miercuri, 7 mai 2008
566/10.06.2005 Hotărîre cu privire la aprobarea structurii, personalului scriptic şi Regulamentului Ministerului Industriei şi Infrastructurii

H O T Ă R Î R E

cu privire la aprobarea structurii, personalului scriptic şi

Regulamentului Ministerului Industriei şi Infrastructurii

 

nr. 566  din  10.06.2005

 

Monitorul Oficial al R.Moldova nr.83-85/618 din 17.06.2005

 

* * *

Abrogat: 07.05.2008

Hotărîrea Guvernului nr.549 din 30.04.2008

 

Întru executarea Legii nr.23-XVI din 14 aprilie 2005 pentru modificarea Legii nr.64-XII din 31 mai 1990 cu privire la Guvern (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2005, nr.59-61, art.203) şi Hotărîrii Guvernului nr.357 din 23 aprilie 2005 "Privind măsurile de reorganizare a unor ministere şi autorităţi administrative centrale ale Republicii Moldova" (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2005, nr.67-68, art.419), Guvernul

HOTĂRĂŞTE:

1. Se aprobă:

Regulamentul Ministerului Industriei şi Infrastructurii, conform anexei nr.1;

structura aparatului central al Ministerului Industriei şi Infrastructurii, conform anexei nr.2;

lista instituţiilor, organizaţiilor şi întreprinderilor subordonate Ministerului Industriei şi Infrastructurii, conform anexei nr.3.

2. Se stabileşte efectivul-limită al aparatului central al Ministerului Industriei şi Infrastructurii în număr de 75 unităţi, cu un fond anual de retribuire a muncii conform legislaţiei în vigoare.

3. Ministerul Industriei şi Infrastructurii se abilitează cu dreptul de a modifica statele de funcţii ale aparatului, în limitele structurii şi efectivului aprobate de Guvern.

4. Ministerul Industriei şi Infrastructurii are un viceministru. În cadrul Ministerului Industriei şi Infrastructurii se instituie un Colegiu din 9 persoane.

5. Se pune la dispoziţia Ministerului Industriei şi Infrastructurii clădirea situată pe bd.Ştefan cel Mare şi Sfînt, nr.69.

6. Se abrogă unele hotărîri ale Guvernului, conform listei specificate în anexa nr.4.

 

PRIM-MINISTRUVasile TARLEV

Contrasemnează:
Ministrul industriei şi infrastructuriiVladimir Antosii
Ministrul finanţelorZinaida Grecianîi
Ministrul justiţieiVictoria Iftodi

Chişinău, 10 iunie 2005.
Nr.566.

Anexa nr.1

la Hotărîrea Guvernului

nr.566 din 10 iunie 2005

 

REGULAMENTUL

Ministerului Industriei şi Infrastructurii

 

I. Dispoziţii generale

1. Ministerul Industriei şi Infrastructurii (în continuare - Minister) este organul administraţiei publice centrale de specialitate, care elaborează şi aplică politica Guvernului în domeniile industriei şi energeticii.

2. În activitatea sa Ministerul se conduce de Constituţia Republicii Moldova, legile şi hotărîrile Parlamentului, decretele Preşedintelui Republicii Moldova, ordonanţele, hotărîrile şi dispoziţiile Guvernului, acordurile internaţionale la care Republica Moldova este parte, precum şi de prevederile prezentului Regulament.

3. Ministerul este persoană juridică, dispune de ştampilă cu Stema de Stat şi denumirea sa, de cont trezorerial, de mijloace materiale pentru exercitarea funcţiilor ce îi revin.

