vineri, 8 august 2014
Ordin nr.185 din 23.12.2013 cu privire la aprobarea şi abrogarea unor Rapoarte lunare, trimestriale şi anuale

O R D I N

cu privire la aprobarea şi abrogarea unor

Rapoarte lunare, trimestriale şi anuale

 

nr. 185  din  23.12.2013

 

Monitorul Oficial nr.312-314/1921 din 31.12.2013

 

* * *

În conformitate cu prevederile articolului 11 alineatul (2) din Legea contabilităţii nr.113-XVI din 27 aprilie 2007,

ORDON:

1. Se aprobă următoarele formulare:

- nr.1 “Bilanţul executării bugetului autorităţilor/instituţiilor publice”;

- nr.1u “Raport privind primirea şi distribuirea valorilor materiale şi mijloacelor băneşti, primite cu titlu de ajutor umanitar”;

- nr.2u “Raport privind primirea şi utilizarea valorilor materiale şi mijloacelor băneşti, primite cu titlu de ajutor umanitar”;

- nr.2 “Raport privind executarea bugetului instituţiei publice din contul cheltuielilor pe componenta de bază”;

- nr.2 PI “Raport privind încasarea şi utilizarea mijloacelor din granturi externe, împrumuturi externe şi alte încasări aferente pentru realizarea proiectelor finanţate din surse externe”;

- nr.2 PI-BUAT “Raport privind încasarea şi utilizarea mijloacelor din granturi externe, împrumuturi externe şi alte încasări aferente pentru realizarea proiectelor finanţate din surse externe”;

- nr.4d “Raport privind plasarea mijloacelor soldurilor temporar libere la conturile de depozit”;

- nr.4 “Raport privind încasarea şi utilizarea mijloacelor speciale”;

- nr.4ds “Raport privind încasarea şi utilizarea mijloacelor cu destinaţie specială”;

- nr.4-I fs “Raport privind încasarea şi utilizarea mijloacelor fondului special conform clasificaţiei bugetare”;

- nr.4-II fs “Raport privind încasarea şi utilizarea mijloacelor fondului special pe tipuri de venituri şi măsuri”;

- nr.4mt “Raport privind mijloacele temporar intrate în posesia instituţiilor”;

- nr.4v “Raport privind circulaţia mijloacelor valutare”;

- nr.5 “Raport privind circulaţia mijloacelor fixe”;

- nr.6 “Raport privind circulaţia valorilor materiale”;

- nr.15 “Raport privind lipsurile şi delapidările de mijloace băneşti şi valori materiale”;

- anexa nr.1 la Cerinţele la întocmirea Notei explicative la Raportul despre executarea bugetelor instituţiilor publice “Descifrarea decontărilor cu debitorii şi creditorii”.

[Pct.1 modificat prin Ordinul Min.Fin. nr.112 din 29.07.2014, în vigoare 08.08.2014]

 

2. Se abrogă ordinele ministrului finanţelor:

- nr.35 din 5 aprilie 2005 cu privire la aprobarea unor formulare ale rapoartelor trimestriale şi anuale;

- nr.49 din 26 mai 2005 cu privire la aprobarea unor formulare ale rapoartelor trimestriale şi anuale;

- nr.96 din 21 noiembrie 2005;

- nr.46 din 28 aprilie 2006 cu privire la aprobarea unor rapoarte lunare şi trimestriale;

- nr.11 din 1 februarie 2007 cu privire la aprobarea unui formular tip al rapoartelor trimestriale/anuale;

- nr.41 din 28 martie 2008 cu privire la modificarea unor formulare tip ale rapoartelor;

- nr.57 din 26 mai 2008 cu privire la modificarea unor formulare tip ale rapoartelor;

- nr.105 din 8 decembrie 2008 cu privire la aprobarea formularului tip al bilanţului instituţiilor publice finanţate de la buget;

- nr.57 din 17 iulie 2009 cu privire la aprobarea unor formulare tip ale rapoartelor trimestriale/anuale;

- nr.41 din 3 aprilie 2012 cu privire la aprobarea, modificarea şi completarea unor Rapoarte trimestriale/anuale.

- nr.96 din 1 iulie 2013 cu privire la aprobarea, modificarea şi completarea unor formulare ale rapoartelor financiare trimestriale/anuale ;

- nr.158 din 8 noiembrie 2013 cu privire la aprobarea unui Raport trimestrial/anual.

3. Prezentul ordin intră în vigoare din data publicării în Monitorul Oficial al Republicii Moldova.

 

MINISTRUL FINANŢELORAnatol ARAPU

Chişinău, 23 decembrie 2013.
Nr.185.

 

 

Instituţia publică ____________________

Formularul nr.1

Aprobat prin Ordinul

ministrului finanţelor

nr.185 din 23.12.2013 

 

BILANŢUL EXECUTĂRII BUGETULUI AUTORITĂŢILOR/INSTITUŢIILOR PUBLICE

La 1 ______________________ 20___

 

Periodicitatea: trimestrial, anual

Unitatea de măsură _____________

 

ACTIV

Cod rînd

Componenta de bază

Alte componente

La început de an

La sfîrşit de an (trimestru)

La început de an

La sfîrşit de an (trimestru)

pînă la închiderea anuală

după închiderea anuală

pînă la închiderea anuală

după închiderea anuală

123 4516 781

I. MIJLOACE FIXE

Mijloace fixe (010-019)010

II. STOCURI DE MATERIALE

Produse ale atelierelor de producţie (didactice) (030) 020
Producţia gospodăriilor agricole auxiliare (031)021
Materiale de lungă durată pentru cercetări ştiinţifice şi investigaţii de laborator (043) 033
Utilaj special pentru lucrări de cercetări ştiinţifice efectuate în bază de contract economic (044) 034
Animale tinere şi la îngrăşat (050)035
Materiale şi produse alimentare (060-069)050

III. OBIECTE DE MICĂ VALOARE ŞI SCURTĂ DURATĂ

Obiecte de mică valoare şi scurtă durată (070, 071, 072, 073) 060

IV. CHELTUIELI DE PRODUCŢIE ŞI ALTE CHELTUIELI

Cheltuieli ale atelierelor (didactice) de producţie (080) 070
Cheltuieli ale gospodăriilor agricole auxiliare (didactice) (081) 071
Cheltuieli pentru lucrări de cercetări ştiinţifice în bază de contract (082) 072
Cheltuieli pentru fabricarea instalaţiilor experimentale (083) 073
Cheltuieli de colectare şi prelucrare a sîngelui şi materialelor (084) 074

V. MIJLOACE BĂNEŞTI

Contul curent în bugetul de stat pentru cheltuielile instituţiei, pentru transfer instituţiilor subordonate şi pentru alte activităţi (090) 080
Contul curent în bugetul de stat pentru investiţii capitale (093) 083
Contul curent pentru mijloace cu destinaţie specială (094) 084
Contul curent pentru plata pensiilor şi indemnizaţiilor din contul mijloacelor bugetului de stat (095) 085
Contul curent deschis din contul altor bugete (096)086
Contul curent pentru cheltuielile instituţiei, pentru transfer instituţiilor subordonate şi pentru alte activităţi (100, 101) 090
Contul curent pentru investiţii capitale (103)093
Cont curent al bugetului satului (comunei), oraşului, municipiului (107) 097
Modificarea soldului la începutul anului (+; -)115
Contul curent al ordonatorilor de alocaţii, întreţinuţi din bugetul satului (comunei) oraşului, municipiului (108) 098
Contul curent privind finanţarea investiţiilor capitale din contul bugetului satului (comunei) oraşului, municipiului (109) 099
Contul curent al sumelor mandatate (110)100
Contul curent al mijloacelor speciale (111)101
Modificarea soldului la începutul anului (+; -)116
Contul curent privind alte mijloace (112)102
Modificarea soldului la începutul anului (+; -)117
Contul curent al mijloacelor fondurilor speciale (113) 103
Modificarea soldului la începutul anului (+; -)118
Contul valutar (114)104
Contul curent al veniturilor vamale (115)105
Contul curent pentru ajutoare umanitare (116)106
Contul curent pentru mijloacele obţinute din granturi externe sau sub formă de transfer pentru realizarea proiectelor finanţate din surse externe (117) 107
Modificarea soldului la începutul anului (+; -)119
Contul curent pentru mijloacele împrumuturilor externe pentru realizarea proiectelor finanţate din surse externe (118) 108
Contul curent pentru mijloacele obţinute din asistenţă tehnică (119) 109
Casa pe mijloace bugetare (120)110
Casa pe mijloace speciale (121)111
Casa pentru alte mijloace (122)112
Casa pe mijloace ale fondurilor speciale (123)113
Casa veniturilor cu destinaţie specială (124)114
Alte mijloace băneşti şi investiţii (130-133)120
Investiţii pe termen lung în părţi nelegate (135)125
Investiţii pe termen lung în părţi legate (136)126
Modificarea valorii investiţiilor pe termen lung (137) 127

