HOTĂRÎREA GUVERNULUI REPUBLICII MOLDOVA
        cu privire la modul de evaluare şi vînzare-cumpărare a
        obiectelor din fondul de imobile nelocuibile arendate

                           Nr. 349 din 21.06.96

       Monitorul Oficial al R.Moldova nr.49-50/411 din 25.07.1996

                                  * * *
    Abrogat: 14.04.2006
    Hotărîrea Guvernului nr.342 din 06.04.2006

Notă: În textul hotărîrii cuvintele "pînă la 1 ianuarie 1997" se 
      exclud, iar sintagma "Ministerul Privatizării şi Administrării
      Proprietăţii de Stat" se substituie prin sintagma "Departamentul
      privatizării şi administrării proprietăţii de stat pe lîngă 
      Ministerul Economiei şi Reformelor" conform Hot. Guv. 
      nr.955 din 19.10.99

Notă: În textul hotărîrii şi în anexele nr.1, nr.2 şi nr.3 la hotărîre
      cuvintele "arendate pînă la 1 ianuarie 1995" se substituie prin 
      cuvintele "arendate pînă la 1 ianuarie 1997" conform Hot.Guv.
      nr.122 din 04.02.98

    În scopul îndeplinirii   prevederilor  art.  19  (1)  al  Legii  nr.
1217-XIII  din  25  iunie 1997 cu privire la  Programul  de  privatizare
pentru  anii  1977-1998 (Monitorul Oficial, 1997, nr. 59-60, art.  518),
Guvernul Republicii Moldova HOTĂRĂŞTE:
 [Preambulul modificat prin Hot. Guv. nr.122 din 04.02.98]

    1. Se aprobă:
    Regulamentul  cu privire la modul de evaluare şi vînzare-cumpărare a
obiectelor  din  fondul  de imobile nelocuibile  (clădiri,  construcţii,
instalaţii,  încăperi,  inclusiv  anexele nelocuibile de  la  casele  de
locuit) arendate (anexa nr. 1);
    Lista obiectelor  din fondul de imobile nelocuibile arendate care nu
sînt pasibile de privatizare (anexa nr. 2);
    Contractul-model  de  vînzare-cumpărare a localului  în  proprietate
privată (anexa nr. 3).
    2. Organele administraţiei   publice   locale,   departamentele   şi
ministerele  de  ramură  vor prezenta, în termen de o lună  de  la  data
adoptării    prezentei   hotărîri,   Departamentului   privatizării   şi
administrării  proprietăţii  de  stat pe lîngă Ministerul  Economiei  şi
Reformelor   listele  obiectelor  din  fondul  de  imobile  nelocuibile,
arendate, care sînt pasibile de vînzare-cumpărare.
 [Pct.3 exclus prin Hot. Guv. nr.955 din 19.10.99]
 [celelalte se renumerotează]

    3.Departamentul Statisticii va prezenta  trimestrial Departamentului
privatizării  şi  administrării proprietăţii de stat pe lîngă Ministerul
Economiei şi Reformelor rata inflaţiei pe trimestrul precedent.
 [Pct.3 (4) în redacţia Hot. Guv. nr.122 din 04.02.98]

    4. Privatizarea   obiectelor  din  fondul  de  imobile   nelocuibile
arendate se efectuează de  către  Comisia de privatizare  a   obiectelor
arendate,   constituită  de Departamentul privatizării  şi administrării
proprietăţii de stat pe lîngă Ministerul Economiei şi Reformelor.

    PRIM-MINISTRU
    AL REPUBLICII MOLDOVA                           Andrei SANGHELI

    Chişinău, 21 iunie 1996.
    Nr. 349.

