H O T Ă R Î R E

cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea şi

funcţionarea Ministerului Tineretului şi Sportului, structurii

şi efectivului-limită ale aparatului central al acestuia

 

nr. 766  din  26.11.2009

 

Monitorul Oficial nr.173/848 din 01.12.2009

 

* * *

În temeiul Legii nr.64-XII din 31 mai 1990 cu privire la Guvern (republicat în Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2000, nr.131-133, art.1018), cu modificările şi completările ulterioare, şi Hotărîrii Guvernului nr.597 din 21 octombrie 2009 “Privind unele măsuri de executare a Legii nr.21-XVIII din 18 septembrie 2009” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2009, nr.157, art.663), Guvernul

HOTĂRĂŞTE:

1. Se aprobă:

Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Tineretului şi Sportului, conform anexei nr.1;

Structura aparatului central al Ministerului Tineretului şi Sportului, conform anexei nr.2;

Lista instituţiilor din subordinea Ministerului Tineretului şi Sportului, conform anexei nr.3;

Lista întreprinderilor de stat monitorizate de Ministerul Tineretului şi Sportului, conform anexei nr.4.

2. Se stabileşte efectivul-limită al aparatului central al Ministerului Tineretului şi Sportului în număr de 36 unităţi (cu excepţia personalului auxiliar şi de deservire), cu un fond anual de retribuire a muncii conform legislaţiei în vigoare.

3. Ministerul Tineretului şi Sportului are doi viceminiştri şi un Consiliu colegial constituit din 15 membri, a cărui componenţă nominală este aprobată de Guvern.

4. Se abrogă unele hotărîri de Guvern, conform anexei nr.5.

 

PRIM-MINISTRUVladimir FILAT

Contrasemnează:
Viceprim-ministruIon Negrei
Ministrul tineretului şi sportuluiIon Cebanu
Ministrul educaţieiLeonid Bujor
Ministrul finanţelorVeaceslav Negruţa

Chişinău, 26 noiembrie 2009.
Nr.766.

 

Anexa nr.1

la Hotărîrea Guvernului

nr.766 din 26 noiembrie 2009

 

REGULAMENTUL

privind organizarea şi funcţionarea

Ministerului Tineretului şi Sportului

 

Capitolul I

DISPOZIŢII GENERALE

1. Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Tineretului şi Sportului (în continuare – Regulament) stabileşte misiunea, funcţiile de bază, atribuţiile, drepturile şi organizarea activităţii Ministerului Tineretului şi Sportului.

2. Ministerul Tineretului şi Sportului (în continuare – Minister) este organul central de specialitate al administraţiei publice care elaborează şi promovează politica statului în domeniul tineretului şi sportului.

3. Ministerul este persoană juridică, dispune de ştampilă cu Stema de Stat a Republicii Moldova şi conturi trezoreriale.

4. În activitatea sa Ministerul se conduce de Constituţia Republicii Moldova, legile şi hotărîrile Parlamentului, decretele Preşedintelui Republicii Moldova, ordonanţele, hotărîrile şi dispoziţiile Guvernului, acordurile internaţionale la care Republica Moldova este parte, precum şi de prezentul Regulament.

 

Capitolul II

MISIUNEA, FUNCŢIILE DE BAZĂ, ATRIBUŢIILE

ŞI DREPTURILE MINISTERULUI

5. Misiunea Ministerului constă în elaborarea şi implementarea politicii naţionale în domeniul tineretului şi sportului, determinarea orientărilor strategice de dezvoltare şi modernizare continuă a sistemului instituţional din domeniu, crearea condiţiilor de participare a tinerilor în viaţa politică, economică, socială şi culturală a ţării, promovarea culturii fizice şi sportului, formarea şi dezvoltarea profesională a resurselor umane din sistemul tineretului şi sportului.

