vineri, 19 mai 2006
508/11.05.2006 Hotărîre pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor prestate contra plată şi a tarifelor la acestea, precum şi a Regulamentului cu privire la modul de formare...

H O T Ă R Î R E

pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor prestate contra plată şi

a tarifelor la acestea, precum şi a Regulamentului cu privire la modul

de formare şi utilizare a mijloacelor speciale ale subdiviziunilor

Ministerului Afacerilor Interne

 

nr. 508  din  11.05.2006

 

Monitorul Oficial nr.75-78/553 din 19.05.2006

 

* * *

În scopul executării prevederilor articolului 12 al Legii nr.847-XIII din 24 mai 1996 privind sistemul bugetar şi procesul bugetar (republicată în Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2005, ediţie specială), cu modificările şi completările ulterioare, şi punctului 6 subpunctul 15/1) al Regulamentului Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.844 din 30 iulie 1998 “Cu privire la structura organizatorică, limita efectivului şi Regulamentul Ministerului Afacerilor Interne” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 1998, nr.75-76, art.756), cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul

HOTĂRĂŞTE:

1. Se aprobă:

Nomenclatorul serviciilor prestate contra plată de către subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne şi tarifele la acestea, conform anexei nr.1;

Regulamentul cu privire la modul de formare şi utilizare a mijloacelor speciale ale subdiviziunilor Ministerului Afacerilor Interne, conform anexei nr.2.

2. Ministerul Afacerilor Interne, în termen de o lună, va aduce actele sale normative în corespundere cu prevederile prezentei hotărîri.

 

PRIM-MINISTRU Vasile TARLEV

Contrasemnează:
Ministrul afacerilor interne Gheorghe Papuc
Ministrul economiei şi comerţului Valeriu Lazăr
Ministrul finanţelor Mihail Pop

Chişinău, 11 mai 2006.
Nr.508.

 

 

Anexa nr.1

la Hotărîrea Guvernului

nr.508 din 11 mai 2006

 

NOMENCLATORUL

serviciilor prestate contra plată de către subdiviziunile

Ministerului Afacerilor Interne şi tarifele la acestea

 

Nr.
d/o
Denumirea serviciului

Tariful, Iei

12

3


Departamentul Trupelor de Carabinieri

1.Comercializarea producţiei obţinute de la activitatea gospodăriilor auxiliare.Pe bază de contract
2.Servicii hoteliere.Pe bază de contract


Direcţia generală logistică, administrare şi dezvoltare

Comercializarea biletelor de odihnă.Pe bază de contract


Clubul sportiv central “Dinamo”

1.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la pista de alergări, 1 oră.50,00
2.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la sectorul de atletism, 1 oră.50,00
3.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la terenul de volei, 1 oră.120,00
4.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la terenul de minifotbal, 1 oră.120,00
5.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la terenul de handbal, 1 oră.140,00
6.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la sala de forţă, 1 oră.120,00
7.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la sala de atletism, 1 oră.150,00
8.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la sala de pregătire fizică generală, 1 oră.120,00
9.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la centrul de reabilitare, 1 oră.140,00
10.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la bazin pe o pistă, 1 oră.117,00
11.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la terenul de fotbal, 1 oră.1200,00
12.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la sala de jocuri sportive, 1 oră.240,00
13.Activităţi sportive la poligonul de 50 m, 1 oră.100,00
14.Activităţi sportive la poligonul de 25 m, 1 oră.75,00
15.Cursurile Centrului pregătirii de foc, 1 curs.270,00
16.Servicii hoteliere.În bază de contract
17.Servicii medico-sanitare.*


Direcţia medicală

1.Servicii medico-sanitare.*
2.Examinarea persoanelor fizice la comisia medico-militară a Ministerului Afacerilor Interne.*


Centrul tehnic şi transport

Darea în arendă a mijloacelor de transport.Conform Legii bugetului de stat


Direcţia informaţii şi evidenţe operative

1.Eliberarea cazierului judiciar persoanelor fizice şi juridice în timp de:

10 zile;

30,00

1 zi.

60,00
2.Eliberarea certificatului despre unitatea de transport în căutare în timp de:

10 zile;

45,00

1 zi.

