joi, 14 aprilie 2022
Comisia pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova Dispoziţie nr.13 din 31.03.2022

COMISIA PENTRU SITUAŢII EXCEPŢIONALE A REPUBLICII MOLDOVA

 

D I S P O Z I Ţ I E

 

nr. 13  din  31.03.2022

 

www.gov.md

 

* * *

În conformitate cu art.22 din Legea nr.212/2004 privind regimul stării de urgenţă, de asediu şi de război (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2004, nr.132-137, art.696), art.2 din Hotărârea Parlamentului nr.41/2022 privind declararea stării de urgenţă (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2022, nr.522, art.631), pct.6, 7, 8 şi 9 din Regulamentul Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.1340/2001 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2001, nr.150-151, art.1387), Comisia pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova

DISPUNE:

1. Se exclud măsurile specifice în domeniul justiţiei şi se abrogă punctul 5 din Dispoziţia nr.5 din 02.03.2022, cu modificările ulterioare, a Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova, începând cu data de 04.04.2022.

2. Se stabilesc următoarele măsuri de tranziţie în domeniul justiţiei, începând cu data de 04.04.2022:

2.1. Termenele de exercitare a căilor de atac în cauzele civile, penale şi de contencios administrativ care au fost întrerupte potrivit prevederilor punctului 5 din Dispoziţia nr.5 din 02.03.2022 a Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova, se substituie cu termene noi, de aceeaşi durată, care încep a curge de la data prevăzută la pct.2. În cauzele civile, penale şi de contencios administrativ care au fost suspendate de drept potrivit prevederilor punctului 5 din Dispoziţia nr.5 din 02.03.2022 a Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova, în care au fost exercitate căi de atac până la data emiterii dispoziţiei respective, dosarele se înaintează instanţei competente începând cu data prevăzută la pct.2.

2.2. Începând cu data prevăzută la pct.2, procedurile de executare a hotărârilor judecătoreşti şi a tranzacţiilor judiciare de împăcare, precum şi judecarea cauzelor de contencios administrativ, civile şi penale suspendate de drept conform prevederilor punctului 5 din Dispoziţia nr.5 din 02.03.2022 a Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova, se reiau din oficiu. În termen de 10 zile de la data prevăzută la pct.2, instanţa de judecată va lua măsuri pentru fixarea termenelor de judecată şi citarea părţilor. În cauzele penale aflate în curs pe rolul instanţelor de judecată, care au fost suspendate de drept potrivit prevederilor punctului 5.3.2 din Dispoziţia nr.5 din 02.03.2022 a Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova, în interval de 10 zile de la data prevăzută la pct.2, instanţa de judecată va lua măsuri pentru fixarea termenelor de judecată şi efectuarea actelor de procedură.

2.3. Termenele de comunicare a actelor de procedură, de depunere şi soluţionare a plângerilor care au fost întrerupte potrivit prevederilor punctului 5.3.4 din Dispoziţia nr.5 din 02.03.2022 a Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova, se substituie cu termene noi, de aceeaşi durată, care încep a curge de la data prevăzută la pct.2.

2.4. Dispoziţiile normative şi individuale ale organelor competente în domeniul planificării, organizării şi coordonării activităţii de aplicare a măsurilor impuse de starea de urgenţă declarată se contestă direct la Curtea de Apel în circumscripţia căruia se află organul al cărui act se contestă, în termen de 72 de ore de la data publicării în Monitorul Oficial al Republicii Moldova sau din momentul afişării pe pagina web oficială a Guvernului.

2.5. Contestaţia depusă în condiţiile pct.2.4 nu suspendă efectele actului contestat. Instanţa de judecată nu este în drept să suspende actul contestat.

2.6. Hotărârile emise pe marginea contestaţiilor prevăzute la pct.2.4 pot fi atacate conform procedurii prevăzute de Codul administrativ al Republicii Moldova nr.116/2018 într-un termen de 72 de ore de la data notificării hotărârii.

2.7. Cauzele contravenţionale în care urgenţa se justifică prin scopul instituirii stării de urgenţă şi care vizează încălcarea dispoziţiilor emise în scopul gestionării stării de urgenţă declarate, se examinează de către autoritatea competentă să soluţioneze cauzele contravenţionale în termen de 7 zile de la data comiterii contravenţiei, iar de către instanţa de judecată care examinează cauza contravenţională în termen de 15 de zile de la data intrării dosarului în instanţă.

3. Se restructurează Centrul Unic de Gestionare a Crizei (în continuare, CUGC), instituit prin pct.1 din Dispoziţia nr.3 din 27 februarie 2022 a Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova, conform Anexei nr.1.

4. În calitate de şef al CUGC se numeşte domnul colonel Adrian EFROS, şef direcţie logistică, Marele Stat Major al Armatei Naţionale.

5. Se aprobă structura CUGC, conform Anexei nr.2. Instituţiile menţionate în anexa nr.2 vor delega persoane pentru componenţa grupurilor de lucru, în decurs de 1 zi de la data aprobării prezentei dispoziţii.

6. Se aprobă Procedurile de operare standard ale CUGC, conform Anexei nr.3.

7. Activitatea CUGC se va desfăşura în cadrul sediului organului central al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă (mun.Chişinău, str.Gh.Asachi 69).

8. Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă va pune la dispoziţia CUGC încăperile Centrului de dirijare în situaţii excepţionale a Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova şi va asigura multilateral funcţionarea acestuia cu suport IT, birotică şi apă.

9. CUGC va elabora propuneri de decizii care, după caz, vor fi aprobate de către Comisia pentru Situaţii Excepţionale, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare.

10. Pentru aspecte ce ţin de ordinea publică CUGC va coopera cu Centrul Naţional de Coordonare Integrată a Acţiunilor de Ordine Publică, care activează în baza Hotărârii Guvernului nr.1206/2016.

11. În scopul îmbunătăţirii activităţii sale, structura nominală şi organizatorică iniţială a CUGC poate fi modificată, la propunerea şefului CUGC, de către Consiliul de coordonare operaţională CUGC, fără validarea deciziei respective de către Comisia pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova.

12. Furnizorii de energie termică vor sista sezonul de încălzire 2021-2022 începând cu data de 31 martie 2022. La adresarea în scris a consumatorului privind prelungirea perioadei de încălzire, furnizorul este obligat să livreze energia termică cu condiţia existenţei posibilităţilor tehnico-economice.