Adresa juridică a Ministerului este: bd.Ştefan cel Mare şi Sfînt, nr.69, 2001, mun.Chişinău;

 

II. Sarcinile de bază ale Ministerului

4. Principalele sarcini ale Ministerului sînt:

elaborarea şi promovarea concepţiilor, strategiilor şi politicii statului în domeniile industriei şi energeticii;

elaborarea şi/sau participarea la elaborarea actelor legislative şi normative întru crearea condiţiilor favorabile pentru funcţionarea eficientă a agenţilor economici din domeniile sale de activitate;

promovarea politicii integrării europene în domeniile de competenţă;

promovarea politicii statului în vederea implementării rezultatelor activităţii de cercetare-dezvoltare, inovare şi transfer tehnologic în domeniile sale de activitate;

crearea unui climat investiţional favorabil pentru atragerea investiţiilor străine şi autohtone în sectoarele complexului industrial şi ale infrastructurii;

elaborarea principiilor şi mecanismelor de amplasare raţională pe teritoriul ţării a capacităţilor de producţie, ţinîndu-se cont de Planul de amenajare a teritoriului naţional, potenţialul resurselor naturale din teritoriu, specializarea sferei productive teritoriale;

elaborarea şi promovarea strategiei şi politicii de asigurare a securităţii energetice a statului;

crearea şi consolidarea unui sistem eficient şi durabil de interacţiune a procesului de elaborare a politicilor cu procesul bugetar;

consolidarea capacităţilor de planificare strategică, analiză, monitorizare şi evaluare a politicilor.

[Pct.4 completat prin Hot.Guv. nr.1246 din 30.10.2006, în vigoare 03.11.2006]

 

III. Atribuţiile Ministerului

5. În scopul realizării sarcinilor ce-i revin, Ministerul:

elaborează şi promovează strategiile şi politicile statului în domeniile industriei şi energeticii; participă la elaborarea pronosticurilor referitoare la dezvoltarea social-economică a ţării;

asigură corespunderea politicilor cu prevederile concepţiilor, strategiilor, programelor şi planurilor naţionale, racordarea lor la priorităţile şi necesităţile de integrare europeană a ţării;

asigură interacţiunea dintre procesul de elaborare a politicilor şi procesul bugetar;

monitorizează şi evaluează implementarea şi impactul politicilor sectorială şi intersectorială elaborate, ajustează şi actualizează politicile existente pe baza evaluării programelor de dezvoltare naţionale, regionale şi locale;

analizează costurile şi beneficiile opţiunilor de politici;

elaborează rapoarte privind implementarea politicilor, inclusiv în domeniul integrării europene, pe baza sistemului unic de monitorizare şi evaluare a acestora;

iniţiază şi elaborează ori, după caz, avizează proiectele actelor legislative şi normative ce ţin de competenţa sa, organizează şi exercită controlul asupra realizării acestora; verifică respectarea legislaţiei în vigoare vizînd domeniile sale de activitate;

identifică problemele prioritare, elaborează şi promovează programe şi planuri naţionale de acţiuni în domeniile sale de activitate şi exercită controlul asupra realizării lor;

promovează reforma organizaţional-economică, adecvată cerinţelor economiei de piaţă, în domeniile de competenţă;

promovează politica integrării europene; colaborează cu organizaţiile internaţionale, organele similare din alte state în domeniile ce ţin de competenţa sa, examinează şi avizează proiectele convenţiilor, acordurilor şi ale altor documente internaţionale, negociază şi semnează, în modul stabilit, tratate internaţionale în domeniile sale de activitate, înaintează propuneri privind aderarea Republicii Moldova la cele existente; reprezintă statul, în calitate de coordonator, în proiectele de îndeplinire a angajamentelor ţării faţă de convenţiile şi acordurile internaţionale în domeniile sale de activitate, proiectele realizate cu suport internaţional sau din surse interne;

participă la promovarea politicii de stat în sfera inovaţională şi transfer tehnologic, înaintează propuneri vizînd direcţiile prioritare, programele de stat şi proiectele de cercetare-dezvoltare din domeniile de referinţă;

asigură susţinerea metodologică şi organizaţională a procesului investiţional, stabileşte principiile de bază ale politicii investiţionale în domeniile de activitate şi iniţiază atragerea investiţiilor pentru realizarea programelor şi planurilor de acţiuni la nivel naţional şi ramural; coordonează asistenţa tehnică în domeniu;

