H O T Ă R Î R E

cu privire la aprobarea Metodologiei controlului de stat asupra

activităţii de întreprinzător în baza analizei riscurilor efectuat

de către Agenţia Naţională pentru Sănătate Publică

 

nr. 1014  din  17.10.2018

 

Monitorul Oficial nr.416-422/1117 din 09.11.2018

 

* * *

În temeiul art.16 alin.(2) din Legea nr.131/2012 privind controlul de stat asupra activităţii de întreprinzător (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2012, nr.181-184, art.595), Guvernul

HOTĂRĂŞTE:

1. Se aprobă Metodologia controlului de stat asupra activităţii de întreprinzător în baza analizei riscurilor efectuat de către Agenţia Naţională pentru Sănătate Publică (se anexează).

2. Controlul asupra executării prezentei hotărîri se pune în sarcina Ministerului Sănătăţii, Muncii şi Protecţiei Sociale.

3. Hotărîrea Guvernului nr.379/2014 privind aprobarea metodologiilor sectoriale din domeniul sănătăţii de planificare a controlului de stat asupra activităţii de întreprinzător în baza analizei criteriilor de risc (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2014, nr.142-146, art.428) se abrogă.

4. Prezenta hotărîre intră în vigoare la data publicării.

PRIM-MINISTRUPavel FILIP

 

Contrasemnează: 
Ministrul sănătăţii, muncii şi protecţiei sociale Silvia Radu

 

Nr.1014. Chişinău, 17 octombrie 2018.

 

 

Anexă

la Hotărîrea Guvernului

nr.1014 din 17 octombrie 2018

 

METODOLOGIA

controlului de stat asupra activităţii de întreprinzător în baza analizei

riscurilor efectuat de către Agenţia Naţională pentru Sănătate Publică

 

Capitolul I

DISPOZIŢII GENERALE

1. Metodologia controlului de stat asupra activităţii de întreprinzător în baza analizei riscurilor efectuat de către Agenţia Naţională pentru Sănătate Publică (în continuare – Metodologie) este elaborată în conformitate cu Metodologia generală privind controlul de stat asupra activităţii de întreprinzător în baza analizei riscurilor, aprobată prin Hotărîrea Guvernului nr.379/2018, care se aplică în măsura în care nu contravine prezentei Metodologii.

2. Agenţia Naţională pentru Sănătate Publică (în continuare – Agenţie) aplică Metodologia la realizarea controlului de stat în domeniile atribuite în competenţa sa conform anexei la Legea nr.131/2012 privind controlul de stat asupra activităţii de întreprinzător, cu excepţia controlului în domeniul siguranţei ocupaţionale, căruia i se aplică Metodologia privind controlul de stat în baza analizei riscurilor pentru domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, aprobată de Guvern.

3. Agenţia este autoritatea învestită prin lege cu atribuţia de control de stat asupra activităţii de întreprinzător în următoarele domenii:

1) supravegherea sănătăţii publice;

2) siguranţa ocupaţională;

3) circulaţia medicamentelor, produselor parafarmaceutice, controlul dispozitivelor medicale, inclusiv al siguranţei radiologice şi nucleare a acestora, şi al serviciilor prestate de instituţiile medicale, activitatea farmaceutică, activitatea în domeniul transplantului;

4) protecţia consumatorilor în domeniul produselor medicamentoase, farmaceutice şi parafarmaceutice, al serviciilor prestate de instituţiile farmaceutice şi medicale, precum şi în domeniul altor produse şi servicii puse la dispoziţia consumatorului de întreprinderile şi instituţiile farmaceutice şi medicale;

5) circulaţia substanţelor stupefiante, psihotrope şi a precursorilor;

6) supravegherea pieţei privind produsele nealimentare din domeniile reglementate, inclusiv materialele care vin în contact cu produsele alimentare introduse pe piaţă, cu excepţia celor aflate în uz pe întreg lanţul alimentar.

 

Capitolul II

PLANIFICAREA CONTROALELOR ÎN BAZA ANALIZEI RISCURILOR

 

Secţiunea 1-a

Criteriile de risc

4. Pentru a asigura acoperirea, dar şi delimitarea clară a domeniilor de competenţă ale Agenţiei, în anexa la prezenta Metodologie se indică lista domeniilor şi/sau subdomeniilor de activitate supuse controlului de către Agenţie, corespunzător Clasificatorului activităţilor din economia Moldovei (CAEM).

5. Criteriile de risc trebuie să respecte următoarele principii:

1) să fie relevante scopului activităţii organului de control;

2) să acopere toate întreprinderile pasibile controlului efectuat de către organul de control ce le aplică. Criteriile alese trebuie să fie relevante activităţii şi/sau însuşirilor persoanelor supuse controlului şi/sau bunurilor utilizate/produse de acestea;

3) să fie bazate pe informaţie certă, veridică şi accesibilă. În primul rînd, vor fi alese criteriile care acordă posibilitatea de atribuire a gradului de risc unei persoane/unităţi concrete, în baza unei informaţii valorice (statistice) ce poate fi obţinută, ori de cîte ori este necesar, din surse exterioare, care nu ţin nici de activitatea organului de control, nici de datele furnizate direct de întreprindere;

4) să poată fi ierarhizate conform ponderii şi intensităţii riscului pe care îl reflectă;

5) să fie raportate la caracterul multidimensional al izvoarelor de risc: este esenţial să nu se suprapună şi să fie alese cele ce ţin de subiect, obiect şi de raporturile anterioare cu organul de control.

6. Criteriile de risc pentru domeniul de competenţă al Agenţiei sînt următoarele:

1) persoana supusă controlului, corespunzătoare domeniului de activitate economică desfăşurată;

2) numărul de angajaţi la întreprindere/instituţie, care reflectă mărimea subiectului controlat;

3) istoricul conformităţii sau neconformităţii cu prevederile legislaţiei, precum şi cu prescripţiile Agenţiei;

4) data ultimului control;

5) perioada de activitate a întreprinderii/instituţiei.

 

Secţiunea a 2-a

Gradarea intensităţii riscului

7. Fiecare criteriu de risc se repartizează pe grade/niveluri de intensitate/severitate, punctate conform valorii gradului de risc. Scara valorică este cuprinsă între 1 şi 5, unde 1 reprezintă gradul minim, iar 5 – gradul maxim de risc.

