marți, 15 noiembrie 2022
896/27.10.2014 Hotărîre pentru aprobarea Nomenclatorului şi tarifelor la serviciile prestate contra plată, precum şi a Regulamentului cu privire la modul de formare şi utiliza...

H O T Ă R Î R E

pentru aprobarea Nomenclatorului şi tarifelor la serviciile prestate contra plată, precum

şi a Regulamentului cu privire la modul de formare şi utilizare a veniturilor colectate

ale subdiviziunilor Ministerului Afacerilor Interne, autorităţilor administrative

şi instituţiilor din subordinea acestuia

[Denumirea modificată prin Hot.Guv. nr.771 din 09.11.2022, în vigoare 15.11.2022]

 

nr. 896  din  27.10.2014

 

Monitorul Oficial nr.325-332/963 din 31.10.2014

 

* * *

În scopul executării prevederilor art.43 alin.(2) din Legea finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale nr.181/2014 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2014, nr.223-230, art.519), cu modificările ulterioare, Guvernul

[Clauza de adoptare modificată prin Hot.Guv. nr.771 din 09.11.2022, în vigoare 15.11.2022]

 

HOTĂRĂŞTE:

1. Se aprobă:

Nomenclatorul şi tarifele la serviciile prestate contra plată de către subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne, autorităţile administrative şi instituţiile din subordinea acestuia, conform anexei nr.1;

Regulamentul cu privire la modul de formare şi utilizare a mijloacelor speciale ale subdiviziunilor Ministerului Afacerilor Interne, autorităţilor administrative şi instituţiilor din subordinea acestuia, conform anexei nr.2.

2. Se abrogă unele hotărîri ale Guvernului, conform anexei nr.3.

3. Ministerul Afacerilor Interne, în termen de o lună, va aduce actele sale normative în corespundere cu prevederile prezentei hotărîri.

PRIM-MINISTRUIurie LEANCĂ

 

Contrasemnează:
Viceprim-ministru, ministrul economieiAndrian Candu
Ministrul afacerilor interneDorin Recean
Ministrul finanţelorAnatol Arapu

 

Nr.896. Chişinău, 27 octombrie 2014.

 

 

Anexa nr.1

la Hotărîrea Guvernului

nr.896 din 27 octombrie 2014

 

NOMENCLATORUL ŞI TARIFELE

la serviciile prestate contra plată de către subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne,

autorităţile administrative şi instituţiile din subordinea acestuia

 

Nr.
d/o
Denumirea serviciuluiTariful
123
 

Departamentul trupelor de carabinieri

1.Servicii hotelierePe bază de contract de prestare a serviciilor
2.Examinarea persoanelor fizice de către comisia medico-militarăConform Catalogului tarifelor unice pentru serviciile medico-sanitare prestate contra plată de către instituţiile medico-sanitare publice, precum şi pentru serviciile acoperite din fondurile asigurării obligatorii de asistenţă medicală, prestate de instituţiile medico-sanitare publice şi cele private, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.1020 din 29 decembrie 2011
3.Paza şi protecţia fizică a persoanelor juridice, a clădirilor, încăperilor, teritoriilor limitate, obiectelor mobile, precum şi a altor bunuriPe bază de contract de prestare a serviciilor
 

Direcţia administrare şi politici de dezvoltare

4.

Comercializarea biletelor de odihnăPe bază de contract de prestare a serviciilor
 

Clubul sportiv central Dinamo”

