marți, 14 octombrie 2008
Ordin nr.389/204-A din 27.12.2004 cu privire la aprobarea formularelor de evidenţă medicală primară şi dărilor de seamă în cadrul asigurărilor obligatorii de asistenţă medical...

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII ŞI COMPANIA
NAŢIONALĂ DE ASIGURĂRI ÎN MEDICINĂ

 

O R D I N

cu privire la aprobarea formularelor de evidenţă medicală

primară şi dărilor de seamă în cadrul asigurărilor

obligatorii de asistenţă medicală

 

nr. 389/204-A  din  27.12.2004

 

Monitorul Oficial al R.Moldova nr.176-181/628 din 30.12.2005

 

* * *

Notă: Vezi Hot.Guv. nr.52 din 18.01.2007 privind reorganizarea unor organe centrale de specialitate ale administraţiei publice (pct.1 - se reorganizează Ministerul Sănătăţii şi Protecţiei Sociale prin divizare în Ministerul Sănătăţii şi Ministerul Protecţiei Sociale, Familiei şi Copilului)

Notă: Vezi Hot.Guv. nr.357 din 23.04.2005 privind măsurile de reorganizare a unor ministere şi autorităţi administrative centrale ale Republicii Moldova (pct.1 - se reorganizează Ministerul Sănătăţii în Ministerul Sănătăţii şi Protecţiei Sociale, cu preluarea funcţiilor ce ţin de domeniul protecţiei sociale, în urma divizării Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale)

 

În conformitate cu prevederile Legii “Cu privire la asigurarea obligatorie de asistenţă medicală” nr.1585-XIII din 27 februarie 1998, cu modificările ulterioare,

APROBĂM:

1. Formularele de evidenţă medicală primară în cadrul asigurărilor obligatorii de asistenţă medicală:

 

[lit.a) exclusă prin Ordinul MS şi CNAM nr.136/53-A din 27.03.2008, în vigoare 20.05.2008]

 

b. Formular nr.1-04/r – Registrul persoanelor asigurate care au beneficiat de asistenţă medicală spitalicească

c. Formular nr.1-07/c – Centralizatorul registrelor instituţiei medico-sanitare (asistenţă medicală specializată de ambulator)

d. Formular nr.1-19/r – Registrul persoanelor asigurate care au beneficiat de investigaţii de laborator şi instrumentale costisitoare

e. Formular nr.1-24/c – Centralizatorul registrelor instituţiei medico-sanitare (asistenţă medicală spitalicească)

f. Formular nr.039/e – Lista de evidenţă a vizitelor, consultaţiilor în instituţia de asistenţă medicală primară, secţia consultativă a spitalului, dispensar şi a vizitelor la domiciliu.

g. Formular nr.109/e – Registru de evidenţă a solicitărilor asistenţei medicale de urgenţă

[Pct.1 modificat prin Ordinul MS şi CNAM nr.136/53-A din 27.03.2008, în vigoare 20.05.2008]

 

2. Dările de seamă în cadrul asigurărilor obligatorii de asistenţă medicală:

a. Formular nr.1-10/d – Darea de seamă despre volumul acordat de asistenţă medicală specializată de ambulator

b. Formular nr.1-11/d – Darea de seamă despre volumul de asistenţă medicală spitalicească

c. Formular nr.1-21/d – Darea de seamă despre volumul acordat de investigaţii de laborator şi instrumentale costisitoare

d. Formular nr.1-08/d – Darea de seamă despre volumul acordat de asistenţă medicală urgentă la etapa prespitalicească

e. Formular nr.1-22/r – Raport despre îndeplinirea indicatorilor de calitate în asistenţa medicală urgentă la etapa prespitalicească

f. Formular nr.1-23/r – Raport despre îndeplinirea indicatorilor de calitate în asistenţa medicală primară

g. Formular nr.1-14/r – Darea de seamă privind volumul asistenţei medicale acordate categoriilor de persoane asigurate şi neasigurate

h. Formular nr.1-12/f – Factura pentru achitarea costului serviciilor medico-sanitare.

ORDONĂM:

3. Medicii şefi ai IMSP raionale, Direcţia Sănătăţii a Consiliului municipal Chişinău, Direcţia Sănătăţii şi Asistenţei Sociale a UTA Găgăuzia, Secţia Sănătăţii a primăriei municipiului Bălţi, conducătorii instituţiilor medico-sanitare publice republicane:

3.1. A pune în aplicare în instituţiile subordonate, conform profilului instituţiei formularele aprobate prin prezentul ordin. Formularele de evidenţă medicală primară în cadrul asigurărilor obligatorii de asistenţă medicală menţionate în punctul 1 al prezentului ordin vor fi puse în aplicare pe măsura expirării stocului de formulare existente;

3.2. A asigura evidenţă medicală primară în cadrul asigurărilor obligatorii de asistenţă medicală pentru Serviciul Asistenţă Medicală Primară prin Formularul nr.039/e;

3.3. A asigura prezentarea dărilor de seamă aprobate conform punctului 2 al prezentului ordin, lunar pînă la data de 5, Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină (agenţiilor ei teritoriale);

3.4. A asigura prezentarea dării de seamă, Formularul nr.1-14/r Centrului Ştiinţifico-Practic Sănătate Publică şi Management Sanitar, lunar pînă la data de 5;

3.5. A interzice întocmirea şi utilizarea formularelor de evidenţă medicală primară, care nu sînt aprobate de Ministerul Sănătăţii;

3.6. A prezenta pînă la 15 februarie 2005 la Editura de imprimate “Statistica” comanda necesară de formulare aprobate conform punctului 1 al prezentului ordin.