                                               Anexa nr. 1
                                         la Hotărîrea Guvernului
                                        Republicii Moldova nr. 349
                                             din 21 iunie 1996


                                 REGULAMENT
           CU PRIVIRE LA MODUL DE EVALUARE ŞI VÎNZARE-CUMPĂRARE A
            OBIECTELOR DIN FONDUL DE IMOBILE NELOCUIBILE (CLĂDIRI,
             CONSTRUCŢII, INSTALAŢII, ÎNCĂPERI, INCLUSIV ANEXELE
                 NELOCUIBILE DE LA CASELE DE LOCUIT) ARENDATE 

    1. Privatizarea   obiectelor  din  fondul  de  imobile   nelocuibile
(clădiri, construcţii, încăperi, inclusiv anexe nelocuibile la blocurile
locative), date în arendă, incluse sau neincluse în listele prevăzute în
anexele   la   Programul   de  privatizare,  se  efectuează   de   către
Departamentul   Privatizării,   cu  acordul  obligatoriu  al   organelor
administraţiei publice centrale şi locale competente.
    Nu sînt pasibile   privatizării  obiectele  din  fondul  de  imobile
nelocuibile  amplasate  în clădirile autorităţilor publice (cu  excepţia
parterului  acestor  clădiri  în  cazul în care el a  fost  prevăzut  în
documentele   de  proiectare  pentru  amplasarea  obiectelor  de  menire
socială), în clădirile întreprinderilor, organizaţiilor şi instituţiilor
de  stat  care  nu  sînt  incluse în listele  prevăzute  în  anexele  la
Programul  de  privatizare,  cele indicate în anexa nr.  2  la  prezenta
hotărîre,  precum  şi  obiectele a căror valoare şi  suprafaţă  au  fost
incluse în costul şi suprafaţa altor obiecte sau locuinţe privatizate.
 [Pct.1 modificat prin Hot. Guv. nr.1021 din 01.08.2002]
 [Pct.1 în redacţia Hot. Guv. nr.955 din 19.10.99]

    2. Arendaşii   încăperilor  arendate  pot  cumpăra  contra  mijloace
băneşti  aceste încăperi în baza cererii depuse la agenţia teritorială a
Departametului privatizării şi  administrării  proprietăţii de  stat  pe
lîngă Ministerul Econoniei şi Reformelor.
    În caz de reziliere a contractului de arendă, Comisia de privatizare
a obiectelor arendate este obligată să examineze documentele prezentate,
pentru  confirmarea  dreptului  arendaşului  la  privatizarea  încăperii
arendate.
    3. Costul total   al   încăperilor   arendate   se   stabileşte   în
conformitate cu prevederile punctelor 11-14 din prezentul Regulament.
    4. Arendaşii care doresc să cumpere încăperile arendate depun cereri
scrise cu achitarea cheltuielilor necesare (suportate) pentru serviciile
Comisiei  de privatizare a obiectelor arendate (examinarea obiectelor pe
teren,  perfectarea  documentelor care confirmă dreptul  de  proprietate
etc.)  la  agenţiile  teritoriale ale  Departamentului  privatizării  şi
administrării  proprietăţii  de  stat pe lîngă Ministerul  Economiei  şi
Reformelor,  acestea fiind obligate să stabilească, în termen de o  lună
de  la  data  înregistrării  cererii, costul încăperii  arendate  şi  să
înainteze documentele către Comisia de privatizare a obiectelor arendate
pentru adoptarea în termen de o lună a hotărîrii respective.
    În cazul în  care  arendaşul  nu  a depus  cerere  de  cumpărare  a
obiectului  în  45  de  zile de la data  primirii  propunerii  scrise  a
Departamentului  privatizării  şi administrării proprietăţii de stat  pe
lîngă  Ministerul Economiei şi Reformelor sau nu a achitat, în  termenul
stabilit  de  legislaţie, costul obiectului solicitat pentru  cumpărare,
obiectul  se vinde la licitaţie pe principii generale, la un preţ nu mai
mic decît cel stabilit de Comisia de privatizare a obiectelor arendate.
 [Pct.4 completat prin Hot.Guv. nr.1112 din 11.09.03, în vigoare 19.09.03]
 [Pct.4 completat prin Hot.Guv. nr.122 din 04.02.98]

