joi, 2 noiembrie 2000
1083/26.10.2000 Hotărîre privind punerea în aplicare a Legii Fondului republican şi a fondurilor locale de susţinere socială a populaţiei
                HOTĂRÎREA GUVERNULUI REPUBLICII MOLDOVA
        privind punerea în aplicare a Legii Fondului republican
       şi a fondurilor locale de susţinere socială a populaţiei

                        Nr.1083  din  26.10.2000

     Monitorul Oficial al R.Moldova nr.139-140/1192 din 02.11.2000

                                * * *

    În vederea creării cadrului normativ necesar pentru executarea Legii
Fondului  republican  şi  a  fondurilor locale de  susţinere  socială  a
populaţiei  nr.827-XIV  din 18 februarie 2000 (Monitorul Oficial,  2000,
nr.65-67, art.460), Guvernul Republicii Moldova HOTĂRĂŞTE:
    1. Se aprobă:
    Regulamentul privind distribuirea ajutorului material din mijloacele
Fondului   republican  şi  fondurilor  locale  de  susţinere  socială  a
populaţiei  şi  modul  de  încasare a plăţilor  suplimentare  în  aceste
fonduri (conform anexei nr.1);
    organigrama şi  statele-tip ale direcţiilor executive ale fondurilor
locale de susţinere socială a populaţiei (conform anexelor nr.2-5).
    2. Se stabilesc:
    efectivul scriptic  al Direcţiei executive a Fondului republican  de
susţinere socială a populaţiei în număr de 10 unităţi;
    angajaţilor Fondului  republican de susţinere socială a populaţiei -
modul şi condiţiile de retribuire a muncii, prevăzute în anexele nr.4 şi
11  la  Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.139 din  9  februarie
1998  "Cu  privire la salarizarea funcţionarilor-publici şi  persoanelor
care efectuează deservirea tehnică ce asigură funcţionarea autorităţilor
publice în baza Reţelei tarifare unice";
    personalului  fondurilor locale de susţinere socială a populaţiei  -
modul şi condiţiile de retribuire a muncii, prevăzute în anexele nr.5 şi
11 la aceeaşi hotărîre.
    3. Operatorii  telefoniei mobile (companiile "VOXTEL", "MOLDCELL" şi
alte   companii   ce   prestează  servicii   de   comunicaţii   G.S.M).,
departamentul  evidenţă  şi  documentare a  populaţiei  al  Ministerului
Afacerilor Interne, casele de schimb valutar şi instituţiile financiare,
în subordinea cărora funcţionează case de schimb valutar, îşi vor adapta
sistemul  de facturare şi procedeele de încasare a plăţilor suplimentare
în  corespundere cu modul de încasare a plăţilor suplimentare în  Fondul
republican şi fondurile locale de susţinere socială a populaţiei, pentru
a îndeplini întocmai de la 1 noiembrie 2000 prevederile legii sus-numite.
    4. Se recomandă  autorităţilor administraţiei publice ale unităţilor
administrativ-teritoriale   de  nivelul  doi  să-şi  aprobe  statele  de
personal   ale  direcţiilor  executive  în  limitele  stabilite  şi   să
distribuie     personalul    încadrat    potrivit    necesităţilor    şi
particularităţilor teritoriului administrat, învestindu-le cu dreptul de
a   forma  în  sectoare  reprezentanţe  ale  direcţiilor  executive  ale
fondurilor locale de susţinere socială a populaţiei .
    5. Ministerul  Muncii, Protecţiei Sociale şi Familiei şi  Ministerul
Finanţelor  vor  acorda direcţiilor executive ale fondurilor  locale  de
susţinere socială a populaţiei asistenţa metodologică necesară.
    6. Se abrogă:
    Hotărîrea Guvernului  Republicii  Moldova nr.193 din 25 martie  1992
"Cu  privire  la  Fondul republican de susţinere socială  a  populaţiei"
(Monitorul Parlamentului Republicii Moldova, 1992, nr.3, art.842);
    punctul întîi   din  Hotărîrea  Guvernului  Republicii  Moldova  "Cu
privire  la modificarea unor hotărîri ale Guvernului Republicii Moldova"
nr.495  din  9 august 1993 (Monitorul Parlamentului Republicii  Moldova,
1993, nr.8, art.243);
    anexa nr.3 la  Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.301 din 26
mai  1993 "Cu privire la perfecţionarea retribuirii muncii  personalului
Direcţiei  executive  şi  Comisiei  de  revizie  a  Fondului  Social  al
Republicii  Moldova  şi  Direcţiei executive a  Fondului  republican  de
susţinere socială a populaţiei".

