H O T Ă R Î R E
privind constituirea Instituţiei publice „Centrul Republican Experimental
Protezare, Ortopedie şi Reabilitare”, abrogarea şi
modificarea unor acte normative
nr. 22 din 18.01.2019
Monitorul Oficial nr.24-28/41 din 25.01.2019
* * *
În temeiul art.6 alin.(1) lit.e) din Legea nr.121/2007 privind administrarea şi deetatizarea proprietăţii publice (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2007, nr.90–93, art.401), art.32 alin.(2) din Legea nr.98/2012 privind administraţia publică centrală de specialitate (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2012, nr.160–164, art.537), art.7 lit.b) şi e) din Legea nr.136/2017 cu privire la Guvern (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2017, nr.252, art.412) şi art.12 alin.(1) din Legea nr.246/2017 cu privire la întreprinderea de stat şi întreprinderea municipală (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2017, nr.441–450, art.750), Guvernul
HOTĂRĂŞTE:
1. Întreprinderea de Stat „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare” se reorganizează, prin transformare, în Instituţia publică „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare”, iar calitatea de fondator este exercitată de către Ministerul Sănătăţii, Muncii şi Protecţiei Sociale.
2. Instituţia publică „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare” este succesorul de drepturi şi obligaţii al Întreprinderii de Stat „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare”.
3. Disponibilizarea personalului în legătură cu reorganizarea Întreprinderii de Stat „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare” se va efectua în conformitate cu legislaţia muncii, în cazul imposibilităţii transferului acestuia.
4. Se stabileşte efectivul-limită al Instituţiei publice „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare” în număr de 315 unităţi, inclusiv 49 de unităţi de muncitori din secţiile de confecţionare şi 18 unităţi ale Cantinei.
5. Patrimoniul Întreprinderii de Stat „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare” va fi transmis Instituţiei publice „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare” conform prevederilor Regulamentului cu privire la modul de transmitere a bunurilor proprietate publică, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.901/2015.
6. Funcţiile exercitate şi serviciile prestate, în conformitate cu legislaţia în vigoare, de către persoana juridică reorganizată trec la Instituţia publică „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare”, cu asigurarea respectării Legii nr.133/2011 privind protecţia datelor cu caracter personal.
7. Instituţia publică „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare”, în termen de o lună de la data înregistrării la Agenţia Servicii Publice, va asigura transferarea soldurilor mijloacelor financiare din conturile bancare deschise la prestatorii de servicii de plată în conturile deschise în contul unic trezorerial al Ministerului Finanţelor. După acest termen, va utiliza în activitatea sa doar conturile deschise în contul unic trezorerial al Ministerului Finanţelor.
8. Se aprobă:
1) Statutul Instituţiei publice „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare”, conform anexei nr.1;
2) Structura Instituţiei publice „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare”, conform anexei nr.2;
3) Organigrama Instituţiei publice „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare”, conform anexei nr.3;
4) Modificările ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului, conform anexei nr.4.
9. Metodologia de calculare a preţurilor la mijloacele ajutătoare tehnice confecţionate de către Instituţia publică „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare” se aprobă de către Guvern.
[Pct.9 în redacţia Hot.Guv. nr.242 din 10.04.2020, în vigoare 17.04.2020]
91. Nomenclatorul mijloacelor ajutătoare tehnice confecţionate de către Instituţia publică „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare” se aprobă de către Guvern.
[Pct.91 introdus prin Hot.Guv. nr.242 din 10.04.2020, în vigoare 17.04.2020]
92. Preţurile la mijloacele ajutătoare tehnice confecţionate de către Instituţia publică „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare” se elaborează de către aceasta în baza Metodologiei de calculare a preţurilor la mijloacele ajutătoare tehnice confecţionate de către Instituţia publică „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare” şi se aprobă de către Guvern.