    5. Decizia pozitivă  a comisiei constituie temei pentru înştiinţarea
în  termen de 10 zile, a arendaşilor referitor la costul încăperii, care
urmează să fie achitat contra mijloace băneşti, în termen de o lună, sau
după  caz,  la decizia Comisiei republicane de privatizare a  obiectelor
arendate,  50%  - în termen de o lună, iar restul - în următoarele  trei
luni  de la data adoptării deciziei, sau înainte de termen, cu indexarea
lor  în funcţie de nivelul inflaţiei la data efectuării plăţii. În cazul
neachitării plăţilor în termenele stabilite în contract, cumpărătorul va
plăti  o penalitate de 0,1 la sută din suma neachitată pentru fiecare zi
de  întîrziere. Plata se efectuează pe conturile respective şi în  modul
stabilit de legislaţia în vigoare.
 [Pct.5 în redacţia Hot.Guv. nr.1112 din 11.09.03, în vigoare 19.09.03]
 [Pct.5 modificat prin Hot. Guv.  nr.955 din 19.10.99]
 [Pct.5 completat prin Hot. Guv. nr.122 din 04.02.98]

    6. La prezentarea  chitanţei de plată a costului încăperii  arendate
şi  chitanţei  de  plată  a  impozitului  privat,  cumpărătorului  i  se
eliberează contractul de vînzare-cumpărare a încăperii privatizate, care
după caz, urmează a fi autentificat conform prevederilor Codului civil.
 [Pct.6 completat prin Hot. Guv. nr.122 din 04.02.98]

 [Pct.7 exclus prin Hot.Guv. nr.1112 din 11.09.03, în vigoare 19.09.03]
 [celelalte renumerotate]
 [Pct.7 completat prin Hot. Guv. nr.955 din 19.10.99]
 [Pct.7 modificat prin Hot. Guv. nr.122 din 04.02.98]

    7. După întocmirea   actului   de   primire-predare   a   încăperii,
contractul  de  vînzare-cumpărare urmează să fie înregistrat la  organul
cadastral teritorial.
    Organul cadastral  teritorial,  în  baza  contractului  de  vănzare-
cumpărare  şi  a  actului  de primire-predare a  încăperii,  va  înscrie
denumirea noului proprietar în dosarul de inventariere tehnică în termen
de 10 zile de la data prezentării cererii.
 [Pct.7 modificat prin Hot.Guv. nr.1112 din 11.09.03, în vigoare 19.09.03]
 [Pct.7(8) modificat prin Hot. Guv. nr.955 din 19.10.99]
 [Pct.7(8) completat prin Hot. Guv. nr.122 din 04.02.98]

    8. Plata de arendă urmează a fi achitată pînă la data autentificării
contractului de vînzare-cumpărare, conform prevederilor Codului civil.
 [Pct.8 modificat prin Hot.Guv. nr.1112 din 11.09.03, în vigoare 19.09.03]

    9. Litigiile ce ţin de privatizarea obiectelor din fondul de imobile
nelocuibile se soluţionează pe cale judiciară.
    10. Costul încăperii  arendate,  care urmează a fi  privatizată,  se
determină  reieşind  din  costul unui metru pătrat de  suprafaţă  totală
echivalentă  în  construcţii  în  preţurile anului  1984,  cu  aplicarea
coeficienţilor de indexare stabiliţi de către Departamentul Arhitecturii
şi  Construcţiilor "Cu privire la aprobarea coeficienţilor  diferenţiaţi
ai indexării costului lucrărilor de construcţie şi montaj în construcţia
locuinţelor din Republica Moldova" şi luîndu-se în considerare corelaţia
dintre  preţurile pe trimestrul II al anului 1997 şi preţurile din  anul
1991,   prezentate  de  către  Departamentul  Statisticii  şi   indexate
trimestrial   cu   rata   inflaţiei  conform   datelor   Departamentului
Statisticii.
    Preţul unui metru pătrat la momentul actual a fost stabilit potrivit
corelaţiei dintre preţurile pe trimestrul II al anului 1997 şi preţurile
din anul 1991, prezentate de către Departamentul Statisticii şi indexate
trimestrial   cu   rata   inflaţiei  conform   datelor   Departamentului
Statisticii.
 [Pct.10(11) modificat prin Hot. Guv. nr.122 din 04.02.98]

