H O T Ă R Î R E
cu privire la condiţiile de salarizare a angajaţilor civili, cu excepţia funcţionarilor
publici şi persoanelor care efectuează deservirea tehnică, din organele
apărării naţionale, securităţii statului şi ordinii publice
[Denumirea completată prin Hot.Guv. nr.1399 din 12.12.2007, în vigoare 21.12.2007]
nr. 1000 din 28.08.2006
Monitorul Oficial nr. 142-145/1085 din 08.09.2006
* * *
Abrogat: 14.12.2018
Hotărîrea Guvernului nr.1231 din 12.12.2018
Întru executarea Legii nr.355-XVI din 23 decembrie 2005 cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2006, nr.35-38, art.148), Guvernul
HOTĂRĂŞTE:
1. Se aprobă categoriile de salarizare ale Reţelei tarifare unice pentru angajaţii civili fără statut de funcţionar public din marile unităţi militare, din unităţile militare şi instituţiile Ministerului Apărării, organelor securităţii statului şi ordinii publice, conform anexelor nr.1-8. Categoriile concrete de salarizare, în limitele diapazonului de categorii, se stabilesc de către comandanţii (conducătorii) unităţilor organelor apărării naţionale, securităţii statului şi ordinii publice.
[Pct.1 modificat prin Hot.Guv. nr.770 din 23.09.2014, în vigoare 01.09.2014]
2. Salarizarea angajaţilor specificaţi în anexele nr.1-8 la prezenta hotărîre, precum şi a altor categorii de angajaţi civili (muncitori, specialişti şi personal de conducere cu funcţii complexe, cadre didactice, personal medical etc.) (cu excepţia funcţionarilor publici) din organele apărării naţionale, securităţii statului şi ordinii publice, se efectuează în modul, mărimile şi condiţiile de salarizare prevăzute pentru categoriile similare de angajaţi din domeniile respective ale sectorului bugetar, aprobate prin Hotărîrea Guvernului nr.381 din 13 aprilie 2006 “Cu privire la condiţiile de salarizare a personalului din unităţile bugetare în baza Reţelei tarifare unice” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2006, nr.66-69, art.431).
3. Suplimentar la salariile tarifare (de funcţie), angajaţii civili, cu excepţia funcţionarilor publici şi persoanelor care efectuează deservirea tehnică, din organele apărării naţionale, securităţii statului şi ordinii publice beneficiază de:
a) spor pentru vechime în muncă, care se plăteşte lunar, calculat în procente faţă de salariul de funcţie, ţinîndu-se cont de indemnizaţia de conducere, în următoarele mărimi:
Vechimea în muncă | Mărimea sporului în % faţă de salariul de funcţie, ţinîndu-se cont de indemnizaţia de conducere |
de la 2 ani la 5 ani | 10 |
de la 5 ani la 10 ani | 15 |
de la 10 ani la 15 ani | 20 |
de la 15 ani la 20 ani | 25 |
peste 20 ani | 30 |
Modul de calculare a perioadei de muncă în vederea acordării sporului pentru vechime în muncă angajaţilor civili din organele apărării naţionale, securităţii statului şi ordinii publice se stabileşte prin Regulament aprobat de Guvern;
b) spor pentru condiţii deosebite de activitate, precum şi pentru îndeplinirea unor sarcini speciale de importanţă majoră, în regim de urgenţă, în mărime de pînă la 30 la sută, calculat din salariul de funcţie. Personalului contractual din sistemul administraţiei penitenciare sporul în cauză se stabileşte, conform art.21 alin.(4) al Legii nr.355-XVI din 23 decembrie 2005, în mărime de 0,8 din fondul lunar de salarizare, calculat în raport cu salariile de funcţie;
c) spor acordat corpului profesoral-didactic din instituţiile de învăţămînt superior din organele apărării naţionale, securităţii statului şi ordinii publice în mărime de 25 la sută, calculat din salariul de funcţie corespunzător;
d) spor pentru înaltă eficienţă în muncă şi intensitatea muncii, acordat persoanelor cu funcţii de conducere, personalului de specialitate şi funcţionarilor administrativi în conformitate cu punctul 10 al Condiţiilor unice de salarizare în limita a 20% din mijloacele calculate la fondul de salarizare pentru plata salariilor de funcţie conform schemei de încadrare aprobate.