13. Gestionarii fondului locativ, agenţii economici, indiferent de forma de proprietate şi alţi consumatori de energie termică, cu excepţia celor ce s-au adresat pentru prelungirea perioadei de încălzire, vor asigura executarea lucrărilor de deconectare a obiectivelor de la sistemul de alimentare centralizată cu energie termică începând cu data de 31 martie 2022.

14. Pe perioada stării de urgenţă, dar nu mai mult de 90 zile din momentul adoptării prezentei decizii, prin derogare de la art.9, 13, art.15 alin.(5) (7), art.16, art.20, art.22, art.32 (alin.(1), (2)) şi art.33 alin.1 lit.a) din Legea 278/2007 privind controlul tutunului şi prin derogare de la Hotărârea Guvernului nr.613/2017 pentru aprobarea Regulamentului sanitar privind avertismentele de sănătate şi etichetarea produselor din tutun, a tutunului destinat rulării în ţigarete, precum şi prin derogare de la art.231 din Legea privind supravegherea de stat a sănătăţii publice nr.10/2009, art.12 indice 5 alin.(3) – lista produselor (poziţia 4) din Legea 160/2011 privind reglementarea prin autorizare a activităţii de întreprinzător şi prin derogare de la prevederile articolului 911 alin.(1), (7) şi (9) din Codul Contravenţional al Republicii Moldova:

14.1. se admite pe perioada stării de urgenţă importul şi plasarea pe piaţa Republicii Moldova a ţigaretelor (poziţia tarifară 2402.20) fabricate pentru plasarea pe piaţa din România, etichetate şi ambalate conform prevederilor legale din România, cu aplicarea timbrului de acciză al Republicii Moldova.

14.2. Ţigaretele importate pentru plasarea pe piaţa Republicii Moldova, etichetate şi ambalate conform prevederilor legale din România, vor respecta implicit şi prevederile Directivei 2014/40/UE a Parlamentului European şi a Consiliului din 3 aprilie 2014 privind apropierea actelor cu putere de lege şi a actelor administrative ale statelor membre în ceea ce priveşte fabricarea, prezentarea şi vânzarea produselor din tutun şi a produselor conexe. Importatorii produselor din tutun vor informa Agenţia Naţională pentru Sănătate Publică despre produsele ce vor fi plasate pe piaţă cu 5 zile înainte de plasarea pe piaţă a produselor din tutun privind caracteristicile produselor care urmează a fi plasate.

14.3. Derogările aplicabile ţigaretelor (poziţia tarifară 2402.20) etichetate şi ambalate conform prevederilor legale din România, se admit doar pentru mărcile (brand-urile) autorizate pentru plasarea pe piaţă în Republica Moldova, la data adoptării prezentei decizii, menţionate în licenţa importatorului.

15. Pe perioada stării excepţionale, dar nu mai mult de 90 zile din momentul adoptării prezentei decizii, prin derogare de la art.22 alin.(2) din Legea nr.278/2007 privind controlul tutunului, se permite plasarea pe piaţă a produselor din tutun etichetate şi ambalate conform legislaţiei Republicii Moldova, importate din ţările membre ale Uniunii Europene, din ţările membre ale Acordului Central European de Comerţ Liber (CEFTA) şi din Turcia, cu o notificare prealabilă a Agenţiei Naţionale pentru Sănătate Publică în termen de 20 zile până la plasarea pe piaţă.

16. La expirarea stării de urgenţă dar nu mai mult de 90 de zile de la adoptarea pct.14 şi pct.15 ale prezentei dispoziţii, comercializarea stocurilor importate ale ţigaretelor fabricate pentru plasarea pe piaţa din România, etichetate şi ambalate conform prevederilor legale din România este permisă până la epuizarea stocurilor. După expirarea stării de urgenţă dar nu mai mult de 90 de zile de la adoptarea prezentelor prevederi, subiecţii impunerii care au importat ţigarete de la poziţia tarifară 2402.20 efectuează inventarierea acestora în termen de 20 de zile cu declararea lor la Serviciului Fiscal de Stat şi Agenţia Naţională pentru Sănătate Publică.

17. Serviciul Vamal va prezenta lunar informaţia către Comisia Situaţii Excepţionale şi Agenţia Naţională pentru Sănătate Publică privind volumele de ţigarete importate, destinate comercializării în Republica Moldova, inclusiv datele privind ţigaretele (poziţia tarifară 2402.20) importate cu derogare de la cadrul legal naţional.

18. Agenţia Naţională pentru Sănătate Publică va monitoriza respectarea corespunzătoare a prevederilor prezentei dispoziţii la plasarea pe piaţa Republicii Moldova a produselor din tutun cu derogările temporare prevăzute de prezenta decizie.

19. Prin derogare de la prevederile anexei nr.3 la Hotărârea Guvernului nr.1206/2016 cu privire la Centrul Naţional de Coordonare Integrată a Acţiunilor de Ordine Publică, componenţa Consiliului de decizie din cadrul Centrului Naţional de Coordonare Integrată a Acţiunilor de Ordine Publică va fi următoarea:

• Ministrul afacerilor interne;

• Secretar general al Ministerului Afacerilor Interne;

• Secretar de stat al Ministerului Afacerilor Interne;

• Secretar de stat al Ministerului Afacerilor Interne;

• Şef al Inspectoratului General al Poliţiei;

• Şef al Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră;

• Şef al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă;

• Comandant general al Inspectoratului General de Carabinieri;

• Director al Biroului Migraţie şi Azil;

• Director al Serviciului tehnologii informaţionale;

• Şef al Serviciului protecţie internă şi anticorupţie;

• Şef al Inspectoratului de Management Operaţional;

• Şef al Serviciului medical al Ministerului Afacerilor Interne;

• Director al Agenţiei Rezerve Materiale.

20. Se aprobă acordarea Ucrainei a bunurilor materiale, în calitate de asistenţă internaţională, cu titlu gratuit, din rezervele de mobilizare, rezervele autorităţilor publice centrale, donaţiile agenţilor economici, precum şi stocurile constituite din ajutoare umanitare parvenite în Republica Moldova, prin derogare de la prevederile Legii nr.1491/2002 cu privire la ajutoarele umanitare acordate Republicii Moldova, Regulamentului cu privire la modul de recepţionare, păstrare, distribuire şi evidenţă a ajutoarelor umanitare acordate Republicii Moldova, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.663/2003, conform anexei nr.4.