participă la fundamentarea şi avizarea, în modul stabilit, a programului anual de lucrări publice finanţate de la bugetul de stat şi din creditele externe, contractate sau garantate de stat, argumentează şi susţine eventualele subvenţii anuale de la bugetul de stat pentru domeniile sale de activitate şi exercită atribuţiile de investitor (beneficiar) al propriilor obiecte de construcţie; întocmeşte şi prezintă proiectele oportunităţilor investiţionale ce ţin de domeniile sale de activitate pentru potenţialii investitori;

elaborează, fundamentează şi înaintează propuneri la etapa elaborării proiectului legii bugetului de stat;

organizează, dirijează şi monitorizează elaborarea standardelor naţionale, reglementărilor tehnice şi procedurilor de evaluare a conformităţii în domeniile sale de activitate; elaborează, aprobă şi editează standarde, normative şi reglementări tehnice, economice şi organizatorice în domeniile de referinţă; creează comitete tehnice de standardizare şi participă la activitatea comisiilor tehnice ramurale conform competenţelor; este coordonatorul principal al activităţii de constituire şi întreţinere a sistemului de acte normative în domeniile sale de activitate;

participă la elaborarea şi coordonarea normativelor şi standardelor tehnice europene şi internaţionale în domeniile de activitate; propune adoptarea standardelor europene şi internaţionale în modul stabilit, asigură implementarea acestora pe teritoriul Republicii Moldova; asigură transpunerea în legislaţia naţională a directivelor europene în domeniile dirijate;

promovează implementarea noilor tehnologii, echipamentelor, aparatelor, maşinilor, mecanismelor performante şi a noilor materiale în domeniile sale de activitate, întru asigurarea competitivităţii produselor industriale;

participă, în comun cu factorii de decizie, la dezvoltarea întreprinderilor mici şi mijlocii din domeniul industriei în plan regional şi naţional;

administrează patrimoniul de stat al întreprinderilor, capitalul social al cărora este integral sau parţial de stat;

fondează întreprinderi de stat în domeniile sale de activitate, le reorganizează şi le lichidează în conformitate cu legislaţia în vigoare;

formulează şi înaintează propuneri privind restructurarea întreprinderilor şi organizaţiilor din complexul industrial;

organizează, în comun cu alte ministere şi cu autorităţile administraţiei publice locale, elaborarea şi realizarea măsurilor de conservare a energiei;

promovează şi asigură implementarea cerinţelor legislaţiei naţionale şi internaţionale privind protecţia mediului cu referinţă la activităţile industriale;

acumulează, sistematizează şi gestionează, în vederea susţinerii activităţii sale, un fond informaţional propriu, constituit din fondurile informaţionale ale întreprinderilor şi organizaţiilor de stat ce funcţionează în domeniul său de activitate, asigură formarea şi optimizarea sistemului informaţional ramural, compatibil cu alte sisteme informaţionale de nivel naţional;

sprijină înfiinţarea asociaţiilor profesionale din domeniile de competenţă şi asigură un dialog permanent cu acestea şi cu asociaţiile sindicale;

coordonează activitatea privind pregătirea, funcţionarea, recalificarea şi atestarea cadrelor în domeniile sale de activitate;

exercită, în limitele competenţei sale, conducerea activităţii de realizare a sarcinilor în domeniul protecţiei civile, asigură starea de pregătire permanentă a obiectivelor din subordinea serviciilor protecţiei civile pentru desfăşurarea acţiunilor în condiţiile situaţiilor excepţionale;

asigură apărarea secretului de stat în întreprinderile din subordine, conform cerinţelor legislaţiei; realizează măsurile prevăzute de legislaţie pentru limitarea drepturilor cetăţenilor şi acordarea de înlesniri persoanelor care au sau au avut acces la informaţiile ce constituie secret de stat;

organizează expoziţii, seminare, conferinţe, simpozioane tematice în domeniile sale de activitate;

antrenează mass-media, formaţiunile nonguvernamentale şi populaţia în procesul de luare a deciziilor şi de realizare a acţiunilor în domeniile de competenţă.

