miercuri, 1 septembrie 2021
322/17.04.2018 Hotărîre cu privire la organizarea şi funcţionarea Agenţiei de Investiţii

H O T Ă R Î R E

cu privire la organizarea şi funcţionarea Agenţiei de Investiţii

 

nr. 322  din  17.04.2018

 

Monitorul Oficial nr.126-132/364 din 20.04.2018

 

* * *

Abrogat: 08.08.2023

Hotărîrea Guvernului nr.439 din 28.06.2023

 

În temeiul art.7 lit.b) din Legea nr.136 din 7 iulie 2017 cu privire la Guvern (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2017, nr.252, art.412), al art.17 şi art.32 alin.(2) din Legea nr.98 din 4 mai 2012 privind administraţia publică centrală de specialitate (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2012, nr.160-164, art.537), cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul

HOTĂRĂŞTE:

1. Instituţia publică Organizaţia de Atragere a Investiţiilor şi Promovare a Exportului din Moldova se reorganizează prin transformare în Agenţia de Investiţii, autoritate administrativă centrală din subordinea Guvernului.

2. Agenţia de Investiţii este succesorul de drepturi şi obligaţii al instituţiei publice Organizaţia de Atragere a Investiţiilor şi Promovare a Exportului din Moldova.

3. Patrimoniul instituţiei publice Organizaţia de Atragere a Investiţiilor şi Promovare a Exportului din Moldova se va transmite Agenţiei de Investiţii conform prevederilor Regulamentului cu privire la modul de transmitere a bunurilor proprietate publică, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.901 din 31 decembrie 2015 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2016, nr.1, art.2), cu modificările şi completările ulterioare.

4. Agenţia Turismului, autoritate administrativă centrală din subordinea Guvernului, se reorganizează prin fuziune (absorbţie) cu Agenţia de Investiţii.

Drepturile şi obligaţiile persoanei juridice absorbite trec integral la persoana juridică absorbantă.

5. Transmiterea patrimoniului de la persoana juridică absorbită către persoana juridică absorbantă se va efectua în conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la modul de transmitere a bunurilor proprietate publică, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.901 din 31 decembrie 2015 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2016, nr.1, art.2), cu modificările şi completările ulterioare.

6. Disponibilizarea personalului în legătură cu reorganizarea instituţiei publice Organizaţia de Atragere a Investiţiilor şi Promovare a Exportului din Moldova şi Agenţiei Turismului se va efectua în conformitate cu Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public şi cadrul normativ în domeniul muncii, în cazul imposibilităţii transferului acestuia.

7. Se aprobă:

1) Regulamentul cu privire la organizarea şi funcţionarea Agenţiei de Investiţii, conform anexei nr.1;

2) Structura Agenţiei de Investiţii, conform anexei nr.2;

3) Organigrama Agenţiei de Investiţii, conform anexei nr.3;

4) Modificările ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului, conform anexei nr.4.

8. Se stabileşte efectivul-limită al Agenţiei de Investiţii în număr de 26 de unităţi, cu un fond anual de retribuire a muncii conform cadrului normativ în vigoare.

[Pct.8 modificat prin Hot.Guv. nr.147 din 25.08.2021, în vigoare 01.09.2021]

 

9. Agenţia de Investiţii va avea un director general şi doi directori generali adjuncţi.

[Pct.9 modificat prin Hot.Guv. nr.262 din 29.04.2020, în vigoare 30.04.2020]

 

10. Pînă la numirea de către Guvern a directorului general al Agenţiei de Investiţii, Prim-ministrul va desemna o persoană care va exercita temporar această funcţie.

11. Agenţia Servicii Publice va opera modificările necesare în documentele cadastrale, la cererea titularilor de drept.

12. Se abrogă unele hotărîri ale Guvernului, conform anexei nr.5.

PRIM-MINISTRUPavel FILIP

 

Contrasemnează:  
Ministrul economiei şi infrastructurii Chiril Gaburici
Ministrul finanţelorOctavian Armaşu

 

Nr.322. Chişinău, 17 aprilie 2018.