[Pct.20 modificat prin Dispoziţia CSE nr.14 din 14.04.2022, în vigoare 14.04.2022]

 

21. Prin derogare de la prevederile art.10 alin.(1) şi alin.(3) şi art.16 alin.(1) şi alin.(4) din Legea nr.104/2020 cu privire la rezervele de stat şi de mobilizare Agenţia Rezerve Materiale din cadrul MAI va elibera din rezervele de mobilizare, cu titlu de deblocare Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, a bunurilor materiale, conform pct.20, în sumă de 7522,535 mii lei, conform anexei nr.5.

[Pct.21 modificat prin Dispoziţia CSE nr.14 din 14.04.2022, în vigoare 14.04.2022]

 

22. Ministerul Finanţelor va aloca Agenţiei Rezerve Materiale, costul bunurilor materiale eliberate cu titlu de deblocare din rezervele de mobilizare în sumă de 7522,535 mii lei, mijloace financiare ce urmează a fi utilizate pentru completarea rezervelor de stat.

[Pct.22 modificat prin Dispoziţia CSE nr.14 din 14.04.2022, în vigoare 14.04.2022]

 

23. Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă va întreprinde măsuri privind recepţionarea, formarea şi transportarea conform destinaţiei a lotului de ajutor umanitar, prin mijloace proprii şi/sau contractări.

24. Ministerul Finanţelor în comun cu Ministerul Afacerilor Interne, prin intermediul Serviciului Vamal şi Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră, vor asigura îndeplinirea operativă a formalităţilor de trecere peste frontieră a bunurilor transportate.

25. Ministerul Afacerilor Externe şi Integrării Europene va asigura transmiterea oficială a lotului de bunuri materiale către reprezentanţii Ucrainei.

26. Se permite Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale să expedieze din ajutoarele umanitare primite pentru gestionarea crizei refugiaţilor un lot de ajutoare umanitare către autorităţile din Ucraina. Lista bunurilor expediate va fi aprobată prin Ordinul Ministrului Muncii şi Protecţiei Sociale.

27. La punctul 3 din Dispoziţia CSE nr.10 din 15 martie 2022 textul „21315,8 mii lei” se înlocuieşte cu textul „20871,7 mii lei”. Punctul 17 din anexa nr.1 al Dispoziţiei CSE nr.10 din 15 martie se anulează.

28. Centrele de plasament temporar pentru refugiaţi a căror creare a fost aprobată de către Agenţia Naţională Asistenţă Socială, în care alimentaţia este finanţată din mijloacele bugetare, începând cu 01.04.2022 vor fi asigurate cu alimentaţie prin intermediul Programului Alimentar Mondial, respectiv nu vor beneficia de finanţare de la bugetul de stat pentru servicii de catering şi produse alimentare în vederea preparării hranei. Pentru a contacta reprezentanţii Programului Alimentar Mondial în vederea asigurării alimentaţiei în cadrul centrelor, se va expedia scrisoare la emailul alimentatie.moldova@wfp.org sau se va apela la numărul de telefon 060 865 841.

29. La punctul 9 din Dispoziţia CSE nr.3 din 27 februarie 2022 textul „152.1 mil.lei” se modifică în „151.5 mil.lei”, iar textul „Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale, 2.0 mil.lei” se modifică în „Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale, 1.4 mil.lei”.

30. Dispoziţiile Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova sunt obligatorii şi executorii pentru conducătorii autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale, ai agenţilor economici, ai instituţiilor publice, precum şi pentru cetăţeni şi alte persoane aflate pe teritoriul Republicii Moldova.

31. Prezenta Dispoziţie intră în vigoare din momentul emiterii şi se publică pe pagina web oficială a Guvernului.

 

PRIM-MINISTRU,
PREŞEDINTE AL COMISIEINatalia GAVRILIŢA

 

 

Anexa nr.1

a Dispoziţiei CSE

nr.13 din 31.03.2022

 

 

 

Anexa nr.2

a Dispoziţiei CSE

nr.13 din 31.03.2022

 

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ ALE CENTRULUI

UNIC DE GESTIONARE A CRIZEI

 

1. CONSILIUL DE COORDONARE OPERAŢIONALĂ:

a. şef direcţie logistică Marele Stat Major al AN – şef CUGC;

b. Şef Inspectorat General pentru Situaţii de Urgenţă;

c. Secretar de stat, Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale;

d. Secretar de stat, Ministerul Sănătăţii;

e. Secretar de stat, Ministerul Educaţiei şi Cercetării;

f. Secretar de stat, Ministerul Infrastructurii şi Dezvoltării Regionale;

g. Secretar General, Ministerul Afacerilor Externe şi Integrării Europene

h. Şef direcţie asistenţă externă, Ministerul Finanţelor;

i. ICNUR (în calitate de observator);

j. Organizaţii ale Societăţii Civile (în calitate de observator)

k. Ministerul Apărării (în calitate de Secretar al Consiliului).

 

2. STRUCTURA NOMINALĂ A CUGC:

a. Grup management umanitar operaţional

1) Ministerul Apărării;

2) Ministerul Apărării;

3) Ministerul Apărării;

4) Inspectorat General pentru Situaţii de Urgenţă;

5) Inspectorat General pentru Situaţii de Urgenţă;

6) Inspectorat General pentru Situaţii de Urgenţă.

b. Grup coordonare parteneri:

1) Ministerul Finanţelor;

2) Cancelaria de Stat;

3) Ministerul Apărării.

c. Grup organizare transport:

1) Ministerul Infrastructurii şi Dezvoltării Regionale;

2) Agenţia Naţională pentru Transport Auto;

3) Ministerul Afacerilor Interne;

4) Ministerul Apărării.

d. Grup organizare logistică alimentare şi cazare:

1) Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare;

2) Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale;

3) Agenţia Naţională pentru Securitatea Alimentelor.

e. Grup Educaţie şi incluziune socială:

1) Ministerul Educaţiei şi Comerţului;

2) Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale;

3) Ministerul Sănătăţii;

4) Ministerul Afacerilor Interne.

f. Grup asistenţă medicală:

1) Ministerul Sănătăţii;

2) Agenţia Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale;

3) Agenţia Naţională pentru Sănătate Publică.

g. Grup servicii consulare şi asistenţă juridică:

1) Ministerul Afacerilor Externe şi Integrării Europene;

2) Ministerul Justiţiei.

