(AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU REGLEMENTARE ÎN TELECOMUNICAŢII ŞI INFORMATICĂ)

 

H O T Ă R Î R E

cu privire la aprobarea modificărilor Regulamentului privind eliberarea

licenţelor în domeniul telecomunicaţiilor şi informaticii

 

nr. 07  din  20.05.2003

 

Monitorul Oficial al R.Moldova nr.99-103/140 din 06.06.2003

 

* * *

Abrogat: 27.03.2009

Hotărîrea ANRCETI nr.48 din 17.03.2009

 

Notă: Vezi Legea comunicaţiilor electronice nr.241-XVI din 15.11.2007, art.8 (în vigoare – 14.03.2008)

 

În baza împuternicirilor date ANRTI prin Legea Telecomunicaţiilor nr.520-XIII din 07.07.1995 şi luînd în consideraţie modificările operate în unele acte legislative din domeniu, adresările şi solicitările agenţilor economici, Consiliul de Administraţie al ANRTI

HOTĂRĂŞTE:

1. A aproba modificările Regulamentului privind eliberarea licenţelor în domeniul telecomunicaţiilor şi informaticii.

2. Prezenta hotărîre intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al Republicii Moldova.

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI
DE ADMINISTRAŢIE AL AGENŢIEI
NAŢIONALE PENTRU REGLEMENTARE
ÎN TELECOMUNICAŢII ŞI INFORMATICĂIurie TĂBÎRŢĂ

Chişinău, 20 mai 2003.
Nr.07.

 

MODIFICĂRILE

Regulamentului privind eliberarea licenţelor în

domeniul telecomunicaţiilor şi informaticii

Regulamentul privind eliberarea licenţelor în domeniul telecomunicaţiilor şi informaticii se modifică după cum urmează:

1. Din propoziţia a treia a punctului 1.5:

- se exclude următoarea sintagmă “inclusiv telefonie în baza protocolului Internet (telefonia I.P.)”;

- după sintagma “cu excepţia” se include sintagma “telefoniei în baza protocolului Internet (telefonia I.P.) cu apelul în Republica Moldova şi” şi mai departe după text.

2. Din subpunctul 2) b) al punctului 3.1.1. sintagma: “autentificat notarial” se substituie cu următoarea sintagmă: “pe fiecare pagină a căruia se aplicată ştampila întreprinderii şi semnătura directorului întreprinderii”.

3. Subpunctul 2) d) al punctului 3.1.1. se expune în următoarea redacţie:

“certificatul eliberat de organul fiscal teritorial, prin care se confirmă lipsa de datorii la bugetul consolidat şi la bugetul asigurărilor sociale de stat ori contractul sau acordul memorandum de amînare sau eşalonare a plăţilor, care se depun în original sau în copii autentificate de notar ori de organul care le-a eliberat. Termenul de valabilitate a certificatului eliberat de organul fiscal teritorial nu va depăşi 3 luni”.

4. Din subpunctul 4) al punctului 3.1.1. :

- se exclud literele c) şi e);

- litera d) devine litera c);

- în litera c) după sintagma “planul de afaceri” se adăugă următoarea sintagmă: “, conform anexei 5”.

5. În p.3.2.1. după sintagmele “... 15 zile” şi “... 30 zile” se adaugă cuvîntul “lucrătoare” şi mai departe după text.

6. A doua propoziţie a punctului 3.6.2 se completează cu următoarea sintagmă “sau acordul memorandum de amînare sau eşalonare a plăţilor, care se depun în original sau în copii autentificate de notar ori de organul care le-a eliberat. Termenul certificatului eliberat de organul fiscal teritorial nu va depăşi 3 luni din data eliberării”.

7. P.3.6.2 se completează cu un nou alineat:

“Pentru reînnoirea licenţei tehnice “Construirea, întreţinerea, exploatarea precum şi crearea posturilor de televiziune/radio prin cablu” solicitantul, Titularul de licenţă va prezenta suplimentar la cererea de reînnoire următoarele documente: certificatul eliberat de organul fiscal teritorial sau alt document indicat în p.3.1.1. 2) d), contractul de arendă a reţelelor şi buletinul de măsurări eliberat recent de ISC”.

8. La sfîrşitul sintagmei “Servicii privind comerţul electronic (e-commerce)” din p.2.4. al Anexei 1 se adaugă semnul**.

9. În p.2. se adaugă punctul 2.11 care are următorul conţinut: “Revînzarea serviciilor transport date prin reţele terestre şi/sau VSAT”.

10. La sfîrşitul Anexei 1 după conţinutul din Notă* se va adăuga sintagma Notă** care are următorul conţinut:

“Eliberarea Condiţiilor de licenţe pentru “Servicii privind comerţul electronic (e-commerce)” se suspendă pînă la intrarea în vigoare a cadrului legal privind comerţul electronic”.

11. Regulamentul dat se completează cu Anexa 5 în următoarea redacţie:

 

“Anexa 5

 

PLANUL DE AFACERI

 

1. Descrierea afacerii

1.1 Genul de activitate pentru care se solicită licenţă.

1.2 Serviciile şi activităţile desfăşurate, structura organizaţională.

1.3 Obiectivele companiei referitor la segmentul de piaţă al serviciilor solicitate.

2. Strategie

2.1 Strategia companiei pentru a intra pe piaţa serviciilor care intenţionează să le presteze solicitantul şi de a obţine profit.

2.2 Modificarea acestei strategii în timp.

2.3 Evoluţia serviciilor, care vor fi prestate de companie în Republica Moldova pentru perioada de valabilitate a licenţei:

a) rata de penetrare;

b) numărul abonaţilor;

c) traficul mediu pe abonat (min/lună);

d) pachete de servicii.

3. Management

3.1 Experienţa si pregătirea profesională a conducerii firmei.

3.2 Echipa managerială planificată şi actuală.

4. Elemente financiare

4.1 Situaţia contabilă pe ultimii 3 ani de activitate a companiei:

a) cifra de afaceri;

b) profitul net;

c) mijloace curente/datorii curente.

4.2 Structura investiţiilor pentru implementarea serviciilor solicitate:

a) investiţii proprii;

b) investiţii străine şi investitorul;

c) credit şi rambursarea;

d) utilizarea investiţiilor.

4.3 Veniturile de la genul de activitate solicitat, pentru perioada de valabilitate a licenţei:

a) profitul net pentru un utilizator;

b) profit operaţional;

c) rata profitului net;

d) cifra de afaceri.

4.4 Structura costurilor activităţii pentru perioada de valabilitate a licenţei:

a) costul operaţional pentru un utilizator;

b) investiţii totale pentru un utilizator;

c) informaţia despre garanţii, litigii, sancţiuni etc.

5. Politica tarifară

5.1 Politica tarifară pentru perioada de valabilitate a licenţei:

a) tarife pentru conectare;

b) tarife pentru abonament;

c) tarife pentru un minut.

Compartimentele date sînt sugestii spre a expune informaţia de care ANRTI are nevoie pentru a lua decizia de acordare a licenţei. Este necesar de inclus toate informaţiile relevante, inclusiv negative, deoarece lipsa de informaţie va prelungi termenul necesar analizei cererii sau poate avea un impact negativ în procesul de decizie.”