5.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii pe pista de alergări, 1 oră/6 persoane233 lei
6.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la sectorul de atletism, 1 oră380 lei
7.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la terenul de volei, 1 oră/12 persoane420 lei
8.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la terenul de minifotbal, 1 oră/14 persoane560 lei
9.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la sala de forţă, 1 oră/20 de persoane541 lei
10.Servicii de metodist-instructor la sala de forţă, 1 oră/persoană64 lei
11.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la sala de atletism, 1 oră/30 persoane410 lei
12.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la sala de pregătire fizică generală, 1 oră/12 persoane385 lei
13.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la centrul de reabilitare, 1 oră/10 persoane315 lei
14.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la bazin pe o pistă, 1 oră:
1 persoană100 lei
10 persoane1000 lei
15.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la terenul de fotbal, 1 oră/22 persoane (terenul mare)9500 lei
16.Activităţi sportive şi de întremare a sănătăţii la sala de jocuri sportive, 1 oră/14 persoane500 lei
17.Cursuri de instruire teoretică şi practică de mânuire a armei de foc, 1 curs1410 lei
18.Servicii hotelierePe bază de contract de prestare a serviciilor
19.Servicii medico-sanitareConform Catalogului tarifelor unice pentru serviciile medico-sanitare prestate contra plată de către instituţiile medico-sanitare publice, precum şi pentru serviciile acoperite din fondurile asigurării obligatorii de asistenţă medicală, prestate de instituţiile medico-sanitare publice şi cele private, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.1020/2011
20.Servicii de examinare şi reglare a armelor, 1 armă106 lei
21.Chiria unei arme, 1 oră75 lei
22.Serviciile instructorului la trageri, 1 oră107 lei
23.Prestarea serviciilor de activităţi la tir, 1 oră/1 persoană57 lei
24.Prestarea serviciilor de examinare tehnică periodică a armelor, 1 armă110 lei
25.Prestarea serviciilor de activităţi la tirul cu instalaţia ţintelor care apar prin surprindere la tirul de 25 m a Clubului sportiv central „Dinamo”, 1 oră/1 persoană120 lei
26.Servicii de metodist-instructor înot, 1 oră/1 persoană36 lei
27.Darea în locaţiune a bunurilor proprietate publicăCuantumul chiriei/arendei, calculat în baza legii bugetului de stat pe anul respectiv
 

Serviciul medical

28.Servicii medico-sanitareConform Catalogului tarifelor unice pentru serviciile medico-sanitare prestate contra plată de către instituţiile medico-sanitare publice, precum şi pentru serviciile acoperite din fondurile asigurării obligatorii de asistenţă medicală, prestate de instituţiile medico-sanitare publice şi cele private, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.1020 din 29 decembrie 2011
29.Examinarea persoanelor fizice de către Comisia medicală a Ministerului Afacerilor Interne
30. Servicii farmaceuticeTarifele la medicamente şi alte produse farmaceutice şi parafarmaceutice sînt stabilite conform Regulamentului privind formarea preţurilor la medicamente şi alte produse farmaceutice şi parafarmaceutice, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.603 din 2 iulie 1997
 

Serviciul tehnologii informaţionale

31.Verificarea chestionarelor privind solicitarea de urgenţă a paşaportului cetăţeanului Republicii MoldovaPe bază de contract de prestare a serviciilor
32.Eliberarea certificatului de căutare a persoanei sau a unităţii de transport peste hotare360 lei
33.Eliberarea certificatului despre unitatea de transport în căutare90 lei
34.Eliberarea certificatului privind verificarea persoanelor juridice peste hotare360 lei
35.Eliberarea cazierului judiciar pentru persoanele fizice şi juridice1 zi – 60 lei
10 zile – 30 lei
36.Eliberarea cazierului contravenţional pentru persoanele fizice şi juridice1 zi – 60 lei
10 zile – 30 lei
37.Eliberarea certificatului de cazier detaliat  1 zi – 125 lei
10 zile – 60 lei
 

Centrul republican de instruire al Serviciului Protecţiei Civile şi Situaţiilor Excepţionale

38.Instruirea teoretică şi practică a audienţilor din unităţile economice solicitante, din instituţiile de învăţămînt private, 1 oră 9 lei/ 1 persoană
39.Pregătirea şi perfecţionarea cadrelor în domeniul protecţiei civile şi apărării împotriva incendiilor pentru agenţii economici care nu sînt finanţaţi din bugetul de stat, 1 oră 9 lei/ 1 persoană
40.Pregătirea personalului:Pe bază de contract de prestare a serviciilor
privind regulile de apărare împotriva incendiilor în timpul exploatării şi deservirii staţiilor de alimentare cu combustibil
pentru exercitarea obligaţiilor la staţiile de salvare pe ape; instruirea, atestarea şi confirmarea obligatorie anuală a categoriilor de calificare a scafandrierilor
pentru exercitarea obligaţiilor la depozitele şi bazele de produse chimice (petroliere) şi la alte obiecte cu pericol de incendiu şi explozie, în domeniul protecţiei civile şi apărării împotriva incendiilor
 

Detaşamentele şi unităţile de salvatori şi pompieri ale Serviciului Protecţiei Civile şi Situaţiilor Excepţionale

41.