8. Pentru criteriile de risc stabilite conform punctului 6, punctajele sînt acordate în felul următor:

1) persoana supusă controlului, corespunzătoare domeniului de activitate economică desfăşurată

Raţionamentul general: domeniul de activitate economică este unul dintre cei mai importanţi factori care indică asupra probabilităţii şi mărimii prejudiciului. Activităţile economice diferă foarte mult în funcţie de caracteristicile lor inerente (echipamentele şi procesele utilizate, nevoia de muncă manuală, tipurile de produse realizate);

2) numărul de angajaţi la întreprindere/instituţie, care reflectă mărimea subiectului controlat

Raţionamentul general: numărul de angajaţi se referă la mărimea subiectului controlat şi este important pentru mărimea prejudiciului care poate fi cauzat. Cu cît mai mare este numărul de angajaţi, cu atît mai mare este probabilitatea unui prejudiciu sporit. Totodată, numărul de angajaţi poate indica asupra unor caracteristici precum: dimensiunea unităţii de producţie, dimensiunea operaţiunii economice, volumul producţiei şi/sau al serviciilor prestate.

 

Numărul de angajaţi la întreprindere/instituţieGradul de risc
De la 1 pînă la 3 angajaţi1
De la 4 pînă la 10 angajaţi2
De la 11 pînă la 30 angajaţi3
De la 31 pînă la 100 angajaţi4
Mai mult de 101 angajaţi5

 

3) istoricul conformităţii sau neconformităţii cu prevederile legislaţiei, precum şi cu prescripţiile Agenţiei

Raţionamentul general: lipsa încălcărilor sau, după caz, caracteristicile neconformităţilor existente la data ultimului control efectuat indică predispunerea persoanei supuse controlului la respectarea legii şi, respectiv, riscul scăzut de încălcare a acesteia, pe cînd existenţa încălcărilor şi caracteristicile neconformităţilor existente la data ultimului control efectuat indică un grad de risc înalt.

 

Istoricul conformităţii sau neconformităţii cu prevederile legislaţiei,
precum şi cu prescripţiile Agenţiei
Gradul de risc
Nu au fost depistate încălcări sau au fost depistate încălcări minore, care nu au sporit posibilitatea apariţiei prejudiciului ori nu au cauzat un prejudiciu1
Au fost depistate încălcări minore, care nu au sporit riscul sau nu au cauzat vătămări; încălcări minore multiple, care indică neglijenţa persoanei supuse controlului2
Au fost depistate încălcări grave; încălcări care ar putea avea impact asupra prejudiciului provocat; există încălcări repetate; au fost aplicate sancţiuni contravenţionale; nu au fost executate prescripţiile dispuse de inspectori3
Au fost depistate încălcări foarte grave; au fost aplicate sancţiuni contravenţionale persoanei supuse controlului şi/sau au fost dispuse măsuri restrictive4
Au fost depistate încălcări foarte grave; au fost dispuse măsuri restrictive; au fost identificaţi indici ai infracţiunii; au existat petiţii depuse la organul de control, care s-au confirmat în urma controlului5

 

4) data ultimului control

Raţionamentul general: cu cît mai lungă este perioada în care agentul economic pasibil controlului nu este inspectat, cu atît mai mare este incertitudinea legată de conformarea acestuia cu prevederile actelor normative, atribuind riscul minim entităţilor controlate recent şi riscul maxim entităţilor care nu au fost supuse recent controlului de stat.

 

Data efectuării ultimului controlGradul de risc
Pînă la 1 an1
De la 1 pînă la 2 ani2
De la 2 pînă la 3 ani3
De la 3 pînă la 4 ani4
Mai mult de 4 ani5

 

5) perioada de activitate a întreprinderii/instituţiei

Raţionamentul general: cu cît mai mult timp o întreprindere activează pe piaţă, cu atît mai bine cunoaşte regulile, este mai atentă fată de reputaţia sa şi, de cele mai dese ori, îşi implementează sisteme interne de control al calităţii.

 

Perioada de activitate a întreprinderii/instituţieiGradul de risc
Mai mult de 20 ani1
Pînă la 20 ani2
Pînă la 15 ani3
Pînă la 10 ani4
Pînă la 5 ani5

 

Secţiunea a 3-a

Ponderarea criteriilor

 

CriteriiPonderea
Domeniul activităţii economice0,3
Numărul de angajaţi la întreprindere/instituţie0,1
Istoricul conformităţii sau neconformităţii cu prevederile legislaţiei, dar şi cu prescripţiile Agenţiei0,4
Data ultimului control0,1
Perioada de activitate a întreprinderii/instituţiei0,1
TOTAL1,0

 

9. Ponderea atribuită fiecărui criteriu de risc se revizuieşte în funcţie de rezultatele controalelor anterioare şi de actualizarea informaţiei colectate.

 

Secţiunea a 4-a

Aplicarea criteriilor în raport cu persoanele/obiectele supuse controlului

10. După ce au fost determinate criteriile concrete ce vor fi utilizate şi ponderea acestora, criteriile se aplică în raport cu fiecare subiect potenţial al controlului, stabilindu-se media ponderată a gradelor specifice de risc în baza următoarei formule:

 

Rg = (w1R1 + w2R2 +….+ wnRn) × 200,

 

unde:

Rg – gradul de risc global asociat cu subiectul potenţial al controlului;

1, 2, n – criteriile de risc;

w – ponderea fiecărui criteriu de risc (suma ponderilor individuale va fi egală cu o unitate);

R – gradul de risc atribuit fiecărui criteriu.

11. În urma aplicării formulei stabilite la punctul 10, riscul global va lua valori între 200 şi 1000 de unităţi, persoanele/obiectele care obţin 200 de unităţi fiind asociate cu cel mai mic risc.

12. Subiecţii controlului sînt clasificaţi în funcţie de punctajul obţinut în urma aplicării formulei, în fruntea clasamentului fiind plasate persoanele care au acumulat punctajul maxim. Acestea sînt asociate cu un risc mai înalt şi urmează a fi supuse controlului în mod prioritar.

13. În baza clasamentului, Agenţia întocmeşte proiectul planului anual al controalelor planificate, pe care îl înregistrează în Registrul de stat al controalelor, în modul şi termenul stabilit de Guvern.

14. Clasamentul se utilizează de către Agenţie pentru stabilirea frecvenţei controalelor recomandate pentru fiecare persoană/unitate/obiect supusă/supus controlului. Frecvenţa recomandată se utilizează pentru prioritizarea controlului inopinat, în cazul în care mai multe întreprinderi cad în acelaşi timp sub incidenţa temeiurilor şi condiţiilor stabilite la art.19 din Legea nr.131/2012 privind controlul de stat asupra activităţii de întreprinzător.