 

 

Anexa nr.1

la Hotărîrea Guvernului

nr.322 din 17 aprilie 2018

 

REGULAMENT

cu privire la organizarea şi funcţionarea Agenţiei de Investiţii

 

I. DISPOZIŢII GENERALE

1. Regulamentul cu privire la organizarea şi funcţionarea Agenţiei de Investiţii (în continuare – Regulament) stabileşte misiunea, domeniile de activitate, funcţiile şi drepturile Agenţiei de Investiţii (în continuare – Agenţie), precum şi organizarea activităţii acesteia.

2. Agenţia este autoritate administrativă centrală din subordinea Guvernului, care implementează politica statului în domeniile de activitate ce îi sînt încredinţate.

3. Agenţia este persoană juridică de drept public, finanţată de la bugetul de stat şi din alte surse neinterzise de cadrul normativ, cu sediul în municipiul Chişinău, care dispune de ştampilă cu Stema de Stat a Republicii Moldova, de conturi trezoreriale, precum şi de alte atribute specifice autorităţilor publice, stabilite de cadrul normativ.

4. Agenţia îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu prevederile Constituţiei Republicii Moldova, legile şi hotărîrile Parlamentului, decretele Preşedintelui, ordonanţele, hotărîrile şi dispoziţiile Guvernului, alte acte normative, tratatele internaţionale la care Republica Moldova este parte, precum şi cu prezentul Regulament.

5. În domeniile sale de activitate, Agenţia colaborează cu autorităţile publice centrale şi locale, precum şi cu organismele internaţionale.

 

II. MISIUNEA, DOMENIILE DE ACTIVITATE,

FUNCŢIILE ŞI DREPTURILE AGENŢIEI

6. Agenţia are misiunea de a implementa politicile statului în domeniile de activitate ce îi sînt încredinţate şi de a contribui la dezvoltarea şi creşterea economică a ţării prin promovarea, atragerea şi localizarea investiţiilor, promovarea exportului şi a turismului.

7. Agenţia realizează funcţiile stabilite de prezentul Regulament în următoarele domenii de activitate:

1) promovarea imaginii ţării pentru atragerea investiţiilor străine;

2) susţinerea activităţii investiţionale şi protejarea investiţiilor;

3) promovarea exporturilor;

4) promovarea turismului;

5) fortificarea şi implementarea diplomaţiei economice.

8. În conformitate cu domeniile de activitate stabilite la punctul 7, Agenţia realizează următoarele funcţii:

1) promovarea imaginii ţării pentru atragerea investiţiilor străine:

a) cercetarea continuă a evoluţiei economiei mondiale în vederea identificării pieţelor externe şi a potenţialilor investitori;

b) promovarea imaginii ţării pentru potenţialii investitori, inclusiv prin campanii de publicitate şi comunicare;

c) promovarea climatului investiţional şi a oportunităţilor investiţionale ale Republicii Moldova;

d) administrarea şi promovarea brandului de ţară şi a brandurilor sectoriale;

e) colaborarea cu misiunile diplomatice ale Republicii Moldova şi cu cele străine acreditate în Republica Moldova, precum şi furnizarea informaţiilor necesare acestora în domeniul atragerii investiţiilor;

f) implementarea programelor naţionale şi participarea la implementarea strategiilor naţionale de atragere a investiţiilor;

g) atragerea şi implementarea proiectelor şi programelor finanţate cu suportul partenerilor de dezvoltare, orientate spre promovarea imaginii ţării pentru atragerea investiţiilor străine;

