HOTĂRÎREA GUVERNULUI REPUBLICII MOLDOVA
       cu privire la Regulamentul şi structura organizaţională
            a aparatului central al Ministerului Apărării

                        Nr.184  din  29.02.2000

       Monitorul Oficial al R.Moldova nr.27-28/264 din 09.03.2000

                                * * *
    Abrogat: 24.08.2007
    Hotărîrea Guvernului nr.939 din 16.08.2007

    Guvernul Republicii Moldova HOTĂRĂŞTE:
    1. Se aprobă:
    Regulamentul Ministerului Apărării, conform anexei nr.1;
    structura organizaţională   a  aparatului  central  al  Ministerului
Apărării, conform anexei nr.2.
    2. Se stabilesc  în  aparatul  central al  Ministerului  Apărării  o
funcţie de viceministru şi personalul scriptic în număr de 105 persoane,
cu un fond anual de retribuire a muncii corespunzător.
 [Pct.2 modificat prin Hot.Guv. nr.518 din 06.06.05, în vigoare 10.06.05]
 [Pct.2 modificat prin Hot.Guv. nr.951 din 20.08.04, în vigoare 27.08.04]
 [Pct.2 modificat prin Hot. Guv. nr.886 din 24.08.2001]

    3. Se abrogă:
    Hotărîrea Guvernului  Republicii  Moldova nr.89 din 8 februarie 1995
"Pentru aprobarea Regulamentului Ministerului Apărării";

    Hotărîrea Guvernului  Republicii  Moldova nr.279 din 4 mai 1995  "Cu
privire la modificarea Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova nr.89 din
8 februarie 1995" (Monitorul Oficial, 1995, nr.31-32, art.241);

    Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.59-2 din 29 ianuarie 1999
"Cu privire la structura aparatului central al Ministerului Apărării".

    PRIM-MINISTRU
    AL REPUBLICII MOLDOVA                       Dumitru BRAGHIŞ

    Contrasemnată:
    Ministrul apărării                          Boris Gamurari
    Ministrul finanţelor                        Mihail Manoli

    Chişinău, 29 februarie 2000.
    Nr. 184.

                                                    Anexa nr. 1
                                            la Hotărîrea Guvernului
                                            Republicii Moldova nr.184
                                            din 29 februarie 2000

Notă: În tot textul anexei nr.1, cuvintele "prim-viceministru" 
      şi "primul viceministru" se substituie prin cuvîntul
      "viceministru" conform Hot.Guv. nr.518 din 06.06.05, 
      în vigoare 10.06.05

                             REGULAMENTUL
                        Ministerului Apărării

                        I. Dispoziţii generale

    1. Ministerul  Apărării  (denumit  în  continuare  Ministerul)  este
autoritatea   administraţiei  publice  centrale  de  specialitate,  care
exercită conducerea nemijlocită a Armatei Naţionale şi este responsabilă
pentru   construcţia,   dezvoltarea  şi  pregătirea   ei,   planificarea
strategică  a aplicării Forţelor Armate şi coordonarea pregătirii lor în
scopul asigurării nivelului cuvenit al apărării naţionale.
    2. În activitatea  sa  Ministerul  se călăuzeşte de  Constituţia  şi
legile  Republicii Moldova, decretele Preşedintelui Republicii  Moldova,
hotărîrile  Parlamentului şi Guvernului Republicii Moldova, de prezentul
regulament   şi   alte   acte  normative,  precum  şi   de   convenţiile
internaţionale la care Republica Moldova este parte.
    3. Asigurarea  financiară  a  Ministerului se  efectuează  în  modul
stabilit  de legislaţia în vigoare din contul mijloacelor, prevăzute  în
bugetul de stat, şi din alte fonduri legal constituite.
    4. Ministerul  este persoană juridică, dispune de ştampilă cu  Stema
de  Stat  a  Republicii  Moldova şi denumirea sa în limba  de  stat,  de
drapel, conturi bancare şi trezoreriale.

