O R D I N
cu privire la aprobarea formularului-tip al schemelor de încadrare
nr. 109 din 21.12.2007
Monitorul Oficial nr.5-7/8 din 11.01.2008
* * *
Abrogat: 08.06.2012
Ordinul Ministerului Finanţelor nr.55 din 11.05.2012
În scopul evidenţei şi monitorizării angajaţilor şi cheltuielilor salariale în sectorul bugetar,
ORDON:
1. Se aprobă:
- Formularul-tip al schemelor de încadrare a personalului instituţiei publice, conform anexei nr.1.
- Modul privind elaborarea şi aprobarea schemei de încadrare, conform anexei nr.2.
2. Prezentul ordin se pune în aplicare de la 1 ianuarie 2008.
MINISTRUL FINANŢELOR | Mihail POP |
Chişinău, 21 decembrie 2007. | |
Nr.109. |
Anexa nr.1 la Ordinul Ministerului Finanţelor
nr.109 din 21 decembrie 2007
| |
Înregistrat la Ministerul Finanţelor: ______________________________________ (funcţia) ______________________________________ (Numele, prenumele) (semnătura) nr._________ "_____" _____________200__
|
Aprob: statele de personal în număr de:_______ unităţi cu un fond lunar de salarizare în sumă de __________________________lei (cu litere) _____________________________________ (Funcţia conducătorului instituţiei ierarhic superioare) _____________________________________ (Numele, prenumele) (semnătura)
"____" ______________200_
|
SCHEMA DE ÎNCADRARE PENTRU ANUL _____ _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ (denumirea completă a instituţiei publice )
| ||||||
Nr. | Denumirea structurii, |
unităţi | Grila de salarii pe funcţie | Salariul de funcţie lunar stabilit | ||
limita minimă | limita maximă |
Grila medie | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
TOTAL | ||||||
| Conducătorul instituţiei |
________________________________ (semnătura) | ||||
L.Ş. | ||||||
Contabil şef |
________________________________ (semnătura) |
Anexa nr.2
la Ordinul Ministerului Finanţelor
nr.109 din 21 decembrie 2007
Modul privind elaborarea şi aprobarea schemei de încadrare
1. Schema de încadrare a instituţiei publice se elaborează de către serviciul economic, se semnează de către conducătorul instituţiei şi contabilul şef, prin aplicarea semnăturilor respective şi ştampilei.
2. În titlul schemei de încadrare se completează denumirea completă a instituţiei publice.
3. În coloniţa 1 - se indică numărul după ordine a subdiviziunilor.
4. În coloniţa 2 - se indică denumirea structurilor, subdiviziunilor şi funcţiilor din structura instituţiei publice.
5. În coloniţa 3 - se indică numărul de unităţi pe funcţia respectivă.
6. În coloniţa 4 - se indica limita minimă a grilei de salariu, în coloniţa 5 - limita maximă (aprobată conform actului normativ în vigoare), în coloniţa 6 - salariu mediu calculat reieşind din cuantumul grilei de salariu minimă şi maximă.
7. În coloniţa 7 - se indică salariul de funcţie aprobat pe funcţia respectivă.
8. La elaborarea schemei de încadrare este necesar de evidenţiat rîndul Total intermediar pe fiecare structură sau subdiviziune a instituţiei publice.
9. Salariul de funcţie lunar aprobat pentru anul 2008 TOTAL din coloniţa 7 pentru instituţiile din sfera socială şi învăţămînt urmează a fi egal cu salariu TOTAL din coloniţa 4 total cu grila de salariu minimă majorată cu 10%.
10. Schema de încadrare pentru autorităţile publice centrale şi locale se aprobă conform prevederilor anexei nr.5 la Hotărîrea Guvernului nr.525 din 16 mai 2006 “Privind salarizarea funcţionarilor publici şi persoanelor care efectuează deservirea tehnică” cu înregistrarea obligatorie la Ministerul Finanţelor. Înregistrarea se confirmă prin aplicarea ştampilei şi numărului de înregistrare din registru de înregistrare a schemelor de încadrare.
11. Schemele de încadrare a instituţiilor subordonate autorităţilor publice se semnează de către conducătorul instituţiei şi contabilul şef, şi se aprobă de către conducătorul autorităţii publice ierarhic superioare. Semnăturile se confirmă prin aplicarea ştampilelor.
12. Schema de încadrare se întocmeşte în trei exemplare unul pentru instituţia publică, unul pentru organul ierarhic superior şi unul pentru Ministerul Finanţelor.