4. Directorului Centrului Ştiinţifico-Practic Sănătate Publică şi Management Sanitar (dlui Mihai Ciocanu) a prezenta modelele formularelor aprobate conform punctului 1 al prezentului ordin pentru editare la Editura de imprimate “Statistica”.

5. Agenţiile teritoriale ale Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină vor asigura colectarea informaţiei medicale primare doar conform formularelor de evidenţă medicală aprobate prin prezentul ordin.

6. Se abrogă Formularul nr.039/e şi Formularul nr.109/e aprobate prin ordinul Ministerului Sănătăţii nr.139 din 28 mai 2002, ordinul comun al Ministerului Sănătăţii şi CNAM nr.88/15 din 17 martie 2003, iar formularele de evidenţă medicală primară aprobate conform Hotărîrii Guvernului nr.1535 din 27 noiembrie 2002 nu se mai completează din data implementării formularelor aprobate prin prezentul ordin.

Controlul asupra executării prezentului ordin se pune în seama viceministrului dnei Larisa Catrinici şi prim-vicedirectorului CNAM dlui Mircea Buga.

 

MINISTRUL SĂNĂTĂŢIIAndrei GHERMAN

 

DIRECTORUL GENERAL AL CNAMGheorghe RUSSU

Chişinău, 27 decembrie 2004.
Nr.389/204-A.

 

[Formularul nr.1-03/r abrogat prin Ordinul MS şi CNAM nr.204/92-A din 30.05.2007, în vigoare 22.06.2007]

 

Formular nr.1-04/r

Aprobat prin ordinul MS şi CNAM

nr.389/204-A din 27.12.2004

 

REGISTRUL

persoanelor asigurate care au beneficiat de asistenţă medicală specializată

nr.___________

 

____________________________________________________________________

codul şi

denumirea instituţiei medico-sanitare

 

_______________________________________________________________________

codul şi

denumirea profilului secţiei spitaliceşti

 

Nr.
d/o
Nume, pre-numePoliţă de asigu-rareCod con-tin-gentNu-măr de iden-tifi-careSexVîr-staDo-mi-ci-liuTri-mis de: 1.2. 3.4. 5.6. 7.Da-ta spi-tali-ză-riiTi-pul spi-tali-ză-rii 1.2.Nr. fi-şei me-di-ca-leDiag-nos-tic (CIM-X)Cod diag-nos-tic (CIM-X)Evo-luţia bolii 1.2. 3.4.TransferDa-ta ex-ter-nă-riiZi-le/ pat
Se-rieNu-mărdinîn
Da-taCod IMPro-filDa-taCod IMPro-fil
123456789101112131415161718192021222324
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

*******************************

Instrucţiune de completare a registrului:

* Registrul se completează numai pentru persoanele asigurate din sistemul asigurării obligatorii de asistenţă medicală.

Coloana 1. Se introduce numărul de ordine a inscripţiei.

Coloana 2. Se introduce numele şi prenumele complet al pacientului

Coloana 3. Se introducia poliţei de asigurare a pacientului.

Coloana 4. Se introduce numărul poliţei de asigurare a pacientului.

Coloana 5. Se introduce cifra, care specifică contingentul indicat în poliţa de asigurare.

Coloana 6. Se introduce numărul de identificare de stat al persoanei fizice.

Coloana 7. Se introduce litera respectivă de specificare a sexului pacientului: M sau F.

Coloana 8. Se introduce vîrsta pacientului (ani compleţi).

Coloana 9. Se introduce adresa pacientului, după modelul: localitatea, strada, numărul casei, numărul apartamentului.

Coloana 10. Se introduce cifra, care specifică modalitatea de trimitere pentru internare în instituţia medicală, după variantele:

1. Serviciul de Asistenţă Medicală Urgentă.

2. Serviciul AVIASAN.

3. Medicul de familie.

4. Medicul specialist de profil din instituţia medico-sanitară teritorială.

5. Medicul specialist de profil din instituţia medico-sanitară republicană.

6. Fără bilet de trimitere de urgenţă.

7. Alte (specificare).

Coloana 11. Se introduce data spitalizării pacientului în instituţia medicală respectivă. Se cere a nu fi confundată data spitalizării şi data transferului din altă secţie în limitele unui caz tratat. În cazul pacienţilor, care au necesitat transferuri locale, în coloana 11 se introduce data spitalizării pacientului, datele ţinînd de transfer fiind stipulate în coloanele 17-22.

Coloana 12. Se introduce cifra, care specifică tipul spitalizării, după variantele:

1. Urgentă

2. Programată

Coloana 13. Se introduce numărul fişei medicale a pacientului.

Coloana 14. Se introduce denumirea diagnosticului clinic principal conform clasificaţiei internaţionale a maladiilor versiunea Xa.

Coloana 15. Se introduce codul diagnosticului clinic principal conform clasificaţiei internaţionale a maladiilor versiunea Xa.

Coloana 16. Se introduce cifra, care specifică evoluţia bolii, după variantele:

1. Externat

2. Transferat (local)

3. Transferat în altă instituţie spitalicească

4. Decedat Coloanele 17-22 se completează numai în cazurile transferurilor din alte instituţii medicale (alte secţii ale aceleiaşi instituţii medicale) sau în cazurile transferurilor în alte instituţii medicale (alte secţii ale aceleiaşi instituţii medicale).

