HOTĂRÎREA GUVERNULUI REPUBLICII MOLDOVA privind unele măsuri de eficientizare a activităţii Cancelariei de Stat a Republicii Moldova Nr.30 din 13.01.2000 Monitorul Oficial al R.Moldova nr.12-13/139 din 03.02.2000 * * *
Abrogat: 22.06.2001 Hotărîrea Guvernului nr.500 din 21.06.2001 În scopul eficientizării activităţii aparatului său de lucru, Guvernul Republicii Moldova HOTĂRĂŞTE: 1. Se reorganizează, cu începere din 13 ianuarie 2000, Cancelaria de Stat a Republicii Moldova şi se aprobă structura (se anexează) şi statele ei de personal în număr de 162 unităţi, cu fondul respectiv de retribuire a muncii.
[Pct.1 modificat prin Hot. Guv. nr.891 din 28.08.2000] [Pct.1 modificat prin Hot. Guv. nr.725 din 24.07.2000] 2. Disponibilizarea colaboratorilor în urma reorganizării Cancelariei de Stat sau reducerii statelor ei de personal se va efectua în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare. 3. Se stabileşte că: Directorul Cancelariei de Stat se numeşte în/şi se eliberează din funcţie de către Guvern; prim-vicedirectorul, vicedirectorul Cancelariei de Stat, colaboratorii Cabinetului Prim-ministrului, consilierii conducerii Guvernului şi consilierul Directorului Cancelariei de Stat, şefii direcţiilor şi adjuncţii acestora, şefii secţiilor şi serviciului presă se numesc în/şi se eliberează din funcţie de către Guvern conform referinţei Directorului Cancelariei de Stat; consultanţii şi ceilalţi funcţionari din aparatul Cancelariei de Stat şi din cadrul subdiviziunilor ei sînt repartizaţi în sectoare funcţionale, numiţi în/şi eliberaţi din funcţie de către Directorul Cancelariei de Stat conform referinţelor şefilor de direcţii şi secţii. 4. Directorul Cancelariei de Stat în termen de o lună: va aproba personalul scriptic al Cancelariei de Stat conform structurii şi statelor de personal prevăzute la punctul 1 al prezentei hotărîri; va completa statele de personal ale Cancelariei de Stat, în limitele competenţelor lui; va înainta propuneri privind: - modificarea Legii serviciului public nr. 443-XIII din 4 mai 1995, prevăzînd încadrarea Direcţiei pentru politica de cadre pe lîngă Guvern în Cancelaria de Stat; - aprobarea amendamentelor la Regulamentul Cancelariei de Stat şi va opera modificări în actele interne ce reglementează activitatea subdiviziunilor acesteia în vederea sporirii eficienţei ei, în special în domeniul controlului executării actelor legislative şi normative; va întreprinde acţiunile ce se impun în vederea modernizării activităţii Cancelariei de Stat, optimizării fluxurilor de documente şi informaţii prin dotarea ei cu tehnică birotică şi informaţională performantă şi prin perfecţionarea colaboratorilor, prezentînd Guvernului propuneri coordonate în modul stabilit; va asigura respectarea întocmai a prevederilor prezentei hotărîri. 5. Ministerul Finanţelor va asigura realizarea prezentei hotărîri în limita alocaţiilor aprobate prin legea bugetului pe anul curent. 6. Se abrogă hotărîrile Guvernului Republicii Moldova nr. 329 din 23 aprilie 1999 "Privind unele măsuri de eficientizare a activităţii Cancelariei de Stat a Republicii Moldova" (Monitorul Oficial, 1999, nr. 45-47, art. 327) şi nr. 965 din 21 octombrie 1999 "Cu privire la modificarea Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova nr. 329 din 23 aprilie 1999" (Monitorul Oficial, 1999, nr. 118-119, art. 1023). PRIM-MINISTRU AL REPUBLICII MOLDOVA Dumitru BRAGHIŞ Contrasemnată: Ministrul finanţelor Mihail Manoli Chişinău, 13 ianuarie 2000. Nr. 30. Aprobată prin Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr. 30 din 13 ianuarie 2000 Structura Cancelariei de Stat Conducerea Cancelariei de Stat Directorul Cancelariei de Stat Prim-vicedirector Vicedirector Cabinetul Prim-ministrului Consilierii conducerii Guvernului şi consilierul Directorului Cancelariei de Stat Direcţia economie şi relaţii internaţionale Direcţia agricultură şi protecţia mediului Direcţia industrie şi infrastructură Direcţia administraţie publică Direcţia juridică Direcţia probleme sociale Direcţia secretariat Direcţia administrativ-financiară şi protocol
[Alin. completat prin Hot. Guv. nr.891 din 28.08.2000] Direcţia probleme speciale Secţia personal Serviciul presă Secţia control Secţia petiţii Notă: Compartimentul "Direcţia probleme sociale" din statele de personal, aprobate prin hotărîre, se expune în redacţie nouă conform Hot. Guv. nr.725 din 24.07.2000

Lasă-ne feedback-ul tău! 😊
Ne dorim să îți oferim cea mai bună experiență pe site-ul nostru și apreciem orice sugestie care ne poate ajuta să îl îmbunătățim.
Trimite-ne feedback-ul tău pe email-ul nostru moldlex@stisc.gov.md, facând click pe butonul de mai jos.
Opinia ta contează și ne ajută să devenim mai buni! 🚀