joi, 18 iulie 2002
417/11.05.99 Hotărîre cu privire la aprobarea organigramei şi statelor-tip de personal pentru aparatele prefecturilor
                HOTĂRÎREA GUVERNULUI REPUBLICII MOLDOVA
         cu privire la aprobarea organigramei şi statelor-tip
              de personal pentru aparatele prefecturilor

                         Nr.417  din  11.05.99

       Monitorul Oficial al R.Moldova nr.48-49/400 din 13.05.1999

                                * * *
    Abrogat: 18.07.2002
    Hotărîrea Guvernului nr.892 din 09.07.2002

    În temeiul articolului  116 din Legea privind administraţia  publică
locală  nr.  186-XIV din 6 noiembrie 1998 (Monitorul Oficial, 1999,  nr.
14-15, art. 60), Guvernul Republicii Moldova HOTĂRĂŞTE:
    1. Se aprobă organigrama şi statele-tip de personal pentru aparatele
prefecturilor  judeţene, unităţii teritoriale autonome cu statut special
şi  municipiului Chişinău, judeţului Taraclia conform anexelor nr. 1,  2
şi 3.
    Se permite prefecţilor  să aprobe statele de personal ale aparatului
prefecturii  respective în limitele stabilite şi să distribuie unităţile
încadrate în funcţie de necesităţile şi particularităţile fiecărui judeţ.
 [Pct.1 modificat prin Hot. Guv. nr.182 din 29.02.2000]

    2. Ministerul  Finanţelor va prezenta în termen de 7 zile Guvernului
devizul de cheltuieli pentru întreţinerea prefecturilor.

    PRIM-MINISTRU
    AL REPUBLICII MOLDOVA                           Ion STURZA

    Chişinău, 11 mai 1999.
    Nr. 417.

                                                   Anexa nr. 1
                                            la Hotărîrea Guvernului 
                                               Republicii Moldova 
                                            nr. 417 din 11 mai 1999

                         ORGANIGRAMA
                     prefecturii judeţene
                      +-----------------+
                      |   Prefect (1)   |-----------------+
                      +-----------------+                 |
                               |                          |
         +------------------------------+           +-----------------+
         |                              |           |Consilier al pre-|
    +---------------+        +--------------------+ |fectului (1) pur-|
    | Subprefect (1)|        |Director general (1)| |tător de cuvînt  |
    +---------------+        +--------------------+ +-----------------+
         |                                  |
    +-----------------+               +----------------+
    |                 |               |                |
---------------+ +-------------+  +-----------+ +--------------+
Direcţia servi-| |Direcţia con-|  | Direcţia  | |   Direcţia   |
cii publice în | |trolului le- |  | audienţă, | |administrativ-|
cadrul ministe-| |galităţii ac-|  |petiţii şi | |  financiară  |
relor, departa-| |telor (juri- |  |secretariat| |              |
mentelor, altor| |   dică)     |  |           | |              |
autorităţi cen-| |             |  |           | |              |
trale  descon- | |             |  |           | |              |
centrate în te-| |             |  |           | |              |
  ritoriu      | |             |  |           | |              |
---------------| |-------------|  |-----------| |--------------| 
     1 + 8     | |   1 + 6 - 9 |  |    1 + 5  | |     1 + 4    |
---------------+ +-------------+  +-----------+ +--------------+

                                                    Anexa nr. 2
                                            la Hotărîrea Guvernului
                                               Republicii Moldova
                                             nr. 417 din 11 mai 1999

                            Statele-tip
             de personal pentru aparatele prefecturilor
----------------------------------------------------------------------
        Denumirea funcţiilor                            | Numărul de 
                                                        | postruri
----------------------------------------------------------------------
    Prefect                                                     1
    Subprefect                                                  1*
    Director general                                            1
    Consilier al prefectului                                    1
    Direcţia servicii publice desconcentrate în teritoriu       9
    Şef de direcţie                                             1
    Specialist principal                                        8
    Direcţia controlul legalităţii actelor autorităţilor 
    publice locale şi judeţene                                  7
    Şef de direcţie                                             1
    Specialist principal (jurist)                               6-9
    Direcţia audienţă, petiţii şi secretariat                   6
    Şef de direcţie                                             1
    Specialist principal                                        2
    Specialist (secretariat)                                    2
    Dactilograf (operator MEC)                                  1
    Direcţia administrativ-financiară                           5
    Şef de direcţie                                             1
    Contabil-şef                                                1
    Şofer                                                       2
    Intendent                                                   1
    TOTAL:                                                      31-34**
  -------------------------------
    * Pentru prefectura municipiului Chişinău se vor numi 2 subprefecţi.
    ** Pentru prefectura municipiului Chişinău numărul total de posturi
constituie 32-35.
 [Notele modificate prin Hot. Guv. nr.182 din 29.02.2000]


                                                  Anexa nr. 3
                                              la Hotărîrea Guvernului
                                              Republicii Moldova nr. 417
                                              din 11 mai 1999

                             Statele-tip
            ale aparatului prefecturii judeţului Taraclia
--------------------------------------------------------+---------------
                 Denumirea funcţiilor                   |     Numărul
                                                        |   de unităţi
--------------------------------------------------------+---------------
    Prefect                                                    1
    Subprefect                                                 1
    Specialist principal al serviciilor
    desconcentrate în teritoriu                                1
    Specialist principal (jurist) în
    controlul legalităţii actelor
    autorităţilor publice locale şi judeţene                   1
    Specialist principal pentru audienţe,
    petiţii şi secretariat                                     2
    Contabil                                                   0,5
    Şofer                                                      1
    Total                                                      7,5
 [Anexa nr.3 introdusă prin Hot. Guv. nr.182 din 29.02.2000]