Prestarea serviciilor cu utilizarea automobilelor de intervenţie şi a tehnicii speciale pentru supravegherea manifestaţilor sportive în masă, asigurarea apărării împotriva incendiilor în timpul manifestaţilor culturale şi de agrement cu caracter comercial (supraveghere, cercetare, escortare), în timpul executării lucrărilor cu pericol de incendiu, precum şi efectuarea lucrărilor de pompare şi transportare a deferitor substanţe Pe bază de contract de prestare a serviciilor
 

Laboratorul chimic-radiometric al Serviciului Protecţiei Civile şi Situaţiilor Excepţionale

42.

Efectuarea controlului de laborator al măştilor antigaz, al dispozitivelor de cercetare radioactive, al utilajului privind asigurarea condiţiilor de protecţie şi funcţionare a agenţilor economici care nu sînt finanţaţi din bugetul de statPe bază de contract de prestare a serviciilor
 

Detaşamentele căutare-salvare nr.1 şi nr.2 ale Serviciului Protecţiei Civile şi Situaţiilor Excepţionale

43.Executarea lucrărilor de construcţie şi montaj cu utilizarea tehnicii speciale (săpare, demolare, montare)Pe bază de contract de prestare a serviciilor
44.Deschiderea forţată a uşilor şi a ferestrelor în apartamente şi oficii cu folosirea tehnologiilor speciale, la solicitarea cetăţenilor (în lipsa pericolului pentru viaţa şi sănătatea cetăţenilor)146 lei
45.Prestarea serviciilor cu tehnică şi utilaje specializate de salvare-descarcerare, pompe, staţii electrice, alt inventar specializat, darea în chirie a corturilor, a bucătăriilor de companie etc. Pe bază de contract de prestare a serviciilor
46.Servicii hotelierePe bază de contract de prestare a serviciilor
 

Laboratorul experimental-antiincendiar al Serviciului Protecţiei Civile şi Situaţiilor Excepţionale

47.

Prestarea serviciilor de cercetare în laborator, la solicitarea agenţilor economici şi a persoanelor fizicePe bază de contract de prestare a serviciilor
 

Direcţia salvatori şi pompieri, direcţiile (secţiile) situaţii excepţionale

48.Verificarea corespunderii obiectivului cu cerinţele normelor şi regulilor de apărare împotriva incendiilor, la solicitarea agenţilor economici şi a persoanelor fizicePe bază de contract de prestare a serviciilor
49.Examinarea, la cererea solicitantului, a documentaţiei de proiect care nu se supune coordonării conform legislaţieiPe bază de contract de prestare a serviciilor
 

Direcţiile (secţiile) situaţii excepţionale

50.

Servicii hotelierePe bază de contract de prestare a serviciilor
 

[Compart. „Centrul tehnico-criminalistic şi expertize judiciare al Inspectoratului General al Poliţiei” (pct.51-76) abrogat prin Hot.Guv. nr.194 din 24.03.2017, în vigoare 07.04.2017]

 

 

Direcţia supraveghere transport şi circulaţie rutieră a Inspectoratului naţional de patrulare