[Pct.92 introdus prin Hot.Guv. nr.242 din 10.04.2020, în vigoare 17.04.2020]
93. La prestarea serviciilor de reabilitare medicală, Instituţia publică „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare” aplică Regulamentul cu privire la tarife pentru serviciile medico-sanitare, Metodologia stabilirii tarifelor pentru serviciile medico-sanitare şi Catalogul tarifelor unice pentru serviciile medico-sanitare prestate contra plată de către instituţiile medico-sanitare publice, precum şi pentru serviciile acoperite din fondurile asigurării obligatorii de asistenţă medicală prestate de instituţiile medico-sanitare publice şi cele private, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.1020/2011.
[Pct.93 introdus prin Hot.Guv. nr.242 din 10.04.2020, în vigoare 17.04.2020]
10. Pînă la aprobarea Metodologiei menţionate la pct.9 şi a noilor tarife calculate în baza acesteia se vor aplica tarifele în vigoare la serviciile prestate de către persoana juridică reorganizată.
11. Agenţia Servicii Publice, la cererea titularilor de drept, va opera modificările necesare în documentele cadastrale şi în cele de constituire.
12. Se abrogă Hotărîrea Guvernului nr.87/2002 cu privire la extinderea funcţiilor şi eficientizarea activităţii Centrului Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.21–22, art.158).
13. Prezenta hotărîre intră în vigoare la data publicării.
PRIM-MINISTRU | Pavel FILIP
|
Nr.22. Chişinău, 18 ianuarie 2019. |
Anexa nr.1
la Hotărîrea Guvernului
nr.22 din 18 ianuarie 2019
STATUTUL
Instituţiei publice „Centrul Republican Experimental
Protezare, Ortopedie şi Reabilitare”
I. PREVEDERI GENERALE
1. Statutul Instituţiei publice „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare” (în continuare – Statut) reglementează misiunea, domeniile de competenţă, funcţiile şi drepturile Instituţiei publice „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare” (în continuare – Instituţie), precum şi organizarea activităţii acesteia.
2. Instituţia este fondată de Ministerul Sănătăţii, Muncii şi Protecţiei Sociale, activitatea sa avînd scopul de a facilita şi eficientiza procesul de prestare a serviciilor de asigurare a populaţiei cu mijloace ajutătoare tehnice, precum şi de a realiza măsurile de reabilitare medicală şi profesională a persoanelor cu dizabilităţi, a veteranilor de război şi a persoanelor cu afecţiuni ale aparatului locomotor, în scopul asigurării incluziunii sociale, mobilităţii şi menţinerii sănătăţii acestora.
3. Instituţia este persoană juridică cu autonomie financiară, care dispune de ştampilă cu Stema de Stat a Republicii Moldova şi denumire în limba de stat, deţine conturi bancare în contul unic trezorerial al Ministerului Finanţelor.
4. Denumirea completă a instituţiei este Instituţia publică „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare”, iar cea prescurtată – Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare (abreviat – CREPOR).
5. Sediul Instituţiei este situat pe adresa: municipiul Chişinău, strada Romană, nr.1.
6. Instituţia îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu prevederile Constituţiei Republicii Moldova, legile şi hotărîrile Parlamentului, decretele Preşedintelui, ordonanţele, hotărîrile şi dispoziţiile Guvernului, ordinele ministrului sănătăţii, muncii şi protecţiei sociale, alte acte normative şi tratatele internaţionale la care Republica Moldova este parte, precum şi cu prezentul Statut.
II. MISIUNEA, DOMENIILE DE COMPETENŢĂ ŞI FUNCŢIILE INSTITUŢIEI
7. Instituţia are misiunea de a coordona şi de a organiza activităţile orientate spre asigurarea implementării politicilor publice în domeniile de competenţă stabilite la pct.8 din prezentul Statut.
8. Instituţia are următoarele domenii de competenţă:
1) consultarea, reabilitarea medicală şi reabilitarea profesională;
2) confecţionarea şi asigurarea cu mijloace ajutătoare tehnice;
3) modernizarea serviciilor prestate şi a mijloacelor ajutătoare tehnice confecţionate.