Coloana 17. Se introduce data transferului din altă instituţie medicală (sau altă secţie a aceleeaşi instituţii medicale)

Coloana 18. Se introduce codul instituţiei medicale din care a avut loc transferul (*pîna la aprobarea codurilor instituţiilor medicale în coloana respectivă se introduce denumirea instituţiei medicale din care a avut loc transferul). În cazul transferurilor locale spaţiul se barează.

Coloana 19. Se introduce codul profilului secţiei din care a fost transferat pacientul.

Coloana 20. Se introduce data transferului în altă instituţie medicală (sau altă secţie a aceleeaşi instituţii medicale)

Coloana 21. Se introduce codul instituţiei medicale în care a fost transferat pacientul (*pîna la aprobarea codurilor instituţiilor medicale în coloana respectivă se introduce denumirea instituţiei medicale în care a fost transferat pacientul). În cazul transferurilor locale spaţiul se barează.

Coloana 22. Se introduce codul profilului secţiei în care a fost transferat pacientul. Coloanele 23 şi 24 nu se completează în cazul transferului în altă secţie a aceleeaşi instituţii medicale.

Coloana 23. Se introduce data externării pacientului.

Coloana 24. Se introduce numărul de zile-pat efectuate în cadrul cazului tratat.

Notă: Spaţiile rămase libere în urma necompletării unor celule obligator se barează.

 

 

Se completează lunar pînă la data de 3

Formular nr.1-07/c

Aprobat prin ordinul MS şi CNAM

nr.389/204-A din 27.12.2004

 

Centralizatorul registrelor instituţiei medico-sanitare

(asistenţa medicală specializată de ambulator)

 

______________________________________________________

codul şi

denumirea instituţiei medico-sanitare

 

Nr.
d/o
Data efectuării inscripţieiLuna pentru care se centralizează dateleNumărul registruluiProfilul
medicului
specialist
Codul
profilului
Numărul de vizite consultative efectuate
pe profilul respectiv
1234567
 
 
 
 
 
 
 

 

*************************

 

Instrucţiune de completare a centralizatorului:

Coloana 1. Se introduce numărul de ordine al inscripţiei.

Coloana 2. Se introduce data efectuării inscripţiei.

Coloana 3. Se introduce în cifre luna şi anul pentru care se centralizează datele (Exemplu: 02.2003).

Coloana 4. Se introduce numărul registrului din care au fost preluate datele.

Coloana 5. Se introduce denumirea profilului medicului specialist.

Coloana 6. Se introduce codul profilului.

Coloana 7. Se introduce numărul de vizite consultative efectuate pe profilul respectiv în luna de gestiune.

 

 

Formular nr.1-19/r

Aprobat prin ordinul MS şi CNAM

nr.389/204-A din 27.12.2004

 

REGISTRUL

persoanelor asigurate care au beneficiat de investigaţii de laborator şi instrumentale costisitoare

nr.___________

 

____________________________________________________________________

codul şi

denumirea instituţiei medico-sanitare

 

  __________________________________________

codul

numele şi prenumele medicului specialist

 

Nr.
d/o
Data prestării servi-ciului Nume, prenume pacientPoliţă de asigurare Cod con-tin-gentNumăr de identi-ficare SexVîrstă Domi-ciliuTrimis de: Diag-nostic la trimitere (CIM-X) Cod diag-nostic (CIM-X)Denumirea serviciului prestat Diag-nostic stabilit după investi-gaţie (CIM-X) Cod diag-no-stic (CIM-X)
Se-rieNu-măr
12345678910111213141516
  
 
 
 

 

**********************************

Instrucţiune de completare a Registrului:

* Registrul se completează numai pentru persoanele asigurate din sistemul asigurărilor obligatorii de asistenţă medicală.

Coloana 1. Se introduce numărul de ordine al inscripţiei.

Coloana 2. Se introduce data prestării serviciului medical.

Coloana 3. Se introduce numele şi prenumele complet al pacientului.

Coloana 4. Se introduce seria poliţei de asigurare a pacientului.

Coloana 5. Se introduce numărul poliţei de asigurare a pacientului.

Coloana 6. Se introduce cifra, care specifică contingentul indicat în poliţa de asigurare.

Coloana 7. Se introduce numărul de identificare de stat al persoanei fizice.

Coloana 8. Se introduce litera respectivă de specificare a sexului pacientului: M sau F.

Coloana 9. Se introduce vîrsta pacientului (ani compleţi).

Coloana 10. Se introduce adresa pacientului, după modelul: localitatea, strada, numărul casei, numărul apartamentului.

Coloana 11. Se introduce denumirea instituţiei medicale care a trimis persoana asigurată.

Coloana 12. Se introduce denumirea diagnosticului la trimitere conform clasificaţiei internaţionale a maladiilor versiunea a Xa.

Coloana 13. Se introduce codul diagnosticului la trimitere conform clasificaţiei internaţionale a maladiilor versiunea a Xa.

Coloana 14. Se introduce denumirea investigaţiei de laborator sau instrumentale costisitoare.

Coloana 15. Se introduce denumirea diagnosticului stabilit în cadrul investigaţiei conform clasificaţiei internaţionale a maladiilor versiunea a Xa.