15. La sfîrşitul perioadei pentru care s-a făcut planificarea, Agenţia elaborează un raport prin care se va determina ponderea agenţilor economici supuşi controlului din numărul total şi va modifica, după caz, punctajele acordate anterior în baza informaţiei acumulate în urma controlului, a schimbării situaţiei în raport cu data ultimului control efectuat, a actualizării profilului fiecărui agent economic.

16. Evaluarea riscului pentru agentul economic concret trebuie efectuată după fiecare control, cu excepţia verificării suplimentare, realizate conform art.28 alin.(9) din Legea nr.131/2012 privind controlul de stat asupra activităţii de întreprinzător, sau a controlului la solicitarea directă din partea agentului economic supus controlului. Dacă datele colectate în timpul controalelor nu modifică clasamentul riscurilor, atunci clasamentul existent rămîne neschimbat.

Noul clasament calculat se aplică în cazul planificării controalelor pentru perioada ulterioară de planificare, adică pentru anul următor.

17. Pentru persoana/obiectul care nu a mai fost supus anterior controlului de stat asupra activităţii de întreprinzător de către Agenţie, locul în clasament se stabileşte după efectuarea primului control. Agenţia, pînă la efectuarea primului control, aplică punctajul mediu pentru acelaşi tip de activitate economică ca şi a persoanei/obiectului supuse controlului.

18. Nivelul de risc al persoanei/obiectului supus controlului şi/sau al obiectului controlului se introduce în Registrul de stat al controalelor. Nivelul de risc al persoanei supuse controlului şi/sau al obiectului controlului reprezintă informaţie publică şi se pune la dispoziţia publicului pe pagina web oficială a Agenţiei Naţionale pentru Sănătate Publică.

 

Secţiunea a 5-a

Întocmirea planului anual de control în urma evaluării nivelului de risc

19. După aranjarea clasamentelor pe fiecare domeniu de control, din fiecare clasament se preia un număr estimativ de persoane/unităţi care urmează a fi incluse în planul anual al controalelor.

Cantitatea de persoane/unităţi preluate din clasament se raportează la capacităţile instituţionale atît ale subdiviziunii responsabile de domeniul pentru care s-a făcut clasamentul, cît şi ale Agenţiei în general, precum şi la numărul maxim potenţial de persoane/unităţi care poate fi supuse controalelor de către toate subdiviziunile Agenţiei. Preluarea persoanelor/unităţilor din clasament se realizează la rînd, începînd cu cea care a acumulat punctajul maxim de risc în urma aplicării formulei de la pct.10, şi se reflectă în lista subdiviziunii în ordinea descrescătoare a punctajului de risc acumulat conform clasamentului.

20. Toate listele pentru toate domeniile de control se includ într-un plan al controalelor şi constituie versiunea preliminară a planului anual al controalelor, care se examinează suplimentar în vederea dezvoltării şi consolidării sale.

În urma comparării şi contrapunerii listelor persoanelor/unităţilor din versiunea preliminară a planului anual al controalelor, Agenţia definitivează, consolidează şi aprobă planul anual al controalelor în conformitate cu prevederile cadrului normativ şi regulile aprobate de conducătorul Agenţiei, conform modelului din anexa nr.2 la prezenta Metodologie.

21. Clasamentele şi listele persoanelor supuse controlului, precum şi planul anual al controalelor se generează automatizat de Registrul de stat al controalelor în baza informaţiilor din acesta, în urma analizei criteriilor de risc, conform formulei stabilite de prezenta Metodologie. În cazul în care Registrul nu asigură suficient analiza criteriilor de risc, aceasta se face manual şi este complementară informaţiei oferite de Registru.

22. Dacă persoana supusă controlului se regăseşte de mai multe ori în planul anual al controalelor în vederea controlării în mai multe domenii de control din competenţa Agenţiei, conducătorul acesteia are obligaţia de a asigura reducerea la maximum a numărului de vizite prin combinarea şi comasarea controalelor pe mai multe domenii într-o singură vizită de control.

Organizarea şi efectuarea controlului trebuie să se realizeze cu asigurarea efectuării unui singur control pe an pentru toate domeniile de activitate ale persoanei supuse controlului identificate în planul anual al controalelor.

23. Conducătorul Agenţiei poartă responsabilitatea pentru consolidarea planului anual al controalelor şi pentru organizarea şi efectuarea controalelor pe domenii de control, astfel încît să asigure, în conformitate cu prevederile prezentei Metodologii şi ale Legii nr.131/2012 privind controlul de stat asupra activităţii de întreprinzător, realizarea nu mai mult de un control planificat pe an al persoanei/unităţii supuse controlului.

 

Capitolul III

EFECTUAREA CONTROALELOR INOPINATE ÎN BAZA ANALIZEI RISCURILOR

24. Controalele inopinate se efectuează în baza analizei riscurilor şi doar în cazul existenţei temeiurilor şi respectării condiţiilor prevăzute la art.19 din Legea nr.131/2012 privind controlul de stat asupra activităţii de întreprinzător. La analiza riscurilor, Agenţia utilizează criterii de risc care permit evaluarea eventualului prejudiciu şi a mărimii acestuia în cazul în care controlul nu s-ar efectua.

25. La stabilirea probabilităţii apariţiei prejudiciului şi a mărimii acestuia se utilizează criteriile de risc indicate la punctul 6.

 

Capitolul IV

IDENTIFICAREA SOLUŢIEI OPTIME CU PRIVIRE LA PETIŢIILE DEPUSE

LA AGENŢIE SAU LA INFORMAŢIILE PRIVIND ÎNCĂLCAREA LEGISLAŢIEI,

ÎN BAZA ANALIZEI RISCURILOR

26. Petiţiile depuse la Agenţie, precum şi informaţiile privind încălcarea legislaţiei care au devenit cunoscute Agenţiei se evaluează în baza analizei riscurilor.

27. Controlul în baza petiţiei sau a informaţiilor privind încălcarea legislaţiei se efectuează doar cu respectarea prevederilor art.19 din Legea nr.131/2012 privind controlul de stat asupra activităţii de întreprinzător şi evaluării prin intermediul condiţiilor şi criteriilor de risc indicate la punctul 24.

28. În cazul examinării petiţiilor şi informaţiilor privind încălcările grave sau foarte grave, situaţiile de avarie sau incidentele ce prezintă pericol iminent şi imediat pentru mediu, viaţa, sănătatea sau proprietatea persoanelor, efectuarea controalelor este obligatorie, fără întîrziere.

29. Pentru petiţiile şi informaţiile cu privire la posibile încălcări minore care conduc la incidente/accidente minore sau la un prejudiciu minor, Agenţia realizează acţiuni mai puţin intruzive sau dispune acţiuni care urmează să se realizeze într-o perioadă ulterioară, cu includerea în următorul control planificat a problemelor formulate în petiţiile depuse sau în informaţia deţinută.