    PRIM-MINISTRU
    AL REPUBLICII MOLDOVA                       Dumitru BRAGHIŞ

    Contrasemnată:
    Ministrul muncii, protecţiei 
    sociale şi familiei                         Valerian Revenco
    Ministrul finanţelor                        Mihail Manoli
    Ministrul sănătăţii                         Vasile Parasca
    Ministrul afacerilor interne                Vladimir Ţurcan
    Ministrul justiţiei                         Valeria Şterbeţ

    Chişinău, 26 octombrie 2000.
    Nr. 1083.

                                                Anexa nr.1
                                         la Hotărîrea Guvernului
                                        Republicii Moldova nr. 1083
                                           din 26 octombrie 2000

                             REGULAMENTUL
             privind distribuirea ajutorului material din
          mijloacele Fondului republican şi fondurilor locale
        de susţinere socială a populaţiei şi modul de încasare
               a plăţilor suplimentare în aceste fonduri

                        I. DISPOZIŢII GENERALE
    1. Regulamentul   privind   distribuirea  ajutorului  material   din
mijloacele Fondului republican şi fondurilor locale de susţinere socială
a  populaţiei  şi  modul de încasare a plăţilor suplimentare  în  aceste
fonduri   (în   continuare  -  Regulamentul)  determină  temeiurile   de
repartizare,  procedeele de obţinere şi eliberare a ajutorului  material
în  conformitate cu Legea Fondului republican şi a fondurilor locale  de
susţinere   socială  a  populaţiei nr.  827-XIV  din  18  februarie  2000
(Monitorul Oficial, 2000, nr.65-67, art.460).
    2. Ajutorul material    este   o   formă   de   asistenţă    socială
nerambursabilă  cu  destinaţie specială, menită să susţină  material  şi
direct   persoanele  socialmente  vulnerabile,  aflate  în   situaţiile,
specificate în capitolul II al prezentului Regulament.
    3. Principiul  de  bază în distribuirea mijloacelor fondurilor  este
acordarea  ajutorului  material solicitanţilor, ale căror  familii  sînt
afectate de sărăcie în cea mai mare măsură.
    4. Ajutorul material  se acordă persoanelor socialmente  vulnerabile
din  rîndul cetăţenilor Republicii Moldova pentru procurarea  produselor
alimentare   (inclusiv   produselor  alimentare  speciale),   mărfurilor
industriale   de   primă  necesitate,  a   medicamentelor,   articolelor
protetico-ortopedice şi pentru achitarea parţială a serviciilor medicale.
    5. Persoana care   completează  şi  depune  cererea  de  acordare  a
ajutorului  material este titularul ajutorului material, iar familia  ei
este beneficiarul ajutorului material.
    6. Ajutorul material   este  acordat  de  către  organele   Fondului
republican  de  susţinere  socială a populaţiei (denumit  în  continuare
Fondul republican ) şi organele fondurilor locale de susţinere socială a
populaţiei (denumite în continuare fondurile locale).

                  II. BENEFICIARII DE AJUTOR MATERIAL
    7. Au dreptul la obţinerea ajutorului material următoarele categorii
de persoane socialmente vulnerabile, afectate de sărăcie:
    a) pensionarii  (prioritar  invalizii  şi persoanele singure  şi  în
etate);
    b) persoanele aflate în stare de sărăcie extremă şi neavînd surse de
existenţă;
    c) persoanele  neîncadrate  în  cîmpul muncii din  motive  de  boală
îndelungată pînă la survenirea invalidităţii;
    d) persoanele  neîncadrate în cîmpul muncii din cauza necesităţii de
a îngriji copii minori pînă la vîrsta de 3 ani sau copii-invalizi sub 16
ani, care sînt educaţi în familii cu un singur părinte;
    e) copiii orfani neinstituţionalizaţi cu vîrste pînă la 18 ani;
    f) familiile cu mulţi copii.
    8. Dreptul la  obţinerea ajutorului material îl au şi alte  persoane
socialmente  vulnerabile în cazurile de îmbolnăvire gravă sau aflate  în
situaţii  excepţionale (calamităţi naturale, dezastre, avarii, conflicte
armate,  catastrofe  ecologice, incendii, epidemii, accidente etc.),  pe
care nu le pot depăşi de sine stătător.
    9. Persoanele  din  rîndul invalizilor, pensionarilor  şi  copiilor,
aflate  la  întreţinerea deplină a statului, nu au dreptul la  obţinerea
ajutorului material.

