O R D I N
cu privire la modificarea şi completarea
Ordinului nr.51 din 08.04.2013
nr. 125 din 09.07.2013
Monitorul Oficial nr.161-166/1115 din 26.07.2013
* * *
Abrogat: 06.04.2018
Ordinul Ministerului Economiei şi Infrastructurii nr.91 din 20.02.2018
În temeiul deciziei luate în cadrul şedinţei Consiliului de Acreditare (Proces-verbal nr.1 din 4 iunie 2013)
ORDON:
1. A aproba modificările şi completările la Regulamentul Consiliului de Acreditare, conform Anexei nr.1 la prezentul ordin.
2. A publica prezentul ordin în Monitorul Oficial al Republicii Moldova.
VICEPRIM-MINISTRU, | |
MINISTRUL ECONOMIEI | Valeriu LAZĂR
|
Chişinău, 9 iulie 2013. | |
Nr.125. |
Anexa nr.1
la Ordinul Ministerului Economiei
nr.125 din 9 iulie 2013
MODIFICĂRILE ŞI COMPLETĂRILE
la Regulamentul Consiliului de Acreditare
1. Anexa nr.1 se modifică şi se completează după cum urmează:
Pct.8, subpunctul 2) se prezintă în redacţie după cum urmează:
“2) În lipsa Preşedintelui atribuţiile acestuia sunt exercitate de către vicepreşedinte. Funcţia de vicepreşedinte este îndeplinită de viceministrul Economiei care are responsabilităţi în domeniul infrastructurii calităţii”.
Pct.9 subpunctul 1) litera a) se prezintă în redacţie după cum urmează:
“a) vicepreşedintele Consiliului de Acreditare – preşedinte al Biroului Executiv”.
Pct.9 subpunctul 4) se prezintă în redacţie după cum urmează:
“4) Biroul Executiv se convoacă trimestrial sau ori de cîte ori este necesar. Deciziile Biroului Executiv se consemnează într-un proces-verbal al şedinţei, se semnează de preşedintele Biroului şi se transmit la MOLDAC”.
Pct.9 se completează cu un subpunct nou în redacţie după cum urmează:
“5) Biroul Executiv are următoarele atribuţii:
a) asigură executarea deciziilor Consiliului de Acreditare, ce vizează activitatea MOLDAC;
b) evidenţiază problemele şi propune ordinea de zi a şedinţelor Consiliului de Acreditare;
c) monitorizează şi asigură imparţialitatea şi obiectivitatea în procesul de acreditare;
d) recomandă organizaţiile internaţionale de specialitate cu care trebuie să colaboreze MOLDAC;
e) promovează acreditarea şi informează societatea referitor la acreditare;
f) alte atribuţii delegate de Consiliul de Acreditare, care ţin de domeniul acreditare şi intră în competenţa Consiliului.”.
2. Anexa nr.2 pct.1 se prezintă în următoarea redacţie:
“1. Grupul reprezentanţilor autorităţilor cu funcţii de reglementare interesate în dezvoltarea acreditării şi evaluării conformităţii: | |
LAZĂR Valeriu | – viceprim-ministru, ministru, Ministerul Economiei, preşedintele Consiliului de Acreditare; |
GODOROJA Dumitru | – viceministru, Ministerul Economiei, vicepreşedinte al Consiliului de Acreditare; |
ZOLOTKOV Anatolie | – viceministru, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Construcţiilor; |
SENIC Iurie | – şef Serviciu Producţie Ecologică şi Produse de Origine, Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare.”- |