    11. La determinarea  costului real al unui metru pătrat de suprafaţă
al încăperii ce urmează să fie privatizată, este necesar de a scădea din
preţurile stabilite conform prevederilor anexei la prezentul Regulament,
costul  uzurii  fizice (la data evaluării), cu aplicarea  coeficienţilor
calităţii de consum a încăperilor.

    Cr = (Cd - Cuf) x Km,

    Unde:
    Cr - reprezintă costul real al unui metru pătrat de suprafaţă totală
a imobilului;
    Cd - costul unui  metru  pătrat  de suprafaţă  totală  a  imobilului
determinat în conformitate cu prevederile anexei;
    Km - coeficientul  mediu ce exprimă calitatea de consum şi amplasare
a  încăperii, gradul cererii de consum al serviciilor prestate de  către
arendaş, care se determină în modul următor:

    Km = K1 x K2 x K3 x ... x Kn

    Cuf - costul uzurii fizice, care se determină în modul următor:

    Cuf = Cd x Uf,

    unde:
    Uf - uzura fizică  determinată  de  către Comisia de  privatizare  a
obiectelor  arendate,  în  conformitate cu Metodologia  de  apreciere  a
uzurii fizice în vigoare.
    Pentru exprimarea   calităţilor   de  consum  ale  încăperilor,   se
stabilesc coeficienţii prezentaţi în tabel:
---------------------------------------------------------+--------------
                Calităţile încăperii                     |  Coefici-
                                                         |entul (K1-Kn)
---------------------------------------------------------+--------------
            a) coeficienţii calităţii de consum
amplasarea imobilului în localitate, punct (sector)        de la 0,9
 (periferie-centru)                                        pînă la 1,4

         asigurarea imobilului cu servicii comunale:
neconectate la reţelele termice                            0,8-0,9
conectate la reţelele termice                              1,0
neconectate la apeduct şi canalizare                       0,8-0,9
conectate la apeduct şi canalizare                         1,0
neconectate la gazoduct                                    0,8-0,9
conectate la gazoduct                                      1,0
fără acces la magistralele de transport                    0,8-0,9
cu acces la magistralele de transport                      1,0

        amplasarea obiectului imobil:
 la subsol                                                 0,5
 la demisol                                                0,6
 la soclu                                                  0,7
 la parter (în blocuri cu mai multe niveluri)              0,8

        imobil amplasat separat:
fără curte                                                 1,0
cu curte comună                                            1,1
cu curte aparte                                            1,2

        b) coeficienţii de amplasare a încăperilor:
Chişinău                                                   1,0
alte municipii                                             0.8
oraşe - centre judeţene                                    0,6
alte oraşe                                                 0,5
localităţi rurale                                          0,3-0,4

    Coeficientul  utilizării încăperii se stabileşte la decizia Comisiei
şi  nu  poate fi mai mic de 1,0, iar pentru încăperile  folosite  pentru
prestarea   serviciilor   către  populaţie  (ateliere  de  reparaţie   a
încălţămintei,  îmbrăcămintei  şi a obiectelor de uz  casnic,  frizerii,
curăţătorii  chimice, băi) şi pentru ateliere de creaţie nu poate fi mai
mic de 0,5.
 [Tabelul modificat prin Hot.Guv. nr.1112 din 11.09.03, în vigoare 19.09.03]
 [Tabelul în redacţia Hot. Guv. nr.955 din 19.10.99]
 [Tabelul în redacţia Hot. Guv. nr.122 din 04.02.98]

    12. Costul total   al   încăperilor  arendate  care  urmează  a   fi
privatizate se calculează după formula:

    Qînc = Cr x St,

    unde:
    Qînc - costul total al încăperilor care urmează a fi privatizate;
    St - suprafaţa totală a încăperilor.