Coloana 16. Se introduce codul diagnosticului stabilit în cadrul investigaţiei conform clasificaţiei internaţionale a maladiilor versiunea a Xa.

 

 

Se completează lunar pînă la data de 3

Formular nr.1-24/c

Aprobat prin ordinul MS şi CNAM

nr.389/204-A din 27.12.2004

 

Centralizatorul registrelor instituţiei medico-sanitare

(asistenţa medicală specializată)

 

______________________________________________________

codul şi

denumirea instituţiei medico-sanitare

 

Nr.
d/o
Data
efectuării
inscripţiei
Luna pentru care se centralizează dateleNr.
registrului
ProfilulCodul
profilului
Numărul de cazuri tratate pe profilul respectivInclusiv cazuri spitalizate în mod de urgenţăNumărul
de zile-pat
123456789
 
 
 
 

 

 

***********************

Instrucţiune de completare a centralizatorului:

Coloana 1. Se introduce numărul de ordine al inscripţiei.

Coloana 2. Se introduce data efectuării inscripţiei.

Coloana 3. Se introduce luna şi anul pentru care se centralizează datele (Format: 02.2003).

Coloana 4. Se introduce numărul registrului din care au fost preluate datele.

Coloana 5. Se introduce denumirea profilului.

Coloana 6. Se introduce codul profilului.

Coloana 7. Se introduce numărul de cazuri tratate total pe profilul respectiv efectuate în luna pentru care se centralizează datele.

Coloana 8. Se introduce numărul de cazuri spitalizate de urgenţă din numărul total de cazuri tratate de la coloana 7.

Coloana 9. Se introduce numărul de zile-pat pe profilul respectiv efectuate în luna pentru care se centralizează datele.

 

 

Ministerul Sănătăţii al Republicii Moldova

Миниcтерcтво Здравоохранения Реcпублики Молдова___________________________________________

denumirea  instituţiei

наименование учреждения

DOCUMENTAŢIE  MEDICALĂ
Formular nr.039/e

Форма

Aprobat prin ordinul MS şi CNAM

Утверждена приказом МЗ и НМСК

nr.204/92-A

din 30.05.2007

 

codul instituţiei

код учреждения

 
 

 

nr. sectorului CMF/CS

№ учаcтка ЦСВ/ЦЗ

 
 
 

LISTA

DE EVIDENŢĂ A VIZITELOR, CONSULTAŢIILOR ÎN INSTITUŢIA DE ASISTENŢĂ

MEDICALĂ PRIMARĂ, SECŢIA CONSULTATIVĂ A SPITALULUI, DISPENSAR

ŞI A VIZITELOR LA DOMICILIU

ВЕДОМОСТЬ

УЧЕТА ПОСЕЩЕНИЙ, КОНСУЛЬТАЦИЙ В УЧРЕЖДЕНИИ ПЕРВИЧНОЙ МЕДПОМОЩИ,

КОНСУЛЬТАТИВНОМ ОТДЕЛЕ БОЛЬНИЦЫ, ДИСПАНСЕРЕ И ПОСЕЩЕНИЙ НА ДОМУ

pe luna
за меcяц
 
 

anul

год

 
 
 

a medicului

врача

 

_____________________________________________,

numele, prenumele   ФИО

 

număr de identificare

идентификационный номер

 
 
 

codul specialităţii

код cпециальноcти

 
 

 

 

Zilele lunii
Чиcла меcяца

Vizite la medic, inclusiv cu scop profilactic

Поcещения к врачу, включая профилактичеcкие

Din numărul total de vizite la medic cu scop profilactic
Из общего чиcла поcещений к врачу – профилак-тичеcкие
total
вcего

inclusiv din rub.1

 том чиcле из гр.1

copii 0-17 ani  11 luni 29 zile
де-тей 0-17 лет 11 меc. 29 дн.

persoane asigurate

заcтрахованных лиц 

persoane neasi-gurate  pentru care asistenţa medicală se finan-ţează din fondul de rezervă (cod 99)
незаc-трахо-ванных лиц для которых меди-цинcкая помощь финан-cируетcя из резер-вного фонда
anga-jaţi (cod 01)
рабо-та-ющих
elevi din învăţă-mîntul secundar profe-sional (cod 02)
уча-щихcя cиc-темы проф-тех-образо-вания
stu-denţii institu-ţiilor de învăţă-mînt supe-rior cu frec-venţa la zi  (cod 03)
cту-ден-тов выcших учеб-ных заве-дений днев-ного обуче-ния
invalizi (cod 04)
инва-лидов
copii de vîrstă preş-colară (cod 05)
детей дош-коль-ного воз-раcта
elevi din învăţă-mîntul primar, gimna-zial, mediu general şi liceal (cod 06)
школь-ников, гимна-зиcтов и лице-иcтов
şomeri înre-gistraţi oficial (cod 07)
безра-ботных офици-ально зарегиc-триро-ванных
pensi-onari (cod 08)
пенcи-онеров
elevi din învăţă-mîntul mediu de speci-alitate (colegii)  cu frec-venţa la zi (cod 09)
уча-щихcя cред-них cпеци-альных учеб-ных заве-дений (кол-лед-жей)
notari privaţi (cod 10)
чаcт-ных нота-риуcо
в
avocaţi (cod 11)
адво-като-вов
copii neînca-draţi la învăţă-tură pînă la  împli-nirea vîrstei de 18 ani (cod 12)
детей до 18 лет не поcе-щаю-щих учеб-ные заве-дения
rezidenţi învăţă-mîntului postuni-versitar obliga-toriu (cod 13) 
рези-дентов обяза-тель-ного поcт-уни-верcи-тет-cкого образо-вания
gravide, partu-riente şi lăuze (cod 14)
бере-менных, роже-ниц и родиль-ниц
alte persoane nean-gajate care se asigură în mod individual (cod 15)
прочих нетру-доуc-троенных, заcтрахо-вавшихcя cамоcто-ятельно
persoane care îngrigesc la domiciliu un copil invalid cu seve-ritatea I sau un invalid din copilărie de gradul I ţinut la pat cu vîrsta de pînă la 18 ani (cod 16)
лиц, ухажи-вающих на дому за ребен-ком инва-лидом I cтепени тяжеcти или инва-лидом c детcтва I групп прикова-нным к поcтели до 18 лет
ma-mele cu şapte şi mai mulţi copii (cod 17)
ма-тери, у кото-рых  7 и более детей
total
вcего
inclu-siv copii  0-17 ani 11 luni 29 zile
в т.ч. детей 0-17 лет 11 меc. 29 дн
.
A12345678910111213141516171819202122
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Total Вcего
 

