luni, 9 noiembrie 2015
Ordin nr.191 din 09.11.2015 privind modificarea şi completarea Instrucţiunii cu privire la evidenţa contabilă în instituţiile bugetare, aprobată prin Ordinul ministrului finan...

O R D I N

privind modificarea şi completarea Instrucţiunii cu privire la evidenţa contabilă

în instituţiile bugetare, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor

nr.93 din 19 iulie 2010

 

nr. 191  din  09.11.2015

 

Monitorul Oficial nr.311-316/2248 din 20.11.2015

 

* * *

În legătură cu necesitatea reflectării în evidenţa contabilă a unor operaţiuni specifice instituţiilor bugetare,

ORDON:

În Instrucţiunea „Cu privire la evidenţa contabilă în instituţiile bugetare”, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor nr.93 din 19 iulie 2010, se operează următoarele modificări şi completări.

1. În compartimentul „Organizarea evidenţei contabile”,

1.1. În punctul 9, după alineatul „4) specialişti” se introduce un alineat nou cu următorul conţinut:

„Lucrările şedinţelor comisiei se consemnează de către secretarul comisiei în procese-verbale, conform anexei nr.6.”

2. În compartimentul „Evidenţa operaţiilor privind executarea planurilor de cheltuieli”, capitolul I ”Mijloace fixe”, punctul 50, alineatul opt,

2.1. După sintagma „cu excepţia fondurilor de bibliotecă” se introduce sintagma „uneltelor de producţie, instrumentelor, mobilierului; plantaţiilor multianuale; programelor şi purtătorilor tehnici şi a mijloacelor pentru montarea în scenă”.

2.2. Sintagma „numărul de inventar 01630005 înseamnă subcontul 016, grupul 3 – inventar gospodăresc, numărul de ordine al obiectului 0005” se exclude.

3. După anexa nr.5 se introduce anexa nr.6 cu următorul conţinut:

 

______________________

(autoritatea/instituţia bugetară)

„Anexa nr.6

 

APROB:

 

____________________

(funcţia)

____________________

(Numele, prenumele)

____________________

(semnătura)

“___”____________20__

 

 

PROCES-VERBAL nr.______

de atribuire a bunurilor la mijloace fixe sau stocuri de materiale

din _____________________ 20___

 

În baza ordinului nr._____ din _______________ 20__, comisia în componenţa:

 

preşedintelui comisiei

____________________________

(funcţia)

____________________________

(numele, prenumele)

şi membrilor comisiei

____________________________

(funcţia)

____________________________

(funcţia)

____________________________

(funcţia)

____________________________

(numele, prenumele)

____________________________

(numele, prenumele)

____________________________

(numele, prenumele)

 

a întocmit prezentul proces-verbal de atribuire a bunurilor la mijloace fixe sau stocuri de materiale, după cum urmează:

 

Nr.
d/o
Denumirea bunului Nr.de inventar Documentul de intrare Unitate de măsură Cant. Preţ/ unitate (lei) Suma (lei) Subcontul atribuit
Nr.data
 
 
 
 
 
 Totalxxx

x

x

Inclusiv:
- mijloace fixexxxxxxx
- stocuri de materialexxxxxxx
 

Conform prezentului proces-verbal, s-au atribuit la categoria mijloace fixe, bunuri în valoare de _______________ (__________________________________________________) lei şi la categoria stocuri de materiale, bunuri în valoare de_____________ (________________________________________________) lei.

 

 

Membrii comisiei:

__________________

(funcţia)

__________________

(funcţia)

__________________

(funcţia)

____________________________

(semnătura)

____________________________

(semnătura)

____________________________

(semnătura)

____________________________

(numele, prenumele)

____________________________

(numele, prenumele)

____________________________

(numele, prenumele)

 

4. Prezentul ordin intră în vigoare din data publicării în Monitorul Oficial al Republicii Moldova.

MINISTRUL FINANŢELORAnatol ARAPU

 

Nr.191. Chişinău, 9 noiembrie 2015.