    13. În cazurile   în  care  la  încăperile  arendate,  în   perioada
exploatării,  au fost construite suplimentar încăperi anexe (din  contul
mijloacelor  arendaşului),  suprafaţa acestora se include  în  suprafaţa
totală  echivalentă  care urmează a fi privatizată.  Costul  încăperilor
construite  pe cont propriu nu se include în costul încăperilor arendate
ce urmează a fi plătite la momentul privatizării.
    Încăperile construite  suplimentar trebuie să fie legalizate pînă la
prezentarea documentelor pentru privatizarea încăperilor arendate.
 [Pct.13 modificat prin Hot.Guv. nr.1112 din 11.09.03, în vigoare 19.09.03]
 [Pct.13(14) modificat prin Hot.Guv. nr.122 din 04.02.98]

    14. Costul  garajului  arendat, pasibil privatizării, se  stabileşte
în  conformitate  cu  prevederile Metodicii de evaluare a  garajelor  şi
altor construcţii cu altă destinaţie decît locativă, arendate, elaborată
şi aprobată de Comisia republicană de privatizare a obiectelor arendate.
La  privatizarea  garajelor  arendate de către veteranii  de  război  şi
persoanele  asimilate  lor,  de către veteranii muncii cu o  vechime  în
muncă  în  Republica Moldova de cel puţin 30 de ani, precum şi de  către
invalizii de gradul I şi II, plata se efectuează în mărime de 50 la sută
din costul lor.
 [Pct.14 modificat prin Hot.Guv. nr.1112 din 11.09.03, în vigoare 19.09.03]
 [Pct.14(15) introdus prin Hot. Guv. nr.122 din 04.02.98]

                                                Anexă
                                  la Regulamentul cu privire la modul
                                  de evaluare şi vînzare-cumpărare a
                                  obiectelor din fondul de imobile
                                  nelocuibile arendate
----+------------------+---------+-------+-------+--------+---------
Nr. |  Tipul blocului  |Costul 1 | Coefi-|Preţul | Corela-| Costul
d/o |                  |metru pă-|cientul| 1 me- |ţia din-|1 metru
    |                  |trat de  | de in-|tru pă-|tre pre-|pătrat de
    |                  |suprafaţă|dexare | trat  | ţurile |suprafaţă
    |                  |totală în| a cos-|de su- |curente |totală a
    |                  |preţurile| tului |prafa- |pe tri- |imobilu- 
    |                  | anului  |lucră- |ţă to- |mestrul |lui în
    |                  |1984     |rilor  | tală  |  I al  |preţuri
    |                  |ruble)   |de con-|în pre-| anului |de deviz
    |                  |         |struc- |ţurile |1999 şi |curente
    |                  |         |ţie şi |anului |preţuri-|în tri-
    |                  |         |montaj | 1991  |le anu- |mestrul
    |                  |         |       |(ruble |lui 1991|I al
    |                  |         |       |       |        |anului
    |                  |         |       |       |        |1999
    |                  |         |       |       |        |(lei)
----+------------------+---------+-------+-------+--------+---------
1   |        2         |    3    |   4   |   5   |    6   |   7
----+------------------+---------+-------+-------+--------+---------
  1. Bloc din panouri 
     mari                 197,88    1,67   330,46   5,707    1886
  2. Bloc din beton armat 218,54    1,70   371,52   5,707    2121
  3. Bloc din piatră şi
     monolit              212,25    1,67   352,46   5,707    2012
  4. Bloc din piatră      204,85    1,69   346,20   5,707    1976
  5. Bloc din lut         166,90    1,67   278,72   5,707    1591