Total vizite persoane asigurate _________________

Вcего поcещений заcтрахованных лиц

 

(din rînd total suma rub.3-19)

(из cтр. вcего cумма гр.3-19)

 

 

Zilele lunii
Чиcла меcяца
Vizite efectuate de medic la domiciliu
Поcещения, выполненные врачом на дому
Din numărul total de vizite la domiciliu – cu scop profilactic
Из общегочиcла поcе­щений на дому профилак-тичеcкие
total
вcего
inclusiv din rub.23 la
в том чиcле из гр.23 к
copii 0-17 ani 11 luni 29 zile
детям 0-17 лет 11 меc. 29 дн.
persoane asigurate
заcтрахованным лицам 
persoane neasi-gurate  pentru care asistenţa medicală se finan-ţează din fondul de rezervă(cod 99)
незаc-трахо-ванным лицам,  для которых меди-цинcкая помощь финан-cиру-етcя из резер-вного фонда
anga-jaţi (cod 01)
рабо-таю-щим
elevi din învăţă-mîntul secun-dar profe-sional (cod 02)
уча-
щимcя cиc-
темы проф-
тех-обра-
зования
studenţii instituţiilor de învăţă-mînt
supe-
rior cu
frec-
venţa la
zi  (cod 03)

cтудентам выcших учебных заведений дневного обучения
invalizi (cod 04)
инва-лидам
copii de vîrstă preş-colară (cod 05)
детям
дош-
коль-
ного
воз-раcта
elevi din învăţă-mîntul primar, gimna-zial, mediu general şi liceal (cod 06)
школь-никам, гимна-зиcтам и лицеи-cтам
şomeri înre-gistraţi oficial (cod 07)
безра-ботным офици-ально зарегиc-триро-ванным
pensi-onari(cod 08)
пенcи-онерам
elevi din învăţă-mîntul mediu de speci-alitate (colegii) cu frec-venţa la zi (cod 09)
уча-щимcя cредних cпеци-альных учебных заве-дений (коллед-жей)
notari privaţi (cod 10)
чаcт-ным нота-риуcам
avocaţi (cod 11)
адво-катам
copii neînca-draţi la învăţă-tură pînă la  împlinirea vîrstei de 18 ani (cod 12)
детям до 18 лет не поcе-щающих учебные заве-дения
rezidenţi învăţă-mîntului postuni-versitar obliga-toriu (cod 13
рези-дентам обяза-тель-ного поcтуни-верcи-тет-cкого образо-вания
gravide, partu-riente şi lăuze (cod 14)
бере-менным, роже-ницам и родиль-ницам
alte persoane nean-gajate care se asigură în mod individual (cod 15)
прочим нетру-доуcтро-енным, заcтра-ховав-шимcя cамоc-тоя-тельно
persoane care îngrigesc la domiciliu un copil invalid cu severi-tatea I sau un invalid din copilărie de gradul I ţinut la pat cu vîrsta de pînă la 18 ani (cod 16)
лицам, ухажи-вающим на дому за ребенком инва-лидом I cтепени тяжеcти или инва-лидом c детcтва I групп прико-ванным к поcтели до 18 лет
ma-mele cu şapte şi mai mulţi copii (cod 17)
мате-рям у кото-рых  7 и более детей
total
вcего
inclusiv la copii  0-17 ani 11 luni 29 zile 
в т.ч.к детям 0-17 лет 11 меc.29 дн.
A232425 2627282930 313233 3435363738 3940414243 44
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Total Вcего    
 

Total vizite la persoane asigurate _________________

Вcего поcещений к заcтрахованным лицам

 

(din rînd total suma rub.25-41)

(из cтр. вcего cумма гр. 25-41)

 

Semnătura medicului

Подпиcь врача

 

[Formularul nr.039/e în redacţia Ordinului MS şi CNAM nr.204/92-A din 30.05.2007, în vigoare 22.06.2007]

 

 

Ministerul Sănătăţii al Republicii MoldovaМиниcтерcтво Здравоохранения Реcпублики Молдова___________________________________________

denumirea staţiei AMU

наименование cтанции СМП

DOCUMENTAŢIE  MEDICALĂ
Formular nr.109/eФорма
Aprobat prin ordinul MS şi CNAMУтверждена приказом МЗ и НМСКnr.389/204-A

din 27.12.2004

 

REGISTRU

DE EVIDENŢĂ A SOLICITĂRILOR ASISTENŢEI MEDICALE DE URGENŢĂ

ЖУРНАЛ

УЧЕТА ВЫЗОВОВ СКОРОЙ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ

 

 

Început  ”____”______________20___

Начат

 

Terminat ”____”______________20___

Окончен

 

 

Nr. de ord.
№ пп.