30. Criteriile de risc utilizate pentru evaluarea petiţiilor parvenite pe adresa Agenţiei cu privire la încălcarea legislaţiei, precum şi ponderea atribuită criteriilor sînt stabilite în următorul tabel.

 

Nr.
crt.
Criteriul de riscAspectele de evaluarePonderea
1.Conţinutul petiţieiConţinut întemeiat, descrieri corect argumentate, completate cu dovezi concrete5
Informaţiile prezentate în petiţie nu se încadrează în domeniile de competenţă ale Agenţiei3
Conţinut aparent neîntemeiat, descrieri abstracte, lipsite de argumentări şi dovezi1
2.Timpul ce a trecut de la identificarea problemeiÎncălcarea descrisă în petiţie se desfăşoară în momentul sau s-a consumat cu puţin timp înaintea sesizării5
Perioada de timp ce s-a scurs de la momentul producerii încălcării este destul de mare, fiind depăşite şi termenele de prescripţie1
3.Credibilitatea autorului petiţieiConform datelor deţinute, autorul petiţiei examinate a sesizat anterior Agenţiei şi alte încălcări, care, fiind verificate, s-au adeverit ori aceasta este prima petiţie a respectivului autor4
Conform datelor deţinute, autorul petiţiei examinate a sesizat anterior Agenţiei şi alte încălcări, majoritatea cărora, fiind verificate, nu s-au adeverit1
4.Producerea unor incidente/accidente tehnicePetiţii despre producerea unui incident/accident cu detalii exacte şi precise5
Petiţii despre posibilitatea producerii pe viitor a unui incident/accident4
5.Categoriile sociale ale populaţieiPetiţii cu referire la încălcări ce afectează grupuri de persoane vulnerabile (copii, bătrîni, bolnavi, persoane cu dizabilităţi)5
Petiţii cu referire la încălcări ce afectează alte grupuri de persoane3
6.Impactul asupra societăţii, proprietăţii publice sau privatePetiţii despre unele încălcări, care, nefiind înlăturate imediat, ar fi imposibil de înlăturat în viitor, avînd un impact negativ asupra societăţii, proprietăţii publice sau private5
Petiţii despre unele încălcări a căror înlăturare ar fi posibilă în viitor, fără impact negativ asupra societăţii, proprietăţii publice sau private1
TOTAL

 

31. La calcularea riscului se selectează doar cîte un aspect de evaluare de la fiecare criteriu de risc. Prin calculul sumei punctelor evaluării criteriilor stabilite în punctul 30 se obţine punctajul total al evaluării petiţiei. În funcţie de punctajul total obţinut, pot fi întreprinse următoarele acţiuni specificate în următorul tabel.

 

Nr.
crt.
Punctajul total obţinut conform evaluării criteriilor stabilite la pct.30Acţiunile care pot fi întreprinse
1.11–16Refuzarea efectuării unui control, cu înregistrarea petiţiei în cabinetul electronic al persoanei supuse controlului din Registrul de stat al controalelor
Transmiterea informaţiilor către autoritatea competentă, în cazul în care petiţia nu se încadrează în domeniile de competenţă ale Agenţiei
2.17–23Înregistrarea petiţiei în cabinetul electronic al persoanei supuse controlului din Registrul de stat al controalelor, cu notificarea acestuia despre verificarea anumitor aspecte identificate în petiţie în timpul următorului control planificat
Notificarea persoanei supuse controlului vizat, prin care se solicită soluţionarea pe cale amiabilă a problemelor abordate în petiţie, cu informarea Agenţiei şi a petiţionarului despre posibilitatea soluţionării şi termenele necesare
3.24–29Dispunerea efectuării imediate a unui control inopinat, care poate include desfăşurarea unui control la faţa locului

 

32. Agenţia poate, de asemenea, să evalueze din oficiu altă informaţie cu privire la încălcări ale legislaţiei care i-au devenit cunoscute, precum publicaţiile din mass-media, social media sau din alte părţi, care se evaluează prin intermediul condiţiilor şi criteriilor de risc indicate la punctul 30.

 

Capitolul V

ELABORAREA LISTELOR DE VERIFICARE ŞI STABILIREA CERINŢELOR

DE REGLEMENTARE CARE TREBUIE INCLUSE ÎN LISTA DE VERIFICARE

33. Desfăşurarea controalelor are loc doar în baza şi în limitele listei de verificare aplicabile pentru domeniul, tipul şi obiectul de control în cauză. Listele de verificare au ca scop optimizarea timpului şi a eforturilor necesare desfăşurării controlului, asigurînd orientarea procesului de control spre aspectele legate de riscurile cele mai semnificative.

34. Elaborarea listelor de verificare se face pornind de la criteriile de risc stabilite în prezenta Metodologie. Conţinutul listelor de verificare are ca scop reflectarea respectării cerinţelor legale orientate spre înlăturarea şi/sau diminuarea efectivă şi oportună a riscurilor pentru sănătatea, viaţa şi proprietatea persoanelor, care sînt prevăzute pentru domeniul de activitate respectiv.

35. În procesul de elaborare a listei de verificare, fiecare cerinţă legală referitoare la domeniul specific de activitate se evaluează pentru a determina modul în care nerespectarea acesteia poate cauza apariţia unui prejudiciu şi potenţiala mărime a acestuia.

36. Cerinţa legală se include în lista de verificare dacă:

1) nerespectarea acesteia:

a) creează pericol iminent, dar nu imediat pentru viaţa, sănătatea şi proprietatea persoanei controlate şi/sau angajaţii acesteia ori creează pericol iminent, dar nu imediat pentru societate, care, dacă nu este înlăturat în termenul indicat, va deveni imediat;

b) care creează pericol iminent şi imediat pentru viaţa, sănătatea şi proprietatea persoanei controlate şi/sau angajaţii acesteia ori creează pericol iminent şi imediat pentru societate;

2) abordează aspectele majore relevante pentru reducerea riscurilor şi prevenirea daunelor.

 

Capitolul VI

PLANIFICAREA STRATEGICĂ A ACTIVITĂŢII DE CONTROL A AGENŢIEI

37. Agenţia realizează planificarea strategică a activităţii de control prin utilizarea analizei riscurilor în scopul determinării domeniilor strategice spre care urmează să concentreze activitatea sa de control. Domeniile strategice pot viza tipuri specifice de activităţi economice, probleme de reglementare specifice sau transversale, pericole noi într-un anumit domeniu. Domeniile strategice pot avea o dimensiune locală sau una regională.