77.Coordonarea proiectelor şi inspecţia obiectelor de arhitectură mică şi a reclamei amplasate în zona de protecţie a drumurilor, 1 coordonare450 lei
78.Coordonarea schemelor de distribuire a inscripţiei şi reclamei pe mijloacele de transport, 1 unitate.90 lei
79.Eliberarea certificatului privind accidentele rutiere18 lei
80.Inspecţia vehiculelor reutilate, reconstruite, supuse reparaţiei capitale şi construite în mod individual, cu formularea concluziei privind corespunderea stării tehnice a acestora cu cerinţele securităţii circulaţiei rutiere, 1 unitate270 lei
81.Însoţirea încărcăturilor de preţ şi a delegaţiilor oficialePe bază de contract de prestare a serviciilor
82.Prestarea serviciilor de asigurare şi menţinere a ordinii publice în timpul manifestaţiilor artistice, culturale, sportive etc., precum şi însoţirea persoanelor pe parcursul deplasării lorPe bază de contract de prestare a serviciilor
83.Eliberarea permiselor speciale pentru automobilele de încasare, 1 permis

126 lei

 

Academia “Ştefan cel Mare”

84.Învăţămînt superior (ciclurile I, II şi III de studii) şi postdoctorat
(pentru cetăţenii străini, la taxele stabilite se aplică coeficientul 1,5)
Pe bază de contract de studii
85.Taxa pentru restabilirea la studii1500 lei
86.Taxa de transfer de la alte instituţii de învăţământ superior3500 lei
87.Servicii hoteliere

Pe bază de contract de prestare a serviciilor

88.Cursuri de limbi modernePe bază de contract de studii
89.Taxa pentru susţinerea repetată a examenului de licenţă 1500 lei
90.Taxa pentru susţinerea tezei de licenţă în afara planului de studii1500 lei
91.Taxa pentru eliberarea duplicatului carnetului de note50 lei
92.Taxa pentru eliberarea duplicatului carnetului de student20 lei
93.Taxa pentru eliberarea repetată a certificatului academic35 lei
94.Eliberarea programei analitice 1,5 lei/pagina
95.Cursuri de pregătire a conducătorilor auto de categoria “B”1200 lei
96.Cursuri de pregătire iniţială a personalului organizaţiilor particulare de detectiv şi pază1025 lei/persoana
97.Cursuri de perfecţionare a personalului organizaţiilor particulare de detectiv şi pază710 lei/persoana
98.Formarea profesională iniţială, continuă sau managerială a beneficiarilor externi (cu excepţia Ministerului Afacerilor Interne)Pe bază de contract de studii
99.Servicii de copiere: 
xerox A3, 1 pagină0,60 lei
xerox A4, 1 pagină0,30 lei
xerox A3, color, 1 pagină14 lei
xerox A4, color, 1 pagină7 lei
991.Taxa pentru publicarea articolelor ştiinţifice – 1 coală de autorPe bază de contract
992.Taxa pentru abonarea revisteiPe bază de contract
993.Taxa pentru publicarea ediţiilor specialePe bază de contract
994.Taxa pentru servicii poligraficePe bază de contract
 

Brigada de poliţie cu destinaţie specială “Fulger” a Inspectoratului General al Poliţiei

100.Asigurarea protecţiei persoanelor juridice şi fizice, a clădirilor şi a teritoriilor limitatePe bază de contract de prestare a serviciilor
101.Darea în locaţiune a activelor neutilizateConform legii bugetului de stat pe anul respectiv
102.Însoţirea încărcăturilor de preţ, a delegaţiilor oficiale şi particularePe bază de contract de prestare a serviciilor
103.Servicii hotelierePe bază de contract de prestare a serviciilor
 