6. Funcţiile de bază ale Ministerului sînt:

1) elaborarea, promovarea şi asigurarea realizării politicilor statului în domeniul tineretului, culturii fizice şi sportului;

2) planificarea strategică, analiza, monitorizarea şi evaluarea politicilor elaborate, examinarea multilaterală a impactului social, economic, financiar etc. al acestora;

3) elaborarea şi aplicarea eficientă a mecanismelor de creare şi dezvoltare a serviciilor sociale pentru tineri;

4) evaluarea şi monitorizarea accesului şi calităţii serviciilor pentru tineri şi adoptarea măsurilor de îmbunătăţire a acestora;

5) racordarea politicilor de tineret şi sport autohtone la priorităţile şi necesităţile de integrare europeană a ţării;

6) asigurarea formării şi perfecţionării pregătirii profesionale a specialiştilor din domeniul tineretului şi sportului prin conlucrarea în acest scop cu instituţiile şi organismele de specialitate din ţară şi din străinătate;

7) reglementarea, în condiţiile legii, a modului de organizare şi funcţionare a sistemului de servicii pentru tineret;

8) elaborarea, independent sau în colaborare cu alte instituţii şi organizaţii, cercetărilor şi studiilor în problemele tineretului şi sportului;

9) asigurarea unui cadru adecvat pentru protecţia socială a tinerilor şi a familiilor tinere;

10) cooperarea cu autorităţile administraţiei publice locale cu privire la dezvoltarea şi implementarea strategiilor locale în domeniul tineretului şi sportului;

11) coordonarea activităţii şi colaborarea cu organizaţiile de tineret şi sport naţionale şi internaţionale în scopul promovării politicilor în domeniu;

12) colaborarea cu alte autorităţi publice centrale şi cu autorităţile administraţiei publice locale, cu societatea civilă pentru realizarea misiunii Ministerului şi politicilor de tineret şi sport;

13) asigurarea aplicării actelor legislative şi altor acte normative din domeniul său de activitate în limitele competenţei sale;

14) reprezentarea intereselor statului în diferite organisme internaţionale, în conformitate cu acordurile internaţionale şi cu alte înţelegeri stabilite în domeniul tineretului şi sportului, în limitele împuternicirilor acordate de Guvern conform legislaţiei.

7. Pentru realizarea funcţiilor de bază ce îi revin, Ministerul exercită următoarele atribuţii:

1) asigură elaborarea strategiilor de punere în aplicare a Programului de guvernare şi propune Guvernului politici în domeniul tineretului şi sportului;

2) coordonează şi monitorizează realizarea programelor de stat în domeniul tineretului şi sportului;

3) facilitează crearea cadrului normativ adecvat, stabilirea de contacte internaţionale directe dintre organizaţiile de tineret şi sport, în vederea cunoaşterii reciproce şi realizării de programe comune;

4) avizează strategii şi programe naţionale de diminuare a ratei şomajului în mediul tinerilor, de participare a tinerilor la luarea deciziilor, de informare şi promovare a educaţiei pentru sănătate, de prevenire a consumului de droguri şi de incluziune a tinerilor;

5) exercită supravegherea şi controlul privind respectarea de către structurile de tineret şi sport a dispoziţiilor legale şi a prevederilor cuprinse în statutele şi documentele de constituire ale acestora;

6) colaborează cu Consiliul consultativ pe tineret şi sport, cu alte structuri din domeniu legal constituite şi semnează acorduri de colaborare cu organizaţiile neguvernamentale de tineret şi sport din ţară;

7) elaborează criteriile de finanţare a proiectelor propuse de organizaţiile neguvernamentale de tineret şi sport, conform priorităţilor de dezvoltare a domeniului tineretului şi sportului;

8) elaborează planul strategic de cheltuieli în domeniul tineretului şi sportului;

9) în condiţiile legislaţiei în vigoare finanţează acţiuni destinate tineretului şi sportului, în baza programelor aprobate, susţine financiar acţiunile organizaţiilor din domeniu care corespund priorităţilor prevăzute de Minister; încheie contracte de realizare a programelor şi acţiunilor de tineret şi sport cu instituţii publice şi persoane fizice şi juridice;