                     II. Atribuţiile Ministerului

    5. Ministerul are următoarele atribuţii:
    a) în domeniul   administraţiei  publice  centrale  de  specialitate
(politica  militară,  legislaţia, colaborarea  militară  internaţională,
relaţiile  cu  autorităţile  publice,  politica de  cadre,  formarea  şi
gestionarea   bugetului   militar,  înzestrarea  economico-militară   şi
asistenţa medicală, protecţia mediului, relaţiile cu publicul, protecţia
socială   şi  juridică,  controlul  capacităţii  de  intervenţie  şi  al
gestiunii resurselor tehnico-materiale şi financiare etc.):
    1) studiază şi   evaluează  situaţia  politico-militară,   determină
gradul  pericolului  militar  şi  al  necesarului  de  apărare,  propune
organelor  supreme ale autorităţilor publice ale statului să întreprindă
măsurile  prevăzute de Constituţie şi legislaţie privind organizarea  şi
dotarea  Armatei  Naţionale,  pregătirea populaţiei  şi  a  teritoriului
pentru apărarea ţării;
    2) participă  la  elaborarea  direcţiilor principale  ale  politicii
militare,   elaborează  proiectele  doctrinei  militare  şi   concepţiei
construcţiei militare în stat;
    3) înaintează    propuneri   privind   alocările   bugetare   pentru
necesităţile apărării, participă la elaborarea planurilor şi organizarea
pregătirii de mobilizare a economiei naţionale;
    4) prezintă spre  aprobare  Preşedintelui Republicii Moldova  planul
construcţiei  şi  dezvoltării Forţelor Armate, planul de  mobilizare  şi
intervenţie  operativă,  planul  de  dotare a trupelor  cu  armament  şi
tehnică  militară  şi planul de perfecţionare a acestora,  elaborate  de
către Marele Stat Major al Armatei Naţionale;
    5) asigură realizarea   politicii  de  stat  în  domeniul  apărării,
construcţiei militare şi controlului civil asupra Armatei Naţionale;
    6) prezintă Guvernului  propuneri privind necesitatea completării şi
perfecţionării  cadrului  legislativ şi normativ în vigoare în  domeniul
asigurării securităţii militare a statului;
    7) efectuează  asigurarea financiară a Armatei Naţionale în  ordinea
stabilită  de  legislaţia în vigoare, din contul mijloacelor alocate  de
bugetul de stat şi din alte fonduri legal constituite;
    8) asigură dezvoltarea  bazei tehnico-materiale a Armatei Naţionale,
este  beneficiarul  de  stat  în  tranzacţiile  privind  achiziţionarea,
crearea,  fabricarea  şi  repararea armamentului, tehnicii  militate  şi
speciale  şi  altor bunuri tehnico-militare, comercializează  excedentul
neutilizat de tehnică militară, armament şi alte bunuri tehnico-militare
în conformitate cu legislaţia în vigoare;
    9) organizează  şi  desfăşoară  cercetări  ştiinţifice  în  domeniul
construcţiei   militare  şi  perfecţionării  armamentului  şi   tehnicii
militare,   asigură   implementarea   realizărilor  ştiinţifice   şi   a
experienţei avansate în activitatea Armatei Naţionale;
    10) conduce activitatea  instituţiilor  de învăţămînt  militar  ce-i
sînt subordonate, dirijează pregătirea cadrelor militare în instituţiile
de  învăţămînt  naţionale şi ale altor ţări, precum şi repartizarea  lor
conform nivelului de pregătire;
    11) elaborează  şi  prezintă  Guvernului  propuneri  referitoare  la
efectivul  numeric  şi finanţarea Armatei Naţionale şi  a  instituţiilor
subordonate, stabileşte schema de state şi structura lor;
    12) întreprinde  măsuri  întru ameliorarea condiţiilor de  trai  ale
efectivului   şi  a  celor  privind  satisfacerea  serviciului  militar,
organizează   activitatea   instituţiilor  medico-militare,   elaborează
planuri  vizînd construcţiile capitale din cadrul Ministerului,  asigură
realizarea lor;
    13) dispune de   toate  mijloacele  sale  materiale  şi  financiare,
necesare   pentru   asigurarea   activităţii   şi   consolidarea   bazei
tehnico-materiale a unităţilor militare, instituţiilor şi organizaţiilor
subordonate;
    14) exercită   controlul   asupra  utilizării  de  către   unităţile