2) susţinerea activităţii investiţionale şi protejarea investiţiilor:

a) sprijinirea investiţiilor şi investitorilor înainte, în timpul şi după procesul de investiţii;

b) acţionarea pe principiu de ghişeu unic, pentru prestarea de servicii investitorilor potenţiali şi existenţi, pe tot parcursul ciclului de viaţă al investiţiei;

c) susţinerea potenţialilor investitori în procesul de lansare şi dezvoltare a proiectelor acestora prin interacţiunea cu autorităţile publice centrale şi locale, instituţiile publice, societăţile comerciale şi organizaţiile necomerciale în domeniul investiţiilor străine directe şi al celor locale;

d) localizarea lanţului valoric global prin facilitarea conexiunii investitorilor străini activi în ţară cu agenţii economici locali;

e) ghidarea şi asistarea investitorilor prin toate procedurile administrative şi judiciare conexe implementării unui proiect investiţional, inclusiv în domeniul înregistrărilor obligatorii şi obţinerii actelor permisive;

f) acordarea accesului rapid la informaţii complexe legate de aspectele legale şi oportunităţile de implementare a proiectelor investiţionale;

g) facilitarea dialogului public-privat în scopul dezvoltării sectorului privat şi al asigurării dezvoltării economice a ţării;

h) facilitarea dialogului dintre investitor şi autorităţile publice în vederea respectării drepturilor investitorilor acordate de cadrul normativ;

i) acordarea asistenţei la încheierea acordurilor de investiţii pentru proiectele investiţionale strategice;

j) urmărirea şi evaluarea sistematică a plîngerilor investitorilor, prelucrarea, elaborarea poziţiei Agenţiei şi prezentarea intereselor investitorilor în faţa autorităţilor publice; asistarea investitorilor în rezoluţia disputelor cu autorităţile publice;

k) gestionarea datelor resurselor electronice disponibile în domeniul atragerii investiţiilor şi promovării imaginii ţării;

l) efectuarea studiilor de cercetare în vederea elaborării propunerilor pentru ameliorarea climatului investiţional şi furnizarea informaţiei privind analizele şi studiile efectuate;

m) furnizarea materialelor informative cuprinzătoare şi actualizate (o dată pe an) pentru investitori, în limba engleză şi, eventual, în alte limbi, despre climatul investiţional, sectoare şi alte subiecte de interes;

n) implementarea programelor şi a proiectelor, participarea la implementarea strategiilor naţionale de susţinere şi protejare a investiţiilor;

o) asigurarea secretariatului Consiliului pentru promovarea proiectelor investiţionale de importanţă naţională;

p) atragerea şi implementarea proiectelor şi programelor finanţate cu suportul partenerilor de dezvoltare, orientate spre susţinerea activităţii investiţionale şi protejarea investiţiilor;

3) promovarea exporturilor:

a) implementarea programelor naţionale şi participarea la implementarea strategiilor naţionale de promovare a exportului;

b) identificarea impedimentelor în activităţile de export şi formularea recomandărilor de soluţionare a acestora;

c) organizarea măsurilor de informare sectoriale cu privire la oportunităţile de export, prezentarea istoriilor de succes;

d) efectuarea analizelor pieţelor externe şi furnizarea informaţiilor analitice privind oportunităţile de export către agenţii economici interesaţi;

e) susţinerea întreprinderilor în identificarea de parteneri străini şi acordarea suportului în selectarea pieţelor de export;

f) fortificarea capacităţilor de export ale mediului de afaceri;

g) promovarea oportunităţilor de export inclusiv în relaţia cu instituţiile şi asociaţiile internaţionale în domeniul promovării exportului;

h) colaborarea cu misiunile diplomatice ale Republicii Moldova şi cu cele străine acreditate în Republica Moldova, precum şi furnizarea informaţiilor necesare acestora în domeniul promovării exportului;

i) promovarea de bunuri şi servicii autohtone pe pieţele externe;

j) organizarea seminarelor, cursurilor de instruire pentru companiile autohtone în domeniul exportului;

k) acordarea ajutorului companiilor de export privind identificarea partenerilor pe diferite pieţe, precum şi acordarea asistenţei în încheierea contractelor cu aceştia;

l) atragerea şi implementarea proiectelor şi programelor finanţate cu suportul partenerilor de dezvoltare, orientate spre promovarea exporturilor;