             III. MODUL DE ACORDARE A AJUTORULUI MATERIAL
    10. Fondurile  locale acordă cetăţenilor care au nevoie de susţinere
ajutorul material la locul acestora de trai.
    11. Pentru a  obţine  ajutorul material, titularul acestui drept  se
adresează  către  direcţia executivă a fondului de susţinere  socială  a
populaţiei  de  la  locul său de trai, prezentînd  următoarele  acte  şi
documente justificative:
    a) cererea în  scris de a i se acorda ajutor material, cu descrierea
detaliată a circumstanţelor stării materiale în care se află;
    b) ancheta socială,  eliberată  gratis  de primărie  şi/sau  organul
local  de asistenţă socială, care confirmă starea socială, condiţiile de
trai  şi venitul global al familiei, în baza cărora se determină  nevoia
de  ajutor  a persoanei (familiei) solicitante, precum şi  veridicitatea
circumstanţelor expuse în cerere. În cazul invocării motivului de boală,
se  va  alătura certificatul, eliberat gratis de instituţiile  medicale,
care  confirmă  starea  sănătăţii solicitantului şi nevoia de  a  achita
serviciile medicale, de a procura medicamentele sau articolele protetico
- ortopedice;
    c) buletinul  de identitate (paşaportul), legitimaţia de  pensionar,
adeverinţele  de  naştere  ale copiilor, alte documente,  ce  identifică
persoana (familia) solicitantă.
    În caz de necesitate,  titularul ajutorului material este obligat să
prezinte  la  cererea direcţiei executive a fondului  local  explicaţii,
acte sau documente suplimentare.
    12. Se admite  examinarea  solicitărilor de ajutor material în  baza
demersurilor  prezentate  de către organizaţiile neguvernamentale,  care
vor  alătura  la  ele listele persoanelor  socialmente  defavorizate,  a
cărora  stare  socială  şi materială dificilă este confirmată  de  către
primării şi/sau organele locale de asistenţă socială.
    13. Direcţiile  executive ale fondurilor locale examinează actele şi
documentele  prezentate  de către solicitanţi în termenele prevăzute  de
Legea  cu privire la petiţionare şi stabilesc beneficiarilor formele  şi
mărimile ajutorului material, precum şi termenele de acordare a acestuia
în  conformitate  cu prezentul Regulament şi indicaţiile consiliului  de
administraţie respectiv.
    14. Ajutorul  material  se  acordă,  de regulă, o  singură  dată  pe
parcursul anului în curs, reieşind din disponibilul mijloacelor fondului
local.  Se admite acordarea repetată în acelaşi an a ajutorului material
doar  persoanelor,  a căror stare materială a fost agravată ulterior  de
noi circumstanţe imprevizibile.
    Dacă, din lipsa  mijloacelor  în  fond, solicitanţii nu  au  obţinut
ajutorul  material pe parcursul anului în curs, actele prezentate vor fi
supuse reexaminării.
    15. Direcţiile executive ale fondurilor locale eliberează mijloacele
pentru  acordarea ajutorului material în baza deciziilor consiliului  de
administraţie respectiv sau ale directorului lui executiv.
    16. Ajutorul  material  se acordă sub formă bănească sau  în  bunuri
materiale,  în cazul cînd acestea au fost primite ca ajutoare  umanitare
de la organizaţiile de binefacere locale sau străine.