Biroul migraţie şi azil

104.Examinarea, în termen de pînă la 10 zile calendaristice, a cererii privind acordarea dreptului de şedere provizorie169 lei
105.Examinarea, în termen de pînă la 10 zile calendaristice, a cererii privind prelungirea dreptului de şedere provizorie178 lei
106.Examinarea, în termen de 5 zile calendaristice, a cererii privind confirmarea dreptului la repatriere160 lei
107.Examinarea, în termen de pînă la 30 de zile calendaristice, a cererii privind acordarea/prelungirea dreptului de şedere provizorie90 lei
108.Examinarea cererii privind acordarea dreptului de şedere permanentă:
în termen de 1 lună400 lei
în termen de 2 luni 200 lei
în termen de 3 luni100 lei
109.Examinarea, în termen de 30 de zile calendaristice, a cererii privind eliberarea confirmării de repatriere sau a duplicatului90 lei
110.Examinarea cererii privind emigrarea autorizată:  
în termen de 1 lună700 lei
în termen de 2 luni350 lei
în termen de 3 luni150 lei
111.Eliberarea certificatului de confirmare a statutului străinului100 lei
112.Examinarea cererii pentru eliberarea avizului privind reîntregirea familiei88 lei
113.Examinarea, în termen de 10 zile lucrătoare, a cererii persoanei fizice/juridice privind invitarea unui străin în Republica Moldova60 lei
114.Examinarea, în termen de 5 zile lucrătoare, a cererii persoanei fizice/juridice privind invitarea unui străin în Republica Moldova 120 lei
115.Examinarea, în termen de 3 zile lucrătoare, a cererii persoanei fizice/juridice privind invitarea unui străin în Republica Moldova 180 lei
116.Efectuarea modificărilor în dosarul străinului ca urmare a schimbării documentului de trecere a frontierei de stat45 lei
117.Efectuarea modificărilor în dosarul străinului ca urmare a schimbărilor reşedinţei acestuia65 lei
118.Eliberarea unui act, a unor informaţii30 lei
119.Servicii de copiere: A4, 1 pagină0,5 lei
120.Înregistrarea/radierea din evidenţă la reşedinţă sau domiciliu10 lei
121.Prelungirea vizei de scurtă şedere (pentru fiecare lună)25 euro*
122.Prelungirea vizei în termen de o zi20 euro*
123.Prelungirea vizei în termen de trei zile15 euro*
124.Prelungirea vizei în termen de cinci zile10 euro*
125.Darea în locaţiune a locuinţelor către străinii beneficiari ai programelor de integrare şi străinii care au obţinut o formă de protecţie în Republica MoldovaCuantumul chiriei este calculat în baza actelor normative cu privire la locuinţele sociale
 

Direcţia tehnologia informaţiei a Departamentului Poliţiei de Frontieră

126.Eliberarea informaţiei cu privire la traversarea frontierei de stat de către persoana fizică sau unitatea de transport, în timp de: 
10 zile25 lei
1 zi50 lei
127.Eliberarea informaţiei statistice cu privire la traversarea frontierei de stat de către persoane fizice cu mijloace de transport, în timp de: 
10 zile100 lei
1 zi 300 lei
 

Secţia medicală a Departamentului Poliţiei de Frontieră

128.

Examinarea persoanelor fizice de către comisia medicalăConform Catalogului tarifelor unice pentru serviciile medico-sanitare prestate contra plată de către instituţiile medico-sanitare publice, precum şi pentru serviciile acoperite din fondurile asigurării obligatorii de asistenţă medicală, prestate de instituţiile medico-sanitare publice şi cele private, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.1020 din 29 decembrie 2011
 

Subdiviziunile din subordinea Departamentului Poliţiei de Frontieră

129.Servicii hotelierePe bază de contract de prestare a serviciilor
130.Paza şi protecţia clădirilor, a încăperilor, a teritoriilor limitate, a obiectelor mobile, precum şi a altor bunuriPe bază de contract de prestare a serviciilor
 

Secţia chinologică a Departamentului Poliţiei de Frontieră

131.

Dresarea cîinilor: 
curs iniţial de instruire pentru a fi docil stăpînului1500 lei
curs profesional de instruire pentru pază şi protecţie1500 lei
 

Serviciul orchestral al Departamentului Poliţiei de Frontieră

132.

Activităţi cultural-artisticePe bază de contract de prestare a serviciilor
 

Direcţia economie şi finanţe a Departamentului Poliţiei de Frontieră

133.

Comercializarea metalului uzat, a maculaturii şi a deşeurilorPe bază de contract de prestare a serviciilor
 

Direcţia expertiza documentelor a Departamentului Poliţiei de Frontieră

134.Examinarea tehnică a documentelor prin metode: 
simple160 lei
medii390 lei
complexe1130 lei

135.

