vineri, 22 septembrie 2006
992/12.08.2003 Hotărîre cu privire la oficiile teritoriale ale Aparatului Guvernului
                HOTĂRÎREA GUVERNULUI REPUBLICII MOLDOVA
      cu privire la oficiile teritoriale ale Aparatului Guvernului
 [Denumirea în redacţia Hot.Guv. nr.206 din 18.02.05, în vigoare 25.02.05]

                        Nr.992  din  12.08.2003

     Monitorul Oficial al R.Moldova nr.182-185/1036 din 19.08.2003

                                * * *
    Abrogat: 22.09.2006
    Hotărîrea Guvernului nr. 1059 din 14.09.2006

    Întru executarea   Legii  nr.123-XV  din  18  martie  2003   privind
administraţia  publică locală (Monitorul Oficial al Republicii  Moldova,
2003, nr.49, art.211), Guvernul Republicii Moldova HOTăRĂŞTE:
    1. Se instituie oficiile teritoriale ale Aparatului Guvernului.
 [Pct.1 modificat prin Hot.Guv. nr.206 din 18.02.05, în vigoare 25.02.05]

    2. Se aprobă:
    Regulamentul   privind   organizarea   şi   funcţionarea   Oficiului
teritorial al Aparatului Guvernului, conform anexei nr.1;
    Statele de personal   ale   Oficiului   teritorial   al   Aparatului
Guvernului, conform anexei nr.2;
    Lista şi amplasarea oficiilor teritoriale ale Aparatului Guvernului,
unităţile administrativ-teritoriale deservite, conform anexei nr.3;
    Modificările  şi  completările ce se operează în unele hotărîri  ale
Guvernului Republicii Moldova, conform anexei nr.4.
 [Pct.2 modificat prin Hot.Guv. nr.206 din 18.02.05, în vigoare 25.02.05]

    3. Se abrogă  Hotărîrea  Guvernului Republicii Moldova nr.287    din
9 aprilie   1999   "Despre  aprobarea  Regulamentului  cu   privire   la
organizarea   şi   funcţionarea  prefecturii"  (Monitorul   Oficial   al
Republicii Moldova, 1999, nr.39-41, art.292).

    Prim-ministru
    al Republicii Moldova                       Vasile TARLEV

    Contrasemnată:
    Prim-viceprim-ministru                      Vasile Iovv
    Ministrul finanţelor                        Zinaida Grecianîi
    Ministrul justiţiei                         Vasile Dolghieru
    Ministrul muncii şi
    protecţiei sociale                          Valerian Revenco

    Chişinău, 12 august 2003.
    Nr.992.

                                                    Anexa nr.1
                                             la Hotărîrea Guvernului
                                             Republicii Moldova nr.992
                                             din 12 august 2003

                                 REGULAMENTUL
             cu privire la organizarea şi funcţionarea Oficiului
                      teritorial al Aparatului Guvernului
 [Denumirea modif. prin Hot.Guv. nr.206 din 18.02.05, în vigoare 25.02.05]

                        I. Dispoziţii generale

    1. Oficiul teritorial  al  Aparatului  Guvernului (în  continuare  -
Oficiu)  se  organizează  şi funcţionează ca subdiviziune  a  Aparatului
Guvernului,   desconcentrată  în  teritoriu,  menită  să   îndeplinească
prerogativele  acordate prin Legea privind administraţia publică locală,
prezentul  Regulament  şi alte acte legislative şi normative în ceea  ce
priveşte    controlul    asupra   legalităţii   actelor    autorităţilor
administraţiei  publice locale de nivelul întîi şi nivelul al doilea  pe
teritoriul în care acesta a fost instituit şi îşi desfăşoară activitatea.
 [Pct.1 modificat prin Hot.Guv. nr.206 din 18.02.05, în vigoare 25.02.05]