militare,   instituţiile  şi  organizaţiile  subordonate  a  mijloacelor
financiare  şi materiale alocate, efectuează revizii privind activitatea
lor financiară şi economică;
    15) asigură plata   pensiilor  cetăţenilor  care  şi-au   satisfăcut
serviciul   militar  prin  contract,  garantează  protecţia  socială  şi
juridică a militarilor şi a membrilor familiilor lor, a cetăţenilor care
trec  pregătirea  militară  în cadrul rezervei, precum  şi  a  membrilor
familiilor  militarilor care şi-au pierdut viaţa în timpul  îndeplinirii
îndatoririlor  de  serviciu sau au decedat în urma exercitării  lor,  în
conformitate cu legislaţia în vigoare;
    16) organizează  examinarea petiţiilor militarilor şi cetăţenilor în
conformitate cu legislaţia în vigoare;
    17) stabileşte,   în   conformitate  cu   standardele   republicane,
prescripţiile  unice privind organizarea lucrărilor de secretariat şi  a
activităţii arhivistice în cadrul Ministerului, cu excepţia documentelor
de luptă care se întocmesc în conformitate cu regulamentul cu privire la
activitatea statului major;
    18) stabileşte  şi întreţine relaţii internaţionale în  conformitate
cu atribuţiile încredinţate;
    19) stabileşte   relaţiile  cu  publicul  şi  asociaţiile  obşteşti,
întreprinde  acţiuni  pentru  informarea  societăţii  despre  starea  de
lucruri în Armata Naţională;
    b) în domeniul  conducerii  militare (construcţia militară în  stat,
dezvoltarea şi pregătirea Armatei Naţionale, pregătirea de mobilizare şi
mobilizarea  Forţelor Armate şi planificarea strategică a aplicării lor,
pregătirea  de  luptă  a  Armatei Naţionale  şi  coordonarea  pregătirii
nemijlocite  a unităţilor Forţelor Armate pentru desfăşurarea acţiunilor
militare privind apărarea naţională etc.):
    1) efectuează,  pe  timp de pace, conducerea nemijlocită  a  Armatei
Naţionale;
    2) elaborează  planurile  de  construcţie şi dezvoltare  a  Forţelor
Armate,  de mobilizare şi intervenţie operativă a acestora, de dotare  a
trupelor   cu  armament  şi  tehnică  militară  şi  de  perfecţionare  a
efectivelor lor;
    3) planifică, organizează şi exercită controlul asupra activităţilor
privind  asigurarea  capacităţii permanente de luptă şi de mobilizare  a
Armatei  Naţionale  şi a rezervei active de militari,  instruiţi  pentru
îndeplinirea sarcinilor conform destinaţiei;
    4) asigură organizarea   şi  pregătirea  operativă  a  organelor  de
conducere   militară   ale  Armatei  Naţionale,  planifică  şi   asigură
funcţionarea efectivă a sistemului de conducere a trupelor;
    5) asigură planificarea  strategică  a  aplicării  Forţelor  Armate,
coordonarea  interacţiunii lor cu departamentele trupelor de carabinieri
şi   grăniceri  în  cadrul  pregătirii  acestora  de  luptă,  pregătirii
operative  şi de mobilizare, conduce desfăşurarea şi aplicarea operativă
a acestor forţe;
    6) planifică   şi   întreprinde  măsurile  cuvenite   de   conducere
administrativ-militară   în  stat  şi  dirijează  activitatea  organelor
administrativ-militare;
    7) desfăşoară  recrutarea  şi încorporarea cetăţenilor în  serviciul
militar  obligatoriu,  trecerea lor în rezervă, chemarea  şi  pregătirea
rezerviştilor la cantonamente şi concentrări, mobilizarea cetăţenilor pe
timp  de  război  sau în alte situaţii excepţionale,  potrivit  deciziei
autorităţilor publice competente, şi demobilizarea lor;
    8) organizează  pregătirea,  reciclarea  şi  recalificarea  rezervei
active de militari instruiţi;
    9) organizează  munca  de educare militar-patriotică  a  efectivului
Armatei  Naţionale  şi  pregătirea morală şi psihologică  a  militarilor
pentru apărarea Patriei;
    10) asigură păstrarea  secretului de stat şi militar în conformitate
cu legislaţia în vigoare;
    11) efectuează  inspecţii,  controale,  evaluări  şi  verificări  în
oricare  din structurile Armatei Naţionale asupra nivelului  capacităţii
de intervenţie şi de mobilizare, precum şi asupra pregătirii operative a
organelor conducerii militare.