VI. DECONTĂRI

Decontări cu sumele veniturilor vamale (151)131
Decontări privind remunerarea parţială a comenzilor pentru elaborarea cercetărilor experimentale de construcţie conform tematicii bugetare (152) 132
Decontări cu clienţii pentru lucrările efectuate şi serviciile prestate de către deţinuţi (153) 133
Decontări cu clienţii pentru lucrările de cercetări ştiinţifice supuse plăţii (154) 134
Decontări cu clienţii pe baza avansurilor pentru cercetări ştiinţifice (155) 135
Decontări cu coexecutanţii atraşi pentru realizarea lucrărilor în bază de contract economic (156) 136
Decontări cu furnizorii de mărfuri, lucrări şi servicii achitate din contul mijloacelor obţinute din proiectele finanţate din surse externe şi asistenţă tehnică (157) 137
Decontări cu diferiţi debitori şi creditori privind veniturile mijloacelor şi fondurilor speciale (158) 138
Decontări cu personalul privind asigurarea obligatorie de asistenţă medicală (159) 139
Decontări cu titularii de avans (160)140
Decontări privind manco (170)150
Decontări privind cheltuielile suplimentare legate de titlurile executorii cu persoanele fizice şi juridice (171) 151
Decontări privind tipurile speciale de plăţi (172)152
Decontări privind plăţile la buget (173)153
Decontări privind manco transmise în organele de anchetă (175) 155
Decontări cu personalul privind deponenţii (177)157
Decontări cu diferiţi debitori şi creditori (178)158
Decontări conform plăţilor planificate (179)159
Decontări cu personalul privind retribuirea muncii (180) 160
Decontări prin virament cu personalul (182-188)162
Alte decontări privind lucrările executate (189)163
Decontări privind plata indemnizaţiilor personalului misiunilor diplomatice şi celor speciale pentru perioada aflării peste hotarele republicii (190) 164
Decontări privind încasările plăţilor în plus a pensiilor şi indemnizaţiilor (192) 165
Decontări ale indemnizaţiilor pentru copiii aflaţi sub tutelă (197) 177
Decontări privind contribuţiile asigurărilor sociale de stat obligatorii cu Bugetul Asigurărilor Sociale de Stat (198) 178
Decontări privind primele de asigurare obligatorie de asistenţă medicală cu Compania Naţională de Asigurări în Medicină (199) 179

VII. CHELTUIELI

Cheltuieli bugetare pentru întreţinerea instituţiei şi pentru alte activităţi (200) 180
Cheltuieli din contul altor bugete (202)182
Cheltuieli pentru plata pensiilor şi indemnizaţiilor din contul bugetului (205) 185
Cheltuieli de casă din bugetele satelor (comunelor), oraşelor, municipiilor (207) 187
Cheltuieli pentru distribuţie (210)190
Cheltuieli privind mijloacele speciale (211)191
Cheltuieli efective din contul ajutoarelor umanitare (213) 193
Cheltuieli din mijloacele fondurilor speciale (214)194
Cheltuieli efective din contul mijloacelor obţinute din proiectele finanţate din surse externe (215) 195
Cheltuieli din mijloacele fondurilor speciale pentru investiţii capitale şi procurarea utilajului (216) 196
Cheltuieli din contul mijloacelor activităţii de producţie (217) 197
Cheltuieli efective din contul mijloacelor obţinute din asistenţă tehnică (218) 198

VIII. VENITURI

Venituri şi pierderi (410)200

IX. CHELTUIELI PENTRU CONSTRUCŢII CAPITALE

Utilaj care urmează a fi montat (040)210
Materiale de construcţie pentru construcţii capitale (041) 211
Decontări cu furnizorii şi antreprenorii (150)220
Cheltuieli bugetare pentru investiţii capitale (203)230
Cheltuieli din mijloacele speciale pentru investiţii capitale şi procurarea utilajului (212) 235
Cheltuieli din contul proiectelor finanţate din surse externe pentru investiţii capitale (219) 239

XI. ÎMPRUMUTURI

Împrumuturi bugetare (520)240
Împrumuturi externe primite de la organisme internaţionale (540) 250
Recreditarea altor nivele de buget (550)260

XI1. DECONTĂRI ÎNTRE BUGETE

 
Decontări cu bugetul de stat (620)

295

      

XII. MIJLOACE TRANSMISE ŞI PRIMITE

Mijloace transmise şi primite (730)300

XIII. SURSE DE FINANŢARE

Împrumuturi de la băncile comerciale (810)350
Alte surse interne (870)370
BILANŢ400
MODIFICAREA BILANŢULUI (+; -)401

 

 

PASIVCod rînd Componenta de bază Alte componente
La început de an La sfîrşit de an (trimestru) La început de an La sfîrşit de an (trimestru)
pînă la închiderea anualădupă închiderea anuală pînă la închiderea anualădupă închiderea anuală
123 4516 781

I. FINANŢĂRI

Finanţarea din buget pentru cheltuielile instituţiei şi pentru alte activităţi (230, 140) 410
Decontări privind finanţarea din contul altor bugete (232, 142) 412
Finanţarea din contul mijloacelor cu destinaţie specială (234) 414
Mijloace din fondurile speciale (235)415
Modificarea soldului la începutul anului (+; -)416
Alte mijloace (238)418

II. FONDURI ŞI MIJLOACE CU DESTINAŢIA SPECIALĂ

Fondul pentru dezvoltarea instituţiei (246)426
Credite bancare (248)428
Fondul mijloacelor fixe (250)430
Uzura mijloacelor fixe (020)440
Fondul obiectelor de mică valoare şi scurtă durată (260) 450
Fondul investiţional (265)451
Fondul rezervelor materiale ale statului (270)452

III. DECONTĂRI

Decontări cu sumele veniturilor vamale (151)501
Decontări privind remunerarea parţială a comenzilor pentru elaborarea cercetărilor experimentale de construcţii conform tematicii bugetare (152) 502
Decontări cu clienţii pentru lucrările efectuate şi serviciile prestate de către deţinuţi (153) 503
Decontări cu clienţii pentru lucrările de cercetări ştiinţifice supuse plăţii (154) 504
Decontări cu clienţii pe baza avansurilor pentru cercetări ştiinţifice (155) 505
Decontări cu coexecutanţii atraşi pentru realizarea lucrărilor în baza de contract economic (156) 506
Decontări cu furnizorii de mărfuri, lucrări şi servicii achitate din contul mijloacelor proiectelor finanţate din surse externe şi asistenţă tehnică (157) 507
Decontări cu diferiţi debitori şi creditori privind veniturile mijloacelor, fondurilor speciale (158) 508
Decontări cu personalul privind asigurarea obligatorie de asistenţă medicală (159) 509
Decontări cu titularii de avans (160)510
Decontări privind manco (170)520
Decontări privind chelt. suplim. legat. de titlurile execut. cu pers. fizice şi juridice (171) 521
Decontări privind tipurile speciale de plăţi (172)522
Decontări privind plăţile la buget (173)523
Decontări privind sumele în depozit (174)524
Modificarea soldului la începutul anului (+; -)533
Decontări privind manco transmise în organele de anchetă (175) 525
Decontări privind mijloacele primite pentru cheltuieli mandatate (176) 526
Decontări cu personalul privind deponenţii (177)527
Decontări cu diferiţi debitori şi creditori (178)528
Decontări conform plăţilor planificate (179)529
Deconturi cu personalul privind retribuirea muncii (180) 530
Decontări cu bursieri (181)531
Decontări prin virament cu personalul (182-188)532
Alte decontări privind lucrările executate (189)539
Decontări privind plata indemnizaţiilor personalului misiunilor diplomatice şi celor speciale pentru perioada aflării peste hotarele republicii (190) 540
Decontări privind încasările plăţilor în plus a pensiilor şi indemnizaţiilor (192) 542
Decontări ale indemnizaţiilor pentru copii aflaţi sub tutelă (197) 543
Decontări privind contribuţiile asigurărilor sociale de stat obligatorii cu BASS (198) 548
Decontări privind primele de asigurare obligatorie de asistenţă medicală cu CNAM (199) 549

IV. REALIZAREA PRODUCŢIEI

Realizarea produselor fabricate de atelierele de producţie (didactice) (280) 560
Realizarea producţiei fabricate de gospodăriile agricole auxiliare (didactice) (281) 561
Realizarea lucrărilor de cercetări ştiinţifice executate în bază de contract (282) 562

V. VENITURI

Venituri din mijloace speciale (400)570
Modificarea soldului la începutul anului (+; -)571
Venituri de la activitatea de producţie a şcolilor tehnico-profesionale (402) 572
Venituri cu destinaţie specială (404)574
Veniturile mijloacelor obţinute sub formă de transfer pentru realizarea proiectelor finanţate din surse externe (405) 575
Modificarea soldului la începutul anului (+; -)581
Veniturile mijloacelor obţinute sub formă de asistenţă tehnică (406) 576
Venituri bugetare (407)577
Veniturile obţinute din ajutoare umanitare (408)578
Veniturile mijloacelor din granturi externe pentru realizarea proiectelor finanţate din surse externe (409) 579
Venituri şi pierderi (410)580

XI. ÎMPRUMUTURI

Împrumuturi bugetare (520)590
Împrumuturi externe primite de la organisme internaţionale (540) 591
Recreditarea altor nivele de buget (550)592

XII. MIJLOACE TRANSMISE ŞI PRIMITE

Mijloace primite şi transmise (720)599
Mijloace transmise şi primite (730)600

XIII. SURSE DE FINANŢARE

Împrumuturi de la băncile comerciale (810)610
Alte surse interne (870)620
Mijloace de la vînzarea şi privatizarea bunurilor proprietate publică (830) 621

VI. FINANŢAREA CONSTRUCŢIILOR CAPITALE

Finanţarea din buget a investiţiilor capitale (231, 143) 630
Decontări cu furnizorii şi antreprenorii (150)640

VII. REZULTATELE EXECUTĂRII BUGETULUI

Rezultatele executării bugetului (900)645
Modificarea soldului la începutul anului (+; -)646
BILANŢ650
MODIFICAREA BILANŢULUI (+; -)651

 

 

