000.00 | 49.38 | 2518.13 | 1785.00 | ARM | |
6. | Staţie de compresare mobilă | buc | 3 | 20000.00 | 60000.00 | 987.50 | 2962.51 | 3600.00 | ARM | |
7. | Sobe de fontă | buc | 50 | 994.00 | 49700.00 | 49.08 | 2453.95 | 3500.00 | 10.00 | ARM |
8. | Faşă de tifon nesterilă 10 cm*5 m | buc | 5000 | 5.00 | 25000.00 | 0.25 | 1234.38 | 700.00 | 20.00 | ARM |
9. | Faşă de tifon nesterilă 14 cm*7 m | buc | 5000 | 7.00 | 35000.00 | 0.35 | 1728.13 | 700.00 | ARM | |
10. | Faşă de tifon nesterilă 14 cm*5 m | buc | 7500 | 5.00 | 37500.00 | 0.25 | 1851.57 | 1060.00 | ARM | |
11. | Faşă de tifon nesterilă 16 cm*10 m | buc | 10000 | 4.00 | 40000.00 | 0.20 | 1975.01 | 1440.00 | ARM | |
12. | Faşă de tifon nesterilă 5 cm*7 m | buc | 10000 | 5.00 | 50000.00 | 0.25 | 2468.76 | 1000.00 | ARM | |
13. | Faşă de tifon nesterilă 6 cm*5 m | buc | 5000 | 3.00 | 15000.00 | 0.15 | 740.63 | 500.00 | ARM | |
14. | Faşă de tifon nesterilă 7 cm*5 m | buc | 3500 | 3.00 | 10500.00 | 0.15 | 518.44 | 320.00 | ARM | |
15. | Pachet de pansament individual cu o pernuţă | buc | 10000 | 4.00 | 40000.00 | 0.20 | 1975.01 | 2075.00 | ARM | |
16. | Pachet de pansament individual cu două pernuţe | buc | 10000 | 6.00 | 60000.00 | 0.30 | 2962.51 | 2075.00 | 5.00 | ARM |
17. | Pernuţe de tifon şi vată sterile 15*15 | buc | 5000 | 8.00 | 40000.00 | 0.40 | 1975.01 | 1025.00 | ARM | |
18. | Pernuţe de tifon şi vată sterile 25*25 | buc | 1000 | 10.00 | 10000.00 | 0.49 | 493.75 | 200.00 | ARM | |
19. | Tifon medical higroscopic | m | 10000 | 8.00 | 80000.00 | 0.40 | 3950.01 | 500.00 | ARM | |
20. | Vată higroscopică | buc | 10000 | 9.00 | 90000.00 | 0.44 | 4443.76 | 500.00 | ARM | |
21. | Bandaj mic steril cu pernuţă | buc | 10000 | 7.00 | 70000.00 | 0.35 | 3456.26 | 500.00 | ARM | |
22. | Aparataj medical, utilaj şi medicamente (aeroconduct gură în gură) | buc | 14 | 40.00 | 560.00 | 1.98 | 27.65 | 28.00 | 26.00 | ARM |
23. | Aparat pentru narcoză | buc | 25 | 9000.00 | 225000.00 | 444.38 | 11109.41 | 12500.00 | ARM | |
24. | Aparat pentru radiodiasnostic 2P | buc | 5 | 15000.00 | 75000.00 | 740.63 | 3703.14 | 3500.00 | ARM | |
25. | Aparat pentru anestezie | buc | 4 | 14000.00 | 56000.00 | 691.25 | 2765.01 | 1200.00 | ARM | |
26. | Aparat pentru respiraţie artificial DP-2 | buc | 20 | 8000.00 | 160000.00 | 395.00 | 7900.03 | 6000.00 | ARM | |
27. | Atelă | buc | 5000 | 120.00 | 600000.00 | 5.93 | 29625.09 | 20000.00 | 6.00 | ARM |
28. | Autoclavă electrică | buc | 10 | 15000.00 | 150000.00 | 740.63 | 7406.27 | 4000.00 | 3.00 | ARM |
29. | Brancarde sanitare | buc | 5000 | 511.00 | 2555000.00 | 25.23 | 126153.53 | 45000.00 | 82.00 | ARM |
