marți, 9 iulie 2013
Ordin nr.125 din 09.07.2013 cu privire la modificarea şi completarea Ordinului nr.51 din 08.04.2013

O R D I N

cu privire la modificarea şi completarea

Ordinului nr.51 din 08.04.2013

 

nr. 125  din  09.07.2013

 

Monitorul Oficial nr.161-166/1115 din 26.07.2013

 

* * *

Abrogat: 06.04.2018

Ordinul Ministerului Economiei şi Infrastructurii nr.91 din 20.02.2018

 

În temeiul deciziei luate în cadrul şedinţei Consiliului de Acreditare (Proces-verbal nr.1 din 4 iunie 2013)

ORDON:

1. A aproba modificările şi completările la Regulamentul Consiliului de Acreditare, conform Anexei nr.1 la prezentul ordin.

2. A publica prezentul ordin în Monitorul Oficial al Republicii Moldova.

 

VICEPRIM-MINISTRU,
MINISTRUL ECONOMIEI Valeriu LAZĂR

 

Chişinău, 9 iulie 2013.
Nr.125.

 

Anexa nr.1

la Ordinul Ministerului Economiei

nr.125 din 9 iulie 2013

 

MODIFICĂRILE ŞI COMPLETĂRILE

la Regulamentul Consiliului de Acreditare

1. Anexa nr.1 se modifică şi se completează după cum urmează:

Pct.8, subpunctul 2) se prezintă în redacţie după cum urmează:

“2) În lipsa Preşedintelui atribuţiile acestuia sunt exercitate de către vicepreşedinte. Funcţia de vicepreşedinte este îndeplinită de viceministrul Economiei care are responsabilităţi în domeniul infrastructurii calităţii”.

Pct.9 subpunctul 1) litera a) se prezintă în redacţie după cum urmează:

“a) vicepreşedintele Consiliului de Acreditare – preşedinte al Biroului Executiv”.

Pct.9 subpunctul 4) se prezintă în redacţie după cum urmează:

“4) Biroul Executiv se convoacă trimestrial sau ori de cîte ori este necesar. Deciziile Biroului Executiv se consemnează într-un proces-verbal al şedinţei, se semnează de preşedintele Biroului şi se transmit la MOLDAC”.

Pct.9 se completează cu un subpunct nou în redacţie după cum urmează:

“5) Biroul Executiv are următoarele atribuţii:

a) asigură executarea deciziilor Consiliului de Acreditare, ce vizează activitatea MOLDAC;

b) evidenţiază problemele şi propune ordinea de zi a şedinţelor Consiliului de Acreditare;

c) monitorizează şi asigură imparţialitatea şi obiectivitatea în procesul de acreditare;

d) recomandă organizaţiile internaţionale de specialitate cu care trebuie să colaboreze MOLDAC;

e) promovează acreditarea şi informează societatea referitor la acreditare;

f) alte atribuţii delegate de Consiliul de Acreditare, care ţin de domeniul acreditare şi intră în competenţa Consiliului.”.

2. Anexa nr.2 pct.1 se prezintă în următoarea redacţie:

1. Grupul reprezentanţilor autorităţilor cu funcţii de reglementare interesate în dezvoltarea acreditării şi evaluării conformităţii:
LAZĂR Valeriu– viceprim-ministru, ministru, Ministerul Economiei, preşedintele Consiliului de Acreditare;
GODOROJA Dumitru–  viceministru, Ministerul Economiei, vicepreşedinte al Consiliului de Acreditare;
ZOLOTKOV Anatolie– viceministru, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Construcţiilor;
SENIC Iurie– şef Serviciu Producţie Ecologică şi Produse de Origine, Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare.”-