38. Selectarea domeniilor strategice permite distribuirea eficientă a resurselor interne pentru efectuarea controalelor, furnizarea de consultanţă agenţilor economici supuşi controlului şi consumatorilor, precum şi stabilirea unui echilibru adecvat între controalele efectuate şi furnizarea de consultanţă pentru atingerea obiectivelor de reglementare.

39. În cazul planificării strategice a activităţii de control a Agenţiei, criteriile de risc, descrierea lor, atribuirea punctelor şi ponderii pentru fiecare criteriu de risc se realizează conform prevederilor corespunzătoare din capitolul II.

 

Capitolul VII

CREAREA ŞI MENŢINEREA SISTEMULUI DE DATE

NECESAR APLICĂRII CRITERIILOR DE RISC

40. Sistemul de planificare a controalelor în baza analizei riscurilor de către Agenţie trebuie să fie întemeiat pe date statistice relevante, certe şi accesibile, furnizate de Biroul Naţional de Statistică, date colectate de Agenţie, de alte autorităţi şi instituţii publice, inclusiv din surse informatice oficiale, precum şi din alte surse sigure. Agenţia va evita aplicarea criteriilor de risc în baza datelor incomplete şi interpretabile.

41. Pentru elaborarea şi menţinerea clasamentului agenţilor economici supuşi controlului conform riscului prezentat, Agenţia menţine, prin intermediul Registrului de stat al controalelor, o bază de date care să reflecte cel puţin:

1) lista tuturor persoanelor/obiectelor pasibile controlului, cu datele individuale de identificare;

2) istoria activităţii de control pentru fiecare persoană/obiect;

3) profilul fiecărei persoane/unităţi supuse controlului, cu informaţia relevantă pentru criteriile de risc utilizate pentru clasificarea acestuia.

42. Agenţia reexaminează şi actualizează informaţia necesară pentru aplicarea criteriilor de risc potrivit prezentei Metodologii, dar nu mai rar decît o dată pe an.

 

 

Anexa nr.1

la Metodologia privind controlul de stat

asupra activităţii de întreprinzător în baza

analizei riscurilor efectuat de către

Agenţia Naţionale pentru Sănătate Publică

 

Punctajele pentru criteriile de risc indicate la pct.5

din Metodologia privind controlul de stat asupra activităţii de întreprinzător în baza

analizei riscurilor pentru domeniul Agenţiei Naţionale pentru Sănătate Publică

 