30. | Casolete 280*160 mm | buc | 30 | 850.00 | 25500.00 | 41.97 | 1259.07 | 120.00 | 3.00 | ARM |
31. | Casolete 340*160 mm | buc | 250 | 900.00 | 225000.00 | 44.44 | 11109.41 | 1000.00 | ARM | |
32. | Cîrjă pentru maturi | buc | 200 | 250.00 | 50000.00 | 12.34 | 2468.76 | 1400.00 | 1.00 | ARM |
33. | Cîrjă pentru copii | buc | 200 | 200.00 | 40000.00 | 9.88 | 1975.01 | 1400.00 | ARM | |
34. | Foarfece pentru pansament | buc | 30 | 80.00 | 2400.00 | 3.95 | 118.50 | 60.00 | ARM | |
35. | Foarfece pentru pansamente ghipsate | buc | 30 | 200.00 | 6000.00 | 9.88 | 296.25 | 30.00 | ARM | |
36. | Garou hemostatic | buc | 300 | 10.00 | 3000.00 | 0.49 | 148.13 | 20.00 | ARM | |
37. | Gaveuză | buc | 300 | 20.00 | 6000.00 | 0.99 | 296.25 | 300.00 | ARM | |
38. | Inhalator de oxigen I2 | buc | 100 | 900.00 | 90000.00 | 44.44 | 4443.76 | 700.00 | 1.00 | ARM |
39. | Masă de pansament | buc | 50 | 1000.00 | 50000.00 | 49.38 | 2468.76 | 1500.00 | 16.00 | ARM |
40. | Pungă de cauciuc pentru gheaţă | buc | 200 | 8.00 | 1600.00 | 0.40 | 79.00 | 100.00 | 3.00 | ARM |
41. | A-t pentru măsurarea tensiunii | buc | 200 | 400.00 | 80000.00 | 19.75 | 3950.01 | 100.00 | ARM | |
42. | Termometru clinic | buc | 200 | 60.00 | 12000.00 | 2.96 | 592.50 | 2.00 | ARM | |
43. | Dezinfectanţi | buc | 1000 | 60.00 | 60000.00 | 2.96 | 2962.51 | 1000.00 | 2.00 | ARM |
44. | Cearşafuri | buc | 1000 | 150.00 | 150000.00 | 7.41 | 7406.27 | 1500.00 | 2.00 | ARM |
45. | Halat de spital | buc. | 1000 | 100.00 | 100000.00 | 4.94 | 4937.52 | 1500.00 | 2.00 | ARM |
46. | Halat medical | buc. | 100 | 50.00 | 5000.00 | 2.47 | 246.88 | 150.00 | ARM | |
47. | Lengerie de corp pentru femei (cămaşă) | buc | 500 | 100.00 | 50000.00 | 4.94 | 2468.76 | 750.00 | 1.50 | ARM |
48. | Lengerie de corp pentru bărbaţi (cămaşă) | buc | 500 | 100.00 | 50000.00 | 4.94 | 2468.76 | 750.00 | ARM | |
49. | Indispensabile | buc | 1000 | 200.00 | 200000.00 | 9.88 | 9875.03 | 1000.00 | 1.00 | ARM |
50. | Pătură | buc | 1000 | 500.00 | 500000.00 | 24.69 | 24687.58 | 5000.00 | 3.00 | ARM |
51. | Şerveţele individuale | buc | 1000 | 20.00 | 20000.00 | 0.99 | 987.50 | 200.00 | 1.00 | ARM |
52. | Cizme de cauciuc | buc | 2000 | 150.00 | 300000.00 | 7.41 | 14812.55 | 8000.00 | 3.00 | ARM |
53. | Mănuşi de lucru | buc | 175 | 25.00 | 4375.00 | 1.23 | 216.02 | 35.00 | 0.50 | ARM |
54. | Costum de lucru set | buc. | 100 | 300.00 | 30000.00 | 14.81 | 1481.25 | 100.00 | 1.00 | ARM |
TOTAL ARM: | 7522535.00 | 371426.35 | 149901.00 | 249.00 |
[Anexa nr.5 modificată prin Dispoziţia CSE nr.14 din 14.04.2022, în vigoare 14.04.2022]