4) promovarea turismului:

a) implementarea programelor naţionale şi participarea la implementarea strategiilor naţionale de dezvoltare a turismului, promovarea imaginii ţării ca destinaţie turistică;

b) identificarea barierelor în activităţile de turism şi formularea recomandărilor de soluţionare a acestora;

c) acordarea de asistenţă agenţilor economici şi societăţilor necomerciale din domeniul turismului, precum şi autorităţilor administraţiei publice locale în scopul dezvoltării turismului;

d) colaborarea cu misiunile diplomatice ale Republicii Moldova şi cu cele străine acreditate în Republica Moldova, precum şi furnizarea informaţiilor necesare acestora în domeniul promovării turismului şi atragerii investiţiilor în domeniul turismului;

e) contribuirea la educarea şi creşterea capacităţilor agenţilor economici din domeniul turismului;

f) organizarea participării la expoziţii şi tîrguri internaţionale, a evenimentelor de promovare, precum şi a misiunii de afaceri în Republica Moldova şi peste hotare;

g) administrarea brandului de ţară turistic şi a site-ului turistic naţional;

h) elaborarea şi implementarea campaniilor de publicitate şi comunicare pentru promovarea turismului în Republica Moldova;

i) sprijinirea şi asistarea agenţilor economici în atragerea investiţiilor şi în încheierea de contracte cu investitorii;

j) atragerea şi implementarea proiectelor şi programelor finanţate cu suportul partenerilor de dezvoltare, orientate spre promovarea turismului;

5) fortificarea şi implementarea diplomaţiei economice:

a) contribuirea la dezvoltarea diplomaţiei economice, care să asigure cadrul eficient de cooperare instituţională în vederea realizării priorităţilor naţionale în domeniul promovării imaginii ţării, atragerii investiţiilor, promovării exporturilor şi sectorului turismului;

b) menţinerea şi dezvoltarea contactului activ cu toate misiunile diplomatice ale Republicii Moldova peste hotare (inclusiv cu consulii onorifici ai Republicii Moldova), precum şi cu cele străine acreditate în Republica Moldova;

c) asigurarea expedierii permanente la adresa misiunilor diplomatice ale Republicii Moldova peste hotare şi a celor străine acreditate în Republica Moldova a materialelor informaţionale despre economia autohtonă;

d) elaborarea anuală a indicatorilor stabiliţi în sarcina birourilor (secţiilor) comercial-economice ale Republicii Moldova peste hotare;

e) contribuirea la revizuirea distribuţiei geografice a birourilor (secţiilor) comercial-economice ale Republicii Moldova peste hotare şi elaborarea propunerilor pentru determinarea numărului optim al acestora, în vederea concentrării eforturilor de promovare în statele-ţintă autohtone;

f) actualizarea permanentă a Ghidului de atragere a investiţiilor şi promovare a exportului pentru misiunile diplomatice ale Republicii Moldova peste hotare;

g) organizarea cursurilor de instruire anuale pentru reprezentanţii misiunilor diplomatice ale Republicii Moldova peste hotare, inclusiv consulii onorifici ai Republicii Moldova, după caz;

h) asigurarea funcţionalităţii platformei „Diplomatic Economic Club”, destinate misiunilor diplomatice străine acreditate în Republica Moldova.

9. Agenţia este învestită cu următoarele drepturi:

1) să prezinte Ministerului Economiei şi Infrastructurii propuneri de modificare a cadrului normativ în domeniu;

2) să aprobe instrucţiuni şi metodologii în subiectele ce ţin de competenţa sa;

3) să solicite de la autorităţile administrative centrale, instituţiile publice, autorităţile administraţiei publice locale şi de la agenţii economici informaţia necesară pentru îndeplinirea funcţiilor ce îi revin, conform prevederilor actelor normative;

4) să colaboreze cu autorităţile publice, organele abilitate cu funcţii de control, organizaţiile necomerciale, organizaţiile internaţionale;

5) să acceseze resursele şi sistemele informaţionale de stat deţinute de alte autorităţi publice sau structuri organizaţionale din sfera lor de competenţă, conform prevederilor actelor normative;

6) să participe la negocierile interguvernamentale privind subiectele ce ţin de competenţa sa;

7) să posede, să utilizeze şi să administreze patrimoniul în conformitate cu scopurile sale de activitate şi prevederile cadrului normativ;