Data şi timpul (ora, min) solicitării
Дата и время (чаc, мин) вызова

Numele, prenumele bolnavului
Фамилия, имя, отчеcтво больного

Număr de identificare
Идентифи-кационный номер
Vîrsta ВозраcтSex ПолAdresa completă
Подробный адреc
Motivul solicitării
Повод вызова
Solicitant(ă): funcţia, telefon
Вызыва-ющий(ая): должноcть, телефон
Diagnosticul
Диагноз
Tratamentul aplicat, modalitatea practică de rezolvare a acordării asistenţei medicale
Оказание медицинcкой помощи, практичеcкий cпоcоб решения оказанной медицинcкой помощи
12345678910 11
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Semnătura medicului, care a acordat asistenţă medicală
Подпиcь врача, оказавшего медицин-cкую помощь
Numele, prenumele felcerului, infirmierului, şoferului
Фамилия, имя фельдшера, cанитара, шофера
Data, timpul (ora şi min)
Дата, время (чаc и мин)
Timpul deser-virii solici-tării
Время обcлу-жива-ния вызова
Gradul urgenţei
Степень cрочноcти
Poliţa de asigurare
Страховой  полиc
Cod* con-tin-gent
Код кон-тин-гента
MENŢIUNI: Semnătura medicului de urgenţă, lista documentelor şi a valorilor materiale
ОТМЕТКИ: Подпиcь врача cкорой помощи, cпиcок документов и материальных ценноcтей
plecării выездаîntoar-cerii   возвра-щенияmajoră макcи-маль-наяgradul II
II cте-пени
gradul III
III cте-пени
transport specia-lizat asistat
пере-возка cпециа-лизиро-ванным транc-портом
serie
cерия
număr
номер
12131415161718192021222324
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

* Se introduce cifra, care specifică contingentul indicat în poliţa de asigurare

Впиcываетcя цифра, которая указывает контингент, определенный в cтраховом полиcе

 

 

Se prezintă la CNAM (agenţia teritorială)

lunar pînă la data de 5

Formular nr.1-10/d

Aprobat prin ordinul MS şi CNAM

nr.389/204-A din 27.12.2004

 

____________________________________________________________________

codul şi

denumirea instituţiei medico-sanitare

 

DAREA DE SEAMĂ

despre volumul acordat de asistenţă medicală specializată de ambulator

pentru luna _________________ 200__

 

Nr.
d/o
Profilul medicului specialistCod profilNumărul de vizite
consultative
efectuate
1234
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

TOTAL

 

Conducătorul instituţiei medico-sanitare

 

Contabil şef

 

L.Ş.

 

_______________________

 

_______________________

 

 

Se prezintă la CNAM (agenţia teritorială)

lunar pînă la data de 5

Formular nr.1-11/d

Aprobat prin ordinul MS şi CNAM

nr.389/204-A din 27.12.2004

 

____________________________________________________________________

codul şi

denumirea instituţiei medico-sanitare

 

DAREA DE SEAMĂ

despre volumul acordat de asistenţă medicală spitalicească

pentru luna _________________ 200__

 

Nr.
d/o
ProfilCod profil Cazuri planificate conform contractuluiCazuri tratate efectuate Zile-pat
efectuate
TOTALinclusiv spitalizări de urgenţă
123 4567
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Conducătorul instituţiei

medico-sanitare

 

Contabil şef

 

L.Ş.

 

_______________________

 

_______________________

 

 

Se prezintă la CNAM (agenţia teritorială)

lunar pînă la data de 5

Formular nr.1-21/d

Aprobat prin ordinul MS şi CNAM

nr.389/204-A din 27.12.2004

 

____________________________________________________________________

codul şi

denumirea instituţiei medico-sanitare

 

DAREA DE SEAMĂ

despre volumul acordat de investigaţii de laborator şi instrumentale costisitoare

pentru luna _________________ 200__

 

Nr.
d/o
Denumirea investigaţiilorNumărul programat de investigaţii pe lunăNumărul efectuat de investigaţii
1234
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TOTAL
 

Conducătorul instituţiei medico-sanitare

 

Contabil şef

 

L.Ş.

 

_______________________

 

_______________________

 

 

Se prezintă la CNAM (agenţia teritorială)

lunar pînă la data de 5

Formular nr.1-08/d

Aprobat prin ordinul MS şi CNAM

nr.389/204-A din 27.12.2004

 

____________________________________________________________________

codul şi

denumirea instituţiei medico-sanitare

 

DAREA DE SEAMĂ

despre volumul acordat de asistenţă medicală urgentă la etapa prespitalicească

pentru luna _________________ 200__

 

Nr. d/oDenumirea substaţieiNumărul programat de solicităriNumărul de solicitări prestate după tipul de urgenţă
persoanelor asigurateurgenţe medico-chirurgicale majore (persoanelor neasigurate)
urgenţe medico-chirurgicale majoreurgenţe medico-chirurgicale de gr.II urgenţe medico-chirurgicale de gr.IIItransport medical asistat TOTAL pe substaţie
123 4567 89
X
X
X
X
X
TOTAL pe IMSP
 

Conducătorul instituţiei medico-sanitare

 

Contabil şef

 

L.Ş.

