HOTĂRÎREA GUVERNULUI REPUBLICII MOLDOVA
         cu privire la aprobarea organigramei şi statelor-tip
              de personal pentru aparatele prefecturilor

                         Nr.417  din  11.05.99

       Monitorul Oficial al R.Moldova nr.48-49/400 din 13.05.1999

                                * * *

    În temeiul articolului  116 din Legea privind administraţia  publică
locală  nr.  186-XIV din 6 noiembrie 1998 (Monitorul Oficial, 1999,  nr.
14-15, art. 60), Guvernul Republicii Moldova HOTĂRĂŞTE:
    1. Se aprobă organigrama şi statele-tip de personal pentru aparatele
prefecturilor  judeţene, unităţii teritoriale autonome cu statut special
şi municipiului Chişinău, conform anexelor nr. 1 şi nr. 2.
    Se permite prefecţilor  să aprobe statele de personal ale aparatului
prefecturii  respective în limitele stabilite şi să distribuie unităţile
încadrate în funcţie de necesităţile şi particularităţile fiecărui judeţ.
    2. Ministerul  Finanţelor va prezenta în termen de 7 zile Guvernului
devizul de cheltuieli pentru întreţinerea prefecturilor.

    PRIM-MINISTRU
    AL REPUBLICII MOLDOVA                           Ion STURZA

    Chişinău, 11 mai 1999.
    Nr. 417.

                                                   Anexa nr. 1
                                            la Hotărîrea Guvernului 
                                               Republicii Moldova 
                                            nr. 417 din 11 mai 1999

                         ORGANIGRAMA
                     prefecturii judeţene
                      +-----------------+
                      |   Prefect (1)   |-----------------+
                      +-----------------+                 |
                               |                          |
         +------------------------------+           +-----------------+
         |                              |           |Consilier al pre-|
    +---------------+        +--------------------+ |fectului (1) pur-|
    | Subprefect (1)|        |Director general (1)| |tător de cuvînt  |
    +---------------+        +--------------------+ +-----------------+
         |                                  |
    +-----------------+               +----------------+
    |                 |               |                |
---------------+ +-------------+  +-----------+ +--------------+
Direcţia servi-| |Direcţia con-|  | Direcţia  | |   Direcţia   |
cii publice în | |trolului le- |  | audienţă, | |administrativ-|
cadrul ministe-| |galităţii ac-|  |petiţii şi | |  financiară  |
relor, departa-| |telor (juri- |  |secretariat| |              |
mentelor, altor| |   dică)     |  |           | |              |
autorităţi cen-| |             |  |           | |              |
trale  descon- | |             |  |           | |              |
centrate în te-| |             |  |           | |              |
  ritoriu      | |             |  |           | |              |
---------------| |-------------|  |-----------| |--------------| 
     1 + 8     | |   1 + 6 - 9 |  |    1 + 5  | |     1 + 4    |
---------------+ +-------------+  +-----------+ +--------------+

                                                    Anexa nr. 2
                                            la Hotărîrea Guvernului
                                               Republicii Moldova
                                             nr. 417 din 11 mai 1999

                            Statele-tip
             de personal pentru aparatele prefecturilor
----------------------------------------------------------------------
        Denumirea funcţiilor                            | Numărul de 
                                                        | postruri
----------------------------------------------------------------------
    Prefect                                                     1
    Subprefect                                                  1*
    Director general                                            1
    Consilier al prefectului                                    1
    Direcţia servicii publice desconcentrate în teritoriu       9
    Şef de direcţie                                             1
    Specialist principal                                        8
    Direcţia controlul legalităţii actelor autorităţilor 
    publice locale şi judeţene                                  7
    Şef de direcţie                                             1
    Specialist principal (jurist)                               6-9
    Direcţia audienţă, petiţii şi secretariat                   6
    Şef de direcţie                                             1
    Specialist principal                                        2
    Specialist (secretariat)                                    2
    Dactilograf (operator MEC)                                  1
    Direcţia administrativ-financiară                           5
    Şef de direcţie                                             1
    Contabil-şef                                                1
    Şofer                                                       2
    Intendent                                                   1
    TOTAL:                                                      31-34**
  -------------------------------
    * Pentru prefectura  judeţului Cahul şi cea a municipiului  Chişinău
se vor numi cîte 2 subprefecţi.
    ** Pentru prefectura  judeţului Cahul şi cea a municipiului Chişinău
numărul total de posturi constituie 32-35.