[Pct.3 modificat prin Hot.Guv. nr.869 din 05.09.2018, în vigoare 28.09.2018]
[Pct.3 completat prin Hot.Guv. nr.770 din 23.09.2014, în vigoare 01.09.2014]
[Pct.4 abrogat prin Hot.Guv. nr.1399 din 12.12.2007, în vigoare 21.12.2007]
5. Personalului contractual din cadrul sistemului administraţiei penitenciare li se stabileşte spor la salariu pentru activitate în condiţii deosebite în mărime de pînă la 50 la sută din salariile de funcţie sau din salariile tarifare. Mărimile concrete ale sporurilor în instituţiile indicate se stabilesc de Administraţia Naţională a Penitenciarelor, în funcţie de specificul şi regimul de activitate.
[Pct.5 modificat prin Hot.Guv. nr.869 din 05.09.2018, în vigoare 28.09.2018]
6. Pentru cointeresarea materială a angajaţilor civili la sporirea eficienţei şi calităţii muncii, comandanţilor (conducătorilor) unităţilor din organele apărării naţionale, securităţii statului şi ordinii publice li se acordă dreptul să premieze angajaţii, în limitele fondului de salarizare, fără limitarea sumei premiului plătit unui lucrător, precum şi să le acorde ajutor material.
În vederea premierii lunare curente, se planifică anual mijloacele fondului de salarizare pentru două luni calculat în raport cu salariile tarifare şi de funcţie, ţinîndu-se cont de sporurile şi suplimentele stabilite în conformitate cu legislaţia. În acest scop, se utilizează şi mijloacele economisite din fondul de retribuire a muncii, cu excepţia sumelor aferente funcţiilor vacante.
Indicii şi condiţiile de premiere, precum şi mărimile premiilor angajaţilor, se stabilesc de către comandanţii (conducătorii) unităţilor.
Pentru acordarea ajutorului material, se planifică anual mijloacele fondului de salarizare pentru o lună, calculat în raport cu salariile tarifare şi de funcţie, ţinîndu-se cont de majorările, sporurile şi suplimentele stabilite în conformitate cu legislaţia.
Ajutorul material acordat salariaţilor, inclusiv conducătorilor, se recalculează proporţional perioadei de activitate în funcţie în anul de gestiune în caz de suspendare sau de desfacere a contractului individual de muncă prin demisie sau eliberare din funcţie înainte de expirarea anului de gestiune, cu excepţia cazurilor în care salariatul şi-a încetat sau şi-a suspendat activitatea în temeiurile indicate la art.76 lit.a) şi e), art.78 alin.(1) lit.d), art.82 lit.a) şi i), art.86 alin.(1) lit.b)-e) şi u) ori a fost înmatriculat la o instituţie de învăţămînt conform art.85 alin.(2) din Codul muncii.
[Pct.6 completat prin Hot.Guv. nr.770 din 23.09.2014, în vigoare 01.09.2014]
7. Ţinînd cont de specificul activităţii, angajaţilor civili ai organelor afacerilor interne şi ai instituţiilor penitenciare din oraşul Bender şi raionul Dubăsari li se acordă o indemnizaţie lunară în mărime de pînă la un salariu de funcţie corespunzător categoriei de salarizare stabilite.
[Pct.7 introdus prin Hot.Guv. nr.1507 din 29.12.2006, în vigoare 01.09.2006]
8. În cazurile în care, pentru unii salariaţi, după punerea în aplicare a Legii nr.355-XVI din 23 decembrie 2005, salariile de funcţie, incluzînd sporurile şi suplimentele, vor fi mai mici decît salariile de bază în vigoare, incluzînd sporurile şi suplimentele, angajaţilor în cauză, pentru perioada de activitate în instituţia bugetară respectivă în aceiaşi funcţie sau într-o funcţie mai avansată, li se va plăti diferenţa de salariu.
Pentru determinarea şi plata diferenţei de salariu:
1) se calculează salariul lunar total cuvenit angajatului respectiv, conform condiţiilor de salarizare în vigoare pînă la 1 decembrie 2005;
2) se calculează salariul lunar total cuvenit angajatului conform condiţiilor de salarizare stipulate în Legea nr.355-XVI din 23 decembrie 2005 cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar şi în Hotărîrea Guvernului nr.381 din 13 aprilie 2006 “Cu privire la condiţiile specifice de salarizare a personalului din unităţile bugetare în baza Reţelei tarifare unice”, prevăzute pentru anul în curs;
3) se determină diferenţa dintre salariul cuvenit înainte de 1 decembrie 2005 şi cel cuvenit la etapa curentă de implementare a noului sistem de salarizare;
4) conducătorul unităţii bugetare emite ordinul prin care se fixează diferenţa de salariu şi se dispune plata lunară a acestei diferenţe pînă la următoarea modificare a condiţiilor de salarizare;
5) diferenţa de salariu se plăteşte în mărime integrală pentru fiecare lună în care salariatul a întrunit numărul deplin de zile lucrătoare, conform graficului stabilit. În cazurile în care angajatul nu a lucrat un timp oarecare, diferenţa de salariu se va recalcula proporţional timpului efectiv lucrat.
