cu privire la aprobarea Modificărilor şi completărilor ce se
operează în Hotărîrea Guvernului nr.667 din 27 mai 2002
Nr.1210 din 09.10.2003
Monitorul Oficial al R.Moldova nr.215-217/1261 din 17.10.2003
* * *
Abrogat: 09.11.2010
Hotărîrea Guvernului nr.1026 din 02.11.2010
Întru executarea prevederilor hotărîrilor Guvernului nr.732 "Privind normele de elaborare a structurii şi schemei de încadrare ale autorităţilor administraţiei publice centrale şi subdiviziunilor lor desconcentrate în teritoriu" şi nr.735 "Cu privire la structura şi efectivul-limită ale serviciilor publice desconcentrate ale ministerelor departamentelor şi altor autorităţi administrative centrale" din 16 iunie 2003 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2003, nr.123-125, art.768 şi art.770), precum şi în scopul asigurării activităţii eficiente a Departamentului control financiar şi revizie pe lîngă Ministerul Finanţelor, Guvernul
HOTĂRĂŞTE:
Se aprobă Modificările şi completările ce se operează în Hotărîrea Guvernului nr.667 din 27 mai 2002 (se anexează).
PRIM-MINISTRU | Vasile TARLEV
|
Contrasemnată: | |
Ministrul finanţelor | Zinaida Grecianîi |
Ministrul justiţiei | Vasile Dolghieru
|
Chişinău, 9 octombrie 2003. | |
Nr.1210. |
Aprobate
prin Hotărîrea Guvernului
nr.1210 din 9 octombrie 2003
Modificările şi completările ce se operează în
Hotărîrea Guvernului nr.667 din 27 mai 2002
Hotărîrea Guvernului nr.667 din 27 mai 2002 "Despre unele măsuri privind asigurarea activităţii Ministerului Finanţelor" (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.71-73, art.759) se modifică şi se completează după cum urmează:
1. Punctul 2 se expune în următoarea redacţie:
"2. Efectivul-limită al Departamentului control financiar şi revizie se stabileşte în număr de 150 unităţi, inclusiv aparatul central - 48 unităţi şi subdiviziunile teritoriale - 102 unităţi".
2. La anexa nr.1:
a) compartimentul I "Aparatul Central":
poziţia "Direcţia generală revizii la instituţiile publice subordonate ministerelor" se substituie prin poziţia "Direcţia generală revizii la instituţiile subordonate organelor de asigurare a ordinii publice şi apărării statului";
poziţia "Direcţia organizare şi metodologia controlului şi asistenţă juridică" se substituie prin poziţia "Direcţia generală organizare, control şi asistenţă juridică";
se completează în final cu poziţia "Secţia resurse umane şi secretariat";
b) compartimentul II "Structurile teritoriale ale Departamentului Control Financiar şi Revizie":
la poziţia doi, după cuvîntul "Direcţia" se introduce cuvîntul "generală";
la poziţia cinci, cuvîntul "Soroca" se substituie prin cuvîntul "Drochia";
din poziţia şapte, cuvintele "şi Taraclia" se exclud;
la poziţia nouă, cuvîntul "Tighina" se substituie prin cuvîntul "Căuşeni".
3. La anexa nr.2:
a) punctul 6:
alineatul doi, după cuvintele "doi vicedirectori generali" se completează cu cuvintele ", inclusiv un prim-vicedirector";
se completează în final cu două alineate noi cu următorul cuprins:
"În cadrul Departamentului se constituie un consiliu coordonator, ale cărui Regulament şi componenţă numerică şi nominală se aprobă de ministrul finanţelor, la propunerea directorului.
Amplasarea subdiviziunilor teritoriale şi zona de activitate poate să nu corespundă cu împărţirea administrativ-teritorială a Republicii Moldova.";
b) punctul 7) litera e), după cuvîntul "sale" se completează cu cuvintele "stimulează material şi";
c) punctul 13, după litera l), se completează cu literele m) - p) cu următorul cuprins:
"m) să solicite autorităţilor publice, întreprinderilor, organizaţiilor şi instituţiilor de stat antrenarea gratuită a specialiştilor şi experţilor la verificări sau expertize, la elucidarea unor probleme de specialitate;
n) să ceară şi să primească gratuit de la băncile comerciale şi instituţiile creditare informaţii şi copiile documentelor cu privire la operaţiunile bancare şi situaţiile conturilor obiectelor supuse reviziilor (controalelor);
o) să înainteze conducătorilor şi ordonatorilor de credite, altor persoane oficiale ale obiectelor supuse reviziei (controlului) prescripţii executorii privind lichidarea neajunsurilor şi lacunelor stabilite în cadrul efectuării reviziilor (controalelor);
p) să suspende la conturile de decontare, alte conturi din bănci şi alte instituţii financiar-creditare operaţiunile de cheltuieli, în situaţii ce pot conduce la pierderea mijloacelor financiare exigibile sau care aparţin statului, precum şi în cazurile cînd conducerea obiectului supus controlului împiedică colaboratorului organului de control financiar să-şi îndeplinească atribuţiile de funcţie;";
litera m) devine litera q).