9. Instituţia are următoarele funcţii:
1) asigurarea cu mijloace ajutătoare tehnice a persoanelor cu dizabilităţi, a veteranilor de război şi a persoanelor cu afecţiuni şi maladii ale aparatului locomotor;
11) asigurarea cu dispozitive asistive de corecţie optică şi ajutor vizual pentru slabvăzători şi cu dispozitive asistive pentru slabvăzători şi nevăzători, altele decât cele pentru corecţie optică şi ajutor vizual;
2) consultarea, reabilitarea medicală şi reabilitarea profesională a persoanelor cu dizabilităţi, a veteranilor de război şi a persoanelor cu afecţiuni şi maladii ale aparatului locomotor;
3) confecţionarea mijloacelor ajutătoare tehnice, inclusiv a încălţămintei ortopedice, pe proteze şi speciale, a protezelor pentru membrele superioare şi inferioare, a ortezelor şi a altor articole ortopedice, conform nomenclatorului aprobat de Guvern;
4) efectuarea lucrărilor de experiment, a cercetărilor ştiinţifice şi de proiect cu scopul de a însuşi metode moderne de producere a noi tipuri de mijloace ajutătoare tehnice, inclusiv implementarea metodelor contemporane de reabilitare;
5) acordarea serviciilor de consultare, reabilitare şi asigurare cu mijloace ajutătoare tehnice, contra plată, a persoanelor solicitante, ce nu se află în evidenţa Instituţiei.
[Pct.9 completat prin Hot.Guv. nr.128 din 02.03.2022, în vigoare 04.03.2022]
10. În vederea realizării funcţiilor sale, Instituţia are dreptul:
1) să înainteze fondatorului propuneri de modificare a cadrului normativ în domeniu;
2) să solicite, conform legislaţiei, şi să primească documente şi informaţii de la organele centrale de specialitate ale administraţiei publice, de la autorităţile publice locale, de la întreprinderi, organizaţii şi instituţii;
3) să colaboreze cu autorităţile administraţiei publice, organele abilitate cu funcţii de control, organizaţiile necomerciale, organizaţiile internaţionale;
4) să acceseze resursele şi sistemele informaţionale de stat deţinute de alte autorităţi ale administraţiei publice sau structuri organizaţionale din sfera lor de competenţă;
5) să posede, să utilizeze şi să administreze patrimoniul în conformitate cu scopurile de activitate ale Instituţiei şi prevederile legislaţiei în vigoare;
6) să încheie contracte cu persoane fizice şi juridice de drept public sau privat, donatori internaţionali, furnizori şi beneficiari de bunuri şi servicii;
7) să încheie contracte de comercializare sau de procurare a producţiei, efectuare a lucrărilor şi prestare a serviciilor;
8) să dispună de alte drepturi în temeiul prezentului Statut, actelor normative ce reglementează domeniile de activitate ale Instituţiei.
III. ORGANIZAREA ACTIVITĂŢII INSTITUŢIEI
11. Organele de conducere ale Instituţiei sînt:
1) Consiliul Instituţiei – organul colegial superior al Instituţiei, care conduce şi supraveghează funcţionarea acesteia şi adoptă decizii;
2) directorul – organ executiv.
12. Consiliul Instituţiei exercită următoarele atribuţii:
1) adoptă decizii şi supraveghează activitatea Instituţiei;
2) aprobă planurile şi rapoartele de activitate ale Instituţiei;
3) aprobă componenţa comisiei de concurs şi procedura de desfăşurare a concursului privind selectarea directorului Instituţiei şi prezintă ulterior ministrului sănătăţii, muncii şi protecţiei sociale demersul privind numirea în funcţie a persoanei selectate;
4) coordonează statul de personal al Instituţiei;
5) examinează situaţia financiară şi indicii economici ai Instituţiei;
6) aprobă atragerea şi administrarea mijloacelor suplimentare, inclusiv a fondurilor donatorilor, în mărimea stabilită de fondator, pentru asigurarea activităţii Instituţiei;
7) ia decizii privind asigurarea transparenţei procedurilor de achiziţie a bunurilor, lucrărilor şi serviciilor destinate atît acoperirii necesităţilor, cît şi asigurării bazei tehnico-materiale a Instituţiei;
8) examinează şi aprobă raportul cu privire la activitatea economico-financiară a Instituţiei, aprobă decizii asupra raportului de audit extern şi le prezintă spre informare fondatorului;
9) stabileşte condiţiile de salarizare a personalului Instituţiei, inclusiv a directorului, în conformitate cu prevederile Legii salarizării nr.847/2002 şi Hotărîrii Guvernului nr.743/2002 cu privire la salarizarea angajaţilor din unităţile cu autonomie financiară;
10) examinează şi aprobă bugetul anual al Instituţiei;
11) stabileşte indicatorii financiari şi nefinanciari de performanţă pentru Instituţie;
12) ia decizii asupra altor subiecte de importanţă pentru Instituţie, înaintate de director.