                     III. Drepturile Ministerului

    6. Întru executarea   atribuţiilor   ce-i  revin,  Ministerul   este
împuternicit cu următoarele drepturi:
    1) să emită şi  să anuleze, în limitele competenţelor sale,  ordine,
directive  şi  dispoziţii şi să adopte hotărîri ale Colegiului  militar.
Actele  normative departamentale ale Ministerului sînt obligatorii  spre
executare  pentru  organele  de  comandă, marile  unităţi  şi  unităţile
militare   ale   Armatei   Naţionale,  instituţiile   şi   organizaţiile
subordonate,  iar  în problemele ce ţin de încorporarea  şi  mobilizarea
cetăţenilor  în rîndul Forţelor Armate, de evidenţa militară, precum  şi
în  alte  chestiuni  atribuite  de legislaţie -  pentru  toate  organele
centrale  de  specialitate, autorităţile administraţiei publice  locale,
întreprinderile,   organizaţiile  şi  instituţiile  cu  orice  formă  de
proprietate, precum şi pentru cetăţeni;
    2) să emită,  în caz de necesitate, acte normative departamentale în
colaborare cu alte ministere şi departamente;
    3) să introducă  modificări  în  structura aparatului  său  central,
aprobată  de  Guvern, în limitele stabilite ale efectivului scriptic  şi
fondului de remunerare a muncii;
    4) să creeze  instituţii  şi  organizaţii  subordonate  de  profilul
necesar,  să  le reorganizeze şi să le lichideze conform legislaţiei  în
vigoare;
    5) la solicitarea  autorităţilor  publice, să coordoneze  proiectele
actelor  legislative şi normative ale organelor centrale de specialitate
în problemele ce vizează domeniul său de activitate;
    6) să obţină de la autorităţile centrale de specialitate şi cele ale
administraţiei  publice  locale,  de la  întreprinderi,  organizaţii  şi
instituţii   datele,   informaţiile  sau  documentele  necesare   pentru
îndeplinirea atribuţiilor sale.