Sec-
ţiu-
nea
Divizi-
unea
Gru-
pa
ClasaDomeniile specifice de controlSupra-
vegherea
sănătăţii
publice
Circulaţia
medica-
mentelor,
produselor
parafar-
maceutice,
controlul
dispozitivelor
medicale şi al
serviciilor
prestate de
instituţiile
medicale,
activitatea
farmaceutică,
activitatea în
domeniul
transplantului
Protecţia
consu-
matorilor
Cir-
culaţia
sub-
stanţelor
stupe-
fiante,
psiho-
trope şi
precur-
sorilor
Supra-
vegherea
pieţei privind
produsele
nealimentare
din domeniile
reglementate,
inclusiv
materialele
care vin în
contact cu
produsele
alimentare
12345678910
AAGRICULTURĂ, SILVICULTURĂ ŞI PESCUIT
01Agricultură, vînătoare şi servicii anexe
01.1Cultivarea plantelor din culturi nepermanente
01.11Cultivarea cerealelor (exclusiv orez), plantelor leguminoase şi a plantelor producătoare de seminţe oleaginoase5
01.13Cultivarea legumelor şi a pepenilor, a rădăcinoaselor şi tuberculilor5
01.15Cultivarea tutunului5
01.2Cultivarea plantelor din culturi permanente5
01.21Cultivarea strugurilor5
01.24Cultivarea fructelor sămînţoase şi sîmburoase5
01.25Cultivarea arbuştilor fructiferi, căpşunilor, nuciferilor şi a altor pomi fructiferi5
01.3Cultivarea plantelor pentru înmulţire
01.30Cultivarea plantelor pentru înmulţire5
BINDUSTRIA EXTRACTIVĂ
06Extracţia petrolului brut şi a gazelor naturale
06.1Extracţia petrolului brut
06.10Extracţia petrolului brut5
06.2Extracţia gazelor naturale
06.20Extracţia gazelor naturale 5
08Alte activităţi extractive
08.9Alte activităţi extractive n.c.a.
08.99Alte activităţi extractive n.c.a.5
CINDUSTRIA PRELUCRĂTOARE
10Industria alimentară
10.1Producţia, prelucrarea şi conservarea cărnii şi a produselor din carne
10.11Producţia, prelucrarea şi conservarea cărnii4
10.12Prelucrarea şi conservarea cărnii de pasăre4
10.13Fabricarea produselor din carne (inclusiv din carne de pasăre)4
10.3Prelucrarea şi conservarea fructelor şi legumelor
10.32Fabricarea sucurilor de fructe şi legume4
10.39Prelucrarea şi conservarea fructelor şi legumelor, cu excepţia cartofilor4
10.4Fabricarea uleiurilor şi a grăsimilor vegetale şi animale
10.41Fabricarea uleiurilor şi grăsimilor4
10.42Fabricarea margarinei şi a altor produse comestibile similare4
10.5Fabricarea produselor lactate
10.51Fabricarea produselor lactate şi a brînzeturilor4
10.52Fabricarea îngheţatei4
10.6Fabricarea produselor de morărit, a amidonului şi produselor din amidon
10.61Fabricarea produselor de morărit4
10.62Fabricarea amidonului şi a produselor din amidon4
10.7Fabricarea produselor de brutărie şi a produselor făinoase
10.71Fabricarea pîinii; fabricarea prăjiturilor şi a produselor proaspete de patiserie4
10.8Fabricarea altor produse alimentare
10.81Fabricarea zahărului4
10.82Fabricarea produselor din cacao, a ciocolatei şi a produselor zaharoase4
11Fabricarea băuturilor
11.0Fabricarea băuturilor
11.01Distilarea, rafinarea şi mixarea băuturilor alcoolice3
11.02Fabricarea vinurilor din struguri3
11.03Fabricarea cidrului şi a altor vinuri din fructe3
11.04Fabricarea altor băuturi nedistilate, obţinute prin fermentare3
11.05Fabricarea berii3
11.06Fabricarea malţului3
11.07Producţia de băuturi răcoritoare nealcoolice; producţia de ape minerale şi alte ape îmbuteliate3
12Fabricarea produselor din tutun
12Fabricarea produselor din tutun
12.00Fabricarea produselor din tutun5
13Fabricarea produselor textile
13.2Producţia de ţesături
13.20Producţia de ţesături3
13.3Finisarea materialelor textile
13.30Finisarea materialelor textile3
13.9Fabricarea altor articole textile
13.91Fabricarea de metraje prin tricotare sau croşetare3
13.92Fabricarea de articole confecţionate din textile (cu excepţia îmbrăcămintei şi lenjeriei de corp)3
13.93Fabricarea de covoare şi mochete3
13.94Fabricarea de odgoane, frînghii, sfori şi plase3
13.95Fabricarea de textile neţesute şi articole din acestea, cu excepţia confecţiilor de îmbrăcăminte3
13.96Fabricarea altor articole tehnice şi industriale din textile3
13.99Fabricarea altor articole textile n.c.a.3
14Fabricarea articolelor de îmbrăcăminte
14.1Fabricarea articolelor de îmbrăcăminte, cu excepţia articolelor din blană
14.11Fabricarea articolelor de îmbrăcăminte din piele3
14.12Fabricarea articolelor de îmbrăcăminte pentru lucru3
14.13Fabricarea altor articole de îmbrăcăminte (exclusiv lenjeria de corp)3
14.14Fabricarea de articole de lenjerie de corp3
14.19Fabricarea altor articole de îmbrăcăminte şi accesorii n.c.a.3
14.2Fabricarea articolelor din blană
14.20Fabricarea articolelor din blană3
14.3Fabricarea articolelor de îmbrăcăminte prin tricotare sau croşetare
14.31Fabricarea prin tricotare sau croşetare a ciorapilor şi articolelor de galanterie3
14.39Fabricarea prin tricotare sau croşetare a altor articole de îmbrăcăminte3
15Tăbăcirea şi finisarea pieilor; fabricarea articolelor de voiaj şi marochinărie, harnaşamentelor şi încălţămintei; prepararea şi vopsirea blănurilor
15.1Tăbăcirea şi finisarea pieilor; fabricarea articolelor de voiaj şi marochinărie şi a articolelor de harnaşament; prepararea şi vopsirea blănurilor
15.11Tăbăcirea şi finisarea pieilor; prepararea şi vopsirea blănurilor4
15.12Fabricarea articolelor de voiaj şi marochinărie, a articolelor de harnaşament şi a altor articole din piele4
15.2Fabricarea încălţămintei
15.20Fabricarea încălţămintei3
16Prelucrarea lemnului, fabricarea produselor din lemn şi plută, cu excepţia mobilei; fabricarea articolelor din paie şi din alte materiale vegetale împletite
16.1Tăierea şi rindeluirea lemnului
16.10Tăierea şi rindeluirea lemnului4
16.2Fabricarea produselor din lemn, plută, paie şi din alte materiale vegetale împletite
16.21Fabricarea de furnire şi a panourilor din lemn4
16.22Fabricarea parchetului asamblat în panouri4
16.23Fabricarea altor elemente de dulgherie şi tîmplărie, pentru construcţii4
16.24Fabricarea ambalajelor din lemn42
16.29Fabricarea altor produse din lemn; fabricarea articolelor din plută, paie şi din alte materiale vegetale împletite42
17Fabricarea hîrtiei şi a produselor din hîrtie
17.1Fabricarea celulozei, hîrtiei şi cartonului
17.12Fabricarea hîrtiei şi cartonului32
17.2Fabricarea articolelor din hîrtie şi carton
17.21Fabricarea hîrtiei şi cartonului ondulat şi a ambalajelor din hîrtie şi carton32
17.22Fabricarea produselor de uz gospodăresc şi sanitar, din hîrtie sau carton3
17.23Fabricarea articolelor de papetărie3
17.24Fabricarea tapetului3
17.29Fabricarea altor articole din hîrtie şi carton n.c.a.3
18Tipărire şi reproducere pe suporţi a înregistrărilor
18.1Tipărire şi activităţi de servicii conexe tipăririi
18.11Tipărirea ziarelor2
18.12Alte activităţi de tipărire n.c.a.2
18.13Servicii pregătitoare pentru tipărire2
19Fabricarea produselor de cocserie şi a produselor obţinute din prelucrarea ţiţeiului
19.2Fabricarea produselor obţinute din prelucrarea ţiţeiului
19.20Fabricarea produselor obţinute din prelucrarea ţiţeiului5
20Fabricarea substanţelor şi a produselor chimice
20.1Fabricarea produselor chimice de bază, a îngrăşămintelor şi produselor azotoase; fabricarea materialelor plastice şi a cauciucului sintetic, în forme primare
20.12Fabricarea coloranţilor şi a pigmenţilor5
20.13Fabricarea altor produse chimice anorganice, de bază5
20.14Fabricarea altor produse chimice organice, de bază5
20.16Fabricarea materialelor plastice în forme primare52
20.2Fabricarea pesticidelor şi a altor produse agrochimice
20.20Fabricarea pesticidelor şi a altor produse agrochimice5
20.3Fabricarea vopselelor, lacurilor, cernelii tipografice şi masticurilor
20.30Fabricarea vopselelor, lacurilor, cernelii tipografice şi masticurilor5
20.4Fabricarea săpunurilor, detergenţilor şi a produselor de întreţinere, cosmetice şi de parfumerie
20.41Fabricarea săpunurilor, detergenţilor şi a produselor de întreţinere5
20.42Fabricarea parfumurilor şi a produselor cosmetice (de toaletă)5
20.5Fabricarea altor produse chimice
20.52Fabricarea cleiurilor5
20.53Fabricarea uleiurilor esenţiale5
20.59Fabricarea altor produse chimice n.c.a.5
21Fabricarea produselor farmaceutice de bază şi a preparatelor farmaceutice
21.1Fabricarea produselor farmaceutice de bază
21.10Fabricarea produselor farmaceutice de bază5
21.2Fabricarea preparatelor farmaceutice
21.20Fabricarea preparatelor farmaceutice5
22Fabricarea produselor din cauciuc şi mase plastice
22.1Fabricarea articolelor din cauciuc
22.11Fabricarea anvelopelor şi a camerelor de aer; reşaparea şi refacerea anvelopelor5
22.19Fabricarea altor produse din cauciuc5
22.2Fabricarea articolelor din material plastic
22.21Fabricarea plăcilor, foliilor, tuburilor şi pofilelor din material plastic4
22.22Fabricarea articolelor de ambalaj din material plastic42
22.23Fabricarea articolelor din material plastic pentru construcţii4
22.29Fabricarea altor produse din material plastic42
23Fabricarea altor produse din minerale nemetalice
23.1Fabricarea sticlei şi a articolelor din sticlă
23.13Fabricarea articolelor din sticlă52
23.2Fabricarea de produse refractare
23.20Fabricarea de produse refractare4
23.3Fabricarea materialelor de construcţii din argilă
23.31Fabricarea plăcilor şi dalelor din ceramică4
23.32Fabricarea cărămizilor, ţiglelor şi altor produse pentru construcţii, din argilă arsă4
23.4Fabricarea altor articole din ceramică şi porţelan
23.41Fabricarea articolelor ceramice pentru uz gospodăresc şi ornamental4
23.44Fabricarea altor produse tehnice din ceramică4
23.49Fabricarea altor produse ceramice n.c.a.42
23.5Fabricarea cimentului, varului şi ipsosului