CONTURI EXTRABILANŢIERE Cod rîndComponenta de bază Alte componente
La început de an La sfîrşit de an (trimestru) La început de an La sfîrşit de an (trimestru)
pînă la închiderea anualădupă închiderea anuală pînă la închiderea anualădupă închiderea anuală
123 4516 781
Mijloace fixe arendate (01)661
Valori în mărfuri şi materiale primite în custodie (02) 662
Sume calculate (03)664
Formulare cu regim special (04)663
Datorii anulate ale debitorilor insolvabili (05)670
Valori materiale plătite din aprovizionarea centralizată (06) 671
Restanţele studenţilor, elevilor, militarilor pentru valorile materiale nerestituite (07) 672
Premii şi cupe sportive transmisibile (08)675
Datorii îngheţate şi eşalonate conform actelor normative şi legislative (09) 676
Indemnizaţie unică acordată tinerilor specialişti, conform legislaţiei în vigoare (10) 677
Datorii privind împrumuturile primite de la băncile comerciale (11) 680
Datorii privind împrumuturile bugetare (12)685
Împrumuturi acordate muncitorilor şi funcţionarilor (13) 690
Valori primite în custodie de la condamnaţi (14)700
Datoria bugetului de nivel superior privind transferurile pentru susţinerea financiară a teritoriului bugetului local (15) 710
Datoria privind mijloacele primite şi transmise între bugetele de alt nivel (16) 720
Datoria bugetului local privind alte surse interne (17) 730
Împrumuturi recreditate pentru realizarea proiectelor finanţate din surse externe (18) 731
Datorii privind împrumuturile externe obţinute de la organisme internaţionale (19) 740
Datorii privind recreditarea altor nivele de buget (20) 750
Bunuri şi servicii recepţionate conform facturilor primite pentru obiectivele în curs de execuţie din cadrul proiectelor finanţate din surse externe(21) 751
Restanţele pentru instruire în instituţiile de învăţămînt cu finanţare de la buget în legătură cu nerespectarea legislaţiei în vigoare (22) 752
Datoria privind neonorarea obligaţiunilor întreprinderilor municipale faţă de buget pentru împrumuturile recreditate şi împrumuturile primite în baza garanţiei (23) 753
Bunuri materiale primite în folosinţă cu titlu gratuit în baza contractului de comodat (24) 754
Cota-parte a garanţiilor emise de către Consiliile raionale, municipale, Comitetul executiv al unităţii teritoriale autonome cu statut juridic special pentru creditele preferenţiale (30) 760
Cota-parte a creditelor preferenţiale eliberate de către instituţiile financiare în baza scrisorilor de garanţie emise de către Consiliile raionale, municipale, Comitetul executiv al unităţii teritoriale autonome cu statut juridic special (31) 770
Mijloace băneşti transmise în custodie (32)771
Cota-parte la procurarea/construcţia spaţiului locativ pentru angajaţii instituţiilor publice prin ipoteca imobiliară, proprietar al căreia va fi angajatul instituţiei (50) 780
Suma de control999
 

Notă:

1 coloniţa 5 şi 8 “după închiderea anuală” din bilanţ se completează numai în raportul anual.

 

 

Anexa nr.1

 

INFORMAŢIE PRIVIND RULAJUL SUMELOR FINANŢATE DE LA COMPONENTA DE BAZĂ

(subconturile 230, 231 şi 234 (140 ŞI 143)

 

DEBITCod rînd SumaCREDIT Cod rîndSuma
Conform planului de finanţareInvestiţii capitale şi alte activităţi Mijloace cu destinaţie specialăConform planului de finanţare Investiţii capitale şi alte activităţiMijloace cu destinaţie specială
123 456 789 10
Trecut la contul 173 “Decontări privind plăţile la buget” 800    Sold la începutul anului 851
Finanţat în cursul anului (trimestrului) 852
Anularea datoriilor insolvabile801Anularea datoriilor insolvabile 853
Casarea lipsurilor de materiale atribuite din contul instituţiei 802Înregistrarea surplusului de materiale 854
Anularea cheltuielilor privind obiecte de construcţie terminate şi date în exploatare2 803Plăţi efectuate centralizat de ordonatori de credite ierarhic superiori din contul planului de cheltuieli al instituţiei 855
Cheltuieli anulate în anul gestionar2804Transferate de la contul fondurilor fixe şi obiectelor de mică valoare la contul materialelor 856
Transmis cu titlu gratuit805Primit cu titlu gratuit 857
Restituirea mijloacelor bugetare ale anilor precedenţi 858
Alte889
Alte806Total 890
Total850Sold la cont la sfîrşitul anului (trimestrului) 900

 

 

Anexa nr.2

 

INFORMAŢIE PRIVIND RULAJUL SUMELOR FINANŢATE DIN MIJLOACE SPECIALE

(subconturile 400 şi 246)

 

DEBIT Cod rînd Suma CREDIT Cod rînd Suma
Conform planului de finanţareInvestiţii capitale şi alte activităţi Conform planului de finanţareInvestiţii capitale şi alte activităţi
123 467 89
Anularea datoriilor insolvabile 901   Sold la începutul anului 951
Modificarea soldului la începutul anului (+; -) 957
Casarea lipsurilor902Calculat în cursul anului (trimestrului) 952
Anularea cheltuielilor privind obiecte de construcţie terminate şi date în exploatare2 903Înregistrarea surplusului 953
Cheltuieli anulate în anul gestionar2 904Primit cu titlu gratuit 954
Anularea datoriilor insolvabile955
Transmis cu titlu gratuit905Alte 956
Alte906Total 989
Total950Sold la sfîrşitul anului (trimestrului) 990
 

Notă:

2 Rîndurile 803, 804, 903 şi 904 se completează numai în raportul anual.

 

 

Anexa nr.3

 

INFORMAŢIE PRIVIND RULAJUL SUMELOR FINANŢATE DIN FONDURI SPECIALE

(subcontul 235).

 

DEBITCod rînd SumaCREDIT Cod rîndSuma
Mijloace din fonduri specialeInvestiţii capitale şi alte activităţi Mijloace din fonduri specialeInvestiţii capitale şi alte activităţi
123 456 78
Anularea datoriilor insolvabile 310   Sold la începutul anului 320
Modificarea soldului la începutul anului(+;-) 324
Casarea lipsurilor311Calculat în cursul anului 321
Anularea cheltuielilor privind obiecte de construcţie terminate şi date în exploatare2 312Înregistrarea surplusului de materiale 322
Cheltuieli anulate în anul gestionar2313Primit cu titlu gratuit 323
Transmis cu titlu gratuit314Alte 327
Alte318Total 328
Total319Sold la cont la sfîrşitul anului (trimestrului) 329

 

Notă:

2 Rîndurile 312 şi 313 se completează numai în raportul anual.

 

 

Anexa nr.4

 

INFORMAŢIE PRIVIND RULAJUL SUMELOR FINANŢATE DIN

MIJLOACELE PROIECTELOR FINANŢATE DIN SURSE EXTERNE

(subconturile 405,406 şi 409)

 

DEBITCod rînd SumaCREDIT Cod rîndSuma
Mijloace sub formă de transferMijloace din granturi externe Investiţii capitale şi alte activităţiMijloace sub formă de transfer Mijloace din granturi externeInvestiţii capitale şi alte activităţi
123 456 789 10
Anularea datoriilor insolvabile330     Sold la începutul anului340
Modificarea sold la început. anului (+;-)344
Casarea lipsurilor331Calculat în cursul anului341
Anularea cheltuielilor privind obiecte de construcţie terminate şi date în exploatare2332Înregistrarea surplusului de materiale342
Cheltuieli anulate în anul gestionar2333Primit cu titlu gratuit343
Transmis cu titlu gratuit334Alte347
Alte338Total348
Total339Sold la cont la sfîrşitul anului (trimestrului)349

 

Notă:

2 Rîndurile 332 şi 333 se completează numai în raportul anual.

 

 

Conducătorul instituţiei ________________

 

“_______” ____________________ 20___

Contabil-şef ___________________

 

 

[Formularul nr.1 în redacţia Ordinului Min.Fin. nr.112 din 29.07.2014, în vigoare 08.08.2014]

[Formularul nr.1 completat prin Ordinul Min.Fin. nr.20 din 17.02.2014, în vigoare 07.03.2014]

 

 

Formularul nr.1u

 

Aprobat

prin Ordinul ministrului finanţelor

nr.185 din 23.12.2013

 

RAPORT

privind primirea şi distribuirea valorilor materiale şi mijloacelor băneşti,
primite cu titlu de ajutor umanitar la 1 ________________________ 20__

 

Periodicitatea: 1 aprilie, 1 iulie, 1 octombrie, anual

Denumirea ministerului, departamentului, primăriei, consiliului raional ____________

Clasificaţia organizaţională A _____________________ B______________________

Grupa funcţională principală _____________________________________________

Grupa funcţională _____________________________________________________

 

- mii lei -

Instituţia care recepţionează ajutoarele materialeDistribuirea pe articole şi alineate
Denu-
mirea
Grupa
funcţio-
nală
prin-
cipală
Grupa
funcţio-
nală
Clasi-
ficaţia
orga-
nizaţi-
onală
Codul
rîndu-
lui
Total113.05
“Manu-
ale,
mate-
riale
didac-
tice,
litera-
tură”
113.06
“Cărţi
şi ediţii
peri-
odice”
113.09
“Ali-
men-
taţia”
113.10
“Medica-
mente
şi mate-
riale
pentru
pansa-
mente”
113.14
“Inventar
moale
şi echi-
pament”
113.32
“Ames-
tecurile
din lapte
pentru
copii”
113.33
“Prote-
zarea”
12345678910111213141516171819
Soldurile ajutoarelor umanitare nedistribuite la începutul anului010 XXXXXXX XXXXXX
Primit în perioada de gestiune, total inclusiv de la:020 XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXX
Total (rd.010 + rd.020)
Distribuit în perioada de gestiune, total

inclusiv:

030
040
XXXXXXXXXXXXX
 
 
 
Soldul ajutoarelor umanitare nedistribuite la sfîrşitul perioadei de gestiune
(rd.030 – rd.040)
050XXXXXXXXXXXXX

 

Conducător ____________________

 

Contabil-şef ____________________

 

 

Formularul nr.2u

 

Aprobat

prin Ordinul ministrului finanţelor

nr.185 din 23.12.2013

 