10) în limita alocaţiilor aprobate susţine, pe baza contractelor de colaborare, activităţile federaţiilor sportive naţionale, cărora le-a fost recunoscută utilitatea publică, conform legislaţiei în vigoare;

11) instituie şi monitorizează activitatea reţelei de servicii de informare, consultanţă şi documentare pentru tineret;

12) facilitează crearea centrelor de tineret şi sport şi a altor structuri ce prestează servicii tinerilor;

13) coordonează activitatea structurilor statale de tineret şi sport din teritoriu, acordă ajutor organizatoric şi logistic în activitatea acestora;

14) în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare, elaborează şi realizează programe de pregătire profesională şi cursuri de perfecţionare a specialiştilor din domeniul tineretului şi sportului;

15) în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare, susţine efectuarea cercetărilor ştiinţifice, sondajelor sociologice în domeniul tineretului şi sportului şi analizează evoluţia fenomenelor specifice în domeniul tineretului, culturii fizice şi sportului în corelare cu tendinţele existente pe plan mondial;

16) în conformitate cu legislaţia în vigoare colaborează cu ministere, organele de specialitate din subordinea Guvernului, cu autorităţile publice locale şi cu alte organisme interesate în soluţionarea problemelor de profesionalizare, de muncă şi de viaţă ale tineretului;

17) colaborează cu Comitetul Naţional Olimpic la derularea programelor privind pregătirea şi participarea sportivilor din Republica Moldova la Jocurile Olimpice, precum şi la promovarea valenţelor educative ale olimpismului;

18) stabileşte relaţii de colaborare cu instituţiile şi organismele naţionale şi internaţionale specializate în domeniul politicilor de tineret şi sport la elaborarea, negocierea acordurilor, protocoalelor şi altor documente de colaborare, conform legislaţiei în vigoare;

19) elaborează proiecte ale activităţilor de tineret şi sport şi le înaintează spre finanţare donatorilor;

20) stabileşte priorităţile politicii investiţionale, asigură dezvoltarea continuă şi funcţionalitatea bazei tehnico-materiale a instituţiilor din subordine, monitorizează realizarea obiectivelor în domeniu şi eficienţa utilizării resurselor, precum şi administrarea, conform actelor normative în vigoare, proprietăţii de stat din gestiune;

21) conlucrează cu ministerele, alte autorităţi administrative centrale şi cu autorităţile administraţiei publice locale în problemele organizării, funcţionării şi dezvoltării sistemului din domeniul tineret şi sport şi activităţilor pentru tineret şi sport;

22) dezvoltă parteneriate cu mediul de afaceri în problemele formării profesionale iniţiale şi continue şi plasării în cîmpul muncii a absolvenţilor de la diferite niveluri şi trepte de învăţămînt;

23) avizează afilierea organizaţiilor şi federaţiilor sportive naţionale la federaţiile sportive internaţionale şi la alte foruri europene sau mondiale în domeniu;

24) elaborează şi realizează, în colaborare cu autorităţile administraţiei publice locale, planurile de construcţie şi modernizare a bazelor şi edificiilor sportive în vederea dezvoltării sportului de performanţă; avizează normativele tehnice în materie de baze şi instalaţii sportive;

25) avizează crearea şi propune dizolvarea structurilor sportive, schimbarea destinaţiei unor baze sportive din sectorul public şi retrage avizul de funcţionare a acestora în cazurile de încălcare a legislaţiei în vigoare;

26) autorizează desfăşurarea pe teritoriul Republicii Moldova a campionatelor mondiale, europene, regionale şi participarea reprezentativelor naţionale la campionatele mondiale şi europene organizate în străinătate, precum şi la competiţiile regionale;

27) promovează măsurile de prevenire, control şi reprimare a folosirii substanţelor interzise, a metodelor neregulamentare menite să sporească în mod artificial performanţa sportivului sau să modifice rezultatele competiţiilor;