13. Componenţa nominală a Consiliului Instituţiei, inclusiv preşedintele, se stabileşte prin ordin al ministrului sănătăţii, muncii şi protecţiei sociale, pentru o perioadă de 5 ani. Numărul membrilor nu poate fi mai mic de 3 şi nici mai mare de 5 persoane. În componenţa Consiliului Instituţiei sînt desemnaţi reprezentanţii fondatorului din domeniul relevant activităţii, precum şi un reprezentat al societăţii civile din domeniul relevant activităţii, selectat prin concurs, organizat de către fondator, în baza regulamentului aprobat de către acesta. Angajaţii Instituţiei nu pot fi membri ai Consiliului Instituţiei.
14. Preşedintele şi membrii Consiliului Instituţiei:
1) au dreptul de acces la informaţia referitoare la activitatea Instituţiei, respectînd principiul confidenţialităţii şi prevederile legislaţiei în vigoare privind protecţia datelor cu caracter personal;
2) au obligaţia să respecte prezentul Statut, să participe la şedinţele Consiliului Instituţiei şi să contribuie la realizarea funcţiilor şi atribuţiilor acestuia;
3) au obligaţia să participe la realizarea direcţiilor strategice de activitate ale Instituţiei, la evaluarea rapoartelor şi a performanţelor.
15. Consiliul Instituţiei se convoacă după necesitate, dar nu mai rar decît o dată în trimestru, la iniţiativa fondatorului, a preşedintelui Consiliului Instituţiei sau a directorului Instituţiei.
16. Şedinţa Consiliului Instituţiei este deliberativă în prezenţa majorităţii membrilor săi. Înştiinţarea în scris privind desfăşurarea şedinţelor Consiliului Instituţiei (în care se indică data, timpul şi locul desfăşurării acestora, ordinea de zi, inclusiv materialele aferente) se expediază (prin scrisoare remisă în original, fax sau e-mail) de către secretarul Consiliului Instituţiei tuturor membrilor consiliului cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de data desfăşurării şedinţei.
17. În lipsă de cvorum, în cel mult 5 zile lucrătoare de la data şedinţei care nu a avut loc, se convoacă şedinţa repetată a Consiliului Instituţiei. Membrii Consiliului Instituţiei vor fi informaţi despre şedinţa repetată cu cel puţin o zi lucrătoare înainte de data şedinţei.
18. Deciziile Consiliului Instituţiei se adoptă prin vot, cu majoritatea simplă a voturilor şi se plasează pe pagina web oficială a Instituţiei.
19. Şedinţele Consiliului Instituţiei se consemnează într-un proces-verbal, care reflectă în mod obligatoriu subiectele examinate în cadrul şedinţei, informaţia privind înştiinţarea membrilor Consiliului Instituţiei, lista membrilor prezenţi şi absenţi, a altor participanţi la şedinţă, luările de cuvînt din cadrul şedinţei, rezultatul votării fiecărui subiect din ordinea de zi. Procesele-verbale sînt semnate de către toţi membrii prezenţi la şedinţa Consiliului Instituţiei.
20. Lucrările de secretariat ale Consiliului Instituţiei sînt executate de către secretarul Consiliului Instituţiei, care este numit de către consiliu, la propunerea preşedintelui acestuia. Secretarul Consiliului Instituţiei este numit din cadrul personalului subdiviziunii juridice a Instituţiei.
21. Secretarul Consiliului Instituţiei este responsabil de păstrarea documentelor Consiliului Instituţiei, informarea membrilor consiliului despre şedinţele acestuia, participarea la şedinţe şi perfectarea proceselor-verbale ale şedinţelor.