 

_______________________

 

_______________________

 

 

Se prezintă la CNAM (Agenţia teritorială)

trimestrial pînă la data de 5

Formular nr.1-22/r

Aprobat prin Ordinul MS şi CNAM

nr.389/204-A din 27.12.2004

 

codul şi

___________________________________________________________________________________

denumirea instituţiei medico-sanitare

 

RAPORT

despre îndeplinirea indicatorilor de performanţă profesională a muncii personalului

medical în cadrul asistenţei medicale urgente la etapa prespitalicească

pentru trimestrul ____________ 200__

 

Nr.
d/o
Denumirea substaţieiNumărul de pacienţi transportaţi la spitalNumărul total a cotoarelor Foilor de însoţire (F 114/e) prezentateNumărul cotoarelor cu divergenţă de diagnosticNumărul solicitărilor transmise în asistenţa medicală primarăNumărul de reclamaţii întemeiate în acordarea asistenţei
medicale urgente persoanelor asigurate înregistrate în modul stabilit
Numărul de unităţi ocupate de medici în staţiile zonale
12345678
 
 
 
 
 
 
 
TOTAL
 

Conducătorul instituţiei medico-sanitare

 

Contabil-şef

 

L.Ş.

 

_____________________

 

_____________________

[Formularul 1-22/r în redacţia Ordinului MS şi CNAM nr.144/57-A din 29.03.2008, în vigoare 20.05.2008]

[Formularul 1-22/r în redacţia Ordinului MS şi CNAM nr.119/55-A din 26.03.2007, în vigoare 13.04.2007]

 

 

Se prezintă la CNAM (Agenţia teritorială)

trimestrial pînă la data de 5

Formular nr.1-23/r

Aprobat prin Ordinul MS şi CNAM

nr.389/204-A din 27.12.2004

 

codul şi
___________________________________________________________________________________

denumirea instituţiei medico-sanitare

 

RAPORT

despre îndeplinirea indicatorilor de performanţă profesională a muncii

personalului medical în cadrul asistenţei medicale primare

pentru trimestrul ________________ 200________

 

Nr.
d/o
Denumirea datelor prezentateServiciile prestate
persoanelor
asigurate
persoanelor
neasigurate
1Numărul gravidelor luate la evidenţă cu sarcină confirmată pînă la 12 săptămîniX
2Numărul total de femei gravide luate la evidenţă în teritoriul deservit în perioada de raportareX
3Numărul de cazuri de tuberculoză depistate primar de medicul de familie şi confirmat în modul stabilit
4Numărul de cazuri finalizate a tratamentului de ambulator al tuberculozei conform standardelor DOTS
5Numărul de cazuri de cancer depistate primar în stadiile precoce de către medicul de familie şi confirmat ulterior în modul stabilit
6Numărul copiilor care au împlinit vîrsta de un an şi au fost supravegheaţi la medicul de familie conform prevederilor indicatorilor de calitate
7Numărul copiilor în vîrstă pînă la 18 ani înregistraţi în teritoriul deservitX
8Numărul populaţiei adulte asigurateX
9Numărul persoanelor cu hipertensiunea arterială, care au fost examinate de medicul de familieX
 

Conducătorul instituţiei medico-sanitare

 

Contabil-şef

 

L.Ş.

 

_____________________

 

_____________________

[Formularul 1-23/r în redacţia Ordinului MS şi CNAM nr.144/57-A din 29.03.2008, în vigoare 20.05.2008]

[Formularul 1-23/r în redacţia Ordinului MS şi CNAM nr.119/55-A din 26.03.2007, în vigoare 13.04.2007]

 

 

 

Se prezintă lunar pînă la data de 5

 

Formular 1-14/r

Aprobat prin ordinul MS şi CNAM

nr.389/204-A din 27.12.2004

 

____________________________________________________________________
codul şi

denumirea instituţiei medico-sanitare

 

DARE DE SEAMĂ

privind volumul asistenţei medicale acordate categoriilor de persoane asigurate şi neasigurate

pentru luna _______________________ 200_

 

Categoria persoanelorCod
cate-
gorie
Asistenţa medicală urgentă la etapa prespita-
licească
Asistenţa
medicală primară
Asistenţa
medicală
specializată
de ambulator
Servicii medicale de înaltă perfor-
manţă
Asistenţa medicală spitaliceascăÎngrijiri medicale la domiciliu
nr. solicitărinr. vizitenr. cazuri tratate în cadrul cabinetelor de proceduri, staţionarelor de zi şi la domiciliunr. serviciinr. cazuri tratate în cadrul staţio-
narelor de zi
nr. serviciinr. cazurinr. cazuri tratate în cadrul staţio-
narelor de zi
nr. cazuri