RAPORT

privind primirea şi utilizarea valorilor materiale şi mijloacelor

băneşti, primite cu titlu de ajutor umanitar

la 1 __________________________20___

 

Periodicitatea: 1 aprilie, 1 iulie, 1 octombrie, anual

Denumirea instituţiei ______________________________________

Grupa principală a clasificaţiei funcţionale _____________________

Grupa __________________________________________________

Clasificarea organizaţională A ______________B_______________

 

mii lei

Denumirea indiceluiCodul
rîndului
Total Consumul pe articole şi alineate

1

2345678910111213
Soldurile ajutoarelor umanitare la începutul anului, total:0100xxxxxxxxxx
Inclusiv:
a) mijloace fixe (010-019)0101xxxxxxxxxx
b) materiale si produse alimentare (060-069)0102xxxxxxxxxx
c) OMVSD (070-073)0103xxxxxxxxxx
Primit în perioada de gestiune, total0200xxxxxxxxxx
Inclusiv:
a) mijloace fixe (010-019)0201xxxxxxxxxx
b) materiale si produse alimentare (060-069)0202xxxxxxxxxx
c) OMVSD (070-073)0203xxxxxxxxxx
Total (rîndul 0100 + rîndul 0200)0300xxxxxxxxxx
Ieşiri – total (010-019)0400xxxxxxxxxx
dintre care:
casare, uzură0401xxxxxxxxxx
transmise gratuit0402xxxxxxxxxx
alte0403xxxxxxxxxx
Ieşiri – total (060-069)0500xxxxxxxxxx
dintre care:
consumate pentru necesităţile instituţiilor0501
transmise gratuit0502xxxxxxxxxx
alte0503xxxxxxxxxx
Ieşiri – total (070-071)0600xxxxxxxxxx
dintre care:
prin casare0601xxxxxxxxxx
transmise gratuit0602xxxxxxxxxx
alte0603xxxxxxxxxx
Soldurile ajutoarelor umanitare la sfîrşitul perioadei de gestiune, total
(rîndul 0100 + 0200 – 0400 – 0500 – 0600)
0700xxxxxxxxxx
Inclusiv:
a) mijloace fixe (010-019)0701xxxxxxxxxx
b) materiale si produse alimentare (060-069)0702xxxxxxxxxx
c) OMVSD (070-073)0703xxxxxxxxxx
 

Conducător __________________________

 

Contabil şef __________________________

 

 

Formularul nr.2

 

Aprobat

prin Ordinul ministrului finanţelor

nr.185 din 23.12.2013

 

RAPORT

privind executarea bugetului instituţiei publice din

contul cheltuielilor pe componenta de bază

la _________________ ______

 

Periodicitatea: anual, 1 aprilie, 1 iulie, 1 octombrie

 

  Codurile
Instituţia _______________________________________________
Executorul primar de buget ________________________________
Grupa principală _________________________________________
Grupa _________________________________________________
Tipul instituţiei __________________________________________
Program/Subprogram ____________________________________
Unitatea de măsură _____________________________________

 

IndiciiArt.Al.AprobatPrecizatPrecizatExecutatChel-
tuieli
efec-
tive
Datorii
iniţial
pe an
pe anpe
peri-
oada
de
ges-
tiune
TOTALinclusiv cu termen
de achitare expirat
debi-
toare
credi-
toare
debi-
toare
credi-
toare
A1234567891011
Retribuirea muncii 111
Salariul funcţiei (tarif de funcţie)01xxxxx
Sporurile la salariul funcţiei02xxxxx
Retribuirea complementară la salariul funcţiei03xxxxx
Salarizarea lucrătorilor netitulari04xxxxx
Solda militarilor, suplimentele şi sporurile la ea05xxxxx
Ajutorul material06xxxxx
Premierile07xxxxx
Alte plăţi băneşti08xxxxx
Majorările conform deciziilor autorităţilor locale abilitate09xxxxx
Contribuţii de asigurări sociale de stat obligatorii112
Plata mărfurilor şi serviciilor113
Energia electrică01
Gazele02
Rechizitele de birou, materialele şi obiectele de uz gospodăresc03
Energia termică04
Manuale, materiale didactice, practica de prod. a elevilor şi studenţilor, literatură tehnico-ştiinţifică şi metodică05
Cărţile şi ediţiile periodice06
Utilajul şi inventarul special07
Alimentaţia09
Medicamentele şi materialele pentru pansamente10
Serviciile de telecomunicaţie şi de poştă11
Lucrările de cercetări ştiinţifice12
Arendarea mijloacelor de transport şi întreţinerea mijloacelor de transport proprii13
Inventarul moale şi echipamentul14
Hrana animalelor15
Serviciile de cercetare în domeniul ştiinţei şi inovării efectuate prin contract de către instituţiile la autogestiune16
Reparaţiile curente ale clădirilor şi încăperilor17
Reparaţiile curente ale utilajului şi inventarului18
Arendarea bunurilor19
Simbolurile de stat şi locale, semnele de distincţie de stat20
Formare profesională21
Serviciile editoriale22
Cheltuielile de protocol23
Ediţii periodice departamentale24
Combustibilul26
Procurarea şi instalarea contoarelor27
Amenzile28
Paza interdepartamentală29
Lucrările de informatică şi de calcul30
Serviciile avocaţilor din oficiu31
Amestecurile din lapte pentru copii32
Protezarea33
Apa şi canalizaţia34
Salubritatea35
Compensaţia bănească în schimbul raţiei alimentare36
Arendarea circuitelor şi emiţătoarelor37
Compensaţia pentru cheltuielile de transport38
Compensaţia cheltuielilor pentru chiria spaţiului locativ39
Bilete de tratament sanatorial40
Mărfuri şi servicii neatribuite altor alineate45
Deplasările în interes de serviciu114
Deplasările în interiorul ţării01
Deplasările peste hotare02
Indemnizaţiile personalului misiunilor diplomatice şi celor speciale peste hotare03
Prime de asig. oblig. de asist. med. achitate de patroni116
Primele de asigurare obligatorie de asistenţă medicală achitate de patroni în interiorul ţării01
Primele de asigurare medicală achitate de patroni peste hotare02
Transferuri curente130
 
Investiţii capitale241
 
Procurarea mijloacelor fixe242
Reparaţia capitală243
 
TOTAL Cheltuieli generale
Sursele interne de finanţare2700XXXXXXX
Diferenţe între cursul de schimb al surselor valutare2715XXXXXXX

 

Conducător ________________________

 

Contabil-şef ________________________

 

“___” ______________________ 20______

 

Notă:

1) Indicii articolelor şi alineatelor de cheltuieli care nu şi-au găsit reflectare în formular se vor înscrie în rubricile libere conform clasificaţiei bugetare

2) În coloana 4 “Precizat pe an” se reflectă planul aprobat pe an ţinînd cont de toate modificările operate ulterior

3) În coloana 6 “Executat” – se include executarea de casă a mijloacelor bugetare prin sistemul trezorerial

4) Informaţia privind sursele de finanţare nu se include în suma totală “TOTAL – Cheltuieli generale”

 

 

Formularul nr.2 PI

Aprobat prin Ordinul

ministrului finanţelor al RM

nr.185 din 23.12.2013 

 

 

RAPORT PRIVIND ÎNCASAREA ŞI UTILIZAREA

MIJLOACELOR DIN GRANTURI EXTERNE, ÎMPRUMUTURI EXTERNE ŞI ALTE ÎNCASĂRI

AFERENTE PENTRU REALIZAREA PROIECTELOR FINANŢATE DIN SURSE EXTERNE

la situaţia din _________________________ 20 ____

 

Periodicitatea: lunară, pînă la data de 3 a lunii următoarea perioadei de gestiune, trimestrial, anual

  Codurile
Denumirea executorului secundar (proiectului) ________________ 
Executor primar ________________________________________ 
Grupa principală ________________________________________ 
Grupa _________________________________________________ 
Tipul instituţiei __________________________________________ 
Codul donatorului________________________________________ 
Codul programului/codul subprogramului______________________ 
Unitatea de măsură_________mii lei________________________372

 

DenumireaNr. rînd CodAprobat pe an Plan precizat pe anPrecizat pe perioada de gestiune Executat pe perioada de gestiune (Total) inclusiv prin: Venituri/ Cheltuieli efective Datorii
Venit / cheltuieliObiect construcţii capitale totalinclusiv cu termen de achitare expirat
Cap/art/ gr pr.Par/ al/ gr sistemul trezorerialsistemul bancar debitoarecreditoaredebitoare creditoare
123 456 789=10+11 101112 131415 16
I. VENITURI, TOTAL10 XXX X
Alte venituri din activitatea de întreprinzător şi din proprietate 12100 XXX X
Dobînzi aferente soldurilor mijloacelor băneşti la conturile bancare ale proiectelor finanţate din surse externe 12116 XXX X
 
Taxele şi plăţile administrative 12200 XXX X
Alte încasări122 40 XXX X
 
Transferuri între componentele bugetului 36000 XXX X
Transferuri între componentele bugetului de stat 36100 XXX X
Transferuri în interiorul componentei proiecte finanţate din surse externe ale bugetului de stat 36126 XXX X
Transferuri între componenta de bază şi componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetului de stat 36127 XXX X
Transferuri între componenta fonduri speciale şi componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetului de stat 36128 XXX X
 
Transferuri între componentele bugetului de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, fondurilor asigurării obligatorii de asistenţă medicală şi componentele bugetelor unităţilor administrativ-teritoriale 36200 XXX X
Transferuri între componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetului de stat şi componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I şi II 36233 XXX X
 
Granturi interne411 00 XXX X
 
Granturi externe412 00 XXX X
Granturi pentru proiecte finanţate din surse externe 41202 XXX X
 
II. CHELTUIELI, TOTAL20
Transferuri curente pentru implementarea proiectelor finanţate din surse externe 19100
 
Transferuri capitale către bugetele de alt nivel şi între componentele bugetului 27300
Transferuri capitale în interiorul componentei proiecte finanţate din surse externe ale bugetului de stat 27326
Transferuri capitale între componenta mijloace speciale şi componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetului de stat 27329
Transferuri capitale între componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetului de stat şi componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I şi II 27333
 
Transferuri capitale pentru implementarea proiectelor finanţate din surse externe 29100
Contribuţia din granturi externe291 02
Contribuţia din credite externe291 03
Contribuţii din alte mijloace291 04
Transferul cotei părţi din mijloacele grantului, primit de către aplicant, partenerului de peste hotare 29105
Creditarea netă611 00
Creditarea netă a instituţiilor nefinanciare 61102
Restituirea mijloacelor la buget611 06
Excedent (+) / Deficit (-) (r.010-r.020)30 25/26
Surse de finanţare40
Diferenţa între cursul de schimb al surselor valutare 2715
Împrumuturi acordate de organizaţii financiare internaţionale 2803
Soldul la începutul perioadei de gestiune, total75 75
Soldul la sfîrşitul perioadei de gestiune, total76 76

 

Notă:

coloniţa 12 “Venituri/ Cheltuieli efective”, 13 şi 14 “Datorii debitoare / creditoare”, 15 şi 16 “Datorii cu termen de achitare expirat” se completează la prezentarea rapoartelor trimestriale şi anuale.