 

 

Anexa 3

a Dispoziţiei CSE

nr.13 din 31.03.2022

 

PROCEDURILE DE OPERARE STANDARD

ale Centrul Unic de Gestionare a Crizei

 

I. SITUAŢIA

Declanşarea, începând cu 24 februarie 2022, a conflictului armat dintre RUS şi UKR, a generat un flux sporit de refugiaţi din UKR în MDA. Aceasta situaţie are un impact semnificativ asupra economiei naţionale, precum şi pune presiuni asupra capacităţii instituţiilor de stat de a gestiona criza respectivă.

Incertitudinea situaţiei de securitate din UKR ce menţine probabilitatea sporirii bruşte a fluxului de refugiaţi spre MDA, impun autorităţile statului întreprinderea măsurilor necesare pentru pregătirea şi gestionarea situaţiei date, atât prin stabilirea unui mecanism viabil de primire, triere, găzduire temporară, transport intern şi internaţional a refugiaţilor proveniţi din UKR, cât şi prin canalizarea într-un efort comun a acţiunilor statului cu sprijinul oferit în acest sens de comunitatea internaţională şi societatea MDA.

 

II. MISIUNEA

CUGC (sub conducerea/coordonarea CSE), în coordonare cu alte instituţii/ părţi implicate, va desfăşura măsurile necesare de gestionare promptă şi oportună a fluxului de refugiaţi din UKR (primirea, cazarea şi asigurarea tranzitului acestora, acumularea şi gestionarea asistenţei umanitare recepţionate, generalizarea şi difuzarea datelor şi informaţiilor pentru publicul larg), în vederea menţinerii nivelului adecvat de stabilitate economico-socială a statului.

 

III. SARCINI

În vederea realizării misiunii sale, CUGC îi revin următoarele sarcini:

1) conducerea, la solicitarea CSE, a acţiunilor umanitare, altele decât cele aflate în responsabilitatea autorităţilor/ părţilor statului implicate în gestionarea situaţiei umanitare;

2) asigurarea fundamentării şi elaborării deciziilor CSE, precum şi de implementare a acestora, în domeniul de responsabilitate a CUGC;

3) coordonarea şi corelarea conceptuală a acţiunilor umanitare, întreprinse de structurile implicate;

4) asigurarea nivelului necesar de interoperabilitate a structurilor/ părţilor implicate, inclusiv cu partenerii externi;

5) asigurarea managementului asistenţei umanitare recepţionate;

6) participarea la procesul de gestionare a fluxului de refugiaţi, prin studierea situaţiei, generalizarea informaţiilor şi difuzarea datelor şi informaţiilor specifice situaţiei;

7) coordonarea procesului de informare a societăţii şi mass-media despre evoluţia evenimentelor;

8) cooperarea inter-instituţională, prin care se asigură aplicarea planurilor elaborate în acest scop;

9) asigurarea controlului şi reglării sistemice, prin care se asigură cunoaşterea eficacităţii acţiunilor şi măsurilor întreprinse, precum şi adaptarea acestora în funcţie de evoluţia situaţiei de criză.

 

IV. EXECUŢIA

La activare:

1. CUGC funcţionează ca structură specializată temporară, activitatea căreia este asigurată de către Centrul de dirijare în situaţii excepţionale al Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a Republicii Moldova.

2. CUGC asigură mecanismul naţional de coordonare a efortului unitar pentru gestionarea situaţiei umanitare, precum şi pregătirea informărilor şi a proiectelor de decizie necesare în această privinţă, pentru CSE.

3. CUGC funcţionează ca punct naţional de contact, prin care se asigură preluarea, schimbul şi transmiterea de informaţii între autorităţile publice cu competenţe în domeniul managementului crizei umanitare.

4. Pentru îndeplinirea funcţiilor sale, CUGC cooperează cu centrele operaţionale de coordonare/de dirijare instituţionale, centrale şi locale.

5. Conducerea CUGC este asigurată de Consiliul de coordonare operaţională (în continuare, Consiliul), care funcţionează ca organ interinstituţional de conducere şi coordonare ce asigură elaborarea, adoptarea şi implementarea deciziilor CSE în domeniul de activitate al CUGC.

6. Subiectele examinate la şedinţele Consiliului şi deciziile adoptate se consemnează în procese-verbale. Procesele-verbale se întocmesc de către secretarul Consiliului, care nu are drept de vot.

7. Deciziile Consiliului se adoptă cu majoritatea simplă de voturi ale membrilor prezenţi şi intră în vigoare după ce sunt aprobate în modul stabilit de CSE.

8. Orice altă decizie/hotărâre parvenită din partea CUGC, în afara celor consemnate în procesele-verbale ale şedinţelor Consiliului şi aprobate de CSE, va purta pentru APC/L vizate un caracter de recomandare.

9. La şedinţele Consiliului pot participa în calitate de observatori reprezentanţi ai altor autorităţi publice şi/sau altor actori implicaţi.

10. Secretarul Consiliului este conducătorul Grupului management umanitar operaţional din cadrul CUGC.

 

V. INSTRUCŢIUNI FINALE ŞI DE COORDONARE

Coordonarea desfăşurării acţiunilor comune instituţiilor statului (APC/L), a altor părţi antrenate/ implicate direct în procesele de gestionare a situaţiei umanitare, se va efectua pe platforma CUGC.

Procesul de coordonare a activităţilor desfăşurate pentru gestiunea situaţiei se va efectua în baza domeniilor de responsabilitate ale subdiviziunilor stabilite ale CUGC.

Pentru facilitarea procesului de integrare a efortului naţional de gestionare a situaţiei umanitare respective, entităţile APC care se regăsesc în organigrama CUGC urmează să elaboreze planuri de activitate, conform scenariilor determinate de CUGC şi a Planului de gestiune a fluxului de refugiaţi din Ucraina, elaborat de CUGC şi aprobat, în modul stabilit, de CSE.

Structura şi termenul de elaborare/prezentare a Planurilor respective urmează să fie stabilit de Consiliu.

Problemele constatate cu privire la activitatea CUGC, cu privire la evoluţia şi gestiunea situaţiei umanitare, cu privire la necesităţile suplimentare de resurse etc., urmează să fie consemnate la şedinţele Consiliului şi înaintate în modul stabilit pentru decizie către CSE.

Schimbul de date şi interacţiunea cu partenerii de cooperare la nivel naţional şi internaţional se va efectua prin intermediul CUGC, în condiţiile şi în limitele impuse de CSE.

Asigurarea activităţii cotidiene (sprijinul logistic) a CUGC va fi efectuată prin intermediul subdiviziunilor Centrului de dirijare în situaţii excepţionale a CSE a Republicii Moldova, cu implicarea structurilor desemnate în procesul de gestionare a situaţiei umanitare.