Diferenţa de salariu calculată şi plătită în modul specificat în prezentul punct se include în calculul salariului mediu în toate cazurile de aplicare a lui.
9. Prevederile prezentei hotărîri se aplică începînd cu 1 decembrie 2005 în modul şi în termenele indicate în art.35 şi art.36 din Legea nr.355-XVI din 23 decembrie 2005 cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar.
10. Salariile tarifare şi de funcţie pentru angajaţii civili din organele apărării naţionale, securităţii statului şi ordinii publice, specificaţi în anexele nr.1-8 la prezenta hotărîre, se stabilesc în mărimile menţionate în anexele nr.18 - nr.19 la Hotărîrea Guvernului nr.381 din 13 aprilie 2006.
Modificarea ulterioară a salariilor de funcţie ale angajaţilor pe categoriile indicate se va efectua în modul şi în termenele prevăzute la art.35 şi art.36 din Legea nr.355-XVI din 23 decembrie 2005 cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar.
[Pct.10 modificat prin Hot.Guv. nr.428 din 13.06.2011, în vigoare 17.06.2011]
[Pct.10 modificat prin Hot.Guv. nr.18 din 20.01.2009, în vigoare 23.01.2009]
[Pct.10 modificată prin Hot.Guv. nr.361 din 03.04.2007, în vigoare 13.04.2007]
[Pct.10 modificat prin Hot.Guv. nr.251 din 02.03.2007, în vigoare 16.03.2007]
11. Se abrogă unele hotărîri ale Guvernului, conform anexei nr.9.
PRIM-MINISTRU | Vasile TARLEV
|
Contrasemnează: | |
Ministrul economiei şi comerţului | Valeriu Lazăr |
Ministrul finanţelor | Mihail Pop |
Chişinău, 28 august 2006. | |
Nr.1000. |
Anexa nr.1 la Hotărîrea Guvernului nr.1000 din 28 august 2006
Categoriile de salarizare pentru personalul Clubului Sportiv Central al Armatei şi Casei Centrale a Armatei
Tabelul nr.1
Categoriile de salarizare pentru personalul de conducere, specialiştii şi funcţionarii Clubului Sportiv Central al Armatei
| |
Funcţia | Categoria de salarizare |
Şef al Clubului Sportiv Central al Armatei, şef al Casei Centrale a Armatei | 19 |
Locţiitorul şefului, contabil-şef | 15-17 |
Şefii secţiilor activităţilor de bază, şef club | 17-18 |
Ajutorul şefului în probleme logistică | 15 |
Şefii altor secţii şi ateliere, instructor | 12-13 |
Şef: gospodărie, depozit, inspector superior | 9-10 |
Contabil, contabil-casier | 12-13 |
Secretar-dactilograf, secretar al conducătorului | 9 |
Administrator | 7 |
Notă. Salariile de funcţie pentru şefii cluburilor de ofiţeri cu studii superioare se stabilesc: pentru cluburile de garnizoană – categoria de salarizare 14-15; pentru cluburile unităţilor militare – categoria de salarizare 12-13. Salarizarea şefilor cluburilor ce nu au studii superioare se efectuează la o categorie de salarizare mai joasă decît cele prevăzute. |
[Tabelul nr.1 modificat prin Hot.Guv. nr.469 din 26.06.2012, în vigoare 29.06.2012]
Tabelul nr.2
Categoriile de salarizare pentru antrenorii şi sportivii-instructori ai echipelor de maeştri în fotbal
| |
Funcţia | Categoria de salarizare |
Antrenor principal | 17 |
Antrenor superior | 16 |
Şef echipă | 16-17 |
Antrenor | 13-15 |
Sportiv-instructor | 11-15 |
Sportiv-stagiar | 9-10 |
Tabelul nr.3
Categoriile de salarizare pentru antrenorii cluburilor de sporturi motorizate şi de tir
| ||||
Funcţia | Nivelul studiilor | |||
medii | medii de specialitate | superioare | superioare de profil sportiv | |
Categoria de salarizare | ||||
Antrenor cu vechime în muncă în specialitate: | ||||
pînă la 3 ani | 10 | 11 | 12 | 13 |
de la 3 la 8 ani | 11 | 12 | 13 | 14 |
de la 8 la 13 ani | 12 | 13 | 14 | 15 |
de la 13 la 18 ani | 13 | 14 | 15 | 16 |
peste 18 ani | 14 | 15 | 16 | 17 |
