HOTĂRÎREA GUVERNULUI REPUBLICII MOLDOVA cu privire la aprobarea structurii, personalului scriptic, categoriilor de salarizare ale aparatului central şi subdiviziunilor teritoriale, preluarea funcţiilor şi transmiterea unor unităţi şi a patrimoniului acestora către Casa Naţională de Asigurări Sociale a Republicii Moldova Nr.128 din 16.02.2001 Monitorul Oficial al R.Moldova nr.19-20/167 din 22.02.2001 * * *
Abrogat: 31.03.2006 Hotărîrea Guvernului nr.256 din 09.03.2006 Guvernul Republicii Moldova HOTĂRĂŞTE: 1. Se aprobă Structura aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale a Republicii Moldova, conform anexei nr. 1. 2. Se stabileşte personalul scriptic al aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale a Republicii Moldova în număr de 419 unităţi (cu excepţia personalului de deservire şi pază a clădirilor) şi al subdiviziunilor ei teritoriale în număr de 1018 - pentru anii 2004-2005 şi începînd cu anul 2006 - 878 unităţi. Din cele 1018 unităţi de personal ale subdiviziunilor teritoriale se stabileşte că pentru implementarea evidenţei individuale a contribuţiilor vor fi încadrate permanent 145 unităţi de personal şi 140 unităţi de personal vor fi încadrate în bază de contract pe o perioadă de 2 ani de zile, începînd cu anul 2004, pentru introducerea informaţiei pe anii 1999-2002.
[Pct.2 modificat prin Hot.Guv. nr.153 din 19.02.04, în vigoare 05.03.04] [Pct.2 completat prin Hot. Guv. nr.537 din 03.05.2002] 3. Casa Naţională de Asigurări Sociale a Republicii Moldova va avea 3 vicepreşedinţi - şefi de departamente. 4. Se transferă în cadrul Casei Naţionale de Asigurări Sociale a Republicii Moldova: personalul şi funcţiile Fondului Social, Departamentului pentru Pensii şi Asistenţă Socială, Centrului de Calculare a Pensiilor şi Indemnizaţiilor din cadrul Ministerului Muncii, Protecţiei Sociale şi Familiei şi a subdiviziunilor lor teritoriale; personalul şi funcţiile Consiliului de Expertiză Medicală a Vitalităţii din cadrul Ministerului Sănătăţii şi a subdiviziunilor lui teritoriale. 5. Se transmit în administrarea Casei Naţionale de Asigurări Sociale a Republicii Moldova începînd cu 1 ianuarie 2001:
[Alin. completat prin Hot. Guv. nr.424 din 07.06.2001] activele şi pasivele, inclusiv clădirile, edificiile, spaţiile şi terenurile aferente care se află în gestiunea Fondului Social, Departamentului pentru Pensii şi Asistenţă Socială, Centrului de Calculare a Pensiilor şi Indemnizaţiilor din cadrul Ministerului Muncii, Protecţiei Sociale şi Familiei şi a subdiviziunilor lor teritoriale: clădirile, dotările, spaţiile şi terenurile proprietate publică care aparţin Consiliului de Expertiză Medicală a Vitalităţii din cadrul Ministerului Sănătăţii şi a structurilor lui teritoriale. 6. Direcţiile asistenţă socială şi protecţia familiei din teritoriu disponibilizează personalul ce se ocupă cu calculul pensiilor, compensaţiilor şi indemnizaţiilor, în ordinea stabilită de legislaţia în vigoare. Casa Naţională de Asigurări Sociale a Republicii Moldova va prelua dosarele beneficiarilor, arhivele şi altă documentaţie ce se atribuie la calculul şi plata pensiilor, compensaţiilor şi indemnizaţiilor în baza documentelor de predare-primire. 7. Personalul preluat de Casa Naţională de Asigurări Sociale a Republicii Moldova, conform punctului 4 al prezentei hotărîri, se va considera transferat de la instituţiile menţionate în interes de serviciu. 8. Ministerul Muncii, Protecţiei Sociale şi Familiei şi Ministerul Sănătăţii, în termen de o lună, vor prezenta propuneri privind aducerea actelor normative în vigoare ce reglementează activitatea lor în concordanţă cu prevederile prezentei hotărîri. 9. Casa Naţională de Asigurări Sociale a Republicii Moldova, în bază de contract, va asigura pe parcursul anului 2001 prestarea serviciilor privind crearea, implementarea, exploatarea, deservirea tehnică şi dezvoltarea sistemului informaţional al Ministerului Muncii, Protecţiei Sociale şi Familiei. Ministerul Muncii, Protecţiei Sociale şi Familiei, Ministerul Finanţelor vor planifica pentru anii ulteriori mijloace financiare necesare întru acest scop. 10. Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr. 139 din 9 februarie 1998 "Cu privire la salarizarea funcţionarilor publici şi persoanelor care efectuează deservirea tehnică ce asigură funcţionarea autorităţilor publice în baza Reţelei tarifare unice" (Monitorul Oficial, 1998, nr. 26-27, art. 194; 1999, nr. 90-92, art. 807; 2000, nr. 115, art. 1001) se completează în felul următor: în punctul 1 cifrele "1-12" se substituie prin cifrele "1-13"; în punctul 3 după cuvintele "subordonate Guvernului", se completează cu sintagma "inclusiv ai Casei Naţionale de Asigurări Sociale a Republicii Moldova," şi mai departe după text; se completează cu o nouă anexă, nr. 4 (conform redacţiei expuse în anexa nr. 2); anexele nr. 4-13 devin, respectiv, 5-14. 