     IV. MODUL DE DISTRIBUIRE A MIJLOACELOR DIN FONDUL REPUBLICAN
    17. Mijloacele   Fondului   republican  sînt  distribuite   potrivit
deciziilor consiliului lui de administraţie în următoarele scopuri:
    a) finanţarea  suplimentară  a  programelor cu  destinaţie  specială
privind  susţinerea  materială  a păturilor socialmente  vulnerabile  la
nivel teritorial, prin intermediul fondurilor locale;
    b) subvenţionarea  fondurilor  locale  pentru  acordarea  curentă  a
ajutoarelor materiale persoanelor socialmente defavorizate din teritoriu;
    c) acordarea  ajutoarelor  materiale nemijlocit  beneficiarilor,  în
cazuri deosebite.
    18. Decizia consiliului  de  administraţie  al  Fondului  republican
privind  alocarea  de  mijloace  fondurilor locale  se  aprobă  în  urma
examinării  demersurilor  fondurilor  locale, care vor  fi  însoţite  de
argumentări   justificative  şi  calcule  întemeiate,  şi  reieşind  din
cuantumul mijloacelor disponibile ale Fondului republican.
    19. Fondurile  locale vor utiliza mijloacele transferate din  Fondul
republican  strict  pentru acordarea de ajutoare  materiale  persoanelor
socialmente  defavorizate,  în conformitate cu prezentul  Regulament  şi
decizia respectivă a consiliului de administraţie al Fondului republican.
    20. Fondul republican     acordă    ajutor    material    nemijlocit
beneficiarilor  în  modul stabilit pentru fondurile locale în  capitolul
III al prezentului Regulament.

    V. EVIDENŢA CONTABILĂ ŞI CORECTITUDINEA UTILIZĂRII MIJLOACELOR,
         DISTRIBUITE DIN FONDUL REPUBLICAN ŞI FONDURILE LOCALE

    21. Direcţiile  executive ale Fondului republican şi ale  fondurilor
locale  ţin evidenţa mijloacelor financiare şi a bunurilor materiale  în
conformitate cu Legea contabilităţii nr.426 - XIII din 4 aprilie 1995 şi
instrucţiunea  cu privire la evidenţa contabilă în instituţiile publice,
emisă de Ministerul Finanţelor.
    22. Organele   fondurilor  locale  prezintă  trimestrial  şi   anual
direcţiei   executive   a  Fondului  republican,  precum  şi   organelor
teritoriale  financiare  dări  de seamă privind  utilizarea  mijloacelor
financiare şi a bunurilor materiale.
    Dacă au utilizat  mijloacele  Fondului republican, fondurile  locale
îşi  prezintă  dările  de seamă direcţiei lui executive  separat  pentru
fiece  transfer,  în  termen de o lună din data  primirii  acestuia,  cu
excepţia  cazurilor  cînd  în decizia consiliului  de  administraţie  se
indică alţi termeni.
    23. Direcţia   executivă   a   Fondului  republican   îşi   prezintă
trimestrial  şi  anual dările de seamă totalizatoare privind  utilizarea
mijloacelor  financiare şi a bunurilor materiale ale Fondului republican
şi  fondurilor  locale  în  Ministerul  Muncii,  Protecţiei  Sociale  şi
Familiei,  Ministerul Finanţelor şi Departamentul Analize Statistice  şi
Sociologice.
    24. Direcţiile  executive ale Fondului republican şi ale  fondurilor
locale ţin evidenţa contabilă şi statistică a beneficiarilor de ajutoare
materiale, cu specificarea categoriilor şi sumelor acordate.
    Direcţia executivă  a Fondului republican prezintă anual  informaţia
respectivă privind activitatea sa în Departamentul Analize Statistice şi
Sociologice  pentru studiere şi analiza situaţiei în domeniul susţinerii
sociale a persoanelor vulnerabile.
    25. Partea de  mijloace  extrabugetare  în cuantum de  pînă  la  5%,
rezervată pentru situaţii excepţionale, poate fi depusă pentru majorarea
venitului  fondului  respectiv  în  banca  ce  deserveşte  direcţia  lui
executivă, cu condiţia că mijloacele pot fi luate la prima solicitare.
    26. Comisiile  de  revizie verifică anual corectitudinea  utilizării
mijloacelor  financiare şi a bunurilor materiale ale Fondului republican
şi fondurilor locale şi respectarea prevederilor prezentului Regulament,
cu  examinarea  ulterioară  a rezultatelor în şedinţele  consiliului  de
administraţie respectiv.