    2. Oficiul contribuie  la  realizarea  în  teritoriul  în  care  îşi
desfăşoară   activitatea  a  strategiei  şi  obiectivelor  cuprinse   în
Programul de activitate al Guvernului Republicii Moldova.
    Exercitarea drepturilor   şi   asumarea  obligaţiilor   civile   ale
Oficiului  se  realizează  de  către şeful  Oficiului  sau  de  persoana
desemnată  de  acesta. Exercitarea capacităţii juridice de drept  public
aparţine doar şefului Oficiului.
    3. Oficiul are   sediul  în  oraşul  (municipiul)  de  reşedinţă  al
teritoriului  în care îşi desfăşoară activitatea. Sediul Oficiului  este
proprietate  de  stat  şi se află în administrarea acestuia.  Sediul  de
reşedinţă al Oficiului este stabilit prin hotărîre de Guvern.
    4. Conducerea   generală  a  Oficiului  este  exercitată  de   şeful
Oficiului.
    Şeful Oficiului  este numit în şi eliberat din funcţie prin hotărîre
de Guvern, la propunerea Şefului Aparatului Guvernului.
    Şeful Oficiului  are,  de  regulă, studii juridice  complete  şi  un
stagiu de activitate profesională de cel puţin 5 ani.
    În activitatea  sa  şeful  Oficiului este ajutat de către  unul  din
consultanţii Oficiului, desemnat prin ordinul şefului Oficiului.
 [Pct.4 modificat prin Hot.Guv. nr.206 din 18.02.05, în vigoare 25.02.05]
 [Pct.4 modificat prin Hot.Guv. nr.1270 din 23.10.03, în vigoare 07.11.03]

    5. Colaboratorii  Oficiului  sînt angajaţi în funcţii  prin  ordinul
Şefului Aparatului Guvernului, la propunerea şefului Oficiului.
 [Pct.5 modificat prin Hot.Guv. nr.206 din 18.02.05, în vigoare 25.02.05]

    6. Oficiul dispune de dreptul de utilizare a blanchetelor cu antetul
Cancelariei  de  Stat,  confecţionate în aceste scopuri  pentru  fiecare
oficiu,  şi  de ştampilă care se aplică pe documentele oficiale şi  este
păstrată de şeful Oficiului.

                       II. Atribuţiile Oficiului

    7. În teritoriul  în  care îşi desfăşoară activitatea  Oficiul  este
abilitat cu următoarele atribuţii:
    controlul obligatoriu,   sub  aspectul  legalităţii,  al  deciziilor
consiliilor locale de nivelul întîi şi ale celor de nivelul al doilea;
    controlul obligatoriu,   sub   aspectul  legalităţii,   al   actelor
normative emise de către primar, preşedintele raionului şi pretor;
    controlul obligatoriu,  sub aspectul legalităţii, al actelor privind
organizarea licitaţiilor şi actelor de atribuire a terenurilor;
    controlul obligatoriu,  sub  aspectul  legalităţii,  al  actelor  de
angajare  şi actelor de eliberare a personalului administraţiei  publice
locale;
    controlul obligatoriu, sub aspectul legalităţii, al dispoziţiilor ce
ţin de cheltuieli sau angajamente financiare de cel puţin 30000 lei - în
unitatea  administrativ-teritorială  de  nivelul întîi şi de  cel  puţin
300000 lei - în unitatea de nivelul al doilea;
    controlul obligatoriu, sub aspectul legalităţii, al actelor emise în
exercitarea unei atribuţii delegate de stat autorităţilor administraţiei
publice locale;
    controlul obligatoriu,  sub  aspectul legalităţii, al  oricărui  act
administrativ   (decizie,  dispoziţie),  solicitat  de  către  consiliul
local,   secretar, primar, persoanele fizice sau juridice, precum şi  în
alte cazuri prevăzute de legislaţia în vigoare.
 [Pct.7 modificat prin Hot.Guv. nr.206 din 18.02.05, în vigoare 25.02.05]