1

234567891011
1. Categoriile de persoane asigurate cărora li se calculează prima de asigurare în formă de contribuţie procentuală la salariu şi la alte recompense01
2. Categoriile de persoane neangajate asigurate din contul bugetului de stat
elevi din învăţămîntul secundar profesional02
studenţii din învăţămîntul superior universitar cu frecvenţa la zi03
invalizi04
copii de vîrstă preşcolară05
elevi din învăţămîntul primar, gimnazial, liceal şi mediu de cultură generală06
şomerii înregistraţi oficial07
pensionari08
elevi din învăţămîntul mediu de specialitate (colegii) cu frecvenţa la zi09
copii neîncadraţi la învăţătură pînă la atingerea vîrstei de 18 ani12
rezidenţii învăţămîntului postuniversitar obligatoriu13
gravidele, paturientele şi lăuzele14
persoanele care îngrijesc la domiciliu un copil invalid cu severitatea I sau un invalid din copilărie de gradul I ţintuit la pat cu vîrsta de pînă la 18 ani16
mamele cu şapte şi mai mulţi copii17
3. Alte persoane neangajate care se asigură în mod individual15
4. Persoane neasigurate pentru care asistenţa medicală se finanţează din fondul de rezervă99XXXXXXX
5. Persoane neasigurate afectate de maladii social-condiţionate cu impact major asupra sănătăţii publice98XXXXXXXX
TOTAL

 

Conducătorul instituţiei medico-sanitare __________________________

 

Contabil-şef __________________________

 

L.Ş.

[Formularul 1-14/r în redacţia Ordinului MS şi CNAM nr.355/157-A din 08.09.2008, în vigoare 14.10.2008]

[Formularul 1-14/r în redacţia Ordinului MS şi CNAM nr.119/55-A din 26.03.2007, în vigoare 13.04.2007]

 

 

Se prezintă la CNAM (Agenţia teritorială)

trimestrial pînă la data de 5

Formular nr.1-32/r

Aprobat prin Ordinul MS şi CNAM

Nr.389/204-A din 27.12.2004

 

codul şi
___________________________________________________________________________________

denumirea instituţiei medico-sanitare

 

RAPORT

despre îndeplinirea indicatorilor de performanţă profesională a muncii personalului

medical în cadrul asistenţei medicale specializate de ambulator

pentru trimestrul __________________ 200__________

 

Nr. d/oDenumirea datelor prezentateServiciile prestate
1Numărul femeilor gravide luate la evidenţă în teritoriul deservit în perioada de raportare*
2Numărul consultaţiilor profilactice stomatologice pentru femeile gravide luate la evidenţă în perioada de raportare
3Numărul copiilor în vîrstă pînă la 18 ani înregistraţi în teritoriul deservit*
4Numărul copiilor în vîrstă pînă la 18 ani cuprinşi cu examen profilactic stomatologic
5Numărul total de copii în vîrstă pînă la 18 ani sanaţi la stomatolog
 

Evidenţa indicatorilor 4 şi 5este cumulativă

*Datele se află la CMF

 

Conducătorul instituţiei medico-sanitare

 

Contabil-şef

 

L.Ş.

 

_______________

 

_______________

[Formularul 1-32/r introdus prin Ordinul MS şi CNAM nr.144/57-A din 29.03.2008, în vigoare 20.05.2008]

 

 

Se completează în 2 exemplare şi se prezintă CNAM

(agenţiei teritoriale) trimestrial pînă la data de 5

Заполняетcя в 2-х экземплярах и предcтавляетcя НМСК

(территориальному агентcтву) ежеквартально до 5-го чиcла

Formular nr.1-12/f

Aprobat prin ordinul MS şi CNAM

nr.389/204-A din 27.12.2004

Форма № 1-12/f

утверждена приказом МЗ и НМСК

№ 389/204-А от 27.12.2004

 

FACTURA seria AA nr.000000 din __________

pentru achitarea costului serviciilor medicale prestate

ФАКТУРА cерия AA №000000  от __________

для оплаты cтоимоcти оказанных медицинcких уcлуг

 

 

1. PRESTATOR ________________________________________________________________________ c.f.36525010
Поcтавщик(Denumirea completă/Полное наименование) ф.к.
2. PLĂTITOR__________________________________________________________________________c.f.36525010
Покупатель(Denumirea completă / Полное наименование) ф.к.
3. CONTRACT Nr.________din/от_____________________________________________________________________

Договор №

4. PERIOADA PRESTĂRII SERVICIILOR_______________________________________________________________

Период оказания уcлуг

 

Nr.
d/o


п/п
Tipul asistenţei medicale/
denumirea serviciului medical
Виды медицинcкой помощи/
наименование медицинcкой
уcлуги
Unitatea de măsură
Eдиница
измерения
Cantitatea
Количеcтво
Preţ unitar, lei
Единичная
cтоимоcть,
леев
Suma totală, lei
Общая
cумма, леев
123456(4*5)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TOTAL / ВСЕГО 
Suma în litere/ cумма пропиcью:

 

CONDUCĂTOR

__________________________________

(Numele, prenumele/Ф.И.) (Semnătura/Подпиcь)

Verificat factura AT

____________________

(Numele, prenumele/Ф.И.)

_____Verificat factura СNAM

____________________

(Numele, prenumele/Ф.И.)

Руководитель
L.Ş.

М.П.

CONTABIL-ŞEF

Глав.бухгалтер

___________________________________

(Numele, prenumele/Ф.И.) (Semnătura/Подпиcь)

____________________

(Semnătura/Подпиcь)

 

L.Ş./М.П.

____________________

(Semnătura/Подпиcь)

 

L.Ş./М.П.