 

 

Conducător ________________

 

“_______” ____________________ 20___

Contabil-şef ___________________

 

[Formularul nr.2PI în redacţia Ordinului Min.Fin. nr.112 din 29.07.2014, în vigoare 08.08.2014]

 

 

Formularul nr.2 PI-BUAT

Aprobat prin Ordinul

ministrului finanţelor al RM

nr.185 din 23.12.2013 

 

 

RAPORT PRIVIND ÎNCASAREA ŞI UTILIZAREA

MIJLOACELOR DIN GRANTURI EXTERNE, ÎMPRUMUTURI EXTERNE ŞI ALTE ÎNCASĂRI

AFERENTE PENTRU REALIZAREA PROIECTELOR FINANŢATE DIN SURSE EXTERNE

la situaţia din _________________________ 20 ____

 

Periodicitatea: lunară, pînă la data de 3 a lunii următoarea perioadei de gestiune, trimestrial, anual

  Codurile
Denumirea executorului secundar (proiectului) ________________ 
Executor primar ________________________________________ 
Grupa principală ________________________________________ 
Grupa _________________________________________________ 
Tipul instituţiei __________________________________________ 
Codul donatorului________________________________________ 
Codul programului/codul subprogramului______________________ 
Unitatea de măsură_________mii lei________________________372

 

DenumireaNr. rînd CodAprobat pe an Plan precizat pe anPrecizat pe perioada de gestiune Executat pe perioada de gestiune Venituri/ Cheltuieli efective Datorii
Venit / cheltuieliObiect construcţii capitale totalinclusiv cu termen de achitare expirat
Cap/art/ gr pr.Par/ al/ gr debitoarecreditoaredebitoare creditoare
123 456 789 101112 1314
I. VENITURI, TOTAL10 XXX X
Alte venituri din activitatea de întreprinzător şi din proprietate 12100 XXX X
Dobînzi aferente soldurilor mijloacelor băneşti la conturile bancare ale proiectelor finanţate din surse externe 12116 XXX X
 
Transferuri între componentele bugetului 36000 XXX X
Transferuri între componentele bugetului de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, fondurilor asigurării obligatorii de asistenţă medicală şi componentele bugetelor unităţilor administrativ-teritoriale 36200 XXX X
Transferuri între componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetului de stat şi componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I şi II 36233 XXX X
 
Transferuri între componentele bugetelor unităţilor administrativ-teritoriale de nivelul I si între componentele bugetelor unităţilor administrativ-teritoriale de nivelul II 36300 XXX X
Transferuri între componenta de bază şi componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I şi II 36342 XXX X
Transferuri între componenta mijloace speciale şi componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I şi II 36343 XXX X
 
Transferuri între componentele bugetelor unităţilor administrativ-teritoriale de nivelul I 36500 XXX X
Transferuri între componenta de bază şi componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I 36561 XXX X
Transferuri între componenta mijloace speciale şi componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I 36563 XXX X
Transferuri între componenta fonduri speciale şi componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I 36564 XXX X
 
Transferuri între componentele bugetelor unităţilor administrativ-teritoriale de nivelul II 36600 XXX X
Transferuri între componenta de bază şi componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul II 36673 XXX X
Transferuri între componenta mijloace speciale şi componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul II 36676 XXX X
 
Transferuri între componentele bugetelor de nivelul I în cadrul unei unităţi administrativ-teritorial 36700 XXX X
Transferuri între componenta de bază şi componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I în cadrul unei unităţi administrativ-teritoriale 36783 XXX X
 
Transferuri între componentele bugetelor de nivelul I, între unităţi administrativ-teritoriale 36900 XXX X
Transferuri între componentele proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I, între unităţi administrativ-teritoriale 36951 XXX X
Granturi interne411 00 XXX X
 
Granturi externe412 00 XXX X
Granturi pentru proiecte finanţate din surse externe 41202 XXX X
 
II. CHELTUIELI, TOTAL20
Transferuri curente pentru implementarea proiectelor finanţate din surse externe 19100
 
Transferuri capitale către bugetele de alt nivel şi între componentele bugetului 27300
Transferuri capitale între componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetului de stat şi componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I şi II 27333
 
Transferuri capitale pentru implementarea proiectelor finanţate din surse externe 29100
Contribuţia din granturi externe291 02
Contribuţia din credite externe291 03
Contribuţii din alte mijloace291 04
Transferul cotei părţi din mijloacele grantului, primit de către aplicant, partenerului de peste hotare 29105
Creditarea netă611 00
Restituirea mijloacelor la buget611 06
Excedent (+) / Deficit (-) (r.010-r.020)30 25/26
Surse de finanţare40
Diferenţa între cursul de schimb al surselor valutare 2715
Împrumuturi acordate de organizaţii financiare internaţionale 2803
Soldul la începutul perioadei de gestiune, total75 75
Soldul la sfîrşitul perioadei de gestiune, total76 76

 

Nota 1: coloniţa 10 “Venituri/Cheltuieli efective”, 11 şi 12 “Datorii debitoare / creditoare”, 13 şi 14 “Datorii cu termen de achitare expirat” se completează la prezentarea rapoartelor trimestriale şi anuale.

 

Nota 2: în coloniţa 6 “Aprobat pe an” se reflectă alocaţiile anuale aprobate în conformitate cu prevederile legii bugetului pe anul de gestiune.

în coloniţa 7 “Plan precizat pe an” se reflectă planul precizat anual ţinînd cont de modificările ulterioare.

în coloniţa 8 “Precizat pe perioada de gestiune” se reflectă planul precizat p-u perioada de gestiune cu modificările şi completările ulterioare.

în coloniţa 9 “Executat pe perioada de gestiune” se reflectă veniturile /cheltuielile efectuate pe parcursul perioadei de gestiune a anului curent.

în coloniţa 10 “Venituri/Cheltuieli efective” se reflectă sumele de cheltuieli calculate pe perioada de gestiune.

în coloniţa 11, 12 “Datorii: debitoare / creditoare” se reflectă soldul datoriilor debitoare şi creditoare la sfîrşitul perioadei.

în coloniţa 13 şi 14 “Datorii cu termen de achitare expirat” se reflectă soldul datoriilor debitoare şi creditoare cu termen de achitare expirat la sfîrşitul perioadei.

Perioada de gestiune reprezintă perioada cu începere de la 1 ianuarie a anului bugetar în curs pînă la ultima zi a lunii p-u care se raportează.

 

Nota 3:

 

IndicatorulDenumirea indicatorului Se reflectăCont trezorerial
121.16Dobînzi aferente soldurilor mijloacelor băneşti la conturile bancare ale proiectelor finanţate din surse externeîncasările dobînzilor calculate la soldurile mijloacelor băneşti în conturile curente în bănci comerciale 4631
362.33Transferuri între componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetului de stat şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I şi IItransferurile capitale între componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetului de stat şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I şi II pentru cheltuieli capitale 4631,

4632

363.42Transferuri între componentul de bază al bugetelor de nivelul II şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul Itransferurile capitale între componentul de bază al bugetelor de nivelul II şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I pentru cheltuieli capitale 4631,

4632

363.43Transferuri între componentul mijloace speciale ale bugetelor de nivelul II şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul Itransferurile capitale între componentul mijloace speciale ale bugetelor de nivelul II şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I pentru cheltuieli capitale 4631,

4632

365.61Transferuri între componentul de bază şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul Itransferurile capitale între componentul de bază şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I pentru cheltuieli capitale 4631,

4632

365.63Transferuri între componentul mijloace speciale şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul Itransferurile capitale între componentul mijloace speciale şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I pentru cheltuieli capitale 4631,

4632

365.64Transferuri între componenta fonduri speciale şi componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul Itransferurile capitale între componenta fonduri speciale şi componenta proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I 4631,

4632

366.73Transferuri între componentul de bază şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul IItransferurile capitale între componentul de bază şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul II pentru cheltuieli capitale 4631,

4632

366.76Transferuri între componentul mijloace speciale şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul IItransferurile capitale între componentul mijloace speciale şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul II pentru cheltuieli capitale 4631,

4632

367.83Transferuri între componentul de bază şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul Itransferuri între componentul de bază şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I pentru cheltuieli capitale 4631,

4632

369.51Transferuri între componentele proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I, între unităţi administrativ-teritorialetransferuri între componentele proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I, între unităţi administrativ-teritoriale 4631,