8) să recepţioneze asistenţă tehnică şi financiară de la partenerii de dezvoltare şi din alte surse neinterzise de cadrul normativ şi să o utilizeze în scopul realizării funcţiilor sale;

9) să încheie contracte cu persoane fizice şi juridice de drept public sau privat, donatori internaţionali, furnizorii şi beneficiarii de bunuri şi servicii;

10) să contracteze servicii de la persoanele fizice şi juridice, rezidente sau nerezidente, în vederea realizării sarcinilor de atragere a investiţiilor şi promovare a exportului, în limitele mijloacelor financiare aprobate în acest scop;

11) să atragă, pentru realizarea funcţiilor ce decurg din cadrul normativ şi din prezentul Regulament, specialişti din ţară sau de peste hotare;

12) să acorde granturi şi subvenţii beneficiarilor în cadrul programelor pe care le implementează;

13) să asigure reprezentarea Republicii Moldova în organizaţiile internaţionale de profil, în condiţiile actelor normative;

14) să exercite alte drepturi în temeiul actelor normative ce reglementează relaţiile din domeniile de activitate încredinţate.

 

III. ORGANIZAREA ACTIVITĂŢII AGENŢIEI

10. Agenţia este condusă de directorul general, numit în şi eliberat din funcţie de către Guvern.

11. Directorul general este asistat de doi directori generali adjuncţi, care sunt numiţi în funcţie şi eliberaţi sau destituiţi din funcţie, în condiţiile actelor normative, de Guvern şi care se subordonează nemijlocit directorului general.

[Pct.11 în redacţia Hot.Guv. nr.262 din 29.04.2020, în vigoare 30.04.2020]

 

12. Directorul general îndeplineşte următoarele funcţii:

1) reprezintă, în limitele competenţei, interesele Agenţiei în relaţiile cu persoanele juridice şi fizice din ţară şi de peste hotare, încheie şi reziliază contracte, semnează documente conform atribuţiilor ce îi revin;

2) organizează şi dirijează activitatea Agenţiei şi este responsabil pentru exercitarea atribuţiilor acesteia;

3) poartă răspundere personală pentru realizarea misiunii şi îndeplinirea funcţiilor Agenţiei;

4) organizează şi implementează sistemul de control intern managerial şi poartă răspundere managerială pentru administrarea bugetului Agenţiei şi a patrimoniului public aflat în gestiune;

5) stabileşte atribuţiile directorilor generali adjuncţi şi ale conducătorilor subdiviziunilor structurale ale Agenţiei;

6) semnează actele emise în legătură cu activităţile ce ţin de competenţa Agenţiei;

7) numeşte în funcţii publice, modifică, suspendă şi încetează raporturile de serviciu ale funcţionarilor publici în condiţiile Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;

8) conferă grade de calificare funcţionarilor publici, acordă stimulări şi aplică sancţiuni disciplinare personalului Agenţiei, în condiţiile cadrului normativ;

9) aprobă regulamentele şi planurile anuale de activitate ale subdiviziunilor interne ale Agenţiei;

10) aprobă sau modifică statul de personal şi schema de încadrare ale Agenţiei în limitele fondului de retribuire a muncii şi ale efectivului-limită stabilit de Guvern;

11) emite ordine şi dispoziţii executorii pentru angajaţii Agenţiei şi verifică executarea acestora;

12) exercită alte împuterniciri prevăzute de cadrul normativ.

[Pct.12 modificat prin Hot.Guv. nr.262 din 29.04.2020, în vigoare 30.04.2020]

[Pct.12 modificat prin Hot.Guv. nr.559 din 19.11.2019, în vigoare 29.12.2019]

 

13. În lipsa directorului general, atribuţiile acestuia sunt exercitate de către un director general adjunct, conform ordinului emis de directorul general.

[Pct.13 în redacţia Hot.Guv. nr.262 din 29.04.2020, în vigoare 30.04.2020]

 

14. Atribuţiile angajaţilor Agenţiei se stabilesc în regulamentele subdiviziunilor, precum şi în fişele de post.

15. Directorul general, directorilor generali adjuncţi şi conducătorii subdiviziunilor structurale ale Agenţiei sînt responsabili pentru toate deciziile aprobate în cadrul domeniilor de activitate ale acestora.