Notă. Categoriile de salarizare pentru antrenorii cluburilor altor genuri de sport ale Clubului Sportiv Central al Armatei se stabilesc conform categoriilor de salarizare pentru antrenori, specificate în prezentul tabel. |
Tabelul nr.4
Categoriile de salarizare pentru personalul de conducere, specialiştii şi funcţionarii Centrului de Cultură şi Istorie Militară
| |
Funcţia | Categoria |
Şef Centru | 20 |
Şef adjunct | 18;19 |
Şef secţie | 17;18 |
Contabil-şef | 15-17 |
Cercetător ştiinţific superior | 17 |
Cercetător ştiinţific | 15 |
Şef serviciu (grupă) | 13-15 |
Şef: gospodărie, depozit; inspector superior | 9;10 |
Contabil, contabil-casier | 12;13 |
Secretar-dactilograf, secretar al conducătorului | 9 |
Administrator | 7 |
[Tabelul nr.4 introdus prin Hot.Guv. nr.469 din 26.06.2012, în vigoare 29.06.2012]
[Anexa nr.1 în redacţia Hot.Guv. nr.1025 din 14.09.2007, în vigoare 01.09.2007]
Anexa nr.2 la Hotărîrea Guvernului nr.1000 din 28 august 2006
Categoriile de salarizare pentru personalul de conducere al bazelor şi depozitelor de păstrare a bunurilor militare
| |
Funcţia | Categoria de salarizare |
Şef: bază, depozit | 15-16 |
Şef secţie financiară (compartiment, unitate la nivel de secţie), contabil-şef | 15 |
Şef: secţie, magazie | 12-13 |
Şef secţie (atelier) de producţie, sector | 11-12 |
Şef: laboratoare, camere frigorifice | 10-11 |
Şef serviciu administrativ-economic; responsabil pentru lucrul cu documentele secrete | 9-10 |
Anexa nr.3 la Hotărîrea Guvernului nr.1000 din 28 august 2006
Categoriile de salarizare pentru personalul de conducere, specialiştii şi funcţionarii secţiilor exploatare a spaţiilor locative ale raioanelor (garnizoanelor), administraţiei clădirilor, hotelurilor, căminelor marilor unităţi şi unităţilor militare
| ||
Denumirea funcţiei | Secţia exploatare a spaţiilor locative | Alte subdiviziuni, marile unităţi şi unităţi militare |
Şef | 17-19 | - |
Inginer-şef | 16-17 | - |
Contabil-şef | 16 | 15 |
Şef secţie: producţie, tehnică şi altor secţii funcţionale; şef instalaţii termice; şef exploatare a gazelor; şef instalaţii de ventilaţie; şef instalaţii de apă şi canalizare; şef staţie de cazane | 15-16 | 12-13 |
Şef al altor secţii, laboratoare, birouri, servicii, grupe; şef instalaţii electroenergetice, depozit; şef de şantier | 14-15 | - |
Şef sector: locuinţe, hoteluri, filiale ale hotelurilor, staţii de epurare | 13-14 | 12-13 |
Contabil, contabil-casier | 12-13 | 12-13 |
Maistru superior de sector, maistru controlor superior | 12-13 | 11-12 |
Maistru, maistru controlor, şef cămin | 11-12 | 10-11 |
Superior: dispecer, revizor la transportul auto | 10-11 | 10-11 |
Dispecer, revizor la transportul auto | 8-9 | 8-9 |
Şef serviciu cazare şi exploatare cazărmi şi locuinţe | - | 14-15 |
Responsabil pentru lucrul cu documentele secrete | - | 9-10 |
Anexa nr.4 la Hotărîrea Guvernului nr.1000 din 28 august 2006
Categoriile de salarizare pentru personalul de conducere din telecomunicaţii
| |
Funcţia | Categoria de salarizare |
Şef staţie telefonică cu numere de telefon: | |
peste 1000 | 13-14 |
de la 301 la 1000 | 12-13 |
de la 101 la 300 | 11-12 |
Şef staţie: telegrafică, radiotelegrafică, telefonică (cu excepţia staţiilor telefonice automate), radiotehnică | 10-11 |
Anexa nr.5 la Hotărîrea Guvernului nr.1000 din 28 august 2006
Categoriile de salarizare pentru personalul de conducere al atelierelor de reparaţie, tipografiilor, ospătăriilor, staţiilor de încărcare a acumulatoarelor, dezactivare, control tehnic şi punctelor de asistenţă tehnică şi combinatelor băilor şi spălătoriilor