23.51Fabricarea cimentului5
23.52Fabricarea varului şi ipsosului5
23.6Fabricarea articolelor din beton, ciment şi ipsos
23.61Fabricarea produselor din beton pentru construcţii5
23.62Fabricarea produselor din ipsos pentru construcţii5
23.63Fabricarea betonului5
23.64Fabricarea mortarului5
23.69Fabricarea altor articole din beton, ciment şi ipsos5
23.7Tăierea, fasonarea şi finisarea pietrei
23.70Tăierea, fasonarea şi finisarea pietrei5
24Industria metalurgică
24.5Turnarea metalelor
24.51Turnarea fontei5
24.52Turnarea oţelului5
24.53Turnarea metalelor neferoase uşoare5
24.54Turnarea altor metale neferoase5
25Industria construcţiilor metalice şi a produselor din metal, exclusiv maşini, utilaje şi instalaţii
25.1Fabricarea de construcţii metalice
25.11Fabricarea de construcţii metalice şi părţi componente ale structurilor metalice4
25.2Producţia de rezervoare, cisterne şi containere metalice; producţia de radiatoare şi cazane pentru încălzire centrală
25.29Producţia de rezervoare, cisterne şi containere metalice42
25.5Fabricarea produselor metalice obţinute prin forjare, presare, ştanţare şi laminare; metalurgia pulberilor
25.50Fabricarea produselor metalice obţinute prin forjare, presare, ştanţare şi laminare; metalurgia pulberilor4
27Fabricarea echipamentelor electrice
27.2Fabricarea de acumulatori şi baterii
27.20Fabricarea de acumulatori şi baterii5
27.3Fabricarea de fire şi cabluri; fabricarea dispozitivelor de conexiune pentru acestea
27.32Fabricarea altor fire şi cabluri electrice şi electronice3
27.33Fabricarea dispozitivelor de conexiune pentru fire şi cabluri electrice şi electronice3
27.4Fabricarea de echipamente electrice de iluminat
27.40Fabricarea de echipamente electrice de iluminat3
28Fabricarea de maşini, utilaje şi echipamente n.c.a.
28.1Fabricarea de maşini şi utilaje de utilizare generală
28.13Fabricarea de alte pompe şi compresoare4
30.9Fabricarea altor echipamente de transport n.c.a.
30.92Fabricarea de biciclete şi de vehicule pentru invalizi3
30.99Fabricarea altor mijloace de transport n.c.a.3
31Fabricarea de mobilă
31.0Fabricarea de mobilă
31.01Fabricarea de mobilă pentru birouri şi magazine4
31.02Fabricarea de mobilă pentru bucătării4
31.03Fabricarea de saltele4
31.09Fabricarea de mobilă n.c.a.4
32Alte activităţi industriale n.c.a.
32.1Fabricarea bijuteriilor, imitaţiilor de bijuterii şi articolelor similare
32.12Fabricarea bijuteriilor şi articolelor similare din metale şi pietre preţioase3
32.13Fabricarea imitaţiilor de bijuterii şi articole similare3
32.4Fabricarea jocurilor şi jucăriilor
32.40Fabricarea jocurilor şi jucăriilor3
EDISTRIBUŢIA APEI; SALUBRITATE, GESTIONAREA DEŞEURILOR, ACTIVITĂŢI DE DECONTAMINARE
36Captarea, tratarea şi distribuţia apei
36.0Captarea, tratarea şi distribuţia apei
36.00Captarea, tratarea şi distribuţia apei5
38Colectarea, tratarea şi eliminarea deşeurilor; activităţi de recuperare a materialelor reciclabile
38.1Colectarea deşeurilor
38.12Colectarea deşeurilor periculoase4
38.2Tratarea şi eliminarea deşeurilor
38.22Tratarea şi eliminarea deşeurilor periculoase4
39Activităţi şi servicii de decontaminare
39.0Activităţi şi servicii de decontaminare4
39.00Activităţi şi servicii de decontaminare4
GCOMERŢ CU RIDICATA ŞI CU AMĂNUNTUL; ÎNTREŢINEREA ŞI REPARAREA AUTOVEHICULELOR ŞI A MOTOCICLETELOR
45Comerţ cu ridicata şi cu amănuntul; întreţinerea şi repararea autovehiculelor şi a motocicletelor
45.2Întreţinerea şi repararea autovehiculelor
45.20Întreţinerea şi repararea autovehiculelor2
46Comerţ cu ridicata, cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete
46.1Activităţi de intermediere în comerţul cu ridicata
46.12Intermedieri în comerţul cu combustibili, minereuri, metale şi produse chimice pentru industrie11
46.17Intermedieri în comerţul cu produse alimentare, inclusiv băuturi, şi tutun3
46.3Comerţ cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor şi al tutunului
46.35Comerţ cu ridicata al produselor din tutun3
46.4Comerţ cu ridicata al bunurilor de consum
46.44Comerţ cu ridicata al produselor din ceramică, sticlărie şi al produselor de întreţinere31
46.45Comerţ cu ridicata al produselor cosmetice şi de parfumerie11
46.46Comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice115
46.7Comerţ cu ridicata specializat al altor produse
46.75Comerţ cu ridicata al produselor chimice11
47Comerţ cu amănuntul, cu excepţia autovehiculelor şi motocicletelor
47.1Comerţ cu amănuntul în magazine nespecializate
47.11Comerţ cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vînzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun3
47.2Comerţ cu amănuntul al produselor alimentare, băuturilor şi al produselor din tutun, în magazine specializate
47.26Comerţ cu amănuntul al produselor din tutun, în magazine specializate3
47.3Comerţ cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate
47.30Comerţ cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate1
47.7Comerţ cu amănuntul al altor bunuri, în magazine specializate
47.73Comerţ cu amănuntul al produselor farmaceutice, în magazine specializate115
47.74Comerţ cu amănuntul al articolelor medicale şi ortopedice, în magazine specializate1
47.8Comerţ cu amănuntul efectuat prin standuri, chioşcuri şi pieţe
47.81Comerţ cu amănuntul al produselor alimentare, băuturilor şi produselor din tutun efectuat prin standuri, chioşcuri şi pieţe3
47.89Comerţ cu amănuntul prin standuri, chioşcuri şi pieţe al altor produse11
HTRANSPORT ŞI DEPOZITARE
49Transporturi terestre şi transporturi prin conducte
49.1Transporturi interurbane de călători pe calea ferată
49.10Transporturi interurbane de călători pe calea ferată2
49.3Alte transporturi terestre de călători
Transporturi urbane terestre şi suburbane de călători2
Alte transporturi terestre de călători n.c.a.2
IACTIVITĂŢI DE CAZARE ŞI ALIMENTAŢIE PUBLICĂ
55Hoteluri şi alte facilităţi de cazare
55.1Hoteluri şi alte facilităţi de cazare similare
55.10Hoteluri şi alte facilităţi de cazare similare4
55.9Alte servicii de cazare
55.90Alte servicii de cazare4
56Restaurante şi alte activităţi de servicii de alimentaţie
56.1Restaurante
56.10Restaurante3
56.3Baruri şi alte activităţi de servire a băuturilor
56.30Baruri şi alte activităţi de servire a băuturilor3
JINFORMAŢII ŞI COMUNICAŢII
61Comunicaţii electronice
61.2Activităţi de comunicaţii electronice prin reţele fără cablu
61.20Activităţi de comunicaţii electronice prin reţele fără cablu (exclusiv prin satelit)1
PÎNVĂŢĂMÎNT
85Învăţămînt
85.1Învăţămînt preşcolar
85.10Învăţămînt preşcolar5
85.2Învăţămînt primar
85.20Învăţămînt primar4
85.3Învăţămînt secundar
85.31Învăţămînt secundar general4
85.32Învăţămînt secundar, tehnic sau profesional4
85.4Învăţămînt superior
85.42Învăţămînt superior universitar3
85.5Alte forme de învăţămînt
85.59Alte forme de învăţămînt n.c.a.2
QSĂNĂTATE ŞI ASISTENŢĂ SOCIALĂ
86Activităţi referitoare la sănătatea umană
86.1Activităţi de asistenţă spitalicească
86.10Activităţi de asistenţă spitalicească514
86.2Activităţi de asistenţă medicală ambulatorie şi stomatologică
86.21Activităţi de asistenţă medicală generală41
86.22Activităţi de asistenţă medicală specializată51
86.23Activităţi de asistenţă stomatologică51
86.9Alte activităţi referitoare la sănătatea umană
86.90Alte activităţi referitoare la sănătatea umană4
87Servicii combinate de îngrijire medicală şi asistenţă socială, cu cazare
87.1Activităţi ale centrelor de îngrijire medicală
87.10Activităţi ale centrelor de îngrijire medicală4
87.2Activităţi ale centrelor de recuperare psihică şi de dezintoxicare, exclusiv spitale
87.20Activităţi ale centrelor de recuperare psihică şi de dezintoxicare, exclusiv spitale3
87.3Activităţi ale căminelor de bătrîni şi ale căminelor pentru persoane aflate în incapacitate de a se îngriji singure
87.30Activităţi ale căminelor de bătrîni şi ale căminelor pentru persoane aflate în incapacitate de a se îngriji singure4
87.9Alte activităţi de asistenţă socială, cu cazare n.c.a.
87.90Alte activităţi de asistenţă socială, cu cazare n.c.a.4
88Activităţi de asistenţă socială, fără cazare
88.1Activităţi de asistenţă socială, fără cazare, pentru bătrîni şi pentru persoane cu dizabilităţi
88.10Activităţi de asistenţă socială, fără cazare, pentru bătrîni şi pentru persoane cu dizabilităţi1
88.9Alte activităţi de asistenţă socială, fără cazare
88.91Activităţi de îngrijire zilnică pentru copii4
88.99Alte activităţi de asistenţă socială, fără cazare n.c.a.1
RARTĂ, ACTIVITĂŢI DE RECREERE ŞI DE AGREMENT
91Activităţi ale bibliotecilor, arhivelor, muzeelor şi alte activităţi culturale
91.0Activităţi ale bibliotecilor, arhivelor, muzeelor şi alte activităţi culturale
91.01Activităţi ale bibliotecilor şi arhivelor1
92Activităţi de jocuri de noroc şi pariuri
92.0Activităţi de jocuri de noroc şi pariuri
92.00Activităţi de jocuri de noroc şi pariuri1
93Activităţi sportive, recreative şi distractive
93.1Activităţi sportive
93.11Activităţi ale bazelor sportive1
93.12Activităţi ale cluburilor sportive1
93.13Activităţi ale centrelor de fitness1
93.19Alte activităţi sportive1
93.2Alte activităţi recreative şi distractive
93.29Alte activităţi recreative şi distractive n.c.a.4
SALTE ACTIVITĂŢI DE SERVICII
96Alte activităţi de servicii personale
96.0Alte activităţi de servicii personale
96.01Spălarea şi curăţarea (uscată) a articolelor textile şi a produselor din blană4
96.02Coafură şi alte activităţi de înfrumuseţare4
96.04Activităţi de întreţinere corporală4