[Pct.15 modificat prin Hot.Guv. nr.262 din 29.04.2020, în vigoare 30.04.2020]

 

16. În cadrul Agenţiei se instituie un Colegiu, compus din directorul general (preşedintele Colegiului), directorii generali adjuncţi, conducători ai subdiviziunilor interne ale Agenţiei, precum şi alte persoane. În activitatea sa, Colegiul se conduce de regulamentul aprobat de directorul general.

[Pct.16 modificat prin Hot.Guv. nr.262 din 29.04.2020, în vigoare 30.04.2020]

 

17. Componenţa numerică şi nominală a Colegiului se aprobă de directorul general şi nu poate depăşi 7 persoane.

18. În componenţa Colegiului, la propunerea directorului general, pot fi incluşi reprezentanţi ai altor autorităţi publice centrale, precum şi reprezentanţi ai mediului academic, ai mediului de afaceri şi ai societăţii civile din domeniul relevant activităţii Agenţiei.

19. În îndeplinirea atribuţiilor sale directorul general este asistat de un cabinet, a cărui activitate este reglementată de cadrul normativ.

20. Corespondenţa Agenţiei este semnată de directorul general, directorii generali adjuncţi şi persoane cu funcţii de răspundere abilitate cu acest drept prin ordin al directorului general.

Persoanele învestite cu dreptul de semnătură poartă răspundere personală pentru legalitatea, veridicitatea şi corectitudinea documentului semnat.

[Pct.20 modificat prin Hot.Guv. nr.262 din 29.04.2020, în vigoare 30.04.2020]

 

 

Anexa nr.2

la Hotărîrea Guvernului

nr.322 din 17 aprilie 2018

 

STRUCTURA

Agenţiei de Investiţii

 

Director general

Directori generali adjuncţi

Cabinetul directorului (cu statut de serviciu)

Serviciul audit intern

Direcţia promovarea imaginii de ţară

Direcţia investiţii şi protejarea investiţiilor

Direcţia promovarea exporturilor

Serviciul promovarea turismului

Secţia management instituţional

Serviciul juridic şi resurse umane

Serviciul financiar-administrativ

Serviciul informare, comunicare cu mass-media şi managementul documentelor

Serviciul tehnologia informaţiei şi comunicaţii

[Anexa nr.2 modificată prin Hot.Guv. nr.147 din 25.08.2021, în vigoare 01.09.2021]

[Anexa nr.2 modificată prin Hot.Guv. nr.262 din 29.04.2020, în vigoare 30.04.2020]

 

 

Anexa nr.3

la Hotărîrea Guvernului

nr.322 din 17 aprilie 2018

 

ORGANIGRAMA

Agenţiei de Investiţii

 

[Anexa nr.3 modificată prin Hot.Guv. nr.147 din 25.08.2021, în vigoare 01.09.2021]

[Anexa nr.3 în redacţia Hot.Guv. nr.262 din 29.04.2020, în vigoare 30.04.2020]

Anexa nr.4

la Hotărîrea Guvernului

nr.322 din 17 aprilie 2018

 

MODIFICĂRILE

ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului

 

1. Hotărîrea Guvernului nr.366 din 27 mai 2014 „Cu privire la aprobarea Metodologiei de planificare a activităţii de control în baza analizei criteriilor de risc asupra activităţii agenţilor economici din industria turismului” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2014, nr.142-146, art.415) se modifică după cum urmează:

1) la punctul 2 din hotărîre, cuvintele „Agenţiei Turismului a Republicii Moldova” se substituie cu cuvintele „Agenţiei pentru Protecţia Consumatorilor şi Supravegherea Pieţei”;

2) pe tot parcursul textului Metodologiei, cuvintele „Agenţia Turismului”, la orice formă gramaticală, se substituie cu cuvintele „Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor şi Supravegherea Pieţei”, la forma gramaticală corespunzătoare.