28) colaborează cu federaţiile sportive naţionale la finanţarea şi derularea programelor de pregătire a sportivilor moldoveni la cantonamente şi de participare a acestora la competiţii naţionale şi internaţionale;

29) organizează activităţi de audit public intern, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;

30) examinează, conform competenţelor sale, interpelările, demersurile şi petiţiile sosite în adresa Ministerului;

31) organizează, în condiţiile legii, atestarea şi conferirea, pe baza rezultatelor profesionale obţinute, titlurilor, distincţiilor, diplomelor, medaliilor etc.;

32) prezintă anual Guvernului raportul privind politica din domeniul tineretului, culturii fizice şi sportului şi direcţiile de dezvoltare a acestuia;

33) exercită şi alte atribuţii în conformitate cu legislaţia în vigoare.

8. Ministerul este în drept:

1) să solicite, în condiţiile legii, şi să primească gratuit de la organele centrale de specialitate ale administraţiei publice, autorităţile administraţiei publice locale, de la întreprinderi, organizaţii şi instituţii, date statistice, informaţii sau documente, necesare pentru îndeplinirea atribuţiilor sale;

2) să prezinte Guvernului, în modul stabilit de legislaţia în vigoare, propuneri privind completarea şi modificarea legislaţiei în domeniul tineretului, culturii fizice şi sportului, protecţiei drepturilor tinerilor şi sportivilor, formării profesionale, perfecţionării şi atestării specialiştilor, cercetării ştiinţifice de specialitate;

3) să propună anularea hotărîrilor, ordinelor şi dispoziţiilor adoptate de instituţiile, organizaţiile din domeniu, în cazul în care acestea contravin legislaţiei în vigoare;

4) să creeze, să reorganizeze sau să lichideze, în modul stabilit de lege, instituţiile din subordine;

5) să înfiinţeze consilii, comisii, grupuri de experţi şi alte organe consultative pentru exercitarea atribuţiilor în sfera sa de competenţă;

6) să efectueze studii de documentare în structurile de tineret şi sport de toate tipurile şi nivelurile, precum şi în instituţiile de cercetare subordonate, conform legislaţiei în vigoare;

7) să organizeze atestarea specialiştilor din instituţiile din subordine în domeniul tineretului, culturii fizice şi sportului;

8) să negocieze şi să încheie, în modul legal stabilit şi în limitele competenţelor sale, acorduri şi protocoale de colaborare în domeniul tineretului şi sportului;

9) să înainteze propuneri de reorganizare şi modernizare a structurilor de tineret şi sportive;

10) să introducă în statele de funcţii ale aparatului central al Ministerului modificările dictate de necesitatea eficientizării activităţii manageriale a Ministerului, protecţiei drepturilor tinerilor şi sportivilor, în limitele structurii, efectivului-limită şi ale fondului de retribuire a muncii, aprobate de Guvern.

 

Capitolul III

ORGANIZAREA ACTIVITĂŢII MINISTERULUI

9. Ministerul este condus de ministru, numit în şi eliberat din funcţie în conformitate cu prevederile Constituţiei Republicii Moldova şi Legii cu privire la Guvern.

10. Ministrul are următoarele atribuţii:

1) organizează activitatea Ministerului şi poartă răspundere personală pentru realizarea sarcinilor încredinţate, utilizarea raţională a mijloacelor bugetare şi a resurselor umane, integritatea mijloacelor financiare şi a valorilor materiale, autenticitatea indicilor cuprinşi în evidenţa contabilă şi în dările de seamă;

2) asigură executarea legilor, hotărîrilor Parlamentului, decretelor Preşedintelui Republicii Moldova, ordonanţelor, hotărîrilor şi dispoziţiilor Guvernului, precum şi îndeplinirea prevederilor prezentului Regulament şi ale altor acte normative;

3) prezintă Guvernului spre examinare, în modul stabilit, proiecte de legi, hotărîri de Guvern, programe şi alte acte normative;