[Pct.5 completat prin Hot.Guv. nr.1246 din 30.10.2006, în vigoare 03.11.2006]

 

6. Ministerul are următoarele atribuţii specifice:

a) în domeniul industriei:

elaborează, în baza strategiilor macroeconomice şi a Programului de activitate a Guvernului, concepţii, strategii, politici şi programe ce ţin de dezvoltarea industriei în ansamblu, precum şi programe de dezvoltare ramurale şi sectoriale în domeniu;

analizează evoluţia fenomenelor specifice activităţii industriale în corelare cu tendinţele generale de dezvoltare a economiei, atît pe plan intern, cît şi pe plan extern, în scopul armonizării factorilor de dezvoltare a ramurii industriei în condiţiile unui stat de drept şi economiei de piaţă;

analizează situaţia economico-financiară a unităţilor economice din subordine şi în care statul deţine o cotă preponderentă, efectuează studii şi analize pe diferite probleme ce ţin de activitatea acestora; defineşte, în baza datelor obţinute, a prognozelor şi conjuncturilor, politica şi acţiunile necesare de ajustare şi restructurare atît a sectorului public, cît şi a celui privat;

asigură, în plan metodologic şi organizaţional, procesele restructurării şi dezvoltării industriei, promovează reformele în domeniu;

monitorizează procesul cooperaţiei de producţie şi participă la elaborarea politicii de comerţ în industrie;

colaborează cu autorităţile administrării publice locale la elaborarea studiilor şi programelor referitoare la dezvoltarea industriei în localităţile urbane şi rurale;

monitorizează activitatea de elaborare şi implementare a proiectelor investiţionale în industrie, finanţate din asistenţa tehnică şi granturile acordate Moldovei;

coordonează activitatea întreprinderilor în domeniul producţiei speciale;

asigură, din punct de vedere organizaţional-juridic şi metodologic, stabilirea relaţiilor de colaborare între participanţii la afacerile de leasing;

efectuează studii şi sinteze privind tendinţele cercetărilor tehnico-ştiinţifice în plan mondial şi, în baza lor, contribuie la implementarea la întreprinderi a tehnologiilor noi şi de perspectivă, echipamentelor, aparatelor, maşinilor şi materialelor performante;

efectuează studii privind consumul de energie electrică în industrie, identifică procesele industriale cu consumuri de energie electrică excesive şi, în baza analizei tendinţelor mondiale privind utilizarea tehnologiilor şi echipamentelor performante de economisire a resurselor energetice, promovează implementarea acestora în ramurile industriale;

efectuează studii şi analize pe diferite probleme ce ţin de activitatea unităţilor economice; defineşte, în baza datelor obţinute, prognozelor şi conjuncturilor, politicile şi acţiunile necesare de reformare şi restructurare atît a sectorului public, cît şi a celui privat;

elaborează prognoze privind dezvoltarea social-economică pe domeniile sale de activitate, analizează structura şi starea potenţialului de producţie în ramurile industriale, elaborează şi înaintează propuneri privind dezvoltarea şi utilizarea mai eficientă a acestuia;

determină, argumentează (în baza cercetărilor de sinteză, datelor statistice şi informaţionale) şi promovează direcţiile prioritare de dezvoltare a industriei;

promovează reformele în ramura industriei, relevează problemele cu care se confruntă agenţii economici şi întreprinde măsuri în vederea susţinerii activităţii de producţie, eliminării barierelor şi redresării situaţiei financiare a acestora;

coordonează activitatea de creare a holdingurilor, grupelor financiar-industriale, parcurilor industriale, asociaţiilor, societăţiilor pe acţiuni din domeniul industriei;

coordonează activitatea comitetelor tehnice ramurale de standardizare privind elaborarea reglementărilor tehnice, trecerea de la standardele obligatorii la standardele voluntare, conform noilor cerinţe;

participă la armonizarea legislaţiei naţionale cu cea europeană;

monitorizează procesul de implementare la întreprinderile industriale a sistemelor de asigurare a calităţii produselor, conform standardelor ISO 9000;

stimulează relaţiile cu camerele de comerţ şi industrie şi cu asociaţiile profesionale în domeniile de activitate;