4632

411.00Granturi internesumele granturilor, sponsorizărilor (sponsorizările şi contribuţia populaţiei) pentru desfăşurarea activităţii în cadrul proiectelor finanţate din surse externe 4631,

4632

412.02Granturi pentru proiecte finanţate din surse externesumele granturilor pentru proiecte finanţate din surse externe 4631,

4632

20Cheltuielicheltuielile efectuate pentru desfăşurarea activităţii în cadrul proiectelor finanţate din surse externe conform Clasificaţiei economice a cheltuielilor bugetare 2631,

2632

191.00Transferuri curente pentru implementarea proiectelor finanţate din surse externesumele transferate pentru implementarea proiectelor finanţate din surse externe

2631,

2632

273.33Transferuri capitale între componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetului de stat şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I şi IIsumele transferate sub formă de cofinanţare la contul bancar al Unităţii de implementare a Proiectelor Investiţionale finanţate din surse externe

2631,

2632

291.02Contribuţia din granturi externesumele din contribuţia din granturi externe 2631,

2632

291.03Contribuţia din credite externesumele din contribuţia din credite externe

2631,

2632

291.04Contribuţii din alte mijloacesumele din contribuţia din alte mijloace 2631,

2632

291.05Transferul cotei părţi din mijloacele grantului, primit de către aplicant, partenerului de peste hotaretransferul cotei părţi din mijloacele grantului, primit de către aplicant, partenerului de peste hotare 2631,

2632

611.06Restituirea mijloacelor la bugetsumele din restituirea mijloacelor la buget 2631,

2632

27.15Diferenţa între cursul de schimb al surselor valutarecredite recreditate din surse externe primite de către bugetul de nivelul II de la bugetul de stat 5204
credite recreditate din surse externe primite de către bugetul local de la bugetul de nivelul II 5208
credite recreditate din surse externe primite de către bugetul local de la bugetul de stat 5210
28.03Împrumuturi acordate de organizaţii financiare internaţionalesumele împrumuturilor acordate de organizaţii financiare internaţionale
75Soldul la începutul perioadei de gestiunesoldul mijloacelor la începutul anului bugetar
76Soldul la sfîrşitul perioadei de gestiunesoldul mijloacelor la finele perioadei de gestiune

 

Conducător ________________

 

“_______” ____________________ 20___

Contabil-şef ___________________

 

[Formularul nr.2PI-BUAT în redacţia Ordinului Min.Fin. nr.112 din 29.07.2014, în vigoare 08.08.2014]

 

 

Formularul nr.4d

 

Aprobat

prin Ordinul ministrului finanţelor

al Republicii Moldova

nr.185 din 23.12.2013

 

RAPORT

privind plasarea mijloacelor soldurilor temporar libere la conturile de depozit

la ____________________________ 20____

 

Periodicitatea: 1 aprilie, 1 iulie, 1 octombrie, anual

Codurile
Denumirea instituţiei ____________________________________
Executor primar ________________________________________
Grupa principală _______________________________________
Grupa ________________________________________________
Tipul instituţiei _________________________________________
Tipul/categoria mijloacelor speciale ________________________
Program/Subprogram____________________________________
Codul donatorului_______________________________________
Unitatea de măsură _____________________________________mii lei

 

DenumireaNr.
rînd.
Executat
Venituri de casă
123
Operaţiunile anului curent, inclusiv10
- transferul mijloacelor soldurilor temporar libere la contul de depozit, în anul curent11
- retragerea mijloacelor soldurilor temporar libere de la contul de depozit, în anul curent12
Mijloacele soldurilor temporar libere depozitate, la începutul perioadei de gestiune75
Mijloacele soldurilor temporar libere depozitate, la sfîrşitul perioadei de gestiune76

 

Conducător _______________________

 

Contabil-şef _______________________

 

“___” ______________________ 20____

 

 

Formularul nr.4

 

Aprobat

prin Ordinul ministrului finanţelor

al Republicii Moldova

nr.185 din 23.12.2013

 

RAPORT

privind încasarea şi utilizarea mijloacelor speciale

la __________________________ 20____

 

Periodicitatea: 1 aprilie, 1 iulie, 1 octombrie, anual

Codurile
Denumirea instituţiei ____________________________________
Executor primar de mijloace speciale_______________________
Grupa principală ________________________________________
Grupa ________________________________________________
Tipul instituţiei _________________________________________
Categoria mijloacelor speciale ____________________________
Program/Subprogram____________________________________
Codul donatorului_______________________________________
Unitatea de măsură _____________________________________

 

DenumireaNr.
rînd
Codul
obiec-
tului
Cod
Venit/
cheltuieli
Aprobat
iniţial
pe an
Plan
precizat
pe an
Precizat
pe perioada
de gestiune
Executat în perioada de gestiuneDatorii
Venituri/
cheltuieli
de casă
Venituri/
cheltuieli
efective
TOTALInclusiv cu termen de achitare expirat
Cap./
art.
Par./
al.
Debi-
toare
Credi-
toare
Debi-
toare
Credi-
toare
A12345678910111213
I. VENITURI, TOTAL10
Mijloacele speciale ale instituţiilor publice15100
Mijloacele speciale15101
Dobînzile aferente soldurilor mijloacelor speciale la conturile bancare curente şi depozitare15102
Încasări neidentificate12400XXXXX
Transferuri36000XXXX
Transferuri între componentele BS36100XXXX
Transferuri între componentul de bază şi componentul mijloace speciale ale BS36121XXXX
Transferuri în interiorul componentului mijloace speciale ale bugetului de stat36125XXXX
Transferuri între componentele bugetului de stat şi componentele bugetelor UAT36200XXXX
Transferuri între componenta de bază a bugetelor de nivelul I şi II şi componenta mijloace speciale ale bugetului de stat36235XXXX
Transferuri între componenta mijloace speciale ale bugetului de stat şi componenta mijloace speciale ale bugetelor UAT36237XXXX
Transferuri între componentele bugetelor UAT de nivelul I şi între componentele bugetelor UAT de nivelul II36300XXXX
Transferuri din componentul de bază a bugetului de nivelul II la componentul mijloace speciale ale bugetelor de nivelul I36341XXXX
Transferuri între componentul mijloace speciale ale bugetelor de nivelul II şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I36343XXXX
Transferuri între componentul mijloace speciale ale bugetului de nivelul II şi componentul mijloace speciale ale bugetelor de nivelul I36345XXXX
Transferuri între componentele bugetelor unităţilor administrativ-teritoriale de nivelul I36500XXXX
Transferuri între componentul de bază şi componentul mijloace speciale ale bugetelor de nivelul I36562XXXX
Transferuri între componentul mijloace speciale şi componentul proiecte finanţate din surse externe ale bugetelor de nivelul I36563XXXX
Transferuri între componentele bugetelor UAT de nivelul II36600XXXX
Transferuri între componentul de bază şi componentul mijloace speciale ale bugetelor de nivelul II36672XXXX
Transferuri între componentele bugetelor de nivelul I în cadrul unei unităţi administrativ-teritoriale36700XXXX
Transferuri între componenta de bază şi componenta mijloace speciale ale bugetelor de nivelul I în cadrul unei unităţi administrativ-teritoriale36782XXXX
Transferuri între componentele mijloace speciale ale bugetelor de nivelul I în cadrul unei unităţi administrativ-teritoriale36784XXXX
Transferuri între componentele bugetelor, între unităţi administrativ-teritoriale36800XXXX
Transferuri între componentele mijloace speciale ale bugetelor de nivelul II între unităţi administrative-teritoriale36894XXXX
Granturi interne41100XXXX
Granturi externe41200XXXX
Granturi externe pentru instituţiile publice41203XXXX
II. CHELTUIELI, TOTAL20
Inclusiv:
Retribuirea muncii, inclusiv:111
- Salariul funcţiei (tarif de funcţie)01XXXXX
- Sporuri la salariul funcţiei02XXXXX
- Retribuirea complementară la salariul funcţiei03XXXXX
- Salarizarea lucrătorilor netitulari04XXXXX
- Solda militarilor, suplimentele şi sporurile la ea05XXXXX
- Ajutorul material06XXXXX
- Premieri07XXXXX
- Alte plăţi băneşti08XXXXX
- Majorările conform deciziilor autorităţilor locale abilitate09XXXXX
Contribuţii de asigurări sociale de stat obligatorii112
Plata mărfurilor şi serviciilor, inclusiv:113
- Energia electrică01
- Gaze02
- Rechizite de birou, materiale şi obiecte de uz gospodăresc03
- Energia termică04
- Manuale, materiale didact., practică pedagogică şi de specialitate a elevilor şi studenţilor, literatura tehn-ştiinţ. şi metodică05
- Cărţi şi ediţii periodice06
- Utilaj şi inventar special07
- Alimentaţia09
- Medicamente şi consumabile10
- Servicii de telecomunicaţie şi de poştă11
- Lucrări de cercetări ştiinţifice12
- Servicii de transport13
- Inventar moale şi echipament14
- Hrana animalelor15
- Servicii de cercetare în domeniul ştiinţei şi inovării efectuate prin contract de către instituţiile la autogestiune16
- Reparaţii curente ale clădirilor şi încăperilor17
- Reparaţii curente ale utilajului şi inventarului18
- Arendarea bunurilor19
- Simboluri de stat şi locale, semne de distincţie de stat20
- Formare profesională21
- Serviciile editoriale22
- Cheltuieli de protocol23
- Ediţii periodice departamentale24
- Combustibil26
- Procurarea şi instalarea contoarelor27
- Amenzi28
- Paza interdepartamentală29
- Lucrări de informatică şi de calcul30
- Serviciile avocaţilor din oficiu31
- Amestecurile din lapte pentru copii32
- Protezare33
- Apă şi canalizare34
- Salubritate35
- Compensaţia bănească în schimbul raţiei alimentare36
- Arendarea circuitelor şi emiţătoarelor37
- Compensaţia cheltuielilor de transport38
- Compensarea cheltuielilor pentru chiria spaţiului locativ39
- Mărfurile şi serviciile neatribuite altor alineate45
Inclusiv TVA
 
Deplasările în interes de serviciu, inclusiv:114
- deplasările în interiorul ţării01
- deplasările peste hotare02
- indemn. pers. misiun. diplom.03
 
Transferuri curente către bugete de alt nivel şi între componentele bugetului13300
 
 
 
Investiţii capitale24100
 
 
Procurarea mijloacelor fixe24200
 
 
Reparaţii capitale24300
 
 
Transferuri capitale către bugetele de alt nivel şi între componentele bugetului27300
 
 
 
 
Excedent (+)/ Deficit (-) (rd.10 – rd.20)3025/26XXXX
Surse interne de finanţare40XXXX
Alte împrumuturi2707XXXX
Rambursare a altor împrumuturi2708XXXX
Diferenţă între cursul de schimb al surselor valutare2715XXXX
XXXX
XXXX
Soldul la începutul perioadei de gestiune75XXXX
Soldul la sfîrşitul perioadei de gestiune76XXXX
 

Notă: În cazul în care indicii articolelor şi alineatelor de cheltuieli nu şi-au găsit reflectarea în formular, ei se vor înscrie în rîndurile libere.