4) delimitează obligaţiile viceminiştrilor, secretarului de stat şi ale conducătorilor de subdiviziuni ale Ministerului;

5) organizează şi prezidează şedinţele Consiliului colegial al Ministerului;

6) numeşte în funcţii, modifică, suspendă şi încetează raporturile de serviciu, în condiţiile legii, a funcţionarilor publici, angajează şi concediază celălalt personal al aparatului central al Ministerului, precum şi conducătorii subdiviziunilor şi instituţiilor subordonate;

7) aprobă regulamentele subdiviziunilor Ministerului şi instituţiilor din subordine şi anual aprobă schemele de încadrare ale acestora;

8) aprobă sau, după caz, modifică statul de personal al aparatului central al Ministerului, în limitele fondului de retribuire a muncii şi efectivului-limită stabilit;

9) emite ordine şi controlează executarea lor;

10) în limitele împuternicirilor sale, reprezintă Ministerul şi/sau (în temeiul unor misiuni încredinţate de Preşedintele Republicii Moldova sau de Guvern) Republica Moldova în relaţiile cu persoanele juridice şi fizice din ţară şi din străinătate, încheie şi reziliază contracte (acorduri);

11) este ordonatorul principal de credite bugetare;

12) exercită şi alte împuterniciri atribuite de legislaţia în vigoare.

[Pct.10 completat prin Hot.Guv. nr.155 din 28.02.2014, în vigoare 07.03.2014]

 

[Pct.11 exclus prin Hot.Guv. nr.155 din 28.02.2014, în vigoare 07.03.2014]

 

12. Ministrul are doi viceminiştri, numiţi în şi eliberaţi din funcţie de Guvern, la propunerea ministrului. Viceminiştrii se subordonează nemijlocit ministrului şi organizează activitatea în cadrul Ministerului, în limitele împuternicirilor atribuite.

121. Conform ordinului ministrului privind stabilirea domeniilor de activitate, viceministrul:

1) participă la determinarea obiectivelor şi direcţiilor strategice de activitate a Ministerului în domeniile de care este responsabil;

2) coordonează elaborarea programelor şi a planurilor de activitate a Ministerului, a rapoartelor despre realizarea lor referitor la domeniile de care este responsabil;

3) propune ministrului iniţierea proiectelor de acte legislative şi normative în domeniile de care este responsabil;

4) exercită împuternicirile ministrului de conducere a Ministerului în cazul lipsei acestuia sau al imposibilităţii exercitării de către ministru a împuternicirilor sale, fapt despre care se înştiinţează Prim-ministrul;

5) participă la şedinţele Guvernului, cu drept de vot consultativ, în cazul în care este delegat de către ministru şi în alte cazuri stabilite de legislaţie;

6) la indicaţia ministrului, reprezintă Ministerul în relaţiile cu autorităţile administraţiei publice centrale şi locale şi cu alte autorităţi publice, cu reprezentanţii societăţii civile şi cu persoanele fizice şi juridice din Republica Moldova şi din străinătate;

7) exercită şi alte atribuţii delegate de către ministru.

[Pct.121 introdus prin Hot.Guv. nr.155 din 28.02.2014, în vigoare 07.03.2014]

 

122. În cadrul Ministerului activează un secretar de stat cu statut de funcţionar public de conducere de nivel superior, numit în funcţie pe criterii de profesionalism în conformitate cu Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public. Secretarul de stat asigură realizarea legăturilor funcţionale dintre conducerea Ministerului şi corpul de funcţionari publici, precum şi dintre subdiviziunile aparatului central al Ministerului, avînd următoarele atribuţii:

1) asigură elaborarea calitativă a programelor şi planurilor Ministerului;

2) elaborează şi propune căile de realizare a obiectivelor şi direcţiilor strategice de activitate a Ministerului;

3) coordonează activitatea subdiviziunilor aparatului central al Ministerului în vederea realizării obiectivelor şi a direcţiilor strategice de activitate a Ministerului;