| |
Funcţia | Categoria de salarizare |
Şef atelier (şef secţie) pentru repararea şi executarea tehnicii militare, armamentului, materialului didactic ilustrativ şi altor bunuri militare (exceptînd echipamentul) cu un număr de lucrători: | |
peste 50 persoane | 12 |
de la 21 la 50 persoane | 12 |
de la 11 la 20 persoane | 11 |
Şef tipografie cu un număr de lucrători: | |
peste 50 persoane | 13 |
de la 21 la 50 persoane | 12 |
de la 11 la 20 persoane | 11 |
Şef ospătărie cu un număr de lucrători: | |
peste 20 persoane | 13 |
de la 16 la 20 persoane | 12 |
de la 11 la 15 persoane | 11 |
de la 5 la 10 persoane | 10 |
Şef atelier pentru reparaţia echipamentului cu un număr de lucrători: | |
peste 20 persoane | 12 |
de la 11 la 20 persoane | 11 |
Şef staţie de încărcare a acumulatoarelor | 11 – 12 |
Şef punct: dezactivare, control tehnic, asistenţă tehnică | 10 – 11 |
Şef: baie, spălătorie | 12 – 13 |
Note: 1. Conform condiţiilor prezentei anexe, se efectuează salarizarea şefilor subunităţilor sus-menţionate, aflate în componenţa unităţilor militare şi organizaţiilor Ministerului Apărării. 2. Administrarea atelierului şi tipografiei cu un personal de la 5 pînă la 10 salariaţi se pune în sarcină brigadierului din rîndul salariaţilor, cu un adaos de pînă la 20 la sută din salariul tarifar, iar cu un personal de pînă la 5 salariaţi – pînă la 10 la sută din salariul tarifar. Administrarea ospătăriei cu un personal de pînă la 5 salariaţi se pune în seama bucătarului-şef, cu un adaos de 20 la sută din salariul tarifar. |
Anexa nr.6 la Hotărîrea Guvernului nr.1000 din 28 august 2006
Categoriile de salarizare pentru salariaţii reprezentanţelor militare ale Ministerului Apărării şi secţiei transporturi şi comunicaţii militare
I. Personalul de conducere, specialiştii şi funcţionarii al căror salarii de funcţie se stabilesc indiferent de categoria reprezentanţei militare
| |
Funcţia |
Categoria de |
Contabil coordonator | 13-14 |
Contabil | 12-13 |
Şef servicii: administrativ-economic, aprovizionare cu echipament; responsabil pentru lucrul cu documentele secrete | 11-12 |
Şef: lucrări de secretariat, birou dactilografiere; superiori: inspector, merceolog | 10-11 |
Şef: arhivă, depozit, gospodărie; casier, inspector, dactilograf categoria I | 7-8 |
Dactilograf categoria II | 7 |
Arhivar, secretar tehnic, calculator | 6 |
II. Specialiştii şi salariaţii al căror salariu se stabileşte în funcţie de categoria reprezentantei militare
| |||
Funcţia | Grupele de salarizare | ||
I | II | III | |
Categoria de salarizare | |||
Inginer de toate specialităţile: | |||
categoria I | 15-16 | 14-15 | 13-14 |
categoria II | 14-15 | 13-14 | 12-13 |
fără categorie | 13-14 | 12-13 | 11-12 |
Tehnician de toate specialităţile: | |||
categoria I | 13-14 | 12-13 | 11-12 |
categoria II | 12-13 | 11-12 | 10-11 |
fără categorie | 11-12 | 10-11 | 9-10 |
Controlor-recepţioner | 11-12 | 10-11 | 9-10 |
Note: 1. Raportarea reprezentanţelor militare la grupele de salarizare se efectuează prin ordinul ministrului apărării. 2. Conform prezentei anexe, se stabilesc şi salariile de funcţie ale inginerilor şi tehnicienilor din unităţile militare aeriene (la nivelul grupei II de salarizare). 3. Salariul de funcţie pentru responsabilul de lucrul cu documente secrete, şeful lucrărilor de secretariat, secretarul tehnic de categoria I şi II al aparatului central al Ministerului Apărării, Marelui Stat Major şi departamentelor din subordinea ministerului se stabileşte la nivelul salariului de funcţie al şefului biroului de dactilografiere, şefului serviciului multiplicare, dactilografului de categoria I, dactilografului de categoria II din organul respectiv al autorităţii administraţiei publice. 