90,00
3.Eliberarea informaţiei cu caracter statistic, 1 filă.18,00
4.Eliberarea certificatului privind căutarea persoanei sau unităţii de transport după hotarele ţării.360,00
5.Eliberarea certificatului privind verificarea persoanelor juridice după hotarele ţării.360,00


Departamentul situaţii excepţionale

1.Examinarea şi coordonarea documentaţiei cu privire la elaborarea actului de trecere a obiectelor acvatice la altă formă de proprietate.313,00
2.Examinarea stării protecţiei civile şi apărării împotriva incendiilor a obiectivelor la iniţiativa proprietarului; reînnoirea sau elaborarea documentaţiei la capitolul protecţia civilă şi apărarea împotriva incendiilor în cazul modificării statutului unităţii economice (apartenenţa departamentală, denumirea etc.); efectuarea controlului tehnic de specialitate la solicitarea persoanelor fizice şi juridice; deservirea pe bază de contract a obiectelor economiei naţionale în domeniul prevenirii şi stingerii incendiilor, participarea la activitatea de recepţie a construcţiilor:

balcoane, garaje individuale;

104,00

case individuale.

188,00
3.Instruirea în cadrul orelor de curs şi practice a audienţilor din unităţile economice solicitante, din instituţiile de învăţămînt private.9,00 lei/oră/ persoană
4.Pregătirea şi perfecţionarea cadrelor în domeniul protecţiei civile şi apărării împotriva incendiilor pentru agenţii economici care nu sînt finanţaţi din bugetul de stat.9,00 lei/oră/ persoană
5.Elaborarea, examinarea şi aprobarea proiectelor instrucţiunilor şi regulamentelor tehnice privind protecţia civilă şi apărarea împotriva incendiilor, instrucţiunilor pentru salariaţii din sectorul cooperatist şi cel privat privind protecţia civilă şi apărarea împotriva incendiilor.Pe bază de contract
6.Desfăşurarea activităţilor de încercare şi cercetare privind determinarea claselor de inflamabilitate, a temperaturii de aprindere a vaporilor, substanţelor şi materialelor, a ariei de răspîndire a flăcării, pericolului de aprindere a aparatelor electrice, a echipamentului etc.585,00
7.Încercarea echipamentului tehnic de incendiu (pompelor, scărilor, furtunurilor, carabinelor, centurilor etc.), ce aparţine agenţilor economici.41,00
8.Utilizarea tehnicii speciale (autocisternelor, autoscărilor, autopompelor, elevatoarelor hidraulice, automobilelor cu destinaţie specială etc.) pentru efectuarea lucrărilor de pompare şi transportare a diferitelor substanţe, asigurarea apărării împotriva incendiilor în timpul manifestărilor culturale şi de agrement cu caracter comercial (supraveghere, cercetare, escortare):

autospecială pentru pomparea apei fără cisternă;

152,00

autospecială pentru pomparea apei cu cisternă ACI-40-130-63B;

263,00

autospecială pentru pomparea apei cu cisternă ACI 131-137A;

288,00

ridicarea cu autospeciala (autoscară, elevator).

208,00
9.Efectuarea controlului de laborator al măştilor antigaz, dispozitivelor de cercetare radioactive, al utilajului privind asigurarea condiţiilor de protecţie şi funcţionare a agenţilor economici care nu sînt finanţaţi din bugetul de stat:

cercetarea de laborator a măştilor antigaz;

27,00

controlul utilajului asigurării de funcţionare a edificiilor de protecţie colectivă ale agenţilor economici şi a dispozitivelor de cercetare radioactive.

156,00
10.Prestarea serviciilor cu automobile de intervenţie pentru supravegherea manifestărilor sportive în masă (meciuri de fotbal, competiţii de carting, automotocros, expoziţii provizorii etc.), precum şi pentru garantarea securităţii în timpul executării lucrărilor cu pericol de incendiu.40,00 lei/oră
11.Încercarea apeductelor privind debitul de apă.19,00
12.Reparaţia hidranţilor interiori de incendiu şi rebobinarea furtunurilor de incendiu:

legarea racordurilor de legătură şi rebobinarea unui furtun de incendiu;

7,00

reparaţia unui hidrant interior de incendiu.

142,00
13.Executarea lucrărilor de construcţie şi montaj cu utilizarea tehnicii speciale (săparea şantierelor, demolarea pereţilor, montarea reţelelor electrice etc.).Pe bază de contract
14.Alimentarea buteliilor cu aer comprimat pentru efectuarea lucrărilor de scufundare.23,00
15.Prestarea, pe bază de contract cu agenţii economici şi alte instituţii, a serviciilor de protecţie civilă şi apărare împotriva incendiilor.Pe bază de contract
16.Deschiderea forţată a uşilor şi ferestrelor în apartamente şi oficii cu folosirea tehnologiilor speciale, la solicitarea cetăţenilor (în lipsa pericolului pentru viaţa şi sănătatea cetăţenilor).146,00
17.Elaborarea documentaţiei de proiect pentru:Pe bază de contract

instalaţiile de semnalizare a incendiilor;

instalaţiile de stingere a incendiilor;

instalaţiile de protecţie a clădirilor contra fumului;

instalaţiile de înştiinţare în caz de incendiu;

montarea şi reglarea sistemelor automate de semnalizare şi stingere a incendiilor;

asistenţa tehnică (deservirea) sistemelor automate de semnalizare şi stingere a incendiilor.