22. Activitatea executivă a Instituţiei este condusă de către director, care este selectat în urma unui concurs organizat în mod public şi transparent de către Consiliul Instituţiei. Procedura de desfăşurare a concursului se aprobă de către Consiliul Instituţiei.
23. Directorul selectat în urma concursului este numit pe o perioadă de 5 ani şi este eliberat din funcţie de către ministrul sănătăţii, muncii şi protecţiei sociale, în temeiul demersului Consiliului Instituţiei.
24. Directorul Instituţiei:
1) conduce activitatea Instituţiei;
2) este responsabil de îndeplinirea corespunzătoare a funcţiilor atribuite Instituţiei;
3) reprezintă Instituţia în relaţiile cu autorităţile administraţiei publice, organizaţiile şi instituţiile naţionale şi internaţionale, instituţiile donatoare care asigură suport Instituţiei, instanţele judecătoreşti, entităţile din sectorul financiar bancar şi nebancar, cu alte persoane juridice şi cu persoanele fizice;
4) coordonează elaborarea proiectelor de decizii, documentelor necesare pentru asigurarea activităţii Instituţiei şi le prezintă spre examinare şi aprobare Consiliului Instituţiei şi fondatorului;
5) asigură executarea deciziilor şi documentelor aprobate de Consiliul Instituţiei şi de fondator;
6) asigură gestionarea alocaţiilor bugetare şi administrarea patrimoniului public, în conformitate cu principiile bunei guvernări;
7) aprobă statul de personal al Instituţiei, în coordonare cu fondatorul şi Consiliul Instituţiei;
8) aprobă regulamentele subdiviziunilor din cadrul Instituţiei, precum şi fişele postului ale personalului Instituţiei;
9) numeşte în funcţii, modifică, suspendă şi încetează raporturile de muncă ale personalului Instituţiei, în condiţiile legislaţiei muncii;
10) stabileşte condiţiile de stimulare şi premiere a personalului;
11) asigură integritatea, menţinerea şi administrarea eficientă a patrimoniului Instituţiei, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare;
12) exercită alte sarcini ce ţin de activitatea Instituţiei, delegate de fondator şi Consiliul Instituţiei;
13) asigură transparenţa în activitate prin plasarea pe pagina web a Instituţiei a raportului anual, în termen de 4 luni de la sfîrşitul fiecărui an de gestiune.
[Pct.24 modificat prin Hot.Guv. nr.326 din 10.11.2021, în vigoare 19.12.2021]
25. Directorul este asistat de doi directori adjuncţi, care sînt numiţi în funcţie şi eliberaţi sau destituiţi din funcţie prin ordin al ministrului sănătăţii, muncii şi protecţiei sociale, la propunerea directorului Instituţiei.
26. În absenţa directorului, atribuţiile acestuia vor fi exercitate de către unul dintre directorii adjuncţi, desemnat de director sau, după caz, de fondator.
IV. FINANŢAREA INSTITUŢIEI
27. Finanţarea activităţii Instituţiei se efectuează din:
1) mijloace financiare primite de la bugetul de stat;
2) resurse proprii, obţinute din prestarea serviciilor;
3) alte surse neinterzise de cadrul normativ.
28. Mijloacele financiare indicate la pct.27 subpct.2) şi 3) neutilizate de către Instituţie pe parcursul anului curent sînt accesibile pentru utilizare în anul următor.
Mijloacele financiare indicate la pct.27 subpct.1) neutilizate de către Instituţie pe parcursul anului curent se transferă la bugetul de stat, cu excepţia celor destinate investiţiilor capitale aflate în procedură de derulare, care sînt accesibile pentru utilizare în anul următor, conform destinaţiei.
29. Înstrăinarea şi casarea patrimoniului Instituţiei se vor efectua cu acordul scris al fondatorului, conform prevederilor actelor normative.
V. EVIDENŢA ŞI DĂRILE DE SEAMĂ
30. Instituţia ţine evidenţa contabilă în baza Standardelor Naţionale de Contabilitate şi prezintă rapoarte statistice, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare.