 

Conducător _______________________

 

Contabil-şef _______________________

 

“___” ______________________ 20____

 

 

Formularul nr.4ds

 

Aprobat

prin Ordinul ministrului finanţelor

al Republicii Moldova

nr.185 din 23.12.2013

 

RAPORT

privind încasarea şi utilizarea mijloacelor cu destinaţie specială

la _________________________ 20__

 

Periodicitatea: 1 aprilie, 1 iulie, 1 octombrie, anuală

Codurile
Denumirea instituţiei _____________________________________
Executorul primar _______________________________________
Codul fiscal ____________________________________________
Grupa principală funcţională _______________________________
Grupa funcţiei __________________________________________
Tipul instituţiei __________________________________________
Unitatea de măsură _____________________________________

 

Denumirea indicilorCodAprobat pe anPlan
precizat
pe an
Precizat
pe perioada
de gestiune
Executat pe perioada de gestiuneDatorii
Totalinclusiv cu termen de achitare expirat
Nr.
rînd
Venit/
cheltuieli
Venit/
cheltuieli
de casă
Venit/
cheltuieli
efective
Debi-
toare
Credi-
toare
Debi-
toare
Credi-
toare
Capi-
tol/
arti-
col
Para-
graf/
ali-
neat
12345678910111213
I. VENITURI, total

Inclusiv:

10
X
X
X
II. CHELTUIELI, total

Inclusiv:

20
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
Excedent(+)/Deficit(-)(rd.10-rd.20)30
Surse de finanţare40
Diferenţa de curs2715
 
 
 
Sold la începutul perioadei75XXXXXXX
Sold la sfîrşitul perioadei76XXXXXXX

 

Conducător ______________________

 

Contabil-şef ______________________

 

“___” ______________________ 20___

 

 

Formularul nr.4-I fs

 

Aprobat

prin Ordinul ministrului finanţelor

al Republicii Moldova

nr.185 din 23.12.2013

 

RAPORT

privind încasarea şi utilizarea mijloacelor fondului special conform

clasificaţiei bugetare la _______________________ 20______

 

____________________________________________

(denumirea fondului special)

 

Periodicitatea: anuală, 1 aprilie, 1 iulie, 1 octombrie

Codurile
Denumirea instituţiei ____________________________________
Executor primar de buget ________________________________
Executor secundar de buget ______________________________
Grupa principală a funcţiei ________________________________
Grupa funcţiei __________________________________________
Tipul instituţiei _________________________________________
Tipul fondului special ____________________________________
Unitatea de măsură _____________________________________

 

Denumirea încasărilor, cheltuielilorNr.
rînd
Cod
Venit/
cheltuieli
Aprobat
pe an
Plan
precizat
pe an
Precizat
pe perioada
de gestiune
ExecutatDatorii
Venituri/
cheltuieli
de casă
Venituri/
cheltuieli
efective
TOTALInclusiv cu termen de achitare expirat
Cap./
art.
Par./
al.
Debi-
toare
Credi-
toare
Debi-
toare
Credi-
toare
12345678910111213
I. VENITURI, total10
Veniturile fondurilor speciale161 00
Veniturile fondurilor speciale16101
Dobînzile aferente soldurilor fondurilor speciale la conturile bancare curente sau depozitare16102
 
 
 
 
Transferuri între componentele bugetului36000XXXX
Transferuri între componentele bugetului de stat36100XXXX
Transferuri între componentul de bază şi componentul fonduri speciale ale bugetului de stat36122XXXX
Transferuri în interiorul componentului fonduri speciale ale bugetului de stat36123XXXX
 
Transferuri între componentele bugetului de stat şi componentele bugetelor UAT36200XXXX
Transferuri între componentul fonduri speciale ale bugetului de stat şi componentul fonduri speciale ale bugetelor de niv II36232XXXX
Transferuri între componentul de bază a bugetelor de nivelul I şi II şi componentul fonduri speciale ale bugetului de stat36234XXXX
 
Transferuri între componenta fonduri speciale a bugetului de stat şi bugetul asigurărilor sociale de stat36236XXXX
Transferuri între componentele bugetelor de niv.I şi între componentele bugetelor de niv.II36300XXXX
Transferuri între componenta de bază a bugetului de nivelul II şi componenta fonduri speciale ale bugetelor de nivelul I36347XXXX
Transferuri între componenta fonduri speciale ale bugetelor de nivelul II şi componenta fonduri speciale ale bugetelor de nivelul I36348XXXX
Transferuri între componentele bugetelor unităţilor administrativ-teritoriale de nivelul I36500XXXX
Transferuri între componenta de bază şi componenta fonduri speciale ale bugetelor de nivelul I36565XXXX
 
Transferuri între componentele bugetelor UAT de nivelul II36600XXXX
Transferuri între componentul de bază şi componentul fonduri speciale ale bugetelor de niv II36671XXXX
Transferuri în interiorul componentei fonduri speciale ale bugetelor de nivelul II36675XXXX
 
II. CHELTUIELI, total20
Retribuirea muncii 11100
Salariul funcţiei (tarif de funcţie)11101XXXXX
Sporuri la salariul funcţiei11102XXXXX
Retribuirea complementară la salariul funcţiei11103XXXXX
Salarizarea lucrătorilor netitulari11104XXXXX
Solda militarilor, suplimentele şi sporurile la ea11105XXXXX
Ajutor material11106XXXXX
Premieri11107XXXXX
Alte plăţi băneşti11108XXXXX
Majorările conform deciziilor autorităţilor locale abilitate11109XXXXX
Contribuţii de asigurări sociale de stat obligatorii11200
Plata mărfurilor şi serviciilor11300
 
Deplasări în interes de serviciu11400
 
Prime de asig. oblig. de asistenţă medicală achitate de patroni11600
 
Transferuri curente către bugete de alt nivel şi între componentele bugetului13300
 
 
Investiţii capitale24100
 
Procurarea mijloacelor fixe24200
 
Reparaţii capitale24300
 
Transferuri capitale către organele administraţiei publice27300
 
 
Excedent (+)/Deficit (-) (rd.010 – rd.020)*3025/26XXXX
Surse interne de finanţare40XXXX
Diferenţă între cursul de schimb al surselor valutare2715XXXX
 
Soldul la începutul perioadei de gestiune 75XXXX
Soldul la sfîrşitul perioadei de gestiune 76XXXX
 

Notă: Se completează la cheltuieli conform Clasificaţiei bugetare

* în cazul cînd diferenţa dintre rd.10 şi rd.20 este negativă, atunci suma se înscrie cu semnul “minus”.

 

Conducător ______________________

 

Contabil-şef ______________________

 

“___” ______________________ 20___

 

 

Formularul nr.4-II fs

 

Aprobat

prin Ordinul ministrului finanţelor

al Republicii Moldova

nr.185 din 23.12.2013

 

RAPORT

privind încasarea şi utilizarea mijloacelor fondului special pe tipuri

de venituri şi măsuri la _________________________ 20____

 

________________________________________________________

(denumirea fondului special)

 

Periodicitatea: anuală, 1 aprilie, 1 iulie, 1 octombrie

Codurile
Denumirea instituţiei ____________________________________
Executor primar de buget ________________________________
Executor secundar de buget ______________________________
Grupa principală a funcţiei ________________________________
Grupa funcţiei __________________________________________
Tipul instituţiei _________________________________________
Tipul fondului special ____________________________________
Unitatea de măsură _____________________________________

 

DenumireaNr.
rînd
Codul
măsu-
rilor
Aprobat
pe an
Plan
precizat
pe an
Precizat
pe perioada
de gestiune
ExecutatDatorii
Venituri/
cheltuieli
de casă
Venituri/
cheltuieli
efective
TOTALInclusiv cu termen de achitare expirat
Debi-
toare
Credi-
toare
Debi-
toare
Credi-
toare
123456789101112
VENITURI, TOTAL10
Veniturile anului curent, inclusiv11
1
2
3
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
CHELTUIELI, TOTAL20
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Excedent (+)/Deficit (-) (rd.010 – rd.020)*302526
Soldul la începutul perioadei75
Soldul la sfîrşitul perioadei76
 

Notă: Se completează conform anexei respective la Legea bugetului

* în cazul cînd diferenţa dintre rd.10 şi rd.20 este negativă, atunci suma se înscrie cu semnul “minus”.