    *Notă: Costul  1  metru pătrat de suprafaţă totală a  imobilului  în
trimestrul  respectiv al anului 1999 şi în anii ce urmează se  determină
prin  înmulţirea costului de bază a 1 metru pătrat de suprafaţă totală a
imobilului  în  preţuri de deviz curente în trimestrul I al anului  1999
(col. 7 din tabel) la coeficientul inflaţiei în perioada respectivă.
 [Anexa la Regul. în redacţia Hot. Guv. nr.955 din 19.10.99]

                                               Anexa nr. 2
                                          la Hotărîrea Guvernului
                                          Republicii Moldova nr. 349
                                          din 21 iunie 1996

                               LISTA
                OBIECTELOR DIN FONDUL DE IMOBILE
          NELOCUIBILE ARENDATE PÎNĂ LA 1 IANUARIE 1997
            CARE NU SÎNT PASIBILE DE PRIVATIZARE

    1. Încăperile  amplasate  în clădirile şi obiectele  proprietate  de
stat,   care  în  conformitate  cu  legislaţia  în  vigoare  nu  pot  fi
privatizate.
 [Pct.1 în redacţia Hot. Guv. nr.122 din 04.02.98]

    2. Bunurile imobiliare  proprietate de stat înregistrate de organele
de  stat pentru ocrotirea monumentelor în conformitate cu Legea  privind
ocrotirea monumentelor.
    3. Bunurile imobiliare care urmează a fi demolate în conformitate cu
planul general de dezvoltare a localităţii în vigoare la 1 iunie 1996.
    4. Încăperile  amplasate  în pasajele subterane pentru  pietoni,  pe
traseele reţelelor inginereşti, precum şi în locurile de uz comun.
    5. Încăperile  ale căror cost a fost inclus în costul altor încăperi
ce se privatizează.
    6. Încăperile   în   care  sînt  amplasate  noduri   ale   reţelelor
inginereşti.

                                     Anexa nr. 3
                              la Hotărîrea Guvernului
                             Republicii Moldova nr. 349
                                  din 21 iunie 1996


              C O N T R A C T  -  M O D E L
             de vînzare-cumpărare a localului
                 în proprietate privată

_______________________________________________________________________
               (data, luna, anul - în litere)
municipiul, satul, raionul ____________________________________________
Subsemnaţii ___________________________________________________________
            (Departamentul privatizării şi administrării proprietăţii
             de stat pe lîngă Ministerul Economiei şi Reformelor)
_______________________________________________________________________
în persoana ___________________________________________________________
_______________________________________________________________________
          (funcţia, numele, prenumele, patronimicul)
acţionînd în baza procurii nr. _____ din "___"_______199____ numit în
continuare "VÎNZĂTOR", şi cumpărătorul_________________________________
                                     (numele, prenumele, patronimicul
_______________________________________________________________________
         cumpărîtorului sau persoanei împuternicite de el)
______________________________________________________________________
numit în continuare "CUMPĂRĂTOR", au încheiat  prezentul  contract  cu
privire la URMĂTOARELE:
 [Preambului modificat prin Hot. Guv. nr.122 din 04.02.98]


    1. Vînzătorul a vîndut, iar cumpărătorul  a  cumpărat  localul  cu
suprafaţa totală echivalentă de ________________________ metri pătraţi
                                      (în litere)
situat________________________________________________________________
                                  (adresa)
   2. Vînzătorul a vîndut în baza Hotărîrii comisiei de privatizare nr.
__ din "___"_______199_ localul la preţul stabilit în valoare de _____
                                                                 (lei)

    3. La  încheierea  prezentului  contract  cumpărătorul  a  achitat
preţul  de  vînzare   a    localului    în    sumă    de    __________
______________________________________________________________________
care fost depusă _____________________________________________________
______________________________________________________________________
                    (unde, cui, forma de plată)