 

 

Anexa 4

a Dispoziţiei CSE

nr.13 din 31.03.2022

 

LISTA

bunurilor materiale propuse pentru a fi transmite autorităţilor din UCRAINA în

calitate de ajutor umanitar (donaţie), din gestiunea instituţiilor

publice şi agenţilor economici

 

Nr.
d/o
Denumireau/mCanti-
tatea
Preţ, MDLSuma, MDLPreţ, EuroSumă, EuroGreutate, kgVolum, m3Notă
1.Set de igienăset.5000203.731018650.0010.0650296.004800.009.37IGSU
2.Set de igienă pentru familieset.1000445.04445040.0021.9721973.928957.0041.96IGSU
3.Saci de dormitbuc.500387.06193530.0019.119555.571101.1911.43IGSU
4.Saltelebuc.400453.66181464.0022.408959.814167.0039.69IGSU
5.Saltele gonflabilebuc.50040.2820140.001.99994.42781.255.25IGSU
6.Păturibuc.3000237.62712860.0011.7335197.576600.0064.80IGSU
7.Huse pentru saltele gonflabilebuc.50020.1410070.000.99497.21260.411.75IGSU
8.Perne gonflabilebuc.50040.2820140.001.99994.42225.002.63IGSU
9.Huse pentru perne gonflabilebuc.50020.1410070.000.99497.2175.000.88IGSU
10.Măşti chirurgicalebuc.2000005.001000000.000.2549375.162000.007.60IGSU
11.Ochelaribuc.2000021.06421200.001.0420796.821500.0010.50IGSU
12.Mănuşiper.4000163.32653280.008.0632255.801280.0012.67IGSU
13.Omeprazol DR 20 mg, 1,000 capsflacon1717.79302.400.8814.939.61MS
14.Hydrocortisone 10 mg 100 compflacon79117.8414114.100.88696.8941.08MS
15.Magnesium Sulfate 5% dex inj.1 gm/100 ml,100 ml 24 eacutie25017.854461.500.88220.2942.2MS
16.Telmisartan 20 mg 90 tabflacon7517.841338.000.8866.068.69MS
17.Amoxicillin 125 mg/5 ml and Clavulanic Acid 31.25 mg/5 ml pulb/susp. orală (Co-amoxiclav), 100 mlflacon29020.786026.201.03297.5442.34MS
18.Amoxicillin 125 mg/5 ml pulb/susp. orală, 100 mlflacon4908.254042.500.41199.6078.4MS
19.UNICEF set, MEDICAMENTEset212739.3525478.70629.011258.01848.0MS
20.OMS IEHK 2017, Modul esenţial, MEDICAMENTEset13391.053391.05167.43167.4323.0MS
21.OMS IEHK 2017, Modul esenţial, Consumabile şi echipamentset12566.202566.20126.71126.7123.0MS
22.Bekson Forte Soluţie de inhalat presuriz. 250 mcg/1 doza 200 doze N1 Getz Pharma (Pvt) Ltd.flacon50516.1825809.0025.491274.32MS
23.Claritek-250, 250 mg/5 ml granule/susp. orală (Getz Pharma (Pvt) Ltd)flacon33200.186605.949.88326.17MS
24.Claritek-250, 250 mg/5 ml granule/susp. orală (Getz Pharma (Pvt) Ltd)flacon675.70454.203.7422.43MS
25.Metronidazole 5 mg/ml în sol. perf. 5 mg/ml 100 ml N1flacon50003.2116050.000.16792.47MS
26.Pranogir sirop 50 mg/ml 180 ml N1 (Inosin pranobex)flacon50058.6129305.002.891446.94MS
27.Neohemodez sol. perf. 200 ml N1 (Povidonum)flacon44062.3427429.603.081354.34MS
28.Vincamax sol. inj. 1 mg/1 ml N1 (Vincristinum)flacon445029.03129183.501.436378.46MS
29.Agisept comp. N6x4 Clasic (amylmetacresolum+alcoholum)cutie300063.31189930.003.139377.82MS
30.Azicin-500 500 mg comp.film. N3 (azithromycinum)cutie108057.1361700.402.823046.47MS
31.Cipfloz 500 (500 mg) comp. film. N10x10 (ciprofloxacinum)cutie554187.73104002.429.275135.14MS
32.Feck SR 200 mg caps.elib.prel. N10x3 (aceclofenacum)cutie600131.7279032.006.503902.22MS
33.Metzilol 50 comp. 50 mg N10x3 (metoprololum)cutie100019.2419240.000.95949.98MS
34.Ziarth 7.5 comp. 7.5 mg N10x10 (meloxicamum)cutie92010.169347.200.50461.52MS
35.Ziarth 15 comp. 15 mg N10x10 (meloxicamum)cutie1000144.25144250.007.127122.37MS
36.Aciherpin crema 50 mg/g 5.0 g (aciclovirum)tub115220.7323880.961.021179.13MS
37.Freecold comp. N4cutie200005.03100600.000.254967.14MS
38.Freecold Hotmix Lemon (750 mg/10 mg/60 mg) pulb.sol.or. 5g N5cutie144044.7164382.402.213178.89MS
39.Freecold Hotmix Orange (750 mg/10 mg/60 mg) pulb.sol.or. 5g N5cutie707044.71316099.702.2115607.47MS
40.TusCare Herbal granule/pach. 5g N5cutie300051.53154590.002.547632.91MS
41.TusCare Lozenges N5x4 Lamaiecutie240045.64109536.002.255408.36MS
42.TusCare Lozenges N5x4 Portocalacutie240045.64109536.002.255408.36MS
43.TusCare syr. 100 mlflacon200085.50171000.004.228443.15MS
44.Masti KN95 (5 straturi) N1buc50003.7318650.000.18920.85MS
45.Mănuşi sterile chirurgicale latex cu talc N7,5 (China)buc50003.9419700.000.19972.69MS
46.Mănuşi sterile chirurgicale latex cu talc N8,5 (China)buc50003.9419700.000.19972.69MS
47.Mănuşi sterile chirurgicale latex cu talc N6 (China)buc50003.9419700.000.19972.69MS