    8. Întru exercitarea   atribuţiilor   ce-i   revin,   Oficiul   este
împuternicit:
    1) să notifice,  în  cazul  în  care consideră că  un  act  emis  de
autoritatea  administraţiei publice locale este ilegal, invocînd  motive
legal  întemeiate,  autorităţii locale această  ilegalitate,  solicitînd
modificarea sau abrogarea lui totală sau parţială;
    2) să sesizeze,  dacă, în termen de 30 zile, autoritatea emitentă  a
actului  considerat ilegal nu l-a modificat sau nu l-a abrogat, sau nu a
reexaminat  actul  contestat, instanţa de contencios  administrativ,  în
termen  de  30  de zile de la data primirii notificării refuzului  de  a
modifica  sau retrage acest act, iar în cazul în care autoritatea locală
emitentă nu a luat nici o atitudine - în termen de 60 de zile de la data
notificării cererii de modificare sau abrogare a actului în cauză;
    3) să sesizeze direct, dacă consideră că actul poate avea consecinţe
grave  sau  în  scopul  prevenirii unei  pagube  iminente,  instanţa  de
contencios  administrativ  după  primirea actului pe care  îl  consideră
ilegal, încunoştinţînd de îndată autoritatea locală emitentă;
    4) să solicite,   odată   cu  sesizarea  instanţei   de   contencios
administrativ, suspendarea actului contestat sau dispunerea altor măsuri
provizorii;
    5) să solicite  autorităţii  administraţiei publice  furnizarea,  în
termen de 10 zile, a copiilor de pe toate documentele şi alte informaţii
necesare,   să   audieze   factorii   de   decizie,   persoane   fizice,
reprezentanţii   persoanelor  juridice,  cerîndu-le  explicaţii   asupra
circumstanţelor   ce   prezintă   interes   pentru   obiectivitatea   şi
plenitudinea controlului administrativ;
    6) să sesizeze  imediat,  în cazul în care  rezultatele  controlului
legalităţii  actelor autorităţilor administraţiei publice locale  denotă
componenţa  unei  infracţiuni, organele de drept competente,  comunicînd
acest lucru şi Aparatului Guvernului;
    7) să verifice,  pînă  la data de 10 a fiecărei luni, lista  actelor
adoptate de primar şi de preşedintele raionului în luna precedentă şi să
purceadă  la  controlul legalităţii oricărui act care nu  face  obiectul
unui  control  obligatoriu, în termen de 30 de zile de la data  primirii
listei   menţionate.  Responsabil  de  transmiterea  listei  date   este
secretarul consiliului local;
    8) În activitatea  sa  Oficiul  poate  exercita  şi  alte  atribuţii
prevăzute de legislaţia în vigoare.
 [Pct.8 modificat prin Hot.Guv. nr.206 din 18.02.05, în vigoare 25.02.05]

    9. Colaboratorii  Oficiului  pot participa la şedinţele  consiliilor
locale,  fără drept de vot şi implicare în lucrările acestora, decît  la
solicitarea  preşedintelui  şedinţei,  în cazurile  de  consultare,  sub
aspectul  legalităţii,  a procedurii de desfăşurare şi a proiectului  de
decizie luat în dezbateri la ordinea de zi.
    10. În cadrul    exercitării    controlului   legalităţii    actelor
autorităţilor  administraţiei publice locale colaboratorii Oficiului  nu
pot   da  ordine  directe  funcţionarilor  autorităţilor  administraţiei
publice  locale.  Orice solicitare de documente trebuie să fie  adresată
autorităţii    vizate.   Transmiterea   documentelor,   deciziilor    şi
dispoziţiilor va fi efectuată de către secretar în modul şi în termenele
stabilite  de Legea privind administraţia publică locală şi de prezentul
Regulament.
    11. În activitatea sa Oficiul este obligat să:
    exercite controlul  legalităţii actelor autorităţilor administraţiei
publice locale, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare;
    respecte proporţionalitatea    între   amploarea   intervenţiei   şi
importanţa intereselor pe care le protejează;
    nu admită limitarea  dreptului  autorităţii  administraţiei  publice
locale de a administra în mod autonom, în condiţiile legii, afacerile ce
ţin de propria competenţă.