11. Se abrogă: Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr. 301 din 26 mai 1993 "Cu privire la perfecţionarea retribuirii muncii personalului Direcţiei executive şi Comisiei de revizie a Fondului Social al Republicii Moldova şi Direcţiei executive a Fondului republican de susţinere socială a populaţiei"; Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr. 393 din 8 aprilie 1998 "Cu privire la modificarea Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova nr. 301 din 26 mai 1993" (Monitorul Oficial, 1998, nr. 56-59, art. 398); punctul 2 al Modificărilor ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului Republicii Moldova privind remunerarea muncii, aprobate prin Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr. 505 din 15 mai 1998 "Pentru aprobarea Modificărilor ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului Republicii Moldova privind remunerarea muncii" (Monitorul Oficial, 1998, nr. 62-65, art. 609). PRIM-MINISTRU AL REPUBLICII MOLDOVA Dumitru BRAGHIŞ Contrasemnată: Ministrul muncii, protecţiei sociale şi familiei Valerian Revenco Ministrul finanţelor Mihail Manoli Ministrul sănătăţii Vasile Parasca Ministrul justiţiei Valeria Şterbeţ Chişinău, 16 februarie 2001. Nr. 128. Anexa nr. 1 la Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.128 din 16 februarie 2001 Structura aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale a Republicii Moldova Conducerea Departamentul bugetul asigurărilor sociale de stat Direcţia principală evidenţa contribuabililor Direcţia principală evidenţa individuală a contribuţiilor Direcţia relaţii externe Direcţia caselor teritoriale Departamentul pensii şi indemnizaţii Direcţia principală control şi aplicarea legislaţiei Direcţia principală plata pensiilor, indemnizaţiilor şi alocaţiilor Direcţia principală evidenţa şi plata compensaţiilor nominative, alocaţiilor de stat şi indemnizaţiilor adresate familiilor cu copii Direcţia principală pregătirea bazei de date şi control logic Departamentul tehnologii informaţionale Direcţia principală proiectare şi programarea sistemelor informaţionale Direcţia principală susţinerea sistemelor informaţionale Direcţia principală exploatarea sistemelor informaţionale Direcţia principală service operaţionale şi tehnice Departamentul audit Direcţia principală audit general Direcţia principală audit tehnologii informaţionale Direcţia metodologică Direcţia principală evidenţa contabilă şi finanţe Direcţia principală planificare bugetară, sinteză economică Direcţia principală juridică Direcţia resurse umane şi secretariat Direcţia petiţii, relaţii cu publicul şi mass-media Direcţia auxiliară.
[Anexa nr.1 modificată prin Hot.Guv. nr.109 din 31.01.06, în vigoare 03.02.06] [Anexa nr.1 în redacţia Hot.Guv. nr.153 din 19.02.04, în vigoare 05.03.04] [Anexa nr.1 modificată prin Hot. Guv. nr.537 din 03.05.2002] Anexa nr.2 la Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.128 din 16 februarie 2001 Structura-tip a Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Direcţia venituri* Secţia evidenţă şi control al contribuabililor Secţia înregistrare şi evidenţă individuală a contribuţiilor Direcţia calcul drepturi sociale* Secţia calcul drepturi plătite de la bugetul asigurărilor sociale de stat Secţia calcul drepturi plătite de la bugetul de stat Personal de deservire* ------------------------- Note: *Structura subdiviziunii respective se va forma ţinînd cont de normele Hotărîrii Guvernului nr.732 din 16 iunie 2003.
[Anexa nr.2 modificată prin Hot.Guv. nr.109 din 31.01.06, în vigoare 03.02.06] [Anexa nr.2 introdusă prin Hot.Guv. nr.153 din 19.02.04, în vigoare 05.03.04] Anexa nr. 3 la Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.128 din 16 februarie 2001 "Anexa nr. 4 la Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.139 din 9 februarie 1998 Categoriile de salarizare pentru personalul de conducere şi specialiştii aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale a Republicii Moldova şi subdiviziunilor ei teritoriale ------------------------------------------------------------------------ | Categoria de salarizare Funcţia |----------------------------------- | Aparatul central |Subdiviziunile | | teritoriale ------------------------------------------------------------------------ Preşedinte 22 - Şef departament 20;21 - Director al casei teritoriale - 19-21 Şef direcţie principală 19;20 - Şef direcţie, secţie principală 18;19 18;19 Şef secţie autonomă, şef secţie în componenţa direcţiei (direc- ţiei principale) 17;18 16;17 Consultant 16;17 15;16 Specialist principal 15;16 14;15 Specialist coordonator 14;15 13;14 Specialist 13;14 12;13"

Lasă-ne feedback-ul tău! 😊
Ne dorim să îți oferim cea mai bună experiență pe site-ul nostru și apreciem orice sugestie care ne poate ajuta să îl îmbunătățim.
Trimite-ne feedback-ul tău pe email-ul nostru moldlex@stisc.gov.md, facând click pe butonul de mai jos.
Opinia ta contează și ne ajută să devenim mai buni! 🚀