48.Emplastru UGOtana Silk rulon 2.5 cmx5 m hipoalerg. N1 amb.hirtiebuc70021.8515295.001.08755.19MS
49.Emplastru UGOtana Waterproof 1.9 cmx7.2 cm flexibil N1buc51001.447344.000.07362.61MS
50.Şervetele cu alcool 3 cmx3 cm N100 (Avanti Medical)cutie40022.478988.001.11443.78MS
51.Trikaxon 1 g/10 ml pulb.+solv./sol.inj. I/V N1 – (Ceftriaxonum)buc528037.69199003.201.869825.81MS
52.Spasgan fiole N5 (Metamizoli natrium, Pitofenoni hydrochloridum, Fenpiverini bromidum)cutie198019.8639322.800.981941.57MS
53.Amikacin 500 mg/2 mlflacon4506017.00766020.000.8437822.36MS
54.KLC LAPTE UHT 1,5% 1 Lbuc.72018.9513644.000.94673.67Kaufland
55.PROP. CARNE DE PORC, 97%, EO, 300Gbuc.35232.8011545.601.62570.07Kaufland
56.SANTAL NECTAR PORTOCALE 50% 1L TPKbuc.3631.551135.801.5656.08Kaufland
57.BOROMIR CROISSANT VANILIE&CAISE 60Gbuc.508.05402.500.4019.87Kaufland
58.KLC CORNFLAKES 1KGbuc.10542.704483.502.11221.37Kaufland
59.KLC SUC MERE ŞI CIREŞE 30% 5X0,2L TPKbuc.40022.959180.001.13453.26Kaufland
60.NAN OPTIPRO 3 LAPTE PRAF 12L+ 800 Gbuc.30259.957798.5012.84385.05Kaufland
61.KLC BĂUTURA MULTIFRUCT 20% 5X0,2 L TPKbuc.40022.959180.001.13453.26Kaufland
62.VDR COVRIGI SARE MAC 100 Gbuc.7004.903430.000.24169.36Kaufland
63.VDR COVRIGI CHIMEN 100 Gbuc.7004.903430.000.24169.36Kaufland
64.7 DAYS CROISSANT CREMA ALUNE 80 Gbuc.1008.55855.000.4242.22Kaufland
65.KLC SARE DE MASA CU IOD, FLUOR 1KGbuc.1206.20744.000.3136.74Kaufland
66.KLC BATON MUSLI CIOCOLATA 30 Gbuc.8102.652146.500.13105.98Kaufland
67.KLC BATON MUSLI CIOCOLATA+BANANE 30 Gbuc.8102.652146.500.13105.98Kaufland
68.KLC BATON MUSLI CAISE 30Gbuc.2702.65715.500.1335.33Kaufland
69.KLC BATON MUSLI MERISOARE 30 Gbuc.2702.65715.500.1335.33Kaufland
70.NAN OPTIPRO 4 LAPTE PRAF 24L+ 800 Gbuc.30259.957798.5012.84385.05Kaufland
71.AMIGO CAFEA SOLUBILA 1,8Gbuc.1,000.001.901900.000.0993.81Kaufland
72.KLC NAPOLITANA CIOCO. LAPTE GLAZURATA 40 Gbuc.1806.901242.000.3461.32Kaufland
73.KLC NAPOLITANE CREMA ALUNE PĂDURE 40 Gbuc.1806.901242.000.3461.32Kaufland
74.BELLA IDEALE ABS ZILNICE REGULAR 54 BUCbuc.3649.751791.002.4688.43Kaufland
75.NESTLE NAN 4 COMFORTIS LAPTE 24L+ 800 Gbuc.30275.008250.0013.58407.35Kaufland
76.BEVOLA BABY SAPUN DELICAT 100Gbuc.12019.902388.000.98117.91Kaufland
77.BEVOLA BABY SERV UMEDE SENSITIVE 80 BUCbuc.12021.552586.001.06127.68Kaufland
78.BEVOLA BABY ŞERVETELE UMEDE 80 BUCbuc.12021.552586.001.06127.68Kaufland
79.K-BIO SUC DIN ZEAMA DE VARZA 0,5 Lbuc.7524.651848.751.2291.28Kaufland
80.VEDDA CEAI FRUCTE EXOTICE 100X2 Gbuc.1659.90958.402.9647.32Kaufland
81.ULPIO CREMITA BISCUITI CREMA CACAO 34 Gbuc.2004.55910.000.2244.93Kaufland
82.BEVOLA MAXI NORMAL ABS ALOE EVERA 20 BUCbuc.12025.553066.001.26151.38Kaufland
83.KOROWA MASCHA VAFE UMPLUTURA CACAO 150buc.9823.652317.701.17114.44Kaufland
84.PFANNER SUC MERE BIO 100% 1Lbuc.4055.852234.002.76110.30Kaufland
85.PLASMON BISCUIŢI CU VITAMINE 6+ 60 Gbuc.12019.952394.000.99118.20Kaufland
86.KLC ROLE BUCATARIE WHITE 2 STR 2 ROLEbuc.3847.903033.600.39149.78Kaufland
87.BEVOLA PERIUŢA DINŢI TRAVEL MEDIUM 1 BUCbuc.608.90534.000.4426.37Kaufland
88.SADU PATE VEGETAL 300 Gbuc.60021.9013140.001.08648.79Kaufland
89.VIS TOCANA DE DOVLECEI 400 Gbuc.30013.854155.000.68205.15Kaufland
90.VIS FASOLE ROŞIE ÎN SOS DE TOMATE 410 Gbuc.60015.909540.000.79471.04Kaufland
91.VIS NAUT NATURAL 410 Gbuc.60014.508700.000.72429.56Kaufland
92.BUNETTO OREZ KRASNODAR 0,9 KGbuc.2015.90318.000.7915.70Kaufland
93.BUNETTO FULGI DE OVAZ 450 gbuc.807.95636.000.3931.40Kaufland
94.AVK FLORENS BOMBOANE LAPTE TOPITA 145 Gbuc.4515.90715.500.7935.33Kaufland
95.AVK SARM BOMBOANE CREMA NUCA 113 Gbuc.5716.10917.700.7945.31Kaufland
96.AVK SARM BOMBOANE CREMA COCOS 113 Gbuc.5116.10821.100.7940.54Kaufland
97.DALBA ZAHAR 1 KGbuc.13515.952153.250.79106.32Kaufland
98.ZAHAR CRISTAL CU FLORICELE BAGHETE 1 KGbuc.5027.901395.001.3868.88Kaufland
99.NEFIS RONO BISCUITI CREMA CACAO 45 Gbuc.2403.75900.000.1944.44Kaufland
100.AVK FLORENS BOMBOANE CACAO ŞI LAPTE 145 Gbuc.4513.90625.500.6930.88Kaufland
101.CERBONA BATON CACAO ŞI ALUNE FR ZAHAR 20 Gbuc.2006.101220.000.3060.24Kaufland
102.BOROMIR CROISSANT CIOCOLATA, ALUNE 50 Gbuc.306.15184.500.309.11Kaufland