             VI. MODUL DE ÎNCASARE A PLĂŢILOR SUPLIMENTARE
               ÎN FONDUL REPUBLICAN ŞI FONDURILE LOCALE

    27. Contribuabilii    plăţilor    suplimentare   obligatorii    sînt
beneficiarii următoarelor servicii:
    a) titularii   de   abonamente  contra  plată  ale  serviciilor   de
comunicaţie   G.S.M.,   cu  excepţia  posesorilor  cartelelor   achitate
preventiv pentru un serviciu fără abonament;
    b) persoanele  fizice  - proprietarii autoturismelor,  (cu  excepţia
participanţilor  la  cel de-al doilea război mondial, invalizilor ce  se
deplasează cu mijloace de transport auto speciale, precum şi celor ce au
beneficiat de compensare parţială a costului autoturismului procurat din
mijloacele  asigurărilor sociale de stat), la perfectarea certificatului
de  înmatriculare,  şi proprietarii altor tipuri de automobile din  cele
importate, la înmatricularea lor primară;
    c) persoanele  fizice, la cumpărarea valutei străine contra mijloace
băneşti în numerar.
    28. Agenţii economici  şi  instituţiile care  prestează  serviciile,
menţionate în pct.27 al prezentului Regulament, sînt:
    a) operatorii  telefoniei mobile (companiile "VOXTEL", "MOLDCELL" şi
altor companii ce prestează servicii de comunicaţii G.S.M.);
    b) Departamentul   Evidenţă   şi   Documentare   a   Populaţiei   al
Ministerului Afacerilor Interne;
    c) casele de schimb valutar şi instituţiile financiare în subordinea
cărora funcţionează case de schimb valutar.
    29. Plăţile suplimentare   în  cuantumurile  stabilite  în  art.  4,
alin.(1),  lit.  c),  d)  şi  e) din  Legea  Fondului  republican  şi  a
fondurilor locale de susţinere socială a populaţiei sînt încasate în mod
obligatoriu,  adiţional la costul serviciilor efectiv prestate de  către
instituţiile  şi  agenţii economici menţionaţi în pct.28 al  prezentului
Regulament.  Operatorii telefoniei mobile încasează plăţile suplimentare
în  lei  moldoveneşti,  conform cursului oficial al Băncii  Naţionale  a
Moldovei  la  data  facturării, cu excepţia primei  luni  calendaristice
incomplete de abonament la serviciile de comunicaţie G.S.M.
    30. Plăţile suplimentare  nu  sînt  subiecte ale  taxei  pe  valoare
adăugată şi nu constituie cifre impozabile de afaceri.
    31. Dacă beneficiarul  serviciilor sus-specificate refuză să  achite
plăţile  suplimentare  obligatorii,  agenţii economici  şi  instituţiile
respective sînt datoare să nu-i acorde serviciul solicitat.
    32. Mijloacele   financiare   obţinute   din   perceperea   plăţilor
suplimentare,  achitate efectiv de către contribuabili, sînt transferate
în  modul  stabilit  în alin. (2) şi (3) ale art.4  din  Legea  Fondului
republican  şi  a fondurilor locale de susţinere socială  a  populaţiei.
Instituţiile financiare în subordinea cărora funcţionează case de schimb
valutar, efectuează transferurile la conturile respective ale fondurilor
de  susţinere  a populaţiei din localitatea în care funcţionează  aceste
case.
    33. Agenţii economici   şi  instituţiile  în  cauză  prezintă  lunar
direcţiei executive a Fondului republican sau a fondului local respectiv
dările  de seamă privind efectuarea transferurilor pînă la data de 10  a
lunii imediat următoare celei gestionare.
    34. După expirarea   termenului  de  transfer  (cu  admiterea   unei
întîrzieri  de  pînă  la  5 zile), suma  neachitată  va  fi  considerată
restanţă  şi se va încasa împreună cu penalitatea calculată. Ca restanţă
se   consideră   şi  datoria  ce  a  fost  descoperită  la   verificarea
corectitudinii   încasării   plăţilor  suplimentare  de  către   agenţii
economici şi instituţiile respective.
    Penalitatea se calculează în mărimea şi modul stabilit de legislaţia
în vigoare.
    35. Verificarea executării prevederilor prezentului Regulament se va
efectua  de  către serviciul contabil al direcţiei executive a  fondului
respectiv,  în  contul  căruia sînt  transferate  mijloacele  financiare
obţinute din plăţile suplimentare.