4) coordonează activitatea structurilor organizaţionale din sfera de competenţă a Ministerului şi asigură conlucrarea operativă dintre ministru şi conducătorii acestora;

5) realizează legătura funcţională dintre subdiviziunile interne ale aparatului central al Ministerului şi structurile organizaţionale din sfera de competenţă a Ministerului;

6) asigură monitorizarea şi evaluarea executării obiectivelor şi a direcţiilor strategice de activitate a Ministerului, precum şi raportarea privind implementarea acestora;

7) urmăreşte executarea actelor legislative şi normative care au fost iniţiate de Minister;

8) asigură elaborarea proiectelor de acte legislative şi normative, este responsabil de calitatea lor sub aspectul respectării cerinţelor legale privind elaborarea, fundamentarea, avizarea, consultarea publică, expertiza şi definitivarea acestora;

9) asigură avizarea proiectelor de acte legislative şi normative care au tangenţă cu domeniile de activitate încredinţate Ministerului, elaborate de alte ministere, autorităţi administrative centrale şi autorităţi publice;

10) exercită şi alte atribuţii de serviciu şi responsabilităţi încredinţate de ministru.

[Pct.122 introdus prin Hot.Guv. nr.155 din 28.02.2014, în vigoare 07.03.2014]

 

13. Viceminiştrii, secretarul de stat şi conducătorii subdiviziunilor, în limitele împuternicirilor, poartă răspundere pentru deciziile luate şi pentru activitatea Ministerului.

[Pct.13 completat prin Hot.Guv. nr.155 din 28.02.2014, în vigoare 07.03.2014]

 

14. Ministrul emite, în caz de necesitate, ordine comune cu conducătorii altor ministere şi autorităţi administrative centrale.

15. În cadrul Ministerului se creează şi activează Consiliul colegial, compus din ministru (preşedintele Consiliului), viceminiştri, angajaţi cu funcţii de răspundere din aparatul central, conducători ai subdiviziunilor sale, reprezentanţi ai autorităţilor şi instituţiilor publice şi organizaţiilor obşteşti de profil.

16. În activitatea sa Consiliul colegial se conduce de regulamentul aprobat prin ordinul ministrului. Deciziile Consiliului colegial al Ministerului se adoptă cu simpla majoritate de voturi ale membrilor prezenţi şi se realizează prin ordinele ministrului.

17. Componenţa numerică şi nominală a Consiliului colegial al Ministerului este propusă de ministru şi este aprobată prin hotărîre de Guvern.

18. Corespondenţa Ministerului este semnată de ministru, viceminiştri şi de persoanele cu funcţii de răspundere, abilitate cu acest drept prin ordinul ministrului.

19. Semnăturile pe actele oficiale ale Ministerului sînt aplicate de ministru, viceminiştri sau persoanele abilitate în următoarele forme: semnătură personală sau semnătură digitală.

20. Ministerul colaborează cu Parlamentul în cadrul comisiilor parlamentare şi şedinţelor plenare, inclusiv prin reprezentantul Guvernului în Parlament, cu alte ministere şi autorităţi ale administraţiei publice centrale şi locale, cu societatea civilă.

21. În cadrul Ministerului pot fi create comisii şi grupuri de lucru care sînt convocate pentru examinarea şi soluţionarea unor chestiuni specifice. La lucrările comisiilor şi grupurilor de lucru pot fi antrenaţi specialişti din diverse domenii.

22. Finanţarea acţiunilor de tineret şi sportive se efectuează în limita alocaţiilor aprobate în legea bugetară anuală şi din contul mijloacelor speciale.

23. Structurile specializate aflate în subordinea şi/sau coordonarea Ministerului funcţionează în baza actelor normative de înfiinţare şi a regulamentelor proprii de organizare şi funcţionare.