18.Certificarea şi cercetarea substanţelor, materialelor şi construcţiilor.65,00
19.Pregătirea personalului pentru exploatarea şi deservirea staţiilor de alimentare cu benzină şi gaze, a depozitelor şi bazelor de produse chimice (petroliere) şi a altor obiecte cu pericol de incendiu şi explozie.Pe bază de contract
20.Cercetarea (analiza) contaminării radioactive a produselor alimentare, determinarea debitului dozei echivalente a radiaţiei ”Gamma” şi contaminării radioactive a materialelor de construcţie.65,00
21.Servicii hoteliere.Pe bază de contract


Direcţia generală pază de stat şi alte subdiviziuni

1.Paza şi protecţia fizică şi tehnică a persoanelor juridice, fizice, a clădirilor, încăperilor, teritoriilor limitate, obiectelor mobile, precum şi a altor bunuri.Pe bază de contract
2.Inspectarea obiectivelor, proiectarea, testarea, instalarea, montarea, reglare, supravegherea şi deservirea mijloacelor şi sistemelor tehnice de pază, pază-incendiu, alarmă, monitorizare.Pe bază de contract


Direcţia tehnico-criminalistică

1.Examinarea armelor albe prin metode:

simple;

130,00

medii;

330,00

complexe.

940,00
2.Cercetări dactiloscopice prin metode:

simple;

140,00

medii;

340,00

complexe.

960,00
3.Cercetări traseologice prin metode:

simple;

140,00

medii;

340,00

complexe.

980,00
4.Analiza tehnică a documentelor prin metode:

simple;

160,00

medii;

390,00

complexe.

1130,00
5.Cercetări balistice prin metode:

simple;

160,00

medii;

430,00

complexe.

1170,00
6.Cercetări grafoscopice prin metode:

simple;

180,00

medii;

430,00

complexe.

1230,00
7.Examinarea portretului prin metode:

simple;

200,00

medii;

470,00

complexe.

1350,00
8.Cercetări tehnico-explozibile prin metode:

simple;

250,00

medii;

590,00

complexe.

1470,00
9.Analiza vopselelor prin metode:

simple;

160,00

medii;

350,00

complexe.

950,00
10.Analiza metalelor şi aliajelor de metale prin metode:

simple;

160,00

medii;

350,00

complexe.

950,00
11.Relevarea numerelor pe obiecte prin metode:

simple;

190,00

medii;

470,00

complexe.

1000,00
12.Analiza autotehnică a circumstanţelor accidentelor prin metode:

simple;

80,00

medii;

380,00

complexe.

1100,00
13.Cercetarea autotehnică metalografică şi traseologică prin metode:

servicii simple;

80,00

medii;

380,00

complexe.

1100,00
14.Cercetarea autotehnică merceologică prin metode:

simple;

140,00

medii;

360,00

complexe.

1090,00
15.Examinarea fonoscopică prin metode:

simple;

310,00

medii;

840,00

complexe.

1680,00
16.Cercetarea la faţa locului pentru depistarea substanţelor şi dispozitivelor explozibile, 1 m2, prin metode:

simple;

50,00

medii;

100,00

complexe.

200,00
17.Cercetarea încăperilor pentru depistarea mijloacelor tehnice de ascultare, 1 m2, prin metode:

simple;

40,00

medii;

120,00

complexe.

200,00
18.Testarea psihofiziologică a persoanelor cu folosirea detectorului comportării simulate, 1 persoană, prin metode:

simple;

320,00

medii;

590,00

complexe.

1420,00
19.Dactiloscopierea persoanelor (cu excepţia cazurilor prevăzute de Legea nr.1549-XV din 19 decembrie 2002 cu privire la înregistrarea dactiloscopică de stat). 1 persoană.18,00
20.Cercetarea prealabilă a documentelor, banilor şi hîrtiilor de valoare, 1 document30,00
21.Tragerea din armele de foc a persoanelor fizice şi juridice pentru obţinerea mostrelor tuburilor şi gloanţelor, 1 armă.50,00
22.Confecţionarea capcanelor chimice în ambalaj simplu, sofisticat şi individual, 1 bucată, prin metode:

simple;

100,00

medii;

550,00

complexe.