Cercetarea prealabilă a documentelor, 1 document30 lei
 

Inspectoratul Naţional de Securitate Publică al Inspectoratului General al Poliţiei

Persoane juridice:
136.Autorizarea procurării armei letale sau neletale supuse autorizării, 1 unitate400 lei
137.Autorizarea deţinerii armei ce face obiectul declarării, 1 unitate200 lei
138.Autorizarea funcţionării tirului de trageri400 lei
139.Autorizarea portului, folosirii şi, după caz, a deţinerii armei letale sau neletale supuse autorizării pentru dotarea personalului propriu, 1 unitate260 lei
140.Autorizarea transferului de arme, 1 transfer 600 lei
Persoane fizice:
141.Autorizarea procurării armei letale sau neletale supuse autorizării, 1 unitate400 lei
142.Eliberarea permisului de deţinere şi, după caz, de port al armei, 1 unitate260 lei
143.Autorizarea deţinerii armei care face obiectul declarării, 1 unitate200 lei
144.Autorizarea transferului de arme, 1 transfer600 lei
145.Acordarea atestatului de colecţionar400 lei
 

Serviciile supraveghere armament şi activităţi licenţiate ale inspectoratelor de poliţie

146.

Păstrarea armelor organizaţiilor particulare de pază în camere specialePe bază de contract de prestare a serviciilor
 

Alte subdiviziuni

147.

Paza şi protecţia fizică a persoanelor juridice şi fizice, a clădirilor, a încăperilor, a teritoriilor limitate, a obiectelor mobile, precum şi a altor bunuriPe bază de contract de prestare a serviciilor

 

* Plata se percepe în lei, la cursul oficial al Băncii Naţionale a Moldovei la ziua solicitării.

[Anexa nr.1 modificată prin Hot.Guv. nr.771 din 09.11.2022, în vigoare 15.11.2022]

[Anexa nr.1 completată prin Hot.Guv. nr.30 din 19.01.2022, în vigoare 21.01.2022]

[Anexa nr.1 modificată prin Hot.Guv. nr.517 din 15.07.2020, în vigoare 14.08.2020]

[Anexa nr.1 modificată prin Hot.Guv. nr.429 din 24.06.2020, în vigoare 10.07.2020]

 

 

Anexa nr.2

la Hotărîrea Guvernului

nr.896 din 27 octombrie 2014

 

Notă:  În anexa nr.2, cuvintele „mijloace speciale”, la orice formă gramaticală, se substituie cu cuvintele „venituri colectate”, la forma gramaticală corespunzătoare, conform Hot.Guv. nr.771 din 09.11.2022, în vigoare 15.11.2022

 

REGULAMENT

cu privire la modul de formare şi utilizare a veniturilor colectate ale subdiviziunilor

Ministerului Afacerilor Interne, autorităţilor administrative şi instituţiilor

din subordinea acestuia

 

I. DISPOZIŢII GENERALE

1. Prezentul Regulament este elaborat în conformitate cu prevederile art.12 al Legii nr.847-XIII din 24 mai 1996 privind sistemul bugetar şi procesul bugetar (republicată în Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2005, ediţie specială), cu modificările şi completările ulterioare, precum şi pct.25 al Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.778 din 27 noiembrie 2009 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2009, nr.173, art.856), cu modificările şi completările ulterioare, avînd drept scop reglementarea modului de formare şi utilizare a veniturilor colectate ale subdiviziunilor Ministerului Afacerilor Interne, autorităţilor administrative şi instituţiilor din subordinea acestuia (în continuare – subdiviziuni).

 

II. MODUL DE FORMARE A VENITURILOR COLECTATE

2. Veniturile colectate ale subdiviziunilor se formează de la eliberarea actelor permisive şi prestarea serviciilor cu plată.

3. Veniturile colectate se acumulează pe contul trezorerial al subdiviziunii care le prestează. În cazul în care subdiviziunea nu are statut de persoană juridică şi nu dispune de cont trezorerial, veniturile colectate se acumulează pe contul trezorerial al instituţiei în subordinea căreia se află subdiviziunea.