                  III. Atribuţiile şefului Oficiului

    12. Şeful Oficiului îndeplineşte următoarele atribuţii principale:
    a) asigură realizarea   intereselor   naţionale   pe   plan   local,
respectarea   legilor,  decretelor  Preşedintelui  Republicii   Moldova,
hotărîrilor Guvernului Republicii Moldova şi altor acte normative;
    b) exercită controlul   asupra   legalităţii  actelor  adoptate   de
autorităţile  administraţiei publice locale, atît de nivelul întîi,  cît
şi  de  nivelul  al doilea, care sînt obligate să  le  remită  Oficiului
conform  Legii  privind  administraţia  publică  locală  şi  prezentului
Regulament;
    c) prezintă anual  sau  ori  de  cîte ori  este  necesar  Aparatului
Guvernului note informative privind legalitatea actelor în teritoriul în
care  îşi  desfăşoară  activitatea,  iar lunar -  ordinele  cu  caracter
normativ;
    d) asigură recepţionarea   şi   examinarea,   în   conformitate   cu
legislaţia  în vigoare, a petiţiilor parvenite de la cetăţeni,  persoane
juridice  şi organizaţii obşteşti din teritoriul în care îşi  desfăşoară
activitatea;
    e) de comun acord  cu autorităţile administraţiei publice locale  şi
cu    participarea   reprezentanţilor   acestora   şi   a    serviciilor
desconcentrate  în  teritoriu,  instituie comisii competente  în  scopul
examinării  obiective  a  circumstanţelor  ce au servit  drept  bază  la
adoptarea  deciziilor,  considerate  nelegitime.  Hotărîrile  comisiilor
instituite   se  dau  publicităţii  şi  servesc  drept  recomandare   în
activitatea autorităţilor administraţiei publice locale de nivelul întîi
şi  nivelul al doilea, în scopul prevenirii încălcărilor şi  derogărilor
de  la  legislaţia în vigoare, contribuind la stabilirea şi  dezvoltarea
unor  relaţii de conlucrare eficientă între autorităţile  administraţiei
publice locale şi subiecţii controlului administrativ;
    f) de comun acord  cu  autorităţile administraţiei  publice  locale,
organizează   şi  asigură  participarea  colaboratorilor  Oficiului   la
şedinţele consiliilor locale;
    g) propune spre  angajare  candidaturile colaboratorilor  Oficiului.
Elaborează  şi aprobă fişele postului, înaintează propuneri de stimulare
şi sancţionare, a colaboratorilor Oficiului;
    h) aprobă Regulamentul  intern  şi asigură respectarea  prevederilor
acestuia;
    i) asigură păstrarea  conformă  a  documentelor  de  serviciu  şi  a
actelor   remise   pentru  exercitarea  controlului   administrativ   de
legalitate,  dispunînd,  în  modul stabilit,  transmiterea  acestora  în
arhivă;
    î) asigură paza   şi   integritatea   patrimoniului   Oficiului   şi
contribuie la îmbunătăţirea şi înnoirea acestuia;
    j) iniţiază procedura  de sancţionare administrativă a  secretarului
consiliilor  locale  de  nivelul întîi şi al doilea, în  cazul  în  care
acesta  nu-şi  onorează  sistematic  obligaţiunile ce ţin  de  modul  şi
termenele  de  a  transmite Oficiului actele  adoptate  de  autorităţile
administraţiei  publice locale şi alte documente şi informaţii prevăzute
de legislaţia în vigoare;
    k) iniţiază procedura  de suspendare a activităţii consiliului local
de  nivelul întîi şi al doilea, în conformitate cu prevederile art.29 şi
art.54 al Legii privind administraţia publică locală;
    l) îndeplineşte  şi alte atribuţii prevăzute de lege sau însărcinări
date de Aparatul Guvernului.
 [Pct.12 modificat prin Hot.Guv. nr.206 din 18.02.05, în vigoare 25.02.05]
 [Pct.12 modificat prin Hot.Guv. nr.1215 din 05.11.04, în vigoare 12.11.04]

    13. În activitatea Oficiului, şeful acestuia este responsabil de:
    a) crearea şi   asigurarea   condiţiilor  normale  de   funcţionare,
perfecţionarea  şi  instruirea profesională continuă  a  colaboratorilor
Oficiului;
    b) asigurarea    unei    conlucrări   eficiente   cu    autorităţile
administraţiei   publice   locale   şi  serviciile   desconcentrate   şi
descentralizate în teritoriul în care îşi desfăşoară activitatea;
    c) acordarea  în permanenţă a ajutorului metodologic şi  consultativ
juridic  autorităţilor administraţiei publice locale de nivelul întîi şi
nivelul al doilea;
    d) organizarea     şi    desfăşurarea    seminarelor,     lecţiilor,
conferinţelor,  atît  în  cadrul Oficiului, cît şi în  localităţile  din
teritoriul în care îşi desfăşoară activitatea;
    e) familiarizarea  autorităţilor  administraţiei publice  locale  cu
legislaţia în vigoare;
    f) monitorizarea  şi  generalizarea activităţii atît a Oficiului  în
general,  cît  şi pe domenii aparte în vederea  perfecţionării  cadrului
legal existent;
    g) utilizarea  conformă a mijloacelor bugetare destinate activităţii
Oficiului.  Şeful  este  persoana cu drept de semnătură  a  documentelor
contabile, prezentate Aparatului Guvernului.
 [Pct.13 modificat prin Hot.Guv. nr.206 din 18.02.05, în vigoare 25.02.05]

    14. În lipsa  şefului  Oficiului,  unul din  colaboratorii  acestuia
îndeplineşte  atribuţiile  şi  obligaţiunile ce-i revin  conform  legii,
desemnat  în  acest scop printr-un ordin separat al  şefului  Oficiului,
coordonat cu Şeful Aparatului Guvernului.
 [Pct.14 modificat prin Hot.Guv. nr.206 din 18.02.05, în vigoare 25.02.05]