                                                  Anexa nr.2
                                            la Hotărîrea Guvernului 
                                            Republicii Moldova nr.1083
                                             din 26 octombrie 2000

                              ORGANIGRAMA
              fondului judeţean şi al U.T.A. Găgăuzia de
                    susţinere socială a populaţiei
     +-----------------------------------------------------------+
     |  Consiliul judeţean, Adunarea Populară a U.T.A. Găgăuzia  |
     +-----------------------------------------------------------+
                                   |
     +----------------------------------------------------------+
     |      Fondul local de susţinere socială a populaţiei      |
     |    +------------------------------------------------+    |
     |    |           Consiliul de administraţie           |    |
     |    |  +------------------------------------------+  |    |
     |    |__|             Direcţia executivă           |__|    |
     |       +------------------------------------------+       |
     |                       |     |     |                      |
     |       +------------------------------------------+       |
     |       |        Reprezentanţele sectoriale        |       |
     |       |                   (3 - 5)                |       |
     |       +------------------------------------------+       |
     +----------------------------------------------------------+

------------
    NOTĂ: Membrii  consiliului  de administraţie al fondului,  fiind  în
majoritatea  lor  reprezentanţi ai autorităţilor administraţiei  publice
locale,  nu  sînt  remuneraţi suplimentar pentru activitatea  în  cadrul
acestui organ.

                                                   Anexa nr.3
                                            la Hotărîrea Guvernului 
                                           Republicii Moldova nr.1083
                                             din 26 octombrie 2000

                             STATELE - TIP
       ale direcţiei executive a fondului judeţean şi al U.T.A.
              Găgăuzia de susţinere socială a populaţiei

                                                       (Unităţi)
-----------------------------------------------------------------------
                                        |Judeţele şi| Judeţul| Judeţul
            Funcţiile                   | U.T.A. Gă-|  Bălţi |Taraclia
                                        |  găuzia   |        |
-----------------------------------------------------------------------
Director executiv                             1         1        1
Contabil-şef                                  1         1        1
Specialist                                    1-3       5        1
Şofer                                         0-1       1        -
În reprezentanţele sectoriale (3-5):                          
specialist pentru acordarea ajutoru-          3-8      10        -
lui material în sector                                        
                                                                       
     T O T A L                                6-14     18        3
-----------------------------------------------------------------------

----------------
    NOTĂ: Reprezentanţa  sectorială  se  formează  din  1-2  unităţi  de
specialişti pentru acordarea ajutorului material - în funcţie de numărul
persoanelor  socialmente  vulnerabile  şi a gradului  de  concentrare  a
acestora în sector, cu excepţia mun.Bălţi.


                                                  Anexa nr.4
                                            la Hotărîrea Guvernului 
                                           Republicii Moldova nr.1083
                                              din 26 octombrie 2000


                              ORGANIGRAMA
               fondului municipal Chişinău de susţinere
                         socială a populaţiei
      +----------------------------------------------------------+
      |           Consiliul municipal Chişinău                   |
      +----------------------------------------------------------+
                                   |
      +----------------------------------------------------------+
      |         Fondul de susţinere socială a populaţiei         |
      |    +------------------------------------------------+    |
      |    |            Consiliul de administraţie          |    |
      |    |  +------------------------------------------+  |    |
      |    |__|           Direcţia  executivă            |__|    |
      |       +------------------------------------------+       |
      +----------------------------------------------------------+

----------------
    NOTĂ: Membrii  consiliului  de administraţie al  fondului  municipal
Chişinău,   fiind  în  majoritatea  lor  reprezentanţi  ai  structurilor
primăriei  municipale, nu sînt remuneraţi suplimentar pentru activitatea
în cadrul acestui organ.


                                                  Anexa nr.5
                                            la Hotărîrea Guvernului 
                                           Republicii Moldova nr.1083
                                              din 26 octombrie 2000

                             STATELE - TIP
         ale direcţiei executive a fondului municipal Chişinău
                   de susţinere socială a populaţiei

-----------------------------------------------------------------------
                     Funcţiile                     |   Unităţile
-----------------------------------------------------------------------
Director executiv                                       1
Director-adjunct                                        1
Contabil-şef, şef de secţie                             1
Şef de secţie                                           1
Specialist                                              5
Casier                                                  1
Casier pentru eliberarea ajutorului material            
în sector                                               5
Şef  de depozit pentru eliberarea ajutorului
material în sector                                      5
Secretar-dactilograf                                    1
Personal de deservire                                   4

           T O T A L                                   25
-----------------------------------------------------------------------