4. Salariile de funcţie pentru persoanele civile încadrate temporar în funcţii militare, în cazul în care funcţiile militare nu sînt completate de militari ai Departamentului dotări din subordinea Ministerului Apărării, se stabilesc în mărimile corespunzătoare categoriilor de salarizare, după cum urmează: specialist principal – 16; specialist – 14. |
[Anexa nr.6 completată prin Hot.Guv. nr.469 din 26.06.2012, în vigoare 29.06.2012]
Anexa nr.7 la Hotărîrea Guvernului nr.1000 din 28 august 2006
Categoriile de salarizare pentru specialiştii şi funcţionarii Arhivei Armatei Naţionale
| |
Denumirea funcţiei |
Categoria de |
Arhivist coordonator | 12-13 |
Custode superior fonduri | 9-10 |
Custode fonduri | 8-9 |
Arhivar | 6-7 |
Dactilograf: | |
categoria I | 5-6 |
categoria II | 4-5 |
Anexa nr.8 la Hotărîrea Guvernului nr.1000 din 28 august 2006
Categoriile de salarizare pentru specialiştii şi funcţionarii Centrului mass-media militar
| |
Denumirea funcţiei |
Categoria de |
Secretar responsabil | 17 |
Redactor | 16 |
Corespondent titular, corespondent special, comentator | 13 |
Specialist coordonator (personalul redacţional) | 14 |
Specialist (personalul redacţional) | |
categoria I | 13 |
categoria II | 12 |
fără categorie | 10 |
Corector superior | 10-11 |
Corector | 9-10 |
Retuşor, grafician, fotograf, fotolaborant | 8 |
Dactilograf pentru originale: | |
categoria I | 7-8 |
categoria II | 6-7 |
fără categorie | 5-6 |
Anexa nr.9
la Hotărîrea Guvernului
nr.1000 din 28 august 2006
LISTA
hotărîrilor de Guvern care se abrogă
1. Hotărîrea Guvernului nr.549 din 1 septembrie 1993 “Cu privire la perfecţionarea retribuirii muncii salariaţilor civili din cadrul Ministerului Apărării, Ministerului Securităţii Naţionale şi subdiviziunilor lor” (Monitor, 1993, nr.9, art.258).
2. Punctul 6 din Hotărîrea Guvernului nr.326 din 22 mai 1995 “Cu privire la unele măsuri de intensificare a combaterii criminalităţii în municipiile Chişinău şi Bălţi” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 1995, nr.38-39, art.285), începînd cu 1 septembrie 2006.
[Pct.2 completat prin Hot.Guv. nr.1507 din 29.12.2006, în vigoare 01.09.2006]
3. Hotărîrea Guvernului nr.244 din 14 martie 2000 “Privind modificarea şi completarea Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova nr.549 din 1 septembrie 1993” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2000, nr.31-33, art.322).
4. Punctul 4 din Hotărîrea Guvernului nr.1439 din 25 decembrie 2001 “Privind crearea Clubului Sportiv Central al Armatei” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2001, nr.1-3, art.4).
5. Punctul 6 litera a) din Hotărîrea Guvernului nr.746 din 12 iunie 2002 “Cu privire la Concepţia pregătirii cadrelor de jurişti pentru sistemul organelor afacerilor interne” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.79-81, art.844).
6. Punctul 1 din Modificările şi completările ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului, aprobate prin Hotărîrea Guvernului nr.327 din 23 martie 2005 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2005, nr.51-54, art.376).
7. Punctul 2 din Modificările şi completările ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului, aprobate prin Hotărîrea Guvernului nr.1240 din 30 noiembrie 2005 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2005, nr.164-167, art.1342).