 

 

Anexa nr.2

la Metodologia privind controlul de stat

asupra activităţii de întreprinzător în baza

analizei riscurilor efectuat de către

Agenţia Naţională pentru Sănătate Publică

 

Forma şi structura planului anual de control

 

Nr.
crt.
PersoanaObiec-
tul
Trimes-
trul
Domeniile de control interneControale
comune
cu alte
organe
Supra-
vegherea
sănătăţii
publice
Circulaţia
medica-
mentelor,
produselor
parafar-
maceutice,
controlul
dispozitivelor
medicale şi
al serviciilor
prestate de
instituţiile
medicale,
activitatea
farmaceutică,
activitatea
în domeniul
transplantului
Protecţia
consu-
matorilor
Circulaţia
substanţelor
stupefiante,
psihotrope
şi precur-
sorilor
Supravegherea pieţei privind
produsele nealimentare
din domeniile reglementate,
inclusiv materialele
care vin în contact cu
produsele alimentare.
Supravegherea
pieţei privind produsele
nealimentare din domeniile
reglementate,
inclusiv materialele
care vin în contact cu
produsele alimentare
Siguranţa
ocupaţi-
onală
1.S.R.L. „X”„A”IXX-X-X-
2.S.A. „Y”„Z”I-XX----
3.S.R.L. „Z”„N”IX--X--X
4.S.R.L. „H”„B”II--X-X--
5.