    15. Întru îndeplinirea  atribuţiilor  ce-i  revin,  şeful  Oficiului
emite ordine.
    Ordinul şefului  Oficiului  devine executoriu numai după ce  a  fost
făcut  public,  prin  afişare  şi publicare, în cazul  în  care  conţine
dispoziţii  normative, sau de la data comunicării persoanelor interesate
- în celelalte cazuri.
    16. Contestarea  ordinelor  emise  de  către şeful  Oficiului  şi  a
deciziilor   luate   pe   marginea   controlului   legalităţii   actelor
autorităţilor  administraţiei  publice locale, efectuat  la  solicitarea
persoanelor   specificate  în  alineatul  şapte,  pct.7  al  prezentului
Regulament, precum şi asupra petiţiilor şi sesizărilor, se înaintează de
către  persoanele  interesate instanţei de judecată competente,  conform
Legii  contenciosului  administrativ, solicitînd  concomitent  instanţei
modificarea sau anularea actului considerat nelegitim.

                         IV. Dispoziţii finale

    17. Statele de  personal  ale  Oficiului  teritorial  al  Aparatului
Guvernului sînt aprobate prin hotărîre de Guvern.
 [Pct.17 modificat prin Hot.Guv. nr.206 din 18.02.05, în vigoare 25.02.05]

    18. Persoanele   încadrate  în  Oficiul  teritorial  au  statut   de
funcţionar public, cu excepţia personalului tehnic şi auxiliar.
    19. Oficiul este  dotat cu transport, birouri echipate cu  mobilier,
reţea  de  telecomunicaţii,  tehnică computerizată şi  sistem  "Intranet
guvernamental".
    20. Aparatul  Guvernului asigură conducerea şi controlul activităţii
desfăşurate   de   Oficiu,  precum  şi  perfecţionarea  profesională   a
angajaţilor acestuia.
 [Pct.20 modificat prin Hot.Guv. nr.206 din 18.02.05, în vigoare 25.02.05]

    21. Aparatul  Guvernului  asigură  prin  aparatul  său  activităţile
financiar-contabile   şi  logistice  ale  Oficiului,  acordă   asistenţa
necesară pentru buna lui funcţionare.
 [Pct.21 modificat prin Hot.Guv. nr.206 din 18.02.05, în vigoare 25.02.05]

    22. Litigiile   apărute   în  cadrul  activităţii   Oficiului   sînt
soluţionate în modul prevăzut de legislaţia în vigoare.

                                                      Anexa nr.2
                                                la Hotărîrea Guvernului
                                                Republicii Moldova nr.992
                                                din 12 august 2003

                Stuctura şi statele de personal ale oficiului
                     teritorial al Aparatului Guvernului

    Şef Oficiu (de regulă, jurist)            1
    consultant superior (jurist)             3-7 (în funcţie de numărul  
                                             raioanelor deservite şi
                                             sectoarelor municipiului
                                             Chişinău)
    specialist                                1
    şofer                                     1
      Total pe oficiu:                       6-10*

    Notă:
    - Statele de  personal  ale Oficiului teritorial Chişinău prevăd  16
unităţi, inclusiv 13 consultanţi jurişti, pentru deservirea a 7 raioane,
a municipiului Chişinău şi a 5 sectoare din cadrul municipiului.
    - Pentru Oficiul  teritorial Hînceşti se prevăd 2 unităţi de  şoferi
pentru   deservirea  autorităţilor  administraţiei  publice  locale  din
raioanele de sud ale ţării.
 [Anexa nr.2 modificată prin Hot.Guv. nr.206 din 18.02.05, în vigoare 25.02.05]
 [Anexa nr.2 modificată prin Hot.Guv. nr.1215 din 05.11.04, în vigoare 12.11.04]
 [Anexa nr.2 modificată prin Hot.Guv. nr.1270 din 23.10.03, în vigoare 07.11.03]

                                                         Anexa nr.3
                                                la Hotărîrea Guvernului
                                                Republicii Moldova nr.992
                                                din 12 august 2003