               IV. Organizarea activităţii Ministerului

    7. Ministerul  este condus de către ministrul apărării, avînd statut
de   membru  al  Guvernului,  numit  şi  eliberat  din  funcţie  conform
legislaţiei în vigoare.
    Ministrul apărării  efectuează  administrarea  publică  centrală  de
specialitate  prin  intermediul aparatului central al Ministerului,  iar
conducerea militară - prin intermediul Marelui Stat Major.
    8. Aparatul central  al  Ministerului  se constituie  din  structuri
subordonate  nemijlocit  ministrului apărării şi  structuri  subordonate
viceminiştrilor  apărării. Structura generală şi personalul scriptic  al
aparatului  central  se  aprobă de către Guvern şi nu intră  în  numărul
efectivului Armatei Naţionale.
    9. Ministrul apărării are un viceministru care deţine funcţia de Şef
al Marelui Stat Major şi un viceministru, numiţi şi revocaţi din funcţie
de către Preşedintele Republicii Moldova care este Comandantul Suprem al
Forţelor Armate, la propunerea Guvernului, adoptată în baza candidaturii
înaintate de către ministrul apărării.
    10. În cadrul  Ministerului  se constituie şi funcţionează  Colegiul
militar, care se călăuzeşte în activitatea sa de Regulamentul Colegiului
militar, aprobat de către ministrul apărării.
    Colegiul militar,   componenţa  căruia  se  aprobă  de  Preşedintele
Republicii  Moldova  -  Comandantul  Suprem al Forţelor  Armate  -  este
organul consultativ al Ministerului.
    11. Ministrul apărării conduce întreaga activitate a Ministerului şi
îl  reprezintă  în  raporturile  cu Preşedintele  Republicii  Moldova  -
Comandantul   Suprem  al  Forţelor  Armate  -  Parlamentul  şi  Guvernul
Republicii Moldova, cu celelalte ministere, organe de stat şi instituţii
din ţară, precum şi cu organismele similare ale altor ţări.
    12. Prin intermediul   Şefului   Marelui  Stat  Major,   care   este
concomitent şi viceministru al apărării, şi al viceministrului apărării,
ministrul  apărării conduce activitatea structurilor din subordinea lor,
avînd competenţe asupra oricărei din aceste structuri.
    13. Structurile  subordonate nemijlocit ministrului apărării asigură
activitatea   în  domeniile  respective,  îndeplinind  numai   sarcinile
încredinţate de către ministru.
    Viceministru,  Şeful  Marelui Stat Major, şi viceministrul  apărării
conduc  activitatea şi poartă răspundere pentru îndeplinirea  sarcinilor
ce  revin structurilor din subordinea lor nemijlocită, avînd  competenţe
numai asupra acestora.
    14. Pe timp de   pace,   ministrul  apărării   exercită   conducerea
nemijlocită  a  Armatei Naţionale prin intermediul Marelui  Stat  Major,
care i se subordonează direct şi nemijlocit.
    15. Marele Stat  Major - organul de conducere militară (operativă) a
Armatei   Naţionale  -  este  condus  de  Şeful  Marelui  Stat  Major  -
viceministru  al apărării, care este concomitent şi Comandantul  Armatei
Naţionale.
    16. Pe timp de  pace  atribuţiile,  schema de state  şi  numărul  de
personal  al  Marelui Stat Major sînt determinate şi aprobate  de  către
ministrul apărării, reieşind din efectivul Armatei Naţionale, aprobat de
Parlamentul Republicii Moldova.
    Salarizarea personalului  Marelui  Stat Major se efectuează în  baza
principiilor   stabilite   pentru  personalul  aparatului   central   al
Ministerului Apărării.
    17. Din momentul  instituirii în stat a stării de război (stării  de
urgenţă), Marele Stat Major al Armatei Naţionale se transformă în Marele
Stat  Major  al  Forţelor  Armate, trece sub  conducerea  nemijlocită  a
Preşedintelui Republicii Moldova - Comandantul Suprem al Forţelor Armate
- şi activează în baza regulamentului aprobat de el.
    18. Din momentul  instituirii în stat a stării de război (stării  de
urgenţă), Ministerul, în calitatea sa de organ guvernamental, efectuează
toate   măsurile   de   asigurare  politică,   legislativă   (juridică),
tehnico-materială  şi  financiară, de pregătire şi protecţie  socială  a
cadrelor,  îndreptate spre executarea sarcinilor militare puse în  seama
Armatei  Naţionale de către Preşedintele Republicii Moldova, Comandantul
Suprem al Forţelor Armate.
    19. Ministrul   apărării,   în   limitele   competenţelor   acordate
Ministerului:
    1) asigură respectarea întocmai a Constituţiei şi legilor Republicii
Moldova,   decretelor   şi  dispoziţiilor   Preşedintelui,   hotărîrilor
Parlamentului şi Guvernului Republicii Moldova, realizarea sarcinilor ce
derivă  din  prezentul Regulament şi poartă răspundere personală  pentru
exercitarea funcţiilor atribuite Ministerului;
    2) distribuie  împuternicirile  şi aprobă obligaţiunile  funcţionale
ale  Şefului Marelui Stat Major şi ale viceministrului apărării,  aprobă
regulamentele   direcţiilor   şi   secţiilor   aparatului   central   al
Ministerului,   Marelui  Stat  Major,  instituţiilor  şi  organizaţiilor
subordonate;
    3) asigură promovarea   unei   politici  militare  coerente   şi   a
controlului  civil  asupra activităţii Armatei Naţionale, cooperează  cu
organismele similare ale altor state;
    4) reprezintă  Guvernul,  în limitele împuternicirilor acordate,  în
organismele  internaţionale  şi  în relaţiile cu alte  ţări,  înaintează