    4. Cumpărătorul obţine dreptul de proprietate (posesie, folosinţă,
dispunere) asupra  localului, din momentul  înregistrării contractului
la ___________________________________________________________________
                  (biroul de inventariere tehnică)
 [Pct.4 modificat prin Hot. Guv. nr.122 din 04.02.98]

    5. În caz de  deces  al  cumpărătorului, drepturile  şi  obligaţiile
stipulate în prezentul contract se transmit moştenitorilor lui, în modul
prevăzut de Codul civil.
 [Pct.5 modificat prin Hot. Guv. nr.122 din 04.02.98]

    6. Cumpărătorul  exploatează,  întreţine şi repară localul  pe  cont
propriu,  respectînd  regulile şi normele unice în  vigoare,  participă,
proporţional  spaţiului pe care îl ocupă, la acoperirea cheltuielilor de
deservire  tehnică  şi  de reparaţi e, inclusiv capitală,  a  întregului
imobil.
    7. În cazul privatizării  localurilor amplasate în imobile care sînt
monumente istorice, de arhitectură şi cultură, cumpărătorul este obligat
să păstreze acest imobil conform proiectelor iniţiale, iar reconstrucţia
acestuia  se  va  efectua  c  u autorizarea  organelor  de  stat  pentru
protecţia monumentelor.
    8. Cumpărătorul   suportă  cheltuielile  pentru  autentificarea   şi
înregistrarea prezentului contract.
 [Pct.8 în redacţia Hot. Guv. nr.122 din 04.02.98]

    9. Prezentul  contract este întocmit în patru exemplare. Unul rămîne
în gestiunea biroului de notariat, unul se remite biroului teritorial de
inventariere  tehnică  pentru  a  fi  înregistrat,  două  se  eliberează
vînzătorului şi cumpărătorului.

    AM LUAT CUNOŞTINŢĂ  DE  REGULILE  de  exploatare  şi  întreţinere  a
imobilului şi a terenului aferent, PE CARE MĂ OBLIG SĂ LE RESPECT.

RECHIZITELE ŞI SEMNĂTURILE PĂRŢILOR:

              Vînzătorul:                 Cumpărătorul:

      Departamentul privatizării şi  _________________________________
      administrării proprietăţii de  _________________________________
      stat pe lîngă Ministerul Eco-
      nomiei şi Reformelor
_________________________________    _________________________________
            (semnătura)                      (semnătura)
                                       
____"_________________199____ prezentul contract este autentificat de
mine _________________________________________________________________,
                   (numele, prenumele, patronimicul)
notar al biroului de notariat nr. ________ din _______________________,
                                                  (localitatea)
Republica Moldova.

    Părţile au semnat contractul în prezenţa mea. Părţile au fost iden-
tificate, capacitatea de acţiune şi cetăţenia ________________________
______________________________________________________________________,
              (numele, prenumele, patronimicul)
precum şi împuternicirile reprezentantului sînt verificate.

         Înregistrat la nr. __________________________________________

      Eliberat în baza Hotărîrii Guvernului nr. ______________________

        Încasată (taxa de stat) ______________________________________

              Notar __________________________________________________
                                       (semnătura)

    În cazul în care cumpărătorul este persoană juridică, prezentul
contract nu se autentifică la biroul de notariat, în conformitate cu
prevederile art. 240 al Codului civil.

Contractul este înregistrat la _______________________________________
                                         (denumirea deplină a biroului)
biroul de inventariere tehnică în ____________________________________
                                              (registrul)

la nr. ____________________          din "____"_________________199___

           Numărul de inventariere

____________________________________________
   Raionul      Cartierul       Sectorul
____________________________________________

____________________________________________

           Executorul responsabil

__________________     ______________________________________________
   (semnătura)               (numele, prenumele, patronimicul)

   L.Ş.