31. Instituţia ţine evidenţa cheltuielilor aferente implementării proiectelor de dezvoltare, întocmeşte rapoarte trimestriale, anuale sau la solicitare privind procesul implementării proiectelor şi utilizarea fondurilor destinate proiectelor, prezentîndu-le în conformitate cu prevederile actelor normative.
32. Activitatea Instituţiei este supusă auditului extern, în conformitate cu prevederile actelor normative.
Anexa nr.2
la Hotărîrea Guvernului
nr.22 din 18 ianuarie 2019
STRUCTURA
Instituţiei publice „Centrul Republican Experimental
Protezare, Ortopedie şi Reabilitare”
Conducerea
Director
Director adjunct pentru medicină
Director adjunct pentru producere şi exploatare
Secţia contabilitate şi activitate financiară
Secţia economie şi planificare
Secţia achiziţii, logistică şi marketing
Secţia juridică, resurse umane şi securitatea muncii
Serviciul audit intern şi integritate
Serviciul tehnologii informaţionale
Arhiva
Departamentul relaţii publice
Secţia protocol, comunicare şi secretariat
Secţia statistică, evidenţă şi monitorizare mijloace ajutătoare tehnice
Departamentul consultativ-diagnostic
Biroul de înregistrare
Secţia consultativă
Secţia diagnostic funcţional şi radiologie
Laboratorul clinic
Secţia protetico-ortopedică ambulatorie
Asistenta medicală majoră
Biroul de internare
Secţia protezare primară, complicată şi atipică
Secţia reabilitare profesională
Serviciul farmaceutic
Serviciul sanitar-epidemiologic
Departamentul reabilitare medicală
Secţia reabilitare nr.1
Secţia reabilitare nr.2
Secţia reabilitare nr.3
Secţia medicină fizică şi balneologie
Departamentul producere
Secţia confecţionare încălţăminte ortopedică
Secţia confecţionare proteze şi alte articole protetico-ortopedice
Serviciul reparaţii mijloace ajutătoare tehnice
Laboratorul experimental protetico-ortopedic
Serviciul calităţii tehnice
Depozit
Departamentul exploatare şi securitatea obiectivului
Secţia inginerească
Serviciul transport auto
Serviciul auxiliar gospodăresc
Serviciul spălătorie şi repararea îmbrăcămintei speciale
Blocul alimentar
[Anexa nr.2 în redacţia Hot.Guv. nr.935 din 22.12.2020, în vigoare 24.12.2020]
Anexa nr.3
la Hotărîrea Guvernului
nr.22 din 18 ianuarie 2019
ORGANIGRAMA
Instituţiei publice „Centrul Republican Experimental Protezare,
Ortopedie şi Reabilitare”
[Anexa nr.3 în redacţia Hot.Guv. nr.935 din 22.12.2020, în vigoare 24.12.2020]
Anexa nr.4
la Hotărîrea Guvernului
nr.22 din 18 ianuarie 2019
MODIFICĂRILE
ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului
1. Punctul 9 din anexa nr.8 la Hotărîrea Guvernului nr.743/2002 cu privire la salarizarea angajaţilor din unităţile cu autonomie financiară (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.79–81, art.841) se modifică după cum urmează:
1) cuvintele „Ministerul Sănătăţii” se substituie cu cuvintele „Ministerul Sănătăţii, Muncii şi Protecţiei Sociale”;
2) se completează cu o poziţie următorul cuprins:
„Instituţia publică „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare”.
2. La punctul 2 din Regulamentul cu privire la modul de asigurare a unor categorii de cetăţeni cu mijloace ajutătoare tehnice, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.567/2011 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2011, nr.128–130, art.642), textul „Întreprinderea de Stat „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare” (în continuare – Centru)” se substituie cu textul „Instituţia publică „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare” (în continuare – Centru)”.
3. Din anexa nr.4 la Hotărîrea Guvernului nr.902/2017 cu privire la organizarea şi funcţionarea Agenţiei Proprietăţii Publice (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2017, nr.390–395, art.1011) poziţia „Î.S. „Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare, mun.Chişinău” se exclude.