2. Hotărîrea Guvernului nr.690 din 30 august 2017 „Cu privire la organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Infrastructurii” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2017, nr.322-328, art.792) se modifică şi se completează după cum urmează:

1) la punctul 2 din hotărîre, cifra „155” se substituie cu cifra „156”;

2) punctul 6 din anexa nr.1 se completează cu subpunctul 7 cu următorul cuprins:

„7) turism”.

 

 

Anexa nr.5

la Hotărîrea Guvernului

nr.322 din 17 aprilie 2018

 

LISTA

hotărîrilor Guvernului care se abrogă

 

1. Punctul 12 din anexa nr.1 la Hotărîrea Guvernului nr.294 din 17 martie 1998 „Cu privire la executarea Decretului Preşedintelui Republicii Moldova nr.406-II din 23 decembrie 1997” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 1998, nr.30-33, art.288).

2. Hotărîrea Guvernului nr.105 din 2 februarie 1999 „Cu privire la crearea Organizaţiei de Promovare a Exportului din Moldova” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 1999, nr.19-21, art.127).

3. Hotărîrea Guvernului nr.1053 din 4 octombrie 2001 „Cu privire la reorganizarea Agenţiei Naţionale pentru Atragerea Investiţiilor” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2001, nr.121-123, art.1101).

4. Punctul 8 din Hotărîrea Guvernului nr.1470 din 27 decembrie 2001 „Cu privire la introducerea contractului turistic, voucherului turistic şi a fişei de evidenţă statistică a circulaţiei turiştilor la frontiera Republicii Moldova” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2001, nr.161, art.1484).

5. Hotărîrea Guvernului nr.128 din 7 februarie 2002 „Cu privire la modificarea şi completarea Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova nr.105 din 2 februarie 1999” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.26, art.214).

6. Punctul 3 din Hotărîrea Guvernului nr.875 din 14 iulie 2003 „Privind aprobarea modificărilor ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului Republicii Moldova” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2003, nr.155-156, art.920).

7. Hotărîrea Guvernului nr.1576 din 12 decembrie 2003 „Privind aprobarea Modificărilor şi completărilor ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2004, nr.6-12, art.51).

8. Hotărîrea Guvernului nr.851 din 21 decembrie 2009 „Pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Turismului, a structurii şi efectivului-limită ale acesteia” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2009, nr.191-192, art.928).

9. Hotărîrea Guvernului nr.483 din 14 iunie 2010 „Cu privire la cu privire la aprobarea componenţei nominale a Colegiului Agenţiei Turismului” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2010, nr.100-102, art.559).

10. Litera f) a subpunctului 2) din Hotărîrea Guvernului nr.969 din 18 octombrie 2010 „Cu privire la modificarea şi completarea Hotărîrii Guvernului nr.294 din 17 martie 1998” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2010, nr.206-209, art.1079).

11. Punctul 25 din modificările şi completările ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului, aprobate prin Hotărîrea Guvernului nr.451 din 16 iunie 2011 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2011, nr.103-106, art.515).

12. Hotărîrea Guvernului nr.639 din 29 august 2012 „Cu privire la modificările ce se operează în anexele nr.1 şi nr.2 la Hotărîrea Guvernului nr.851 din 21 decembrie 2009” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2012, nr.181-184, art.693).

13. Hotărîrea Guvernului nr.878 din 6 noiembrie 2013 „Cu privire la modificarea anexei nr.2 la Hotărîrea Guvernului nr.851 din 21 decembrie 2009” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2013, nr.252-257, art.984).

14. Hotărîrea Guvernului nr.109 din 12 februarie 2014 „Cu privire la Organizaţia de Atragere a Investiţiilor şi Promovare a Exportului din Moldova” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2014, nr.35-41, art.123).

15. Punctul 2 din anexa nr.4 la Hotărîrea Guvernului nr.1089 din 18 decembrie 2017 „Cu privire la organizarea şi funcţionarea Agenţiei pentru Protecţia Consumatorilor şi Supravegherea Pieţei” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2017, nr.440, art.1213).