vineri, 19 iulie 2013
98/31.01.2005 Hotărîre pentru aprobarea Regulamentului privind formarea şi utilizarea mijloacelor speciale ale instituţiilor publice de la oferirea documentelor de licitaţie

H O T Ă R Î R E

pentru aprobarea Regulamentului privind formarea şi utilizarea mijloacelor

speciale ale instituţiilor publice de la oferirea documentelor de licitaţie

 

nr. 98  din  31.01.2005

 

Monitorul Oficial al R.Moldova nr.20-23/150 din 04.02.2005

 

* * *

Abrogat: 23.06.2017

Hotărîrea Guvernului nr.340 din 26.05.2017

 

Notă: În denumire şi pe tot parcursul textului, cuvîntul "tender" se substituie prin cuvîntul "licitaţie" conform Hot.Guv. nr.1513 din 29.12.2007, în vigoare 15.01.2008

 

Guvernul HOTĂRĂŞTE:

Se aprobă Regulamentul privind formarea şi utilizarea mijloacelor speciale ale instituţiilor publice de la oferirea documentelor de licitaţie (se anexează).

 

PRIM-MINISTRUVasile TARLEV

Contrasemnează:
Ministrul economieiMarian Lupu
Ministrul finanţelorZinaida Grecianîi
Ministrul justiţieiVictoria Iftodi

Chişinău, 31 ianuarie 2005.
Nr.98.

Aprobat

prin Hotărîrea Guvernului

nr.98 din 31 ianuarie 2005

 

REGULAMENT

privind formarea şi utilizarea mijloacelor speciale ale instituţiilor

publice de la oferirea documentelor de licitaţie

 

I. DISPOZIŢII GENERALE

1. Prezentul Regulament stabileşte modul de gestionare a mijloacelor speciale ale instituţiilor publice finanţate de la buget din oferirea documentelor de licitaţie şi este elaborat în temeiul articolelor 36 şi 60 ale Legii nr.96-XVI din 13 aprilie 2007 privind achiziţiile publice şi în conformitate cu art.12 al Legii nr.847-XIII din 24 mai 1996 privind sistemul bugetar şi procesul bugetar (cu modificările ulterioare).

[Pct.1 modificat prin Hot.Guv. nr.1513 din 29.12.2007, în vigoare 15.01.2008]

 

II. MODUL DE FORMARE ŞI UTILIZARE A MIJLOACELOR SPECIALE

2. Mijloacele speciale ale instituţiilor publice se constituie din veniturile obţinute de la oferirea documentelor de licitaţie. Documentele de licitaţie sînt acordate operatorilor economici, care doresc să participe la licitaţie, depunînd o cerere în acest sens şi achitînd costul documentelor respective.

[Pct.2 completat prin Hot.Guv. nr.545 din 17.07.2013, în vigoare 19.07.2013]

[Pct.2 modificat prin Hot.Guv. nr.1513 din 29.12.2007, în vigoare 15.01.2008]

 

3. Costul setului documentelor de licitaţie (caietului de sarcini) se stabileşte în valoare de 200 lei, conform anexei. În costul documentelor de licitaţie nu se include taxa pe valoarea adăugată. Întreprinderilor Societăţii Orbilor, Societăţii Invalizilor, Asociaţiei Surzilor, Atelierului de Producţie al Spitalului Clinic de Psihiatrie Republican, instituţiilor penitenciare şi altor persoane defavorizate, aceste documente li se oferă în mod gratuit. Pentru informaţia privind desfăşurarea procedurii de achiziţie, inclusiv pentru documentele publicate în Sistemul Informaţional Automatizat “Registrul de Stat al Achiziţiilor Publice”, nu se percep plăţi în favoarea autorităţii contractante.

[Pct.3 completat prin Hot.Guv. nr.545 din 17.07.2013, în vigoare 19.07.2013]

[Pct.3 completat prin Hot.Guv. nr.1513 din 29.12.2007, în vigoare 15.01.2008]

 

4. În cazul în care gestionarea resurselor financiare se efectuează prin sistemul trezorerial, mijloacele speciale încasate prin casieria instituţiei se depun la contul trezorerial de mijloace speciale deschis la trezoreria teritorială.

[Pct.4 în redacţia Hot.Guv. nr.545 din 17.07.2013, în vigoare 19.07.2013]

 

5. Veniturile obţinute de la comercializarea setului documentelor de licitaţie se direcţionează spre acoperirea cheltuielilor legate de prestarea serviciilor aferente perfectării şi elaborării documentelor de licitaţie, inclusiv:

plata bunurilor şi serviciilor;

deplasării în interes de serviciu;

procurarea mijloacelor fixe.

[Pct.5 modificat prin Hot.Guv. nr.1513 din 29.12.2007, în vigoare 15.01.2008]

 

6. Gestionarea mijloacelor speciale ale instituţiei publice se efectuează conform Regulamentului cu privire la gestionarea mijloacelor speciale ale instituţiilor publice finanţate de la buget.

 

III. DISPOZIŢII FINALE

7. Evidenţa contabilă a mijloacelor speciale se organizează în conformitate cu Legea contabilităţii şi se efectuează conform instrucţiunilor cu privire la evidenţa contabilă în instituţiile publice, aprobate de Ministerul Finanţelor.

8. Instituţia publică prezintă darea de seamă privind utilizarea mijloacelor speciale, în modul şi termenele stabilite de către instituţia ierarhic superioară.

 

Anexă

la Regulamentul privind formarea

şi utilizarea mijloacelor speciale

ale instituţiilor publice de la

oferirea documentelor de licitaţie

 

Costul unui set de documente pentru participarea la licitaţie

 

Cheltuielile de tipărire şi livrare includ:

(lei)

hîrtie Xerox10,50
hîrtie Fax9,0
cartuş printer LaserJet21,0
toner printer LaserJet21,0
suport electronic de stocare a datelor (1 buc.)10,0
mapă pentru documente10,0
toner Xerox23,0
alte cheltuieli (rechizite de cancelarie - stilou, creion, mape, capsator, radieră etc.)60,0
convorbiri telefonice35,50
Total200,00

 

[Anexa modificată prin Hot.Guv. nr.545 din 17.07.2013, în vigoare 19.07.2013]