 

Capitolul IV

DISPOZIŢII SPECIALE

24. Finanţarea activităţii Ministerului se efectuează din contul bugetului de stat, în conformitate cu legislaţia.

 

 

Anexa nr.2

la Hotărîrea Guvernului

nr.766 din 26 noiembrie 2009

 

STRUCTURA

aparatului central al Ministerului Tineretului şi Sportului

 

Conducerea

Cabinetul ministrului (cu statut de serviciu)

Direcţia analiză, monitorizare şi evaluare a politicilor

Direcţia programe de tineret

Direcţia sport de performanţă

Direcţia instituţii sportive şi sportul pentru toţi

Secţia juridică

Secţia finanţe şi evidenţă contabilă

Serviciul resurse umane

Serviciul audit

Serviciul secretariat

 

 

Anexa nr.3

la Hotărîrea Guvernului

nr.766 din 26 noiembrie 2009

 

LISTA

instituţiilor din subordinea Ministerului Tineretului şi Sportului

 

Centrul sportiv de pregătire a loturilor naţionale

Contabilitatea centralizată

Clubul republican de şah şi joc de dame

Şcoala sportivă specializată republicană de acrobatică şi rugby, mun.Chişinău

Şcoala sportivă specializată republicană de box, com.Grimăncăuţi, r-nul Briceni

Şcoala sportivă specializată republicană de fotbal

Şcoala sportivă specializată republicană de lupte

Şcoala sportivă specializată republicană de lupte (judo), mun.Chişinău

Şcoala sportivă specializată republicană de tenis

Şcoala sportivă specializată de atletism, mun.Bălţi

Şcoala sportivă specializată de atletism, mun.Chişinău

Şcoala sportivă specializată de box, luptă liberă şi kickboxing, mun.Chişinău

Şcoala sportivă specializată de caiac-canoe, mun.Chişinău

Şcoala sportivă specializată de ciclism, mun.Chişinău

Şcoala sportivă specializată de fotbal, mun.Chişinău

Şcoala sportivă specializată de haltere, or.Cahul

Şcoala sportivă specializată de înot, mun.Chişinău

Şcoala sportivă specializată de tenis de masă, or.Dubăsari

Şcoala sportivă (judo), s.Ţaul, r-nul Donduşeni

Şcoala sportivă, or.Ungheni

Şcoala sportivă a rezervelor olimpice, mun.Chişinău

Tabăra de odihnă pentru copii din s.Romaneşti, r-nul Străşeni

 

 

Anexa nr.4

la Hotărîrea Guvernului

nr.766 din 26 noiembrie 2009

 

LISTA

întreprinderilor de stat monitorizate

de Ministerul Tineretului şi Sportului

 

Î.S. “Manejul de atletică uşoară”

 

 

Anexa nr.5

la Hotărîrea Guvernului

nr.766 din 26 noiembrie 2009

 

LISTA

hotărîrilor de Guvern care se abrogă

 

Hotărîrea Guvernului nr.1156 din 11 octombrie 2006 “Cu privire la aprobarea structurii aparatului central al Agenţiei Sportului” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2006, nr.164-167, art.1248).

Punctul 1 din anexa 1 la Hotărîrea Guvernului nr.1113 din 1 octombrie 2008 “Cu privire la reconstrucţia Stadionului Republican” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2008, nr.182/1116).

Punctul 2 din modificările şi completările ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului, aprobate prin Hotărîrea Guvernului nr.985 din 30 august 2007 “Cu privire la crearea Centrului sportiv de pregătire a loturilor naţionale” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2007, nr.141-145, art.1026).

Hotărîrea Guvernului nr.1456 din 21 decembrie 2006 “Cu privire la aprobarea Regulamentului Agenţiei Sportului şi a componenţei nominale a Colegiului Agenţiei Sportului” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2006, nr.199-202, art.1556).

Hotărîrea Guvernului nr.910 din 29 iulie 2008 “Cu privire la aprobarea modificărilor ce se operează în anexele nr.1 şi nr.2 la Hotărîrea Guvernului nr.1456 din 21 decembrie 2006” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2008, nr.143-144, art.920).