elaborează programe ramurale de implementare în industrie a clauzelor acordurilor şi convenţiilor internaţionale, precum şi a prevederilor legislaţiei naţionale referitoare la protecţia mediului ambiant; monitorizează şi promovează implementarea la întreprinderi a sistemelor managementului ecologic, conform standardelor ISO 14000, şi a sistemelor de producţie ecologic pură;

b) în domeniul energeticii:

promovează politica de stat în domeniu prin elaborarea şi monitorizarea implementării concepţiilor, strategiilor şi programelor de dezvoltare a complexului energetic în ansamblu şi a fiecăruia dintre sectoarele lui la nivel naţional şi regional;

participă la elaborarea şi implementarea măsurilor privind asigurarea securităţii energetice a ţării;

organizează şi coordonează elaborarea proiectelor de acte normative în domeniu;

organizează elaborarea, în comun cu întreprinderile energetice şi alte organizaţii interesate, a programelor curente pe termen mediu şi lung şi a proiectelor investiţionale pentru dezvoltarea sectorului energetic şi a subsectoarelor lui;

determină strategia şi politica dezvoltării conductelor magistrale de gaze;

execută funcţia de beneficiar unic şi/sau coordonator general la construcţia gazoductelor şi a altor obiecte de gazificare, indiferent de sursa de finanţare;

stabileşte condiţiile generale de import, export şi tranzit al energiei electrice, gazelor, precum şi al produselor petroliere şi altor combustibili;

efectuează, prin intermediul organului abilitat, supravegherea energetică de stat;

coordonează acţiunile în domeniul economisirii energiei şi supraveghează activitatea autorităţii abilitate cu administrarea lucrărilor în acest domeniu;

promovează relaţiile internaţionale în energetică, inclusiv în domeniul procurării resurselor energetice şi extinderii interconexiunilor energetice şi formării pieţei energetice regionale.

 

IV. Drepturile Ministerului

7. Ministerul este în drept:

să elaboreze, să aprobe, să modifice şi să abroge, în limitele competenţei sale, acte normative, să emită ordine, directive şi instrucţiuni executorii pentru întreprinderile, organizaţiile, instituţiile subordonate şi/sau monitorizate, să organizeze controlul asupra executării lor;

să dea explicaţii în problemele ce ţin de aplicarea actelor normative şi standardelor în domeniile sale de activitate;

să efectueze expertiza proiectelor de restructurare a întreprinderilor industriale, proiectelor investiţionale şi inovaţionale;

să antreneze, în modul stabilit, la examinarea problemelor ce ţin de competenţa Ministerului specialişti ai ministerelor, altor autorităţi administrative centrale, serviciilor de stat, autorităţilor administraţiei publice locale, întreprinderilor, organizaţiilor şi instituţiilor, precum şi experţi netitulari;

să instituie în cadrul Ministerului grupuri de lucru, comisii, consilii tehnice, ştiinţifice, economice, să convoace consfătuiri interdepartamentale în problemele ce ţin de activitatea Ministerului;

să definească politica privind evaluarea activităţii tuturor categoriilor de funcţionari publici din Minister;

să fondeze şi să lichideze întreprinderi de stat, să numească în şi să elibereze din funcţie managerii-şefi ai întreprinderilor, instituţiilor şi organizaţiilor de stat subordonate Ministerului;

să participe la organizarea şi desfăşurarea licitaţiilor privind proiectarea şi implementarea investiţiilor pentru proiectele investiţionale, finanţate integral sau parţial de la bugetul de stat, de organismele financiare internaţionale sau din asistenţa tehnică;

să negocieze şi să încheie contracte şi acorduri cu organe de stat, persoane juridice şi fizice din ţară şi din străinătate (cu împuternicirea Guvernului), pentru soluţionarea problemelor ce ţin de competenţa sa;

să delege în străinătate, în modul stabilit, specialişti din cadrul Ministerului, unităţilor economice subordonate sau monitorizate;

să solicite şi să obţină gratuit de la ministere, alte autorităţi administrative centrale, autorităţile administraţiei publice locale, întreprinderi, indiferent de forma lor de organizare juridică şi tipul de proprietate, de la alte organizaţii şi instituţii din ţară informaţia necesară pentru îndeplinirea sarcinilor şi atribuţiilor ce îi revin;

să creeze, conform legislaţiei în vigoare, fonduri şi rezerve centralizate, din iniţiativa sa sau la propunerea unităţilor economice din domeniu;

să prezinte spre examinare, în modul stabilit, demersuri privind decorarea cu distincţii de stat şi decernarea premiilor de stat.