propuneri,   negociază   şi   semnează   în   modul   stabilit   tratate
internaţionale în domeniul de activitate al Ministerului;
    5) detaşează  în străinătate în modul stabilit cadre de militari  şi
specialişti  din cadrul Ministerului, unităţilor militare, instituţiilor
şi   organizaţiilor   subordonate  pentru  instruire   şi   îndeplinirea
obligaţiunilor    asumate   de   Republica   Moldova   prin    tratatele
internaţionale;
    6) prezintă în  modul stabilit propuneri privind acordarea  gradelor
militare  de  general,  privind  decorarea  cu  distincţii  de  stat  şi
decernarea  titlurilor onorifice ale Republicii Moldova pentru militarii
şi salariaţii civili ai Armatei Naţionale pentru merite deosebite;
    7) convoacă în   modul   stabilit  întruniri  cu   conducătorii   şi
colaboratorii  ministerelor, altor organe centrale şi locale ale  puteri
executive  şi-i antrenează în examinarea şi soluţionarea problemelor  ce
ţin de competenţa Ministerului;
    8) negociază  şi încheie, în conformitate cu legislaţia în  vigoare,
contracte  şi acorduri cu organele de stat, persoane juridice şi  fizice
din republică şi din străinătate pentru soluţionarea problemelor date în
competenţele sale;
    9) în limita    structurii   generale   a   Armatei   Naţionale   şi
Ministerului,   stabilite,   respectiv,  de  Parlamentul   şi   Guvernul
Republicii Moldova, aprobă statele de personal ale Ministerului, Marelui
Stat  Major, unităţilor militare, organelor de comandă, instituţiilor şi
organizaţiilor subordonate;
    10) încadrează  în  serviciul militar, numeşte în şi eliberează  din
funcţie  militarii  Armatei  Naţionale,  precum  şi  salariaţii  civili,
încadraţi  în  aparatul  central  al  Ministerului  în  conformitate  cu
legislaţia în vigoare;
    11) numeşte şi  destituie  din funcţie, la  propunerea  prefectului,
comandanţii (şefii) organelor administrativ-militare teritoriale;
    12) acordă grade militare pînă la gradul de colonel inclusiv;
    13) reprezintă  interesele  Ministerului în raporturile cu  organele
administraţiei  publice,  în relaţiile cu organizaţii şi  întreprinderi,
persoane  fizice  şi juridice, precum şi cu organismele  şi  structurile
militare din străinătate, în limitele împuternicirilor acordate;
    14) exercită controlul asupra activităţii structurilor subordonate;
    15) anulează  ordine,  documente  de  directivă  şi  dispoziţii  ale
conducătorilor  din  subordine  care contravin legislaţiei  în  vigoare,
decretelor  şi ordonanţelor Preşedintelui Republicii Moldova, precum  şi
ordinelor şi dispoziţiilor ministrului apărării;
    16) stabileşte  sarcinile şi direcţiile prioritare ale  structurilor
subordonate,  emite  ordine, directive şi dispoziţii  executorii  pentru
întreg efectivul Armatei Naţionale;
    17) aplică sancţiuni  disciplinare militarilor Armatei Naţionale  şi
salariaţilor   civili   din   cadrul  Ministerului,   retrogradează   şi
restabileşte  în  grad  militarii pînă la gradul de  locotenent  colonel
inclusiv;
    18) gestionează   mijloacele  financiare  şi  tehnico-materiale  ale
Ministerului;
    19) stabileşte   conform   legii   normele   privind   planificarea,
asigurarea   materială  şi  financiară  a  marilor  unităţi,  unităţilor
militare,  instituţiilor şi organizaţiilor Armatei Naţionale, precum  şi
privind  evidenţa,  controlul  şi utilizarea  mijloacelor  materiale  şi
financiare;
    20) la propunerea  Marelui  Stat  Major, stabileşte normele  de  uz,
întreţinere  şi  reparare  a armamentului, tehnicii  militare  şi  altor
bunuri materiale din dotare;
    21) conduce aplicarea sistemului de măsuri privind protecţia socială
şi  juridică a militarilor, a membrilor familiilor lor şi a  cetăţenilor
care trec pregătirea militară;
    22) organizează şi prezidează şedinţele Colegiului militar;
    23) exercită   alte   funcţii   şi   împuterniciri,   atribuite   în
conformitate cu legislaţia în vigoare.

                                                    Anexa nr. 2
                                            la Hotărîrea Guvernului
                                            Republicii Moldova nr.184
                                            din 29 februarie 2000

                              STRUCTURA
    organizaţională a aparatului central al Ministerului Apărării

    Conducerea şi aparatul ministrului
    Direcţia personal şi învăţămînt militar
    Direcţia economico-financiară
    Direcţia politică militară şi relaţii externe
    Direcţia juridică
    Direcţia cultură, protecţie socială şi educaţie militar-patriotică
    Direcţia medicală
    Inspecţia generală
    Secţia relaţii cu publicul

    Notă: Asigurarea     tehnico-materială    a    Armatei    Naţionale,
instituţiilor  şi organizaţiilor Ministerului Apărării se efectuează  de
către Departamentul dotări al Ministerului Apărării, atribuţiile, schema
de  state şi numărul de personal ale căruia se aprobă de către ministrul
apărării, reieşind din numărul de efectiv al Armatei Naţionale.
    Salarizarea personalului  Departamentului  dotări se  efectuează  în
baza  principiilor  stabilite  pentru personalul Marelui Stat  Major  al
Armatei Naţionale.
 [Anexa nr.2 în redacţia Hot. Guv. nr.886 din 24.08.2001]