103.KLC TURTA DULCE CIOCOLATA 500 Gbuc.10028.902890.001.43142.69Kaufland
104.KLC TURTA DULCE CIOC. AMARUIE 500 Gbuc.10028.902890.001.43142.69Kaufland
105.NORA AMESTEC DE CEREALE 7 COMP 500 GRbuc.3012.70381.000.6318.81Kaufland
106.BEVOLA SCUTECE COPII 4 MAXI 7-18 KG 50 BUCbuc.30155.254657.507.67229.96Kaufland
107.BEVOLA SCUTECE COPII 5 JR 12-25 KG 44 BUCbuc.30155.254657.507.67229.96Kaufland
108.GEL ANTIBACTERIAL 98 MLbuc.30024.507350.001.21362.91Kaufland
109.PAPILION ŞERVETELE UMEDE PEPENE VERDE 64 Bbuc.60019.9511970.000.99591.02Kaufland
110.NEFIS BISCUITI TOPLIONCA 280 Gbuc.11216.751876.000.8392.63Kaufland
111.BEVOLA SCUTECE COPII 2 MINI 36 KG 56 BUCbuc.30155.254657.507.67229.96Kaufland
112.BEVOLA SCUTECE PANTS 5 JUNIOR 20 BUCbuc.20116.652333.005.76115.19Kaufland
113.BEVOLA PASTA DINŢI CARBUNE ACTIV 75 MLbuc.6027.901674.001.3882.65Kaufland
114.KLC CEAI DE MENTA 25x2,25 Gbuc.4214.90625.800.7430.90Kaufland
115.KLC CEAI DE PLANTE 50 Gbuc.4214.90625.800.7430.90Kaufland
116.KLC CEAI NEGRU MIX 75x1,75 Gbuc.3629.901076.401.4853.15Kaufland
117.KLC CEAI ROOIBOS 25x2 Gbuc.2419.90477.600.9823.58Kaufland
118.EVERYDAY PRUNE USCATE 200 Gbuc.2023.50470.001.1623.21Kaufland
119.MACINATORUL FAINA DE GRÂU CAL SUP 1 KGbuc.12010.751290.000.5363.69Kaufland
120.KLC HÂRTIE IGIENICA 3 STR 10 ROLEbuc.10875.008100.003.70399.94Kaufland
121.DELICIOS FASOLE ÎN SOS DE TOMATE 720 MLbuc.56826.5015052.001.31743.19Kaufland
122.DELICIOS MAZĂRE VERDE 425 MLbuc.72012.208784.000.60433.71Kaufland
123.DELICIOS SUC MANDARINE FĂRĂ ZAHAR 1 L TPKbuc.12022.902748.001.13135.68Kaufland
124.BALANCE CURMALE USCATE 120 Gbuc.5016.90845.000.8341.72Kaufland
125.SANTAL NECTAR ANANAS 50% 1 L TPKbuc.3631.551135.801.5656.08Kaufland
126.SANTAL NECTAR PERE 50% 1 L TPKbuc.6031.551893.001.5693.47Kaufland
127.SANTAL SUC CIREŞE 15% 1 L TPKbuc.3635.951294.201.7863.90Kaufland
128.BRAVO BAUT. RACOR. MERE VERZI 40% TPK 2 Lbuc.6058.053483.002.87171.97Kaufland
129.KLC APĂ DE IZVOR NECARBO 2Lbuc.3846.002304.000.30113.76Kaufland
130.DONCAFE ELITA CAFEA INSTANT 1,8 Gbuc.1,000.001.701700.000.0883.94Kaufland
131.KATY CIOCOLATA LAPTE ARAHIDE STAFIDE 100 Gbuc.2569.902534.400.49125.14Kaufland
132.KATY CIOCOLATA AMARUIE 100 Gbuc.3849.903801.600.49187.70Kaufland
133.7 DAYS MAX CROISSANT CREMA CACAO 85 Gbuc.2008.551710.000.4284.43Kaufland
134.BOROMIR CROISSANT CU CREMA DE CACAO 50 Gbuc.906.15553.500.3027.33Kaufland
135.BOROMIR CROISSANT CU CREMA LAPTE 50 Gbuc.1506.15922.500.3045.55Kaufland
136.VITAE D'ORO ULEI FL SOAR 6 BUC/ BAX 1 Lbuc.60033.8520310.001.671002.81Kaufland
137.KLC. GNOCCHI 100% GRÂU DUR 500 Gbuc.32512.253981.250.60196.57Kaufland
138.APTAMIL JR 2+ LAPTE PRAF PT COPII 800 Gbuc.30220.006600.0010.86325.88Kaufland
139.AQUAFRESH PERIUŢA DINŢI MINI/MILK T.0-2Abuc.1233.90406.801.6720.09Kaufland
140.AILE SĂPUN OCEAN 100 Gbuc.4808.354008.000.41197.90Kaufland
141.AILE SĂPUN MIERE 100 Gbuc.4808.354008.000.41197.90Kaufland
142.GRAND MAXIMO SĂPUN DE RUFE 200Gbuc.36012.354446.000.61219.52Kaufland
143.LIBRESSE ABSORB NORMAL FRESH PROT 4 P 40 Bbuc.6074.254455.003.67219.97Kaufland
144.Păturibuc.20000257.005140000.0012.69253788.31MMPS
145.Lengerie de patbuc.10000202.922029190.0010.02100191.58MMPS
146.Saltelebuc100800.0080000.0039.503950.01MMPS
147.Patbuc.2001000.00200000.0049.389875.03MMPS
148.Set de igienă pentru femeibuc.1500101.46152189.255.017514.37MMPS
149.Set de igienă pentru copiibuc.200069.45138901.603.436858.29MMPS
150.Absorbantepalet37000.0021000.00345.631036.88MMPS
151.Set de baiepalet112000.0012000.00592.50592.50MMPS
152.Scutece pentru bebeluşipalet534000.00170000.001678.768393.78MMPS
153.Apăpalet58000.0040000.00395.001975.01MMPS
154.Făinăkg400010.6342520.000.522099.43MMPS
155.Malaikg400010.6342520.000.522099.43MMPS
156.Uleipalet26274.0012548.00309.78619.56MMPS
157.Lapte prafpalet211200.0022400.00553.001106.00MMPS
158.Lapte pe termen lungpalet27100.0014200.00350.56701.13MMPS
159.Mâncare pentru copiipalet3371.991115.9718.3755.10MMPS
160.Dezinfectant pentru mâinipalet3100151.33300454.004944.9914834.96MMPS
161.Biscuiţipalet216155.5032311.00797.681595.36MMPS
162.Măşti chirurgicalebuc.500005.00250000.000.2512343.79MMPS