 

Conducător ______________________

 

Contabil-şef ______________________

 

“___” ______________________ 20___

 

 

Formularul nr.4mt

 

Aprobat

prin Ordinul ministrului finanţelor

al Republicii Moldova

nr.185 din 23.12.2013

 

RAPORT

privind mijloacele temporar intrate în posesia instituţiilor

la _________________________ 20____

 

Periodicitatea: 1 aprilie, 1 iulie, 1 octombrie, anual

Codurile
Denumirea instituţiei ___________________________________
Executor primar _______________________________________
Grupa principală _______________________________________
Grupa _______________________________________________
Tipul instituţiei _________________________________________
Tipul de mijloace* ______________________________________
Program/Subprogram____________________________________
Unitatea de măsură _____________________________________

 

DenumireaNr.
rînd.
Executat
123
VENITURI, TOTAL10
Veniturile anului curent**11
Soldul mijloacelor temporar intrate în posesia instituţiilor la începutul anului75
Soldul mijloacelor temporar intrate în posesia instituţiilor la sfîrşitul perioadei de gestiune76

 

Notă:

* Se întocmeşte pe tipuri de mijloace 601, 602 şi 603.

** În veniturile anului curent se reflectă suma netă a veniturilor (acumulate minus restituite).

 

Conducător _______________________

 

Contabil-şef _______________________

 

“___” ______________________ 20____

 

 

Formularul nr.4v

 

Aprobat

prin Ordinul ministrului finanţelor

al Republicii Moldova

nr.185 din 23.12.2013

 

RAPORT

privind circulaţia mijloacelor valutare

la _________________________ 20__

 

Periodicitatea: anuală, 1 aprilie, 1 iulie, 1 octombrie

Codurile
Denumirea instituţiei _____________________________________
Executorul primar _______________________________________
Grupa principală ________________________________________
Grupa funcţiei __________________________________________
Tipul instituţiei __________________________________________
Tipul/categoria mijloacelor speciale _________________________
Codul valutei ___________________________________________

 

Denumirea indicilorNr.
rînd.
Venituri
leivaluta
1234
I. VENITURI, total, inclusiv:10
Veniturile anului curent, dintre care:
Intrări/ieşiri în valută străină în anul curent (+;-)15
Convertirea valutei în anul curent (+;-)16
Diferenţa de curs (+,-)17
Soldul la începutul perioadei de gestiune75
Soldul la sfîrşitul perioadei de gestiune76

 

Conducător _______________________

 

Contabil-şef _______________________

 

“___” ______________________ 20____

 

 

Formularul nr.5

 

Aprobat

prin Ordinul ministrului finanţelor

al Republicii Moldova

nr.185 din 23.12.2013

 

RAPORT

privind circulaţia mijloacelor fixe

la ___________________________ 20___

 

Instituţia _________________________________________________________________

Clasificaţia organizaţională A ________________________________________________

Periodicitatea: anual _______________________________________________________

Unitatea de măsură ________________________________________________________

 

IndiciiCodul
rîndului
Existent la începutul anuluiExistent la sfîrşitul anului
TotalinclusivTotalinclusiv
din contul
mijloacelor bugetare
din contul
altor mijloace
din contul
mijloacelor bugetare
din contul
altor mijloace
12345678
Clădiri (010)010
din care:
Clădiri de locuit
020
Construcţii speciale (011)030
Instalaţii de transmisie (012)040
Maşini şi utilaje (013)050
Terenuri (014)060
Mijloace de transport (015)070
Unelte de producţie, instrumente, mobilier (016)080
Animale de muncă şi producţie (017)090
Fondul de bibliotecă (018)100
Alte mijloace fixe (019)110
Total mijloace fixe (010-019)120
Uzura mijloacelor fixe (020)130
Calcularea uzurii mijloacelor fixe pentru perioada de raportare131xxx
Uzura din contul mijloacelor fixe transmise cu titlu gratuit sau trecute la pierderi*132xxx
Uzura din contul mijloacelor fixe primite**133xxx

 

* indicatorul 132 se reflectă cu semnul “minus”

** indicatorul 133 se reflectă cu semnul “plus”

 

 

IndiciiCodul
rîndului
totalinclusiv
din contul
mijloacelor
bugetare
din contul
altor mijloace
12345
Intrări – total140
dintre care:
Cu titlul gratuit
150
Procurări din mijloace băneşti151
Reevaluarea (+)160
Din contul reparaţiei capitale161
Din contul investiţiilor capitale162
Ieşiri – total170
dintre care:
Din demolarea şi uzura bunurilor
180
Realizarea bunurilor181
Casarea lipsurilor190
Cu titlu gratuit200
Reevaluarea (-)210
 

Notă:

rd.130 (col.6 – col.3) = col.6 (rd.131 + rd.132 + rd.133)

rd.130 (col.7 – col.4) = col.7 (rd.131 + rd.132 + rd.133)

rd.130 (col.8 – col.5) = col.8 (rd.131 + rd.132 + rd.133)

 

Conducător _______________________

 

Contabil-şef _______________________

 

“___” ______________________ 20____

 

 

Anexa

 

Aprobată

prin Ordinul ministrului finanţelor

nr.185 din 23.12.2013

la formularul nr.5

 

INFORMAŢIA

privind valoarea imobilelor a ____________________

la situaţia din ____________________________

 

Nr.
d/o
Denumirea instituţiilor Clădiri Terenuri
Numărul clădirilorSuprafaţa
(m ²)
Valoarea
(mii lei)
Numărul terenurilorSuprafaţa
(ha)
Valoarea
(mii lei)
 
 
 
 
 

 

Notă: Informaţia se completează la total, fără divizare pe componente.

 

Conducător __________________________

 

Contabil şef __________________________

 

 

Formularul nr.6

 

Aprobat

prin Ordinul ministrului finanţelor

al Republicii Moldova

nr.185 din 23.12.2013

 

RAPORT

privind circulaţia valorilor materiale

la ________________________ 20___

 

Instituţia __________________________________________________________________

Clasificaţia organizaţională A ______________________ B _________________________

Periodicitatea: anual ________________________________________________________

Unitatea de măsură _________________________________________________________

 

IndiciiCodul
rîndului
Stoc la începutul anuluiStoc la sfîrşitul anuluiCheltuieli pentru
necesităţile instituţiei
pe an
Totalinclusiv din contulTotalinclusiv din contulTotalinclusiv din contul
mijloacelor
bugetare
altor
mijloace
mijloacelor
bugetare
altor
mijloace
mijloacelor
bugetare
altor
mijloace
1234567891011
Materiale pentru scopuri didactice, ştiinţifice şi alte scopuri (060)010
020
030
040
Produse alimentare (061)050
Medicamente şi materiale de pansament (062)060
Materiale de uz gospodăresc şi rechizite de birou (063)070
Combustibil, carburanţi şi lubrifianţi (064)090
Nutreţ şi furaje (065)100
Materiale pentru reparaţie (066)110
Diverse materiale (067)120
Materiale în expediţie (068)130
Piese de schimb pentru maşini şi utilaje (069)140
Total materiale şi produse alimentare (060 – 069)150

 

IndiciiCodul
rîndului
TotalInclusiv din contul
mijloacelor
bugetare
altor
mijloace
12345
Intrări – total160
dintre care:
cu titlu gratuit
170
Ieşiri – total180
dintre care:
pentru necesităţile instituţiei
190
realizarea195
cu titlu gratuit200
 

Notă:

Instituţiile de cercetări ştiinţifice pe rîndurile 020 – 040 “Materiale pentru scopuri didactice, ştiinţifice şi alte scopuri” înscriu “din care: materialele preţioase, sticlă reactive”.

 

Conducător _______________________

(semnătura)

 

Contabil-şef _______________________

(semnătura)

 

“___” ______________________ 20____

 

 

Formularul nr.15

 

Aprobat

prin Ordinul ministrului finanţelor

al Republicii Moldova

nr.185 din 23.12.2013

 

RAPORT

privind lipsurile şi delapidările de mijloace băneşti şi valori materiale

la 1 _________________________ 20_____

 

Periodicitatea: trimestrial, anual

 

Instituţia ________________________________________________________________

Clasificaţia organizaţională A________________________________________________

 

(mii lei)
INDICICod
rînd
TotalInclusiv
din contul
mijloacelor de bază
din contul
altor mijloace
123 45
Datoriile privind lipsurile şi delapidările de mijloace băneşti şi valori materiale la începutul anului010
S-au constatat lipsuri şi delapidări de mijloace băneşti şi valori materiale de la începutul anului în total

dintre care:

020
atribuite persoanelor culpabile conform hotărîrilor instanţelor de judecată030
Încasate de la persoanele culpabile040
Anulate pe contul instituţiei050
Sold de datorii la sfîrşitul anului
(rd.010 + rd.020 – rd.040 – rd.050)

inclusiv:

060
atribuite de judecată070
se află la organele de anchetă080

 

Conducător _______________________

 

Contabil-şef _______________________

 

“___” ______________________ 20____

 

 

Anexa nr.1

la nota explicativă

 

Aprobat

prin Ordinul ministrului finanţelor

nr.185 din 23.12.2013

 

 

DESCIFRAREA DECONTĂRILOR CU DEBITORII ŞI CREDITORII

_______________________________________________________

(denumirea autorităţii/ instituţiei publice)

 

PRIVIND SITUAŢIA LA CONTURILE DE DECONTĂRI

la ___________________________ 20 __

 

(mii lei)

Codul
contului
de bilanţ

Denumirea furnizoruluiArt.Al. Data
înregistrării
datoriei
DATORIA
TOTALInclusiv din contul:
mijloacelor
de bază
mijloacelor
speciale
fondurilor
speciale
proiectelor
investiţionale
DtCtDtCtDtCtDtCtDtCt
123456789101112131415

158




Total, inclusiv:

160




Total, inclusiv:

178





etc.

Total, inclusiv:

ÎN TOTAL

XXXXXXXXXXXXX

 

Conducător __________________________

 

Contabil şef __________________________