    Lista şi amplasarea oficiilor teritoriale ale Aparatului Guvernului,
               unităţile administrativ-teritoriale deservite
------------------------------------------------------------------------
 Nr.| Denumirea Oficiului |   Sediul de reşe-  |Unităţile administrativ-
 d/o|                     |   dinţă            |teritoriale deservite
    |                     |                    |(raioane, municipii)
----+---------------------+--------------------+------------------------
 1.   Oficiul teritorial    Municipiul Bălţi     Bălţi, Făleşti, Glodeni
      Bălţi                                      Rîşcani, Sîngerei
 2.   Oficiul teritorial    Municipiul Chişinău  Anenii Noi, Căuşeni,
      Chişinău                                   Chişinău, Criuleni,
                                                 Dubăsari, Ialoveni,
                                                 Ştefan Vodă, Străşeni
 3.   Oficiul teritorial    Oraşul Edineţ        Briceni, Donduşeni,
      Edineţ                                     Edineţ, Ocniţa
 4.   Oficiul teritorial    Oraşul Hînceşti      Basarabeasca, Cantemir,
      Hînceşti                                   Cahul, Cimişlia, Hînceşti,
                                                 Leova, Taraclia
 5.   Oficiul teritorial    Oraşul Orhei         Orhei, Rezina, Şoldă-
      Orhei                                      neşti, Teleneşti
 6.   Oficiul teritorial    Oraşul Floreşti      Drochia, Floreşti,
      Floreşti                                   Soroca
 7.   Oficiul teritorial    Oraşul Ungheni       Călăraşi, Nisporeni,
      Ungheni                                    Ungheni
------------------------------------------------------------------------
 [Anexa nr.3 modificată prin Hot.Guv. nr.206 din 18.02.05, în vigoare 25.02.05]
 [Anexa nr.3 modificată prin Hot.Guv. nr.1215 din 05.11.04, în vigoare 12.11.04]
 [Anexa nr.3 modificată prin Hot.Guv. nr.1270 din 23.10.03, în vigoare 07.11.03]

                                                       Anexa nr.4
                                                la Hotărîrea Guvernului
                                                Republicii Moldova nr.992
                                                din 12 august 2003

     Modificările şi completările ce se operează în unele hotărîri
                   ale Guvernului Republicii Moldova
 [Pct.1 exclus prin Hot.Guv. nr.836 din 10.08.05, în vigoare 12.08.05]

 [Pct.2 exclus prin Hot.Guv. nr.1270 din 23.10.03, în vigoare 07.11.03]
 [celelalte renumerotate]

    2. Clasificatorul unic al funcţiilor publice, aprobat prin Hotărîrea
Guvernului  Republicii  Moldova  nr.151 din 23  februarie  2001  "Despre
aprobarea   Clasificatorului  unic  al  funcţiilor  publice"  (Monitorul
Oficial al Republicii Moldova, 2001, nr.25-26, art.186), cu modificările
şi  completările  ulterioare,  se modifică şi se  completează  după  cum
urmează:
    la poziţia "01.02.   Funcţii   publice  de  rangul  doi"   poziţiile
"01.02.01  Prefect", "01.02.02 Subprefect", "01.02.03. Director  general
al  prefecturii"  se exclud şi după poziţia "01.02.48  Inspector-şef  al
inspectoratului  teritorial  de  muncă şi adjuncţii lui",  se  introduce
poziţia  "01.02.49  şef  Oficiu (Oficiul teritorial  al  Cancelariei  de
Stat)";
    la poziţia "01.03  Funcţii publice de rangul trei" poziţia "01.03.01
Consilier al prefecturii" se exclude şi după poziţia "01.03.24 Inspector
(din  inspectoratele  şi  inspecţiile  de stat)"  se  introduce  poziţia
"01.03.25 Consultant (Oficiul teritorial al Cancelariei de Stat)";
    în subpucntul   1  al  punctului  5  al  Blocului  informaţional  al
Clasificatorului    unic   al   funcţiilor   publice,   după    cuvîntul
"consiliilor",   sintagma   "judeţene"  se  substituie   prin   sintagma
"raionale";
    subpunctul 2   al   punctului   5  al  Blocului   informaţional   al
Clasificatorului  unic  al  funcţiilor publice se modifică  şi  va  avea
următorul  cuprins:  "Oficiile  teritoriale  ale  Cancelariei  de  Stat,
aparatul unităţii teritoriale autonome cu statut special".

    3. În punctul  1  al Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova  nr.919
din   12  iulie  2002  "Privind  reorganizarea  Cancelariei  de  Stat  a
Republicii  Moldova"  (Monitorul  Oficial al Republicii  Moldova,  2002,
nr.103-105, art.1032) cifra "176" se substituie prin cifra "179".
 [Pct.5 exclus prin Hot.Guv. nr.1270 din 23.10.03, în vigoare 07.11.03]