 

 

Anexa 5

a Dispoziţiei CSE

nr.13 din 31.03.2022

 

LISTA

bunurilor materiale propuse pentru a fi transmise autorităţilor din UCRAINA

în calitate de ajutor umanitar (donaţie), din Rezervele de mobilizare

 

Nr.
d/o
Denumireau/mCanti-
tatea
Preţ, MDLSuma, MDLPreţ, EuroSumă, EuroGreutate, kgVolum, m3Notă
1.Staţie electrică dizel mobilă 10 KWbuc316800.0050400.00829.502488.513600.0056.00ARM
2.Staţie electrică dizel mobilă 30 KWbuc332000.0096000.001580.014740.023600.00ARM
3.Staţie electrică dizel mobilă 20 kwbuc150000.0050000.002468.762468.761800.00ARM
4.Pompă pentru instalaţii de încălzirebuc1740000.00680000.001975.0133575.11476.00ARM
5.Pompă electricăbuc511000.0051000.0049.382518.131785.00ARM
6.Staţie de compresare mobilăbuc320000.0060000.00987.502962.513600.00ARM
7.Sobe de fontăbuc50994.0049700.0049.082453.953500.0010.00ARM
8.Faşă de tifon nesterilă 10 cm*5 mbuc50005.0025000.000.251234.38700.0020.00ARM
9.Faşă de tifon nesterilă 14 cm*7 mbuc50007.0035000.000.351728.13700.00ARM
10.Faşă de tifon nesterilă 14 cm*5 mbuc75005.0037500.000.251851.571060.00ARM
11.Faşă de tifon nesterilă 16 cm*10 mbuc100004.0040000.000.201975.011440.00ARM
12.Faşă de tifon nesterilă 5 cm*7 mbuc100005.0050000.000.252468.761000.00ARM
13.Faşă de tifon nesterilă 6 cm*5 mbuc50003.0015000.000.15740.63500.00ARM
14.Faşă de tifon nesterilă 7 cm*5 mbuc35003.0010500.000.15518.44320.00ARM
15.Pachet de pansament individual cu o pernuţăbuc100004.0040000.000.201975.012075.00ARM
16.Pachet de pansament individual cu două pernuţebuc100006.0060000.000.302962.512075.005.00ARM
17.Pernuţe de tifon şi vată sterile 15*15buc50008.0040000.000.401975.011025.00ARM
18.Pernuţe de tifon şi vată sterile 25*25buc100010.0010000.000.49493.75200.00ARM
19.Tifon medical higroscopicm100008.0080000.000.403950.01500.00ARM
20.Vată higroscopicăbuc100009.0090000.000.444443.76500.00ARM
21.Bandaj mic steril cu pernuţăbuc100007.0070000.000.353456.26500.00ARM
22.Aparataj medical, utilaj şi medicamente (aeroconduct gură în gură)buc1440.00560.001.9827.6528.0026.00ARM
23.Aparat pentru narcozăbuc259000.00225000.00444.3811109.4112500.00ARM
24.Aparat pentru radiodiasnostic 2Pbuc515000.0075000.00740.633703.143500.00ARM
25.Aparat pentru anesteziebuc414000.0056000.00691.252765.011200.00ARM
26.Aparat pentru respiraţie artificial DP-2buc208000.00160000.00395.007900.036000.00ARM
27.Atelăbuc5000120.00600000.005.9329625.0920000.006.00ARM
28.Autoclavă electricăbuc1015000.00150000.00740.637406.274000.003.00ARM
29.Brancarde sanitarebuc5000511.002555000.0025.23126153.5345000.0082.00ARM
30.Casolete 280*160 mmbuc30850.0025500.0041.971259.07120.003.00ARM
31.Casolete 340*160 mmbuc250900.00225000.0044.4411109.411000.00ARM
32.Cîrjă pentru maturibuc200250.0050000.0012.342468.761400.001.00ARM
33.Cîrjă pentru copiibuc200200.0040000.009.881975.011400.00ARM
34.Foarfece pentru pansamentbuc3080.002400.003.95118.5060.00ARM
35.Foarfece pentru pansamente ghipsatebuc30200.006000.009.88296.2530.00ARM
36.Garou hemostaticbuc30010.003000.000.49148.1320.00ARM
37.Gaveuzăbuc30020.006000.000.99296.25300.00ARM
38.Inhalator de oxigen I2buc100900.0090000.0044.444443.76700.001.00ARM
39.Masă de pansamentbuc501000.0050000.0049.382468.761500.0016.00ARM
40.Pungă de cauciuc pentru gheaţăbuc2008.001600.000.4079.00100.003.00ARM
41.A-t pentru măsurarea tensiuniibuc200400.0080000.0019.753950.01100.00ARM
42.Termometru clinicbuc20060.0012000.002.96592.502.00ARM
43.Dezinfectanţibuc100060.0060000.002.962962.511000.002.00ARM
44.Cearşafuribuc1000150.00150000.007.417406.271500.002.00ARM
45.Halat de spitalbuc.1000100.00100000.004.944937.521500.002.00ARM
46.Halat medicalbuc.10050.005000.002.47246.88150.00ARM
47.Lengerie de corp pentru femei (cămaşă)buc500100.0050000.004.942468.76750.001.50ARM
48.Lengerie de corp pentru bărbaţi (cămaşă)buc500100.0050000.004.942468.76750.00ARM
49.Indispensabilebuc1000200.00200000.009.889875.031000.001.00ARM
50.Păturăbuc1000500.00500000.0024.6924687.585000.003.00ARM
51.Şerveţele individualebuc100020.0020000.000.99987.50200.001.00ARM
52.Cizme de cauciucbuc2000150.00300000.007.4114812.558000.003.00ARM
53.Mănuşi de lucrubuc17525.004375.001.23216.0235.000.50ARM
54.Costum de lucru setbuc.100300.0030000.0014.811481.25100.001.00ARM

TOTAL ARM:

7522535.00371426.35149901.00249.00

[Anexa nr.5 modificată prin Dispoziţia CSE nr.14 din 14.04.2022, în vigoare 14.04.2022]