 

V. Organizarea activităţii Ministerului

8. Ministerul este condus de către ministru, numit în şi eliberat din funcţie în conformitate cu Constituţia Republicii Moldova.

9. Ministrul are un viceministru, numit în şi eliberat din funcţie de către Guvern, la propunerea ministrului.

10. În cadrul Ministerului se creează un colegiu din 9 persoane, a cărui componenţă nominală se aprobă de Guvern.

11. Ministrul:

organizează activitatea Ministerului, poartă răspundere personală pentru realizarea sarcinilor şi atribuţiilor ce-i revin, asigură executarea decretelor Preşedintelui Republicii Moldova, legilor şi hotărîrilor Parlamentului, ordonanţelor, hotărîrilor şi dispoziţiilor Guvernului, respectînd prevederile prezentului Regulament;

determină obligaţiunile, stabileşte gradul de responsabilitate al viceministrului, şefilor de direcţii şi secţii din cadrul Ministerului, managerilor-şefi ai întreprinderilor, instituţiilor şi organizaţiilor de stat subordonate;

aprobă schema de încadrare a lucrătorilor aparatului central al Ministerului, operează modificări în statele de funcţii ale aparatului central, în limitele structurii, efectivului şi fondului de salarizare, aprobate în modul stabilit;

selectează şi angajează pe bază de concurs şi eliberează din funcţie conducătorii subdiviziunilor aparatului central al Ministerului, alţi lucrători ai acestuia, precum şi conducătorii întreprinderilor subordonate;

poartă răspundere personală pentru utilizarea raţională a mijloacelor financiare ale Ministerului, precum şi pentru integritatea bunurilor materiale;

aprobă regulamentele subdiviziunilor interioare ale aparatului central al Ministerului, statutele întreprinderilor, instituţiilor şi organizaţiilor de stat subordonate;

încheie contracte cu managerii-şefi ai întreprinderilor, instituţiilor şi organizaţiilor de stat subordonate, stabileşte mărimea salariilor lor, condiţiile de premiere şi asigurare socială. În cazul nerespectării de către aceştia a condiţiilor stipulate în contract, aplică sancţiuni disciplinare, inclusiv destituirea din funcţie;

revocă ordinele conducătorilor întreprinderilor, instituţiilor şi organizaţiilor de stat subordonate, dacă acestea contravin legislaţiei în vigoare;

emite ordine şi directive ce ţin de competenţa Ministerului, pe care, în lipsa ministrului, le aprobă viceministrul;

în limitele împuternicirilor sale, reprezintă interesele Ministerului în relaţiile cu persoanele fizice şi juridice atît din ţară, cît şi de peste hotare, încheie şi reziliază contracte în condiţiile legii, semnează documente financiare şi alte documente; exercită alte împuterniciri prevăzute de lege.

12. Structura şi personalul scriptic ale aparatului central al Ministerului se stabilesc prin hotărîre de Guvern.

13. Reorganizarea sau lichidarea Ministerului se efectuează în modul stabilit de legislaţia în vigoare.

 

Anexa nr.2

la Hotărîrea Guvernului

nr.566 din 10 iunie 2005

 

Structura

aparatului central al Ministerului Industriei şi Infrastructurii

Direcţia generală securitate energetică

Direcţia electroenergetică şi cooperare a sistemelor electroenergetice

Direcţia gazificare şi resurse energetice

Direcţia termoenergetică

Direcţia dezvoltare ramurală industrială

Direcţia sinteză economică, prognoze şi reforme

Direcţia reglementări tehnice şi transfer tehnologic

Direcţia analiză, monitorizare şi evaluare a politicilor

Direcţia relaţii economice externe

Direcţia gestionarea patrimoniului

Direcţia secretariat, control şi relaţii cu publicul

Serviciul juridic

Serviciul managementul resurselor umane

Serviciul contabilitate

[Anexa nr.2 în redacţia Hot.Guv. nr.1246 din 30.10.2006, în vigoare 03.11.2006]