750,00


Direcţia poliţiei rutiere

1.Coordonarea proiectelor şi inspecţia obiectelor de arhitectură mică şi a reclamei amplasate în zona de protecţie a drumurilor, 1 coordonare.450,00
2.Coordonarea schemelor de distribuire a inscripţiei şi reclamei pe mijloacele de transport, 1 unitate.90,00
3.Eliberarea permiselor speciale pentru automobilele de încasare, 1 permis.126,00
4.Eliberarea certificatului cu privire la pierderea documentelor şi numerelor de înmatriculare, cu privire la reducerea termenelor de privare de drepturi, cu privire la accidente rutiere.18,00
5.Coordonarea proiectelor tehnice şi inspecţia vehiculelor reutilate, reconstruite, supuse reparaţiei capitale şi construite în mod individual, cu întocmirea concluziei privind corespunderea stării tehnice a acestora cerinţelor securităţii circulaţiei rutiere, 1 unitate.270,00
6.Însoţirea încărcăturilor de preţ şi a delegaţiilor.Pe bază de contract


Academia “Ştefan cel Mare”

1.Învăţămîntul postuniversitar specializat (magistru), doctorat şi postdoctoratPe bază de contract
2.Cursuri de pregătire şi perfecţionare a cadrelor pentru activitatea particulară de detectiv şi de pază şi a conducătorilor auto categoria “B”.Pe bază de contract

Brigada de poliţie cu destinaţie specială “Fulger”
Servicii hoteliere.Pe bază de contract
 

* Tarifele la serviciile medicale sînt stabilite conform Catalogului de tarife unice pentru serviciile medico-sanitare acordate de către instituţiile medico-sanitare publice municipale, aprobat prin Ordinul Ministerului Sănătăţii nr.332 din 27 noiembrie 2003 şi coordonat cu Guvernul prin procesul-verbal nr.3 din 25 noiembrie 2003 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2003, nr.244-247, art.353a).

 

 

Anexa nr.2

la Hotărîrea Guvernului

nr.508 din 11 mai 2006

 

REGULAMENTUL

cu privire la modul de formare şi utilizare a mijloacelor speciale

ale subdiviziunilor Ministerului Afacerilor Interne

 

I. DISPOZIŢII GENERALE

1. Prezentul Regulament este elaborat în conformitate cu prevederile articolului 12 al Legii nr.847-XIII din 24 mai 1996 privind sistemul bugetar şi procesul bugetar (republicată în Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2005, ediţie specială), cu modificările şi completările ulterioare, şi punctului 6 subpunctul 15/1) al Regulamentului Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.844 din 30 iulie 1998 “Cu privire la structura organizatorică, limita efectivului şi Regulamentul Ministerului Afacerilor Interne” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 1998, nr.75-76, art.756), cu modificările şi completările ulterioare, avînd drept scop reglementarea modului de formare şi utilizare a mijloacelor speciale ale instituţiilor subordonate Ministerului Afacerilor Interne.

 

II. MODUL DE FORMARE A MIJLOACELOR SPECIALE

2. Mijloacele speciale ale subdiviziunilor Ministerului Afacerilor Interne se formează de la prestarea serviciilor cu plată.

 

III. UTILIZAREA MIJLOACELOR SPECIALE

3. Estimarea veniturilor şi cheltuielilor din mijloacele speciale se efectuează în conformitate cu tarifele, normele şi normativele stabilite în actele legislative şi normative, precum şi cu volumele fizice ale serviciilor prestate.

4. Mijloacele speciale se utilizează la acoperirea cheltuielilor de salarizare, cheltuielilor aferente prestării serviciilor contra plată, efectuarea de lucrări şi cheltuieli pentru necesităţile subdiviziunilor, în conformitate cu planul de finanţare aprobat. Mijloacele speciale acumulate de la serviciile “Paza şi protecţia fizică şi tehnică a persoanelor juridice, fizice, a clădirilor, încăperilor, teritoriilor limitate, obiectelor imobile, precum şi altor bunuri” şi “Inspectarea obiectivelor, proiectarea, testarea, instalarea, montarea, reglarea, supravegherea şi deservirea mijloacelor şi sistemelor tehnice de pază, pază-incendiu, de alarmă, monitorizare” se utilizează şi pentru despăgubirea proprietarilor în urma furturilor admise.

5. Veniturile provenite de la prestarea serviciilor contra plată nu pot fi utilizate în alte scopuri decît în cele prevăzute în planul de finanţare.

6. Soldul veniturilor mijloacelor speciale este tranzitoriu şi poate fi utilizat în anul bugetar următor.

7. Veniturile încasate prin casieriile instituţiilor se depun zilnic la contul trezorerial. Nu se permite utilizarea mijloacelor speciale direct din casieriile instituţiilor, fără depunerea prealabilă la contul trezorerial.