 

III. UTILIZAREA VENITURILOR COLECTATE

4. Estimarea veniturilor şi a cheltuielilor din veniturile colectate se efectuează în conformitate cu tarifele, normele şi normativele stabilite în actele legislative şi normative, precum şi cu volumele fizice ale serviciilor prestate.

5. Veniturile colectate se utilizează pentru acoperirea cheltuielilor de personal, asigurarea funcţionalităţii şi mentenanţei sistemelor informaţionale ce facilitează eliberarea actelor permisive şi prestarea serviciilor contra plată, efectuarea de lucrări şi servicii, în conformitate cu planul de finanţare aprobat.

6. Veniturile colectate se formează în urma încasării la conturile trezoreriale ale Ministerului Afacerilor Interne şi subdiviziunilor a veniturilor/plăţilor încasate conform Nomenclatorului şi tarifelor la serviciile prestate contra plată de către subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne, autorităţile administrative şi instituţiile din subordinea acestuia (anexa nr.1).

7. Soldul veniturilor colectate este tranzitoriu şi poate fi utilizat în anul bugetar următor în cuantumul aprobat prin legea bugetară anuală.

8. Veniturile încasate prin casieriile subdiviziunilor se depun zilnic la contul trezorerial. Nu se permite utilizarea veniturilor colectate direct din casieriile subdiviziunilor, fără depunerea prealabilă la contul trezorerial.

9. Actele permisive şi alte certificate eliberate conform nomenclatoarelor aprobate prin legi şi prin prezenta hotărîre se vor elibera prin intermediul ghişeului unic, conform cadrului normativ existent, inclusiv, după caz, în inspectoratele de poliţie teritoriale. Locul amplasării ghişeului unic se stabileşte prin ordinul ministrului afacerilor interne.

 

 

Anexa nr.3

la Hotărîrea Guvernului

nr.896 din 27 octombrie 2014

 

LISTA

hotărîrilor Guvernului care se abrogă

 

1. Hotărîrea Guvernului nr.508 din 11 mai 2006 “Pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor prestate contra plată şi a tarifelor la acestea, precum şi a Regulamentului cu privire la modul de formare şi utilizare a mijloacelor speciale ale subdiviziunilor Ministerului Afacerilor Interne” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2006, nr.75-78, art.553).

2. Anexa nr.1 la Hotărîrea Guvernului nr.925 din 10 august 2006 “Cu privire la modificarea, completarea şi abrogarea unor hotărîri ale Guvernului” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2006, nr.134-137, art.1005).

3. Hotărîrea Guvernului nr.13 din 19 ianuarie 2010 “Cu privire la aprobarea modificărilor şi completărilor ce se operează în Hotărîrea Guvernului nr.508 din 11 mai 2006” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2010, nr.11-12, art.55).

4. Punctul 2 din Hotărîrea Guvernului nr.1148 din 20 decembrie 2010 “Privind modificarea unor hotărîri ale Guvernului” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2010, nr.252-253, art.1263).

5. Punctul 3 din modificările şi completările ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului, aprobate prin Hotărîrea Guvernului nr.1194 din 23 decembrie 2010 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2010, nr.257-258, art.1308).

6. Punctul 4 din modificările şi completările ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului, aprobate prin Hotărîrea Guvernului nr.501 din 8 iulie 2011 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2011, nr.114-116, art.568).

7. Punctul 19 din modificările şi completările ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului, aprobate prin Hotărîrea Guvernului nr.925 din 12 decembrie 2012 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2012, nr.270-272, art.1013).

8. Punctul 23 din modificările şi completările ce se operează în unele hotărîri ale Guvernului, aprobate prin Hotărîrea Guvernului nr.928 din 12 decembrie 2012 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2012, nr.263-269, art.1001).

9. Hotărîrea Guvernului nr.1002 din 28 decembrie 2012 “Pentru completarea anexei nr.1 la Hotărîrea Guvernului nr.508 din 11 mai 2006” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2013, nr.1-5, art.10).