Anexa nr.3

la Hotărîrea Guvernului

nr.566 din 10 iunie 2005

 

LISTA

instituţiilor, organizaţiilor şi întreprinderilor de stat subordonate

Ministerului Industriei şi Infrastructurii

Întreprinderea de Stat "Fabrica de sticlă din Chişinău"

Întreprinderea de Stat "Vibropribor", mun.Chişinău

Compania "Agromecanica - Holding" S.A., mun.Chişinău

Întreprinderea de Stat "Uzina de bijuterii "Giuvaier", mun.Chişinău

Întreprinderea de Stat "CESID", mun.Chişinău

Firma ştiinţifică de producţie "Alco-N", mun.Chişinău

Întreprinderea de Stat "Sectorul autogestional de reclamă şi montaj", mun.Chişinău

Întreprinderea de Stat "Moldelectrica", mun.Chişinău

Întreprinderea de Stat "Moldtranselectro", mun.Chişinău

Întreprinderea de Stat "Nodul Hidroenergetic Costeşti", com.Costeşti

Întreprinderea de Stat "Energoreparaţie", mun.Chişinău

Întreprinderea de Stat "Energogazpurificare", mun.Chişinău

Întreprinderea de Stat "Termotehservice", mun.Chişinău

Întreprinderea de Stat "Energoproiect", mun.Chişinău

Inspectoratul Energetic de Stat, mun.Chişinău

Întreprinderea de Stat "Scutul Energetic", mun.Chişinău

Agenţia Naţională pentru Conservarea Energiei, mun.Chişinău

Societatea pe Acţiuni "CET-1", mun.Chişinău

Societatea pe Acţiuni "CET-2", mun.Chişinău

Societatea pe Acţiuni "CET-Nord", mun.Bălţi

Societatea pe Acţiuni "RED-Nord", mun.Bălţi

Societatea pe Acţiuni "RED Nord-Vest", or.Donduşeni

Societatea pe Acţiuni "Transenergoreparaţie", mun.Chişinău

Societatea pe Acţiuni "Aprovizelectro", mun.Chişinău

Societatea pe Acţiuni "Electrocon", mun.Chişinău

Societatea pe Acţiuni "Energoconstrucţie", mun.Chişinău

Societatea pe Acţiuni "Comerţ-Petrol", mun.Chişinău

Societatea pe Acţiuni "Armo-Beton", mun.Chişinău

Societatea pe Acţiuni "Moldova-Gaz", mun.Chişinău

Societatea pe Acţiuni "Incorgaz", mun.Chişinău

Societatea pe Acţiuni "Gazproiect", mun.Chişinău

Societatea pe Acţiuni "Combustibil Solid", mun.Chişinău

Societatea pe Acţiuni "Zidpetrolcons", mun.Chişinău

Întreprinderea de Stat "EnergoCom", mun.Chişinău

 

Anexa nr.4

la Hotărîrea Guvernului

nr.566 din 10 iunie 2005

 

LISTA

hotărîrilor Guvernului care se abrogă

1. Hotărîrea Guvernului nr.1607 din 30 decembrie 2003 "Cu privire la Ministerul Industriei" (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2004, nr.13-15, art.88).

2. Hotărîrea Guvernului nr.547 din 28 iunie 2001 "Cu privire la aprobarea structurii şi funcţiilor de bază ale Ministerului Energeticii" (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2001, nr.68-71, art.560).

3. Hotărîrea Guvernului nr.1145 din 26 octombrie 2001 "Cu privire la aprobarea Regulamentului, componenţei nominale a colegiului şi listei întreprinderilor şi organizaţiilor monitorizate de Ministerul